skip to Main Content

کتاب آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

کتاب آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

در حالی که یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند چالش برانگیز باشد، کتاب‌ها می‌توانند یادگیری شما را بسیار آسان‌تر کنند. به عنوان یک زبان آموز خارجی، استفاده از کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند راهی شگفت انگیز برای بهبود مهارت‌های شما و ارتقای توانایی‌های زبانی شما به سطح بعدی باشد. کتاب‌ها فوق‌العاده هستند، زیرا فرصت‌های متنوعی برای یادگیری ارائه می‌دهند. چه مبتدی، چه متوسط ​​یا پیشرفته باشید، کتابی وجود دارد که با سطح شما مطابقت داشته باشد و به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

از کتاب‌های داستان گرفته تا راهنمای دستور زبان، فرهنگ‌های لغت، کتاب‌های کار و کتاب‌های صوتی، همه این کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند دایره لغات خود را بسازید، گرامر خود را بهبود ببخشید و مهارت‌های درک مطلب و ارتباط خود را توسعه دهید. علاوه بر این، کتاب‌ها یک ابزار یادگیری انعطاف پذیر و مقرون‌به‌صرفه هستند. آن‌ها به طور گسترده در دسترس هستند، استفاده از آن‌ها آسان است و می‌توان در قالب‌های مختلفی از چاپ قدیمی گرفته تا کتاب‌های الکترونیکی و کتاب‌های صوتی در دسترس قرار داد. با ما در سایت کلاس زبان اُتیچر همراه باشید. 

فهرست بخش ها

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان

کتاب‌های متنوعی برای زبان آموزان مبتدی وجود دارد. در ادامه با دو مورد از بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان آشنا می‌شوید.

English for Everyone: Level 1 Practice Book by DK

این کتاب راهی عالی برای شروع یادگیری زبان انگلیسی شماست. با تمرین‌های سرگرم‌کننده و ساده آن، در کمترین زمان به زبان انگلیسی صحبت می‌کنید و می‌نویسید.

English for Everyone تمام اصول گرامر و واژگان انگلیسی را پوشش می‌دهد و سی‌دی صوتی همراه آن تضمین می‌کند که تلفظ صحیح را یاد خواهید گرفت. چه مبتدی باشید و چه فقط باید مهارت‌های خود را تقویت کنید، این کتاب یک منبع عالی است.

 Basic Grammar in Use by Raymond Murphy

اگر می‌خواهید به گرامر زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، این کتاب ضروری است. Basic Grammar in Use به شما کمک می‌کند زبان انگلیسی خود را به سطح بعدی ارتقا دهید.

با توضیحات عمیق و مثال‌های قابل فهم آن، به سرعت اصول گرامر انگلیسی را یاد خواهید گرفت. این کتاب برای خودآموزی مناسب است و تمرین‌های همراه آن به شما کمک می‌کند تا آنچه را که آموخته‌اید تمرین کنید.

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

افرادی که به سطح مبتدی زبان انگلیسی تسلط دارند و می‌خواهند مهارت‌های خود را افزایش دهند، می‌توانند از بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، استفاده کنند.

Practical English Usage by Michael Swan

اگر به دنبال راهنمای جامع گرامر انگلیسی هستید، این کتاب برای شما مناسب است. کاربرد عملی انگلیسی تمام جنبه‌های دستور زبان انگلیسی، از مبانی تا موضوعات پیشرفته‌تر را پوشش می‌دهد. استفاده از این کتاب آسان و دارای توضیحات واضح و مثال‌های مفید است.

 Focus on Grammar 4 by Marjorie Fuchs and Margaret Bonner

این کتاب برای زبان آموزان متوسط ​​انگلیسی که به دنبال بهبود مهارت‌های گرامر خود هستند ایده آل است. این به واحدهای قابل مدیریت تقسیم می‌شود و تمرکز بر حوزه‌های خاص دستور زبان را آسان می‌کند.

تمرکز روی گرامر ۴ نیز پر از تمرین‌ها و فعالیت‌های زیادی است که به شما کمک می‌کند آن‌چه را که یاد گرفته‌اید تمرین کنید.

به لطف طرح‌بندی کاربرپسند و محتوای جذاب، ابزاری فوق‌العاده برای کسانی است که نیاز به بهبود مهارت‌های انگلیسی خود دارند و یکی از کتاب‌های موجود برای زبان‌آموزان انگلیسی در بازار است.

