skip to Main Content

از کجا پارتنر زبان پیدا کنیم  

از کجا پارتنر زبان پیدا کنیم
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

 بیش از هر زمان دیگری، آموزش و یادگیری زبان‌های خارجی اهمیت ویژه‌ای دارد. یکی از راه‌های موثر برای بهبود مهارت‌های زبانی، تبادل زبان با پارتنرهای متخصص با زبان مادری است. این تبادل زبان ارتباط مستقیم و فعال با افراد مسلط به زبان مورد نظر را فراهم می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که مهارت‌های مکالمه، تلفظ، و درک زبانی خود را بهبود بخشید. از وب‌سایت‌ها و برنامه‌های آنلاین گرفته تا شبکه‌های اجتماعی و گروه‌های تبادل زبان، شما می‌توانید پارتنر زبان مناسب خود را پیدا کرده و تجربه‌ی یادگیری زبانی خود را بهبود بخشید. انتخاب پارتنر زبان مناسب می‌تواند یکی از قدرتمندترین ابزارها در مسیر یادگیری زبان باشد و به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت به تسلط بر زبان‌های دیگر نزدیک شوید. در اینجا منتخبی از بهترین ابزار‌های تبادل زبان وجود دارد که می‌توانید شرکای مکالمه را پیدا کنید و زبان خارجی را که در حال یادگیری آن هستید تمرین کنید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

کجا می‌توان شرکای مکالمه زبان را پیدا کرد؟

اگر می‌خواهید مکالمه یک زبان را تمرین کنید، یکی از مؤثرترین و سریع‌ترین راه های تقویت اسپیکینگ آیلتس و مکالمه روزمره شما پیدا کردن پارتنر زبان است. برای یافتن پارتنر مکالمه، سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی است که به تبادل زبان اختصاص داده شده‌اند، به‌ویژه آن‌هایی که از فرمول یادگیری زبان پشت سر هم استفاده می‌کنند. آن‌ها آنقدر خوب کار می‌کنند که سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مشابه زیادی در طول سال‌ها پدیدار شده‌اند، و انتخاب یکی از آن‌ها می‌تواند دشوار باشد. پس از آزمایش ده‌ها مورد، ما بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های رایگان اختصاص داده شده به تبادل زبان را انتخاب کرده‌ایم.

Tandem

مهم نیست که یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول میکشد، چیزی که مهم است تمرین شما و صحبت کردن مداوم شما با یک پارتنر زبان است. Tandem، اصطلاح دیگری برای تبادل زبان یا مشارکت در مکالمه، یک وب‌سایت و برنامه عالی است که در آن می‌توانید پارتنر‌های زبان را به صورت رایگان پیدا کنید. بهترین راه برای یافتن مطابقت این است که زبان مادری خود را در قسمت «پیدا کردن اعضا یا موضوعات» وارد کنید. علاوه بر ترجیحات یادگیری افراد – یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Tandem این است که می‌توانید ببینید این افراد در کجا قرار دارند، در مورد چه چیزی علاقه دارند صحبت کنند، شریک زبان ایده‌آل آن‌ها چه کسی خواهد بود، و هدف زبانی آن‌ها چیست.

کجا می‌توان شرکای مکالمه زبان را پیدا کرد

برای افرادی که به نظر می‌رسد می‌توانند با شما سازگار باشند و پارتنر شما باشند، پیام ارسال کنید. شما گزینه تماس یا تماس ویدیویی با شخصی را نخواهید داشت مگر اینکه پیامی ارسال کرده باشید و یا همدیگر را دنبال کرده باشید، این ویژگی به کاهش ارتباطات نامطلوب کمک می‌کند. بعد از اینکه چند بار چت کردید، حتی می‌توانید یک «مرجع» برای شرکای خود بگذارید (پیام کوتاهی که در نمایه آن‌ها نشان می‌دهد که چقدر از صحبت کردن با آن‌ها لذت برده‌اید)، و از شرکای خود بخواهید همین کار را انجام دهند. این به شما کمک می‌کند معتبرتر به نظر برسید و مطابقت بیشتری داشته باشید!

