skip to Main Content

معرفی اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

به لطف اینترنت و پیشرفت فناوری، می‌توانید بیش از ۳۰ برنامه یادگیری زبان را برای یادگیری آنلاین زبان آلمانی پیدا کنید. در این مطلب، ما بهترین برنامه‌ها را برای یادگیری آلمانی، برای همه سبک‌های مختلف یادگیری، به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین و ساده‌ترین راه برای یادگیری زبان آلمانی یا به طور کلی زبان‌ها این است که در آن زندگی کنید و در کشوری باشید که زبان مقصد به عنوان زبان مادری صحبت می‌شود. چه فرصت مهاجرت به آلمان را داشته باشید یا فقط بخواهید رزومه خود را تقویت کنید، شروع یادگیری زبان آلمانی از طریق یک اپلیکیشن گزینه عالی است.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان آلمانی کدامند؟

در اینجا بهترین برنامه‌ها برای یادگیری آلمانی برای زبان‌آموزان دیداری، شنیداری، کلامی و اجتماعی را معرفی می‌کنیم. همه برنامه‌ها در iOS و فروشگاه Google Play در دسترس هستند.

Drops

Drops یک برنامه یادگیری زبان آلمانی است که بر آموزش واژگان تمرکز دارد. شما باید هر کلمه را با تصویر آن مطابقت دهید، و آن را به روشی سرگرم‌کننده و آرام برای یادگیری تبدیل کنید. به‌خصوص یادگیرندگان بصری از این‌که که به‌خاطر سپردن واژگان با Drops چقدر آسان است، شگفت‌زده خواهند شد.

هر روز، Drops به شما یادآوری می‌کند که با نسخه رایگان، ۵ دقیقه زمان مطالعه را به ۵ دقیقه زمان بازی تبدیل کنید. با نسخه پریمیوم، زمان پخش نامحدود، دسترسی آفلاین و تست‌های شنیداری تلفظ را دریافت می‌کنید. Drops یک برنامه عالی برای ساخت واژگان آلمانی، صرف نظر از این‌که مبتدی هستید یا پیشرفته محسوب می‌شود. نسخه رایگان یا نسخه پریمیوم از ۵ یورو در ماه شروع می‌شود.

Memrise

مشابه Drops، Memrise یک مربی عالی واژگان است. با این‌حال، فراتر از آن است. در حالی‌که فلش کارت‌های رنگارنگ در هسته آن‌ها قرار دارند، کلیپ‌های ویدیویی کوتاه نیز مهارت‌های شنیداری شما را افزایش می‌دهند. در کنار واژگان تک کلمه‌ای، Memrise عباراتی را نیز به شما آموزش می‌دهد. شما می‌توانید از هفت سطح مختلف آلمانی انتخاب کنید.

Memrise یک اپ عالی برای یادگیری زبان آلمانی

Memrise از سیستم به‌اصطلاح تکرار فاصله‌دار استفاده می‌کند که در آن کلمات و عبارات درست قبل از این‌که مغز شما دوباره آن‌ها را فراموش کند تکرار می‌شود. بنابراین حافظه شما از کلمات آلمانی در طول زمان به طور سیستماتیک رشد می‌کند. در کنار دوره‌های آماده شده توسط Memrise، می‌توانید دوره‌های تولید شده توسط کاربران را نیز انتخاب و روی موضوعات مورد علاقه خود تمرکز کنید. نسخه پایه رایگان است و نسخه پریمیوم ماهانه از ۸.۹۹ یورو شروع می‌شود.

PimsleurPimsleur

یکی از بهترین برنامه‌های صوتی با ۵ سطح آلمانی محسوب می‌شود که شامل ۸۰ ساعت تمرین گوش‌دادن است. Pimsleur با درس‌های ۳۰ دقیقه‌ای برای انجام در حال حرکت ساخته شده است. شما نیازی به وارد کردن کلمات یا کشیدن انگشت روی صفحه ندارید. در عوض، با تکرار کلماتی که برای تمرین گوش‌دادن به کار می‌روند، با صحبت کردن درگیر می‌شوید.

Pimsleur برای هر کسی که مایل به درک کلمات گفتاری و بهبود مهارت‌های گفتاری خود است، در حالی‌که هنوز روی گرامر و واژگان تمرکز دارد، عالی است. یک درس این برنامه رایگان است، سپس ماهانه باید ۲۱،۹۹ یورو پرداخت کنید.

Yabla

Yabla یک برنامه آموزشی تعاملی مبتنی بر ویدیو است که بر غوطه‌وری زبان تمرکز دارد. شما می‌توانید ویدیوها را بر اساس موضوع یا سطح زبان انتخاب کنید. نکته جالب در مورد پخش‌کننده ویدیو این است که می‌توانید سرعت آن را کم کنید، روی کلمه‌ای در زیرنویس کلیک کنید تا ترجمه شود و بازی‌هایی را به ویدیو اضافه کنید تا درک خود را آزمایش کنید. همچنین می‌توانید زیرنویس انگلیسی یا آلمانی را به طور کامل حذف یا کل متن را دانلود کنید.

با Yabla آلمانی را فرا بگیرید

مفهوم Yabla بسیار عالی است، با این حال، به‌نظر می‌رسد برخی از ویدیوها در دهه ۹۰ گیر کرده‌اند. اگر این شما را آزار نمی‌دهد، Yabla را امتحان کنید. ۱۵ روز آزمایش اپلیکیشن رایگان است، سپس از ۱۱،۹۵ یورو در ماه شروع می‌شود.

