skip to Main Content

یادگیری زبان آلمانی در یک ماه

یادگیری زبان آلمانی در یک ماه
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

یادگیری زبان آلمانی در یک ماه امری دشوار است و اگر هیچ پیش‌زمینه‌ای در این حوزه نداشته باشید، می‌توان گفت نشدنی است. اما راهکارهایی وجود دارد تا با کمک آن‌ها بتوانید سطح یادگیری زبان آلمانی خود را در یک ماه به طور قابل توجهی بهبود ببخشید. این راهکارها عبارتند از:

  1. داشتن استمرار و تعهد در یادگیری زبان آلمانی
  2. پیدا کردن یک دوست آلمانی زبان
  3. مشاهده فیلم و برنامه‌های تلویزیونی به زبان آلمانی
  4. خریدن یک دیکشنری و کتاب‌های آموزش زبان آلمانی
تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

بهترین کتاب برای یادگیری زبان آلمانی

برای یادگیری زبان آلمانی، کتاب‌های مختلف و مفیدی وجود دارد. در ادامه به دو مورد از بهترین کتاب برای یادگیری زبان آلمانی اشاره می‌کنیم.

German All-in-One for Dummies

All-in-One for Dummies ، ۵ کتاب از مجموعه ” ” For Dummiesرا در این منبع جامع ترکیب می‌کند. این کتاب برای مبتدیان تا سطح متوسط طراحی شده است. این کتاب به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که اصول اولیه و نحوه صحبت کردن به زبان آلمانی را به شما آموزش می‌دهد و سپس به مباحث گرامری پیچیده‌تر می‌رود. این یک منبع خوب برای پرش و یادگیری آنچه می‌خواهید است.

The Everything Learning German Book

کتاب همه چیز درباره یادگیری آلمانی، بر نحوه گذر از موقعیت‌های روزمره به زبان آلمانی تمرکز دارد. این به طور خاص برای انگلیسی زبانانی است که می‌خواهند آلمانی یاد بگیرند زیرا از شباهت‌های مشترک بین دو زبان استفاده می‌کند و بر اساس آن‌ها ساخته می‌شود. درک درس‌ها آسان است و شامل فعالیت‌های تمرینی برای درک بهتر شما می‌شود.

آیا یادگیری زبان آلمانی دشوار است

انیمیشن آلمانی برای یادگیری زبان

ممکن است زمان آن رسیده باشد که روزهای خوب گذشته را دوباره زنده کنید و مشاهده کارتون‌ها را به روال آخر هفته خود بازگردانید، البته این بار به زبان آلمانی! در ادامه چند مورد از بهترین انیمیشن آلمانی برای یادگیری زبان را معرفی می‌کنیم.

Die Sendung mit der Maus

“” Die Sendung mit der Maus  یکی از زیباترین و موفق‌ترین برنامه‌های تلویزیونی کشور آلمان است. هدف این نمایش آموزش دادن به کودکان بسیار کم سن و سال در مورد چیزهای روزمره به روشی بسیار ساده و واقعی است. این نکته آن را به گزینه‌ای عالی برای هر زبان آموزی تبدیل می‌کند.

Nichtlustig

هدف ” ” Nichtlustig مخاطبان مسن‌تر است و با در نظر گرفتن این موضوع، برای کسانی که سطح متوسط ​​تا پیشرفته آلمانی دارند بهتر است. این کارتون زاییده افکار Joscha Sauer است و از طرح‌های متحرک مختلفی تشکیل شده است.

این کارتون مخصوص بزرگسال، دیالوگ‌های بسیار واضحی دارد اما از واژگان پیچیده‌ای استفاده می‌کند. این یک انتخاب عالی برای کسی است که شاید چیزی بالغ‌تر از یک کارتون کودکانه بخواهد و آلمانی را خوب درک کند.

Loriot

Vicco von Bülow یک کمدین، کارگردان، بازیگر و نویسنده بود، اما او همچنین یک کاریکاتوریست بسیار با استعداد نیز بود. بولو با نام مستعار Loriot کار می‌کرد و این نامی بود که او به مجموعه کارتون‌ها و طرح‌های خود داد.

“” Loriot  یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای مبتدیان است، زیرا گفت و گو اغلب نسبتاً کند و حول زندگی روزمره متمرکز است.

اگر یک مبتدی در یادگیری زبان آلمانی هستید و ترجیح می‌دهید انیمیشنی کمی ظریف‌تر ازDie  Sendung mit der Maus تماشا کنید، این مجموعه کارتونی دهه ۷۰ سبک پیچیده‌ای از طنز را ارائه می‌کند، بدون اینکه بیش از حد خشک باشد.

چند نکته برای یادگیری زبان آلمانی

سریال آلمانی برای یادگیری زبان

اگر در حال یادگیری زبان آلمانی هستید، برنامه‌های تلویزیونی محبوب آلمانی راهی سرگرم کننده و جذاب برای یادگیری زبان ارائه می‌دهند، چه در سطح ابتدایی یا متوسط ​​باشید.