HelloTalk

HelloTalk  برنامه‌ای است که به شما کمک می‌کند شرکای زبان را مستقیماً در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود پیدا کنید. می‌توانید از طریق متن مکالمه کنید یا پیام‌های صوتی کوچکی مانند WhatsAppارسال کنید. می‌توانید یک دعوت‌نامه به صورت رایگان ارسال کنید و در عرض چند دقیقه با افراد بومی صحبت کنید. پس از رسیدن به سطح مناسب، می‌توانید چت صوتی یا تصویری نیز انجام دهید. این برنامه تبادل زبان همچنین دارای مجموعه کاملی از ابزارها برای کمک به شما در برقراری ارتباط است (مثلاً ترجمه‌های نوشتاری و گفتاری).

HelloTalk

احتمالا همه شما می‌دانید که چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است و از فرصت‌های مختلفی که یادگیری این زبان در اختیار شما قرار می‌دهد، مطلع هستید. یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی شما، ارتباط با تعداد بالایی از افراد بومی است که زبان مادری آن‌ها انگلیسی است. بیش از یک میلیون نفر از وب HelloTalk و برنامه تبادل زبان HelloTalk برای صحبت به بیش از ۱۰۰ زبان استفاده می‌کنند. به لطف موفقیت این برنامه، خود را به یک شبکه اجتماعی پرجنب‌وجوش تبدیل کرده است، با یک فید خبری که در آن افراد عکس‌ها، ویدیوها و نظرات خود را به زبان‌های مختلف ارسال می‌کنند. این برنامه یک فضای عالی برای منطقه‌بندی در رسانه‌های اجتماعی در حین تمرین مهارت‌های زبانی شماست! برای یافتن راحت‌تر شرکای گفتگوی مناسب، فیلتر خود را طوری تنظیم کنید که فقط افرادی را که برای تکمیل نمایه خود وقت گذاشته‌اند (یا آنلاین هستند) نمایش دهد، زیرا متأسفانه کاربران غیرفعال زیادی وجود دارد.

مزایا

  • به شما امکان می‌دهد روی تلفن خود تمرین کنید، که راحت است زیرا می‌توانید در هر مکان و هر زمانی تمرین کنید!
  • شبکه اجتماعی با چت، تماس‌های صوتی و ویدیوی یکپارچه
  • پیام صوتی و سیستم ترجمه/تصحیح دوست‌داشتنی
  • بستر تبادل خوب

Speaky

ما برنامه Speaky را دوست داریم زیرا می‌توانید خیلی سریع از آن استفاده کنید. ثبت نام فقط دو دقیقه طول می‌کشد (می‌توانید از حساب فیس‌بوک یا گوگل خود استفاده کنید). علاوه بر این، دکمه ” live” به شما کمک می‌‌کند تا شرکای مکالمه را به راحتی پیدا کنید: می‌توانید بلافاصله افرادی را که آنلاین هستند و برای چت در دسترس هستند، مشاهده کنید.

Speaky

با منوی « Find Friends»، می‌توانید قبل از تصمیم‌گیری برای برقراری تماس، چیزهای زیادی درباره یک شخص بیاموزید. می‌توانید زبان‌هایی را که آن‌ها صحبت می‌کنند و زبان‌هایی که در حال تحصیل هستند، ملیت، جنسیت، سن و علایق آن‌ها را ببینید. علاوه بر این، فیلتر موتور جستجو به شما کمک می‌کند کسانی را که به زبان مقصد شما به عنوان زبان مادری خود صحبت می‌کنند شناسایی کنید یا فعال‌ترین اعضا را ببینید. تماس با کسی که بیش از یک سال است وارد سیستم نشده است اتلاف وقت است! این سایت کاملا رایگان است و در اندروید هم قابل دسترسی است.

