skip to Main Content

فیلم آلمانی برای یادگیری زبان a1  

فیلم آلمانی برای یادگیری زبان A1
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

شنیدن زبانی که در حال یادگیری آن هستید و در زمینه‌های مختلف روزمره صحبت می‌شود برای پیشرفت توانایی‌های مکالمه شما ضروری است. فیلم‌ها از منابع آموزشی هستند که بدون شک دایره لغات شما را گسترش می‌دهند و در عین حال زبان را را در موقعیت‌های مختلف به نمایش می‌گذارند. ما فهرستی را جمع‌آوری کردیم تا به یادگیری زبان آلمانی کمک کند، پس کمی پاپ کورن بگیرید و شروع کنید!

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

یک قهوه در برلین (کمدی)

این فیلم زندگی پسری ۲۰ ساله را توصیف می‌کند که تمام تصمیمات مهم زندگی را به آینده موکول می‌کند و از بزرگ شدن و رشد امتناع می‌کند. تماشای این فیلم خیلی جالب است چون سندروم پیتر پن(آسیب‌دیدگی از وابستگی و ترس از وابستگی مجدد) قطعا یکی از ویژگی‌های نسل ماست. در این فیلم، نیکو از دوست دخترش جدا می‌شود و برای جستجوی معنا، مدرسه حقوق را رها می‌کند، اما در واقعیت کار زیادی انجام نمی‌دهد. علاوه بر این، این فیلم برای کسانی که در مورد یکی از هیپ‌ترین شهرهای جهان یعنی برلین، و افرادی که در آنجا زندگی می‌کنند، کنجکاو هستند، عالی است.

Bibi Blocksberg (2002)

Bibi Blocksberg (2002)

بی‌بی بلوکسبرگ، یک جادوگر نوجوان دوست‌داشتنی که در کنار دیگر شخصیت‌های معروف کودکان آلمانی مانند پیپی لانگسترومف و کاپتن بلوبار حضور دارد، هری پاتر اصیل آلمانی است. داستان جذاب فیلم به طرز لذت‌بخشی به بلوغ بیبی می‌پردازد، در حالی که او در حال کشف قدرت‌های جادویی است و برای اولین بار با شیطان روبرو می‌شود. اگر به تازگی سفر یادگیری زبان آلمانی خود را شروع کرده‌اید، این فیلم در کنار بهترین کتاب برای یادگیری زبان آلمانی می‌تواند بهترین گزینه برای شروع باشد، زیرا شخصیت‌های پر جنب و جوش، این فیلم کودکان را برای بزرگسالان نیز لذت‌بخش می کنند.

خداحافظ لنین(2003) فیلمی برای یادگیری زبان آلمانی

خداحافظ لنین(۲۰۰۳)

اگر در حال و هوای یک فیلم کمدی هستید تا بعد از کلاس با مدرس زبان آلمانی خود ببینید، این فیلم ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد! مادر الکس که از طرفداران سرسخت حزب اتحاد سوسیالیست آلمان شرقی است، در اکتبر ۱۹۸۹ دچار حمله قلبی شد و به کما رفت. در طول کما، دیوار برلین فرو می‌ریزد و آلمان شرقی به خانه رستوران‌های برگر کینگ، تبلیغات کوکاکولا و مهاجران آلمان غربی تبدیل می‌شود. وقتی مادر الکس از خواب بیدار می‌شود، پزشک به او اطلاع می‌دهد که اگر مادرش شوک دیگری را متحمل شود، ممکن است باعث حمله قلبی کشنده شود. الکس به تاکتیک‌های پوچ و اغلب طنزآمیز متوسل می‌شود تا سعی کند مادر بستری خود را از دنیای در حال تغییر اطرافش محافظت کند. اگر می‌خواهید از برلین یا آلمان شرقی سابق دیدن کنید، این فیلم باید در صدر فهرست شما باشد!

The reader(عاشقانه)

این فیلم که تا حدی بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است، درباره یک وکیل آلمانی است. او متوجه می‌شود که دختر بزرگتری که با او رابطه داشته و ناگهان ناپدید شده، در گذشته با نازی‌ها درگیر بوده است. اگر به فرهنگ و تاریخ آلمان علاقه دارید، این فیلم را ببینید. کتاب «خواننده» نوشته