کتاب آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

بهترین دیکشنری اندروید

یک برنامه فرهنگ لغت می‌تواند ابزار مفیدی باشد. بسیاری از آن‌ها ویژگی‌هایی مانند یادگیری یک کلمه در روز برای کمک به گسترش دایره لغات شما دارند. علاوه بر این، آن‌ها ابزارهای مفیدی برای بازی‌های کلمه‌ای مانند Scrabble، جدول کلمات متقاطع و بازی‌های مشابه هستند. آن‌ها همچنین از باتری زیادی استفاده نمی‌کنند و اغلب می‌توانند بهتر از جستجوی کلمه در گوگل باشند. در این‌جا معرفی بهترین دیکشنری اندروید را مشاهده می‌کنید.

Advanced English Dictionary and Thesaurus

Advanced English Dictionary and Thesaurus یک برنامه فرهنگ لغت بسیار بالاتر از حد متوسط است. این برنامه دارای بیش از ۱.۴ میلیون کلمه به همراه تعدادی از ویژگی‌های مناسب و منحصربه‌فرد است. این شامل مجموعه‌ای از مترادف‌ها، متضادها، ابرنام‌ها، مترادف‌ها، مترونیم‌ها و اساساً هر اسم دیگری است که فکرش را بکنید. این برنامه همچنین دارای پشتیبانی آفلاین و همچنین ابزاری است که وقتی کلمات را از برنامه دیگری کپی می‌کنید، تعریف می‌کند. حتی می‌توان این ویژگی را غیرفعال کرد.

Dict.cc

Dict.cc یکی از قدرتمندترین برنامه‌های فرهنگ لغت در هر زبانی است. این برنامه می‌تواند هر کلمه را به ۵۱ زبان مختلف ترجمه کند. البته بیش‌تر روی انگلیسی و آلمانی تمرکز دارد. نسخه پریمیوم به‌طور شگفت‌انگیزی گران است، اما برنامه کاملاً آفلاین است و نسخه پریمیوم تجربه‌ای بدون تبلیغات و یک ردیاب واژگان را اضافه می‌کند.

دیکشنری آفلاین Dict Box

Dict Box Offline Dictionary یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگ لغت است که بر چندین زبان تمرکز دارد. این بیش از دوجین زبان را پشتیبانی می‌کند. هر زبان فرهنگ لغت مخصوص به خود را دارد که برای استفاده آفلاین قابل دانلود است. شما می‌توانید به تعداد دلخواه زبان مورد نظر خود را دانلود کنید. در صورت نیاز به یکی از آن‌ها، یک اصطلاحنامه داخلی نیز دارد. جدای از آن، به طور شگفت انگیزی از نظر ویژگی‌ها سبک است. این برنامه اصول اولیه، از جمله مثال‌های جمله‌بندی، تصحیح کلمات و تلفظ صوتی را پوشش می‌دهد.

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می‌کشد؟

پاسخ به این سوال که یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می‌کشد به عوامل زیادی بستگی دارد، مانند سطح دانش شما در مورد زبان، تعداد ساعات اختصاص به مطالعه آن، و پشتکار در تکمیل کلاس‌ها یا دوره‌های انگلیسی.

اگر فردی با سطح مبتدی روزانه حداقل ۱ ساعت کلاس را به مدت ۶ ماه اختصاص دهد، می‌تواند با محیط خود ارتباط برقرار کند، زیرا توانایی بیان ایده‌های خود را خواهد داشت. در ۱۰ ماه شما بر تمام ساختارهای اساسی گذشته، حال و آینده غلبه خواهید کرد.

تسلط بر زبان برای رسیدن به سطح متوسط ​​به ۱ تا ۲ سال نیاز دارد. پس از آن، فرد می‌تواند به روانی از زبان، چه گفتاری و چه نوشتاری استفاده کند. با این حال، زمان یادگیری ممکن است با توجه به توانایی، تعهد و علاقه نشان داده شده برای یادگیری زبان انگلیسی متفاوت باشد.

معلم خصوصی زبان

معلم خصوصی زبان

آیا علاقه مند به یادگیری یک زبان جدید و در نظر گرفتن همه گزینه‌ها هستید؟ چندین روش در دسترس شماست که یکی از بهترین آن‌ها، استخدام یک معلم خصوصی زبان است. استخدام یک معلم خصوصی که به صورت انفرادی با شما کار خواهد کرد تا زبان را به شما آموزش دهد، مزایای بسیاری را به همراه دارد. به عنوان مثال، با دروس خصوصی، دانش‌آموزان می‌توانند سریع‌تر پیشرفت کنند زیرا توجه بی‌نظیر و آموزش‌های شخصی دریافت می‌کنند.

سخن آخر

چه در حال آموزش زبان انگلیسی به خود باشید و چه به شخص دیگری کمک می‌کنید تا در این زبان تسلط پیدا کنند، باید به بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته موجود در بازار تکیه کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به پیشرفت قابل توجه برسید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search