مزایا:

  • پیدا کردن سریع یک شریک زبان آسان است.
  • سیستم چت با قابلیت تصحیح اشتباهات دیگران و اصلاح شدن.
  • سیستم تماس (بدون نیاز به رفتن از طریق اسکایپ) با پیشنهاد موضوعات و سوالات، تایمر و قابلیت یادداشت‌برداری.

Conversation Exchange

برنامه Conversation Exchange یکی از روش‌های موثر برای یادگیری زبان به صورت عملی و عمیق است. در این برنامه، افراد می‌توانند زبانی که می‌خواهند یاد بگیرند، با افراد دیگر که آن زبان را به عنوان زبان مادری یا زبان دوم می‌فهمند، مبادله کنند. این تبادل می‌تواند تلفنی، آنلاین، یا حتی در جلسات حضوری انجام شود. از منوی شروع، می‌توانید روش تبادل زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید: مکالمه رو در رو، چت صوتی یا مکاتبات چتی. منوی جستجو به شما امکان می‌دهد یک شریک زبانی برای اضافه کردن به شبکه خود پیدا کنید. بخشی از تنظیم نمایه شما این است که زبان‌هایی را که می‌آموزید و در چه سطحی هستید انتخاب کنید.

Conversation Exchange

برنامه Conversation Exchange اغلب از وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های مخصوص برای ارتباط و تبادل زبانی استفاده می‌کند. افراد معمولاً در این برنامه‌ها پروفایلی ایجاد می‌کنند که زبانی که می‌خواهند یاد بگیرند و زبانی که می‌توانند به دیگران یاد بدهند، را مشخص می‌کنند. سپس از طریق این برنامه، شما می‌توانید افرادی را پیدا کنید که می‌خواهند زبان خود را با شما مبادله کنند. در جلسات تبادل زبان، شما و شریک تبادل‌تان به طور معمول به تناوب در زبان‌های مورد نظر صحبت می‌کنید، به یادگیری یکدیگر کمک می‌کنید و می‌توانید درباره موضوعات مختلف صحبت کنید.

مزایا:

  • جستجوی شرکا بر اساس نوع تبادلی که به آن علاقه دارید (یعنی اگر می‌خواهید تماس صوتی و/یا ویدیویی داشته باشید، می‌توانید افرادی را که فقط می‌خواهند پیام رد و بدل کنند فیلتر کنید).
  • وب‌سایت سریع و راحت.

MyLanguageExchange

MyLanguageExchange  یکی از شناخته شده‌ترین سایت‌های تبادل زبان است و از شهرت بسیار خوبی به صورت آنلاین برخوردار است. افراد زیادی برای تبادل وجود دارند و دو سوم از کاربران فعال هستند و تبادلات منظم دارند. این مورد عالی است زیرا، صرف نظر از اینکه کدام سایت را انتخاب می‌کنید، در درازمدت دو یا سه شریک خوب برای صحبت با آن‌ها پیدا خواهید کرد – که واقعاً تمام چیزی است که برای پیشرفت به آن نیاز دارید.

MyLanguageExchange

این سایت مشابه سایر سایت های این لیست است. شما ثبت نام می‌کنید، یک نمایه رایگان ایجاد می‌کنید و برای ملاقات با میلیون‌ها زبان‌آموز از سرتاسر جهان عازم می‌شوید. با MyLanguageExchange، می‌توانید پروفایل‌ها را بر اساس کشور، زبان‌های صحبت شده و سن فیلتر کنید، که به شما کمک می‌کند شریک زبان مناسب را پیدا کنید.

