skip to Main Content

بهترین روش یادگیری لغات آلمانی

بهترین روش یادگیری لغات آلمانی
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

یادگیری لغات و واژگان، بخش مهمی از یادگیری یک زبان خارجی است. برای این‌که بتوانید به زبان آلمانی مسلط شوید، باید لغات زیادی مرتبط با موضوعات مختلف بدانید. خوشبختانه، امروزه نیازی نیست که به خاطر سپردن واژگان آلمانی را همانند روش‌های منسوخ شده و قدیمی انجام دهید. شما می‌توانید روش‌های مختلفی را برای یادگیری واژگان زبان آلمانی خود بیابید، اما بهترین راه برای این‌که بفهمید چه چیزی برای شما مفید است، امتحان انواع آن‌هاست. در ادامه انواع بهترین روش یادگیری لغات آلمانی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما در آموزش زبان اُتیچر همراه باشید. 

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

استفاده از اپلیکیشن یکی از ساده‌ترین و بهترین روش یادگیری لغات آلمانی است. در ادامه چند مورد از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی را به شما معرفی می‌کنیم.

Anki

این برنامه برای کمک به شما در تسلط بر واژگان جدید از طریق فلش کارت‌هایی طراحی شده است که می‌توانید در هر زمان با تلفن هوشمند خود کار کنید. شما می‌توانید فلش کارت‌های خود را ایجاد کنید یا از بین گزینه‌های از پیش ساخته شده و مرتب شده بر اساس موضوع انتخاب کنید. Anki همچنین می‌تواند برای مطالعه حقایق فرهنگی و تاریخی آلمان مورد استفاده قرار گیرد. در واقع این برنامه به خود می‌بالد، چرا که شما با استفاده از آن می‌توانید برای به خاطر سپردن تقریباً هر چیزی استفاده کنید.

Memrise

یکی دیگر از برنامه‌های یادگیری زبان آلمانی، Memrise است که توسط استاد بزرگ حافظه اد کوک طراحی شد. این برنامه دارای یک عنصر اجتماعی قوی است، شما در حین یادگیری امتیاز کسب می‌کنید، می‌توانید با دوستان خود رقابت کنید و به لیست‌های دیگر تولید شده توسط کاربر امتیاز دهید. Memrise همچنین شامل هزاران برنامه است، بنابراین پس از پایان یادگیری زبان آلمانی، می‌توانید به موضوع مورد علاقه دیگری بروید.

WordPic

این برنامه ساده از عکس‌ها برای آموزش واژگان استفاده می‌کند و دارای حالت اینستاگرام است که عکس‌ها را به جای پایگاه داده برنامه از اینستاگرام می‌آورد. همچنین می‌توان از آن برای تمرین تلفظ استفاده کرد.

بهترین کتاب برای یادگیری زبان آلمانی

بهترین کتاب برای یادگیری زبان آلمانی

راه‌های زیادی برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد، از دوره‌های آنلاین و اپلیکیشن‌ها گرفته تا کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها، سریال‌های تلویزیونی و غیره. اما در میان تمام ابزارهای یادگیری امروزی، یک کتاب هرگز شما را در ارائه دانش و تمرین ناکام نمی‌گذارد. در ادامه لیستی از بهترین کتاب برای یادگیری زبان آلمانی را گردآوری کرده‌ایم.

The Everything Learning German Book

این کتاب برای زبان آموزان پایه آلمانی است که برای مواردی مانند سفارش غذا و نوشیدنی به عبارات ساده نیاز دارند.

با سی دی همراه کتاب، می‌توانید تلفظ خود را بهبود بخشید و به زبان آلمانی به طور طبیعی مانند زبان مادری خود گوش دهید. همچنین با تمرین‌های آسان برای درک همه چیز از مقدمه‌های اولیه تا بینش‌های فرهنگی جالب همراه است.

این کتاب آموزشی مختص کاربران پیشرفته‌تر نیست، اما اگر به تازگی تلاش خود را برای تسلط به زبان آلمانی شروع کرده‌اید، می‌تواند تا حدودی به یادگیری شما کمک کند.

Living German

اگر می‌خواهید خود را در فرهنگ، مردم و رویدادهای آلمان غرق کنید، این گزینه خوبی است. چه مبتدی باشید و چه دانش قبلی داشته باشید، راهنمای جامعی برای تسلط بر آلمانی ارائه می‌دهد.

این کتاب از رویکرد سنتی با مبانی دستوری، واژگان کاربردی و عبارات محاوره‌ای استفاده می‌کند.  تکنیک‌های تمرینی آن به شما امکان می‌دهد پاسخ‌های خود را بررسی کنید.

German Made Simple

اگر خودآموز زبان آلمانی هستید، این کتاب محبوب گزینه ایده آلی است. این برنامه برای کمک به زبان آموزان مبتدی و متوسط ​​​​آلمانی طراحی شده است که مهارت‌های زبانی خود را به شیوه‌ای ساده و مؤثر توسعه دهند.

