skip to Main Content

بهترین کتاب برای یادگیری زبان آلمانی                                            

بهترین کتاب برای یادگیری زبان آلمانی
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

استفاده از کتاب برای یادگیری زبان آلمانی یکی از بهترین راه‌ها برای شروع است. مجموعه بی‌پایانی از کتاب‌ها برای همه، از مبتدی تا پیشرفته وجود دارد که همگی وعده‌های بزرگی می‌دهند. اما کدام یک واقعا کتاب مناسبی است؟

در این مطلب قصد داریم بهترین کتاب‌ها برای یادگیری آلمانی را با شما به اشتراک بگذاریم. این‌ها همه کتاب‌های بسیار متفاوتی هستند، بنابراین چه مبتدی باشید، چه بخواهید یاد بگیرید چگونه جملات را کنار هم بچینید، چه به طور کلی به گرامر آلمانی علاقه داشته باشید یا می‌خواهید هنر مکالمه را بیاموزید، کتابی در اینجا برای شما وجود خواهد داشت.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

کتاب « The Everything Learning German Book» نوشته اد سویک

کتاب « The Everything Learning German Book» نوشته اد سویک

مهم نیست یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می‌کشد، قبل از هر چیزی شروع کنید. با شروع آموزش خودتان متوجه می‌شوید که چقدر زمان نیاز خواهید داشت. کتاب The Everything Learning German بهترین گزینه برای شروع سفر یادگیری زبان آلمانی شما است. این کتاب برای زبان‌آموزان پایه آلمانی است که برای مواردی مانند سفارش غذا و نوشیدنی به عبارات ساده نیاز دارند.

عباراتی مانند Wie viel kostet der Käse را یاد خواهید گرفت. (هزینه پنیر چقدر است؟) یا Ich möchte ein Berliner, bitte:  لطفا یک برلینی می‌خواهم. با سی‌دی همراه، می‌توانید تلفظ خود را بهبود بخشید و به زبان آلمانی به طور طبیعی به زبان مادری گوش دهید. همراه با تمرین‌های آسان برای درک بیشتر. این کتاب برای کاربران پیشرفته‌ نیست، اما اگر به تازگی تلاش خود را برای تسلط به زبان آلمانی شروع کرده‌اید، می‌تواند تا حدود زیادی به یادگیری شما کمک کند.

" Living German" نوشته اد سویک

” Living German” نوشته اد سویک

اگر می‌خواهید خود را در فرهنگ، مردم و رویدادهای آلمان غرق کنید، این کتاب، گزینه خوبی است. چه مبتدی باشید و چه دانش قبلی داشته باشید، این کتاب راهنمای جامعی برای تسلط بر زبان آلمانی ارائه می‌دهد. البته این کتاب برای سطح a1 گزینه مناسبتری است که می‌توانید در کنار فیلم آلمانی برای یادگیری زبان a1  از آن استفاده کنید تا با چشمان خود بهبود مهارت‌های زبانی‌تان را هنگام تماشای فیلم، مشاهده کنید.

Living German از رویکرد سنتی با مبانی دستوری، واژگان کاربردی و عبارات محاوره‌ای استفاده می‌کند. کلید تمرینی آن به شما امکان می‌دهد پاسخ‌های خود را بررسی کنید و سی‌دی صوتی به ارتقا و پیشرفت صحبت کردن و گوش دادن کمک می‌کند. مزیت کلیدی کتاب این است که نمونه‌ها و دیالوگ‌های واقعی را ارائه می‌دهد که شما را در موقعیت‌های روزانه و واقعی آلمانی قرار می‌دهد. با استفاده از دانش فعلی آلمانی خود و گسترش آن، به شما کمک می‌کند با مردم ارتباط برقرار کنید.

German All-in-One for Dummies

این یکی از بهترین کتاب‌های درسی آلمانی برای افرادی است که عمیق‌تر در این زبان غوطه‌ور می‌شوند و روند یادگیری خود را موثرتر می‌کنند. All-in-One for Dummies آلمانی،  یک دوره کامل است که تمام جنبه‌های لازم برای یادگیری این زبان، از قواعد گرامر و واژگان گرفته تا عبارات رایج و مهارت‌های مکالمه را پوشش می‌دهد، همان چیزی که در تدریس خصوصی زبان آلمانی هم یاد خواهید گرفت.

این کتاب ۷۲۰ صفحه است و پیچیدگی‌های دستور زبان آلمانی را با جداول فعل پوشش می‌دهد. همچنین به شما کمک می‌کند تا با افراد در صنایع مختلف به زبان آلمانی ارتباط برقرار کنید. همچنین شامل یک سی دی با بیش از ۲۵ صدای ضبط شده است که اگر می‌خواهید تلفظ صحیح را درک کنید و مهارت شنیداری خود را تقویت کنید، باید همراه با کتاب درسی استفاده کنید.

" German Made Simple" نوشته یوجین جکسون و آدولف گایگر

” German Made Simple” نوشته یوجین جکسون و آدولف گایگر

اگر به دنبال یادگیری خودخوان هستید، این کتاب محبوب گزینه ایده‌آلی است. این کتاب برای کمک به زبان‌آموزان مبتدی و متوسط ​​آلمانی طراحی شده که مهارت‌های زبانی خود را به شیوه‌ای ساده و مؤثر توسعه دهند. این کتاب با رویکرد ساده خود، مفاهیم ضروری دستور زبان، واژگان و عبارات محاوره‌ای را پوشش می‌دهد و به خوانندگان این امکان را می‌دهد که پایه‌ای قوی برای زبان آلمانی بسازند. German Made Simple به یادگیری اصول اولیه با هدف انتخاب سریع عبارات رایج، کمک می‌کند.