Lingopie

مشابه Yabla، Lingopie یک برنامه آموزشی مبتنی بر ویدیو است. با این‌حال، به‌جای نمایش ویدیوهایی که در دهه ۹۰ گیر کرده‌اند، Lingopie دارای پایگاه داده‌ای از بیش از ۱۰۰۰ نمایش واقعی تلویزیونی و فیلم واقعی است. بنابراین به‌جای تماشای نتفلیکس، می‌توانید لینگوپی را تماشا کنید و در طول مسیر آلمانی یاد بگیرید.

Lingopie برای همه سطوح است، می‌توانید سرعت‌های مختلف پخش را انتخاب کنید، با زیرنویس انگلیسی یا آلمانی تماشا کنید و کلمات را علامت‌گذاری کنید، که در فلش کارت‌ها ذخیره می‌شود تا بتوانید بعد از فیلم به مطالعه ادامه دهید. شاید از خودتان بپرسید یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می کشد؟ مدت زمان یادگیری زبان آلمانی به تمرین و پشتکار شما بستگی دارد.

Lingopie؛ آموزش آلمانی با ویدیوهای آموزشی آنلاین

Lingopie در دسکتاپ و در فروشگاه اپل و گوگل پلی موجود است و واقعاً جایگزینی تازه برای مطالعه یک زبان است.۷ روز آزمایشی برنامه رایگان است، سپس از ۱۰،۸۹ یورو در ماه شروع می‌شود.

Busuu

Busuu یک برنامه زبان جامع است که روی واژگان و دستور زبان از طریق تمرینات گفتاری، نوشتاری و گوش‌دادن تمرکز دارد. Busuu بهترین برنامه رایگان آموزش زبان آلمانی به لطف جامعیت آن است. قبل از شروع تمرینات، می‌توانید سطح خود را با یک آزمون ۱۰ دقیقه‌ای ارزیابی کنید.

نسخه Premium Plus یک برنامه مطالعه شخصی برای یادگیری ۵-۲۰ دقیقه در روز در اختیار شما قرار می‌دهد. ۱۰۰ میلیون زبان‌آموز در سراسر جهان از Busuu استفاده می‌کنند، که از طریق آن می‌توانید تمرین نوشتاری و گفتاری خود را فوراً توسط یک سخنران بومی بررسی کنید.

می‌توانید درس‌های آلمانی خود را برای استفاده آفلاین دانلود کنید و سریع پیش بروید. مطالعه‌ای که توسط دانشگاه سیتی در نیویورک انجام شده است نشان می‌دهد که ۲۲ ساعت مطالعه با Busuu Premium برابر است با یک ترم تحصیل در کالج. دوره کامل آلمانی می‌تواند همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. نسخه Premium Plus 6.66 یورو در ماه هزینه دارد.

 Babbel

Babbel حرفه‌ای‌ترین برنامه زبان تعاملی با طراحی تمیز و بدون گیمیفیکیشن است. قبل از شروع دوره، بابل سطح شما را امتحان می‌کند و سپس شما را در دوره صحیح قرار می‌دهد. شما می‌توانید تمام جنبه‌های آلمانی را با یک مربی دیالوگ و تشخیص گفتار تمرین کنید و یادآورهای روزانه را برای مطالعه ۵-۶۰ دقیقه تنظیم کنید. برای زبان‌آموزان پیشرفته‌تر، Babbel یک دوره کامل آلمانی تجاری را ارائه می‌دهد که آن را به بهترین برنامه برای آلمانی پیشرفته تبدیل می‌کند.

Babbel یکی از برنامه‌های حرفه‌ای‌تر است که برای زبان‌آموزان بلندپرواز که علاقه‌ای به ترفندهای دیگر برنامه‌های یادگیری زبان ندارند، مناسب است. در نوامبر ۲۰۲۱، Babbel همچنین کلاس‌های زنده را معرفی کرد تا سریع‌تر و مطمئن‌تر صحبت کنید. اکنون Babbel Live نیز در دسترس است! هزینه این اپلیکیشن از ۸،۰۰ یورو در ماه شروع می‌شود.

 Tandem

Tandem یک برنامه تبادل زبان است که دوره‌ها یا تمرین‌هایی را ارائه نمی‌دهد، اما در عوض شما را به کاربر دیگر Tandem، بومی آلمانی و با علایق مشابه متصل می‌کند. این مفهوم مبتنی بر چت، پیام صوتی و تماس ویدیویی با افراد بومی برای غلبه بر ترس از صحبت کردن آلمانی است. در ازای آن، زبان مادری خود را به شریک جدید Tandem خود یاد خواهید داد.

با Tandem آلمانی را آسان فرا بگیرید

می‌توانید نمایه خود را با تصاویر و علایق بسازید و یک شریک زبان را بر اساس زبان، مکان و علایق جستجو کنید. به‌عنوان یک ویژگی اضافه، این برنامه همچنین ابزار ترجمه و اصلاحات املایی را ارائه می دهد.

از آن‌جایی که قصد دارید با افراد واقعی در Tandem گفتگو کنید، این برنامه ممکن است برای مبتدیان مطلق بهترین نباشد، بلکه برای زبان‌آموزان پیشرفته آلمانی که مایلند تسلط خود را با کمک فردی که زبان مادری وی آلمانی است بهبود بخشند، بهترین باشد.

کلام آخر

 اپلیکیشن‌هایی که نام بردیم، همگی ابزار موثر و کارآمد برای یادگیری زبان آلمانی هستند. نتایج مطالعات نشان داد که استفاده از این اپلیکیشن‌ها منجر به بهبود قابل توجهی در مهارت‌های شنیداری، گفتاری و نوشتاری کاربران می‌شود. بنابراین، توصیه می‌شود که افرادی که به دنبال یادگیری زبان آلمانی هستند، از این اپلیکیشن‌ها در کنار دوره‌های تدریس انلاین زبان اتیچر استفاده کنند.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search