مزایا:

  • این یک سایت شناخته شده است (نزدیک به ۳ میلیون عضو در ۱۳۳ کشور وجود دارد)، یافتن شرکای زبان، به ویژه شرکای زبانی در همان سطح شما را آسان می‌کند.
  • شما می‌توانید از طریق ایمیل یا چت صوتی ارتباط برقرار کنید، به این معنی که بر اساس اهداف و سطح خود، می‌توانید مکاتبات گفتاری یا نوشتاری خود را بهبود بخشید.
  • رایگان است

LanguaTalk

اگر می‌خواهید تمام وقت خود را صرفاً بر یادگیری زبان مقصد خود متمرکز کنید نه اینکه زمان خود را بین آموزش و یادگیری تقسیم کنید، ممکن است بخواهید به استخدام یک معلم خصوصی  و یک کلاس زبان انگلیسی آنلاین فکر کنید. مکان مورد علاقه شما برای یافتن معلم خصوصی (پرداختی) LanguaTalk است. LanguaTalk یک پلتفرم نسبتا جدید است، اما در حال حاضر معلمان زیادی دارد که ۱۶ زبان را آموزش می‌دهند (در زمان نوشتن این مطلب، اما آن‌ها در حال کار بر روی اضافه کردن زبان‌های بیشتر هستند، بنابراین اگر زبانی که می‌خواهید یاد بگیرید در دسترس نیست، مطمئن شوید که دوباره بررسی کنید) . این بدان معناست که شما به احتمال زیاد فردی را پیدا خواهید کرد که شرایط شما را برآورده کند. همه جلسات به صورت آنلاین برگزار می‌شود، بنابراین هم شما و هم معلمتان می‌توانید به راحتی از خانه خود وارد سیستم شوید.

LanguaTalk

مزایا:

  • معلمان زبان حرفه‌ای هستند، بنابراین آنها می‌دانند که چگونه درس های خود را با نیازهای خاص شما تنظیم کنند.
  • آموزگاران توسط سایت بررسی می‌شوند، بنابراین می‌دانید که یک معلم با کیفیت دریافت می‌کنید.
  • معلمان یک بیو می‌نویسند و یک ویدیو برای معرفی خود و تخصص‌هایشان ایجاد می‌کنند.
  • خواندن نظرات صادقانه از دانش‌آموزان دیگر به شما کمک می‌کند معلمی را انتخاب کنید که به خوبی با آن ارتباط برقرار کنید.

Italki

Italki  قبلاً مکان خوبی برای یافتن شرکای زبان به صورت رایگان بود، اما این شرکت اخیراً هدف خود را به سمت تدریس خصوصی برای یادگیری زبان انگلیسی تغییر داده است. تعداد زیادی مدرس مختلف با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه در دسترس هستند.

Italki

مزایا:

  • معلمان زیادی در دسترس هستند (بیش از ۱۵۰۰۰!)، بنابراین می‌توانید به راحتی یکی برای زبان مقصد خود پیدا کنید.
  • بسیاری از فیلترها برای انتخاب به شما کمک می‌کنند تا جستجوی خود را محدود کنید. به عنوان مثال، می‌توانید یک زبان مادری را جستجو کنید که یک معلم حرفه‌ای است، که انگلیسی هم صحبت می‌کند و کمتر از ۲۰ دلار در ساعت هزینه می‌گیرد.
  • آموزگاران می‌توانند ویدیوهای معرفی اضافه کنند تا بتوانید قبل از متعهد شدن به درس، آن‌ها را ببینید و با آن‌ها آشنا شوید.

آموزش زبان با اتیچر و برنامه‌های پارتنر زبان

در جستجوی پارتنر زبان مناسب برای تقویت مهارت‌های زبانی خود؟ اتیچر، به عنوان یک سرویس آموزشی آنلاین پیشرو، این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا با مربیان زبان متخصص ارتباط برقرار کرده و مهارت‌های مکالمه، تلفظ، و گرامر زبان‌های مختلف را بهبود بخشید. از طریق جلسات تعاملی و منظم با مربیان ما، شما می‌توانید به سرعت به تسلط بر زبان‌های دلخواه خود نزدیک شوید. پس از پیدا کردن پارتنر زبان، اکنون زمان مناسبی است تا از خدمات اموزش اتیچر بهره‌برداری کنید و به طور موثر به یادگیری زبان بپردازید. برای شروع، به وب‌سایت اموزش زبان اتیچر مراجعه کنید و در مسیر جدیدی از یادگیری زبان با مربیان ما شروع کنید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
۱.۷/۵ - (۱۶ امتیاز)

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search