همچنین شامل تمرین‌های مختلف خواندن و راهنمای تلفظ می‌شود تا بتوانید مهارت‌های زبانی متعددی را بهبود بخشید. عبارات رایج آن برای مسافران مفید است و تمرینات مروری، دانش شما را امتحان می‌کند. فراموش نکنید که پس از پایان کار، پاسخ‌های پشت صفحه را بررسی کنید!

“Learn German with Stories: Café in Berlin”  اثر آندره کلاین

این کتاب جذاب برای مبتدیانی طراحی شده است که به دنبال راهی جذاب همانند اپلیکیشن زبان آلمانی برای یادگیری هستند که با سرگرمی همراه است. کتاب شامل ۱۰ داستان کوتاه و جذاب برای زبان‌آموزان است.

این کتاب با معرفی شخصیت‌های جذاب، مانند مرد جوانی که از سیسیل به برلین نقل مکان می‌کند، بینش‌هایی را در مورد فرهنگ آلمان و مردم آن ارائه می‌دهد. از عاشقانه‌ها گرفته تا موقعیت‌های زندگی عجیب و غریب، داستان کنجکاوی در مورد سفر و سازگاری او با کشوری جدید را در این کتاب خواهید خواند.

 "Hammer's German Grammar and Usage" نوشته مارتین دورل

“Hammer’s German Grammar and Usage” نوشته مارتین دورل

این کتاب یک راهنمای جامع است که عمیقاً به گرامر آلمانی می‌پردازد و دانش‌آموزان متوسط و پیشرفته را به چالش می‌کشد. یک ویژگی قابل توجه بخش مرجع دستور زبان است که به شما امکان می‌دهد ببینید آیا از کلمات به درستی استفاده می‌کنید یا خیر. مثال‌های دستور زبان از آلمانی معاصر گرفته شده‌اند و ارتباط با دنیای امروز را تضمین می‌کنند. این کتاب با قالبی واضح و توضیحات شفاف به خوانندگان کمک می‌کند تا موقعیت‌ها و اشیاء را تجسم کنند. همچنین فرم‌های استفاده رایج را تجزیه و تحلیل می‌کند و کاربرد مناسب کلمات را در زمینه‌های رسمی و غیررسمی روشن می‌کند. اگر قصد دارید به زبان آلمانی بنویسید، این کتاب آماده کمک است و موضوعات مهمی مانند اصلاح املایی و تکامل معانی کلمات را پوشش می‌دهد.

Living Language German

Living Language German

زبان زنده آلمانی یک کتاب جامع یادگیری زبان است که برای زبان آموزان مبتدی تا پیشرفته مناسب است. این کتاب یک راهنمای قابل هضم و ساختار یافته ارائه می‌دهد که می‌تواند شما را از دانش اندک یا بدون دانش درمورد این زبان، به روان بودن برساند. این بسته شامل سه کتاب، نه سی‌دی صوتی و یک دوره آموزشی آنلاین است که به شما امکان می‌دهد از طریق رسانه‌های مختلف یاد بگیرید. با پشتوانه علم زبانشناسی و بیش از ۶۵ سال تجربه، مواد آموزشی این بسته بر اساس تکنیک‌های اثبات شده طراحی شده‌اند.

روش کتاب شامل چهار مرحله است: ایجاد یک بنیاد، پیشرفت با اعتماد، حفظ آنچه یاد گرفته‌اید و دستیابی به اهدافتان. “زبان زنده آلمانی” با منابع گسترده و رویکرد سیستماتیک، یک تجربه کامل یادگیری زبان را ارائه می‌دهد.

German Grammar & Practice (Collins)

این کتاب هم از محبوب‌ترین کتاب‌های آموزش آلمانی در بین زبان‌آموزان متوسط است. کتاب گرامر و تمرین آلمانی موضوعات گرامری پیشرفته‌تر مانند صفت، زمان‌ها یا قیدها را پوشش می‌دهد. در هر فصل، هر نکته گرامری را با مثال‌های واضح و تمرین‌های متعدد توضیح می‌دهد. لازم نیست فصل به فصل آن را دنبال کنید، با خیال راحت به هر صفحه‌ای بپرید و یک مطلب جدید، بیاموزید.

این کتاب یک فرهنگ لغت گرامری عالی است، پس از بهترین روش یادگیری لغات آلمانی که بلد هستید استفاده کنید و این لغات را به خاطر بسپارید. German Grammar & Practice  حتی زمانی که به سطح پیشرفته می‌روید هم برای یادآوری قوانین یا نکات گرامری دقیق‌تر، مناسب است که در دسترس شما باشد. با این وجود، اگر طرفدار گرامر نیستید، ممکن است کار با آن چالش برانگیز باشد.

جمع‌بندی

یادگیری یک زبان جدید هرگز آسان نیست، اما ارزش تلاش را دارد. چه بخواهید مهارت‌های خود را تقویت کنید و چه از ابتدا یاد بگیرید، کتاب‌های درسی می‌توانند روشی عالی برای شروع یا تمرین و بهبود آنچه در مورد زبان آلمانی می‌دانید، است. به یاد داشته باشید که کلید مسلط شدن به یک زبان خارجی، تمرین منظم است. هرچه بیشتر از آلمانی خود استفاده کنید، در آن بهتر می‌شوید! از اموزش زبان و معلم‌های خصوصی اتیچر استفاده کنید تا یک شریک آلمانی زبان برای تمرین پیدا کرده و سطح زبانی خود را ارتقا دهید. با اتیچر به زبان آلمانی مسلط شوید.

به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search