توضیحات کتاب درسی و تمرین‌های تکراری می‌تواند تجربه یادگیری شما را کسل کننده کند. بنابراین، چرا با یک سریال تلویزیونی آلمانی که تسلط، درک، و مهارت‌های تلفظ شما را بهبود می‌بخشد، زندگی را لذت بخش‌تر نکنید؟ در ادامه به معرفی چند سریال آلمانی برای یادگیری زبان می‌پردازیم.

Deutsch Lernen Mit Dialogen

اگر تازه شروع به یادگیری زبان آلمانی کرده‌اید، این مجموعه وب توسط Hallo Deutschschule مکانی فوق العاده برای شروع است. شما بیش از ۲۰۰ قسمت را پیدا خواهید کرد که کمک می‌کند روی تلفظ، املا، دستور زبان و درک مطلب کار کنید.

هر قسمت انیمیشن حدود ۱۰ دقیقه و شامل دیالوگ‌های کوتاه و قابل فهم است. زیرنویس انگلیسی تضمین می‌کند که شما هر کلمه را درک می‌کنید. در طول ویدیوها، می‌توانید با انجام تست‌های چند گزینه‌ای، آموخته‌های خود را آزمایش کنید. پاسخ‌ها در پایان هر قسمت آشکار می‌شود.

Extra Auf Deutsch

Extra یک مجموعه تلویزیونی آموزشی است که به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی و فرانسوی فیلمبرداری شده است. سریال آلمانی دارای ۱۳ قسمت با کلمات و عبارات سطح مبتدی است. برای درک این مجموعه فقط باید یک دایره لغات اولیه ایجاد کنید.

شبیه به یک کمدی، این نمایش سه دوست جوان را به نمایش می‌گذارد که به عنوان همسایه و هم اتاقی زندگی می‌کنند. مشکل زمانی شروع می‌شود که «سام» که نمی‌تواند آلمانی صحبت کند وارد تصویر می‌شود.

با استفاده از این سریال، نه تنها با عبارات رایج بیش‌تر آشنا خواهید شد، بلکه چند چیز در مورد فرهنگ آلمانی نیز خواهید آموخت.

 Nico’s Weg

این سریال درباره نیکو، مردی اسپانیایی است که به تازگی از اسپانیا وارد آلمان شده است. نیکو به محض ورود، وسایلش از جمله پاسپورتش را گم می‌کند.

داستان او همچنان ادامه دارد که او سعی می‌کند چمدان و مسیر خانه عمه‌اش را پیدا کند. در طول راه، نیکو با آلمانی‌های زیادی صحبت می‌کند که به او کمک می‌کنند تا به مسیر خود بازگردد.

یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می‌کشد

یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می‌کشد؟

اگر به تازگی وارد این راه شده باشید، احتمالا از خود می‌پرسید: یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می‌کشد؟ عوامل مختلفی وجود دارد که تعیین می‌کند چقدر طول می‌کشد تا زبان آلمانی یاد بگیرید. این عوامل عبارتند از:

انگیزه کلی شما برای یادگیری، میزان آشنایی شما با زبان، و یافتن معلم یا روش مناسب برخی از مهم‌ترین عوامل کمک کننده هستند. استفاده از زبان آلمانی و تمرین آن در موقعیت‌های روزمره نیز به تسریع روند یادگیری کمک می‌کند.

این عوامل باید هنگام تنظیم یک برنامه یادگیری زبان در پیش‌زمینه باشند. یکی از عوامل اصلی که تعیین می‌کند چقدر طول می‌کشد تا زبان آلمانی را یاد بگیرید، مدت زمانی است که برای مطالعه سرمایه‌گذاری می‌کنید.

هر چه زمان بیشتری را صرف یادگیری زبان آلمانی کنید، سریع‌تر به مهارت اولیه دست خواهید یافت. واقعاً به همین سادگی است.

تدریس زبان آلمانی

اگر برای تدریس زبان آلمانی به دنبال بهترین مدرس یا آموزشگاه هستید، می‌توانید در اتیچر از استادهایی که مشغول آموزش زبان آلمانی هستند، مشاوره بگیرید. فقط کافی است در صفحه جستجوی استاد زبان، مدرس مورد نظر خود را انتخاب و در کلاس زبان آنلاین آموزشی وی شرکت کنید.

جمع‌بندی

هرچه زمان بیش‌تری را روی تمرین روزانه یادگیری زبان آلمانی سرمایه گذاری کنید، سریع‌تر پیشرفت خواهید کرد.

اگر بتوانید به آلمان سفر کنید یا به روش دیگری در فرهنگ آلمانی غوطه ور شوید، این می‌تواند به شما کمک کند تا سریع‌تر یاد بگیرید.

اما در نهایت، چه در خارج از کشور تحصیل کنید و چه از خانه این زبان را یاد بگیرید، این به شما بستگی دارد که ساعت‌ها را صرف آن کنید و با این زبان وقت بگذرانید تا سریع‌تر یاد بگیرید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search