این کتاب با رویکرد ساده خود، مفاهیم ضروری دستور زبان، واژگان و عبارات محاوره‌ای را پوشش می‌دهد و خوانندگان را قادر می‌سازد تا پایه‌ای قوی به زبان آلمانی بسازند. همچنین به یادگیری اصول اولیه با هدف انتخاب سریع عبارات رایج کمک می‌کند.

انیمیشن آلمانی برای یادگیری زبان

انیمیشن آلمانی برای یادگیری زبان

رنگ‌های روشن، اکشن زیاد، انیمیشن، موسیقی شاد و طنز بسیار، این‌ها عواملی هستند که باعث می‌شوند انیمیشن یک گزینه خوب برای یادگیری زبان آلمانی محسوب شود. در ادامه لیستی از بهترین انیمیشن آلمانی برای یادگیری زبان را مشاهده می‌کنید.

Käptn Blaubär

این مجموعه انیمیشنی بر اساس کمیک‌های والتر موئرز، کارهای کاپیتان بلاوبر ، یک خرس آبی است که داستان‌هایی درباره ماجراجویی‌هایش در هفت دریا می‌نویسد. هر داستان با روایتی پیش‌گفته می‌شود که در آن ناخدا با نوه‌هایش درگیر می‌شود و در قلب آن یک کارتون است که به تفصیل داستان‌های اغلب خنده‌دار ملوان قدیمی را توصیف می‌کند. این انیمیشن را می توان در YouTube، Amazon، و iTunes یافت.

Lauras Stern

لوراس استرن بر اساس مجموعه کتاب‌های کلاوس بامگارت ساخته شده است و داستان دختری هفت ساله را می‌گوید که ستاره‌ای مجروح را کشف می‌کند. او از آن مراقبت می‌کند و هر دو با هم به اکتشافات زیادی می‌روند.

این کارتون ۵۲ قسمت است که هر قسمت تقریباً ۱۰ دقیقه است، که آن را برای یک کارتون سریع قبل از خواب ایده آل می‌کند. Lauras Stern در آمازون و iTunes در دسترس است.

Janoshs Traumstunde

Janoschs Traumstunde یک مجموعه کارتونی است که به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفته است و داستان‌های نویسنده محبوب آلمانی کودکان، هورست اکرت (که بیشتر با نام Janoshch شناخته می‌شود) را روایت می‌کند که از سال ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ از تلویزیون آلمان پخش شد. اکثر قسمت‌ها داستان‌های مستقلی هستند که شخصیت‌های معروف در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. هر داستان سرگرم کننده توسط “خرس بزرگ، چاق و افسانه‌ای” ارائه می‌شود و می‌توانید آن را در کانال رسمی YouTube پیدا کنید.

یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می‌کشد

یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می‌کشد؟

اگر از خود می‌پرسید که یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می‌کشد، باید بگوییم که اگر در کلاس‌های فشرده (حدود ۲۰ ساعت در هفته) شرکت می‌کنید، می‌توانید به سطح B1 تسلط روزانه برسید. این تسلط بیش از ۳ ماه طول می‌کشد، اما اگر استراتژی خود را تنظیم کنید، همچنان می‌توانید در زمان کمتری آن را یاد بگیرید.

تدریس زبان آلمانی آنلاین

تدریس زبان آلمانی آنلاین، بر موضوعاتی تمرکز می‌کند که برای شما و زندگی روزمره‌تان مهم است، بنابراین می‌توانید فوراً از آنچه یاد گرفته‌اید استفاده کنید. معلمان متخصص ما دستور زبان پیچیده را جالب و قابل درک می‌کنند و همچنین تفاوت‌های زبان منطقه‌ای را به شما آموزش می‌دهند. به علاوه، عبارات و واژگانی را که آلمانی‌ها همیشه استفاده می‌کنند، یاد خواهید گرفت.

سخن آخر

بهترین روش یادگیری لغات آلمانی این است که دسته‌ای از چیزهای مختلف را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهتر است. روش‌های اثبات‌شده مختلفی وجود دارد که می‌توانند موفقیت‌آمیز باشند، به این معنی که شما قطعاً راه عالی خود را برای یادگیری لغات جدید آلمانی خواهید یافت.

با این حال، به یاد داشته باشید که نکته کلیدی این است که کاری را انجام دهید که از آن لذت ببرید و بتوانید با آن سازگار باشید. در هر رویکردی که تصمیم دارید اتخاذ کنید، صبور و پایدار باشید. با گذشت زمان و تمرین، دایره لغات آلمانی شما به سرعت رشد می‌کند و سطح تسلط زبانی را که برای آن تلاش می‌کنید، به دست خواهید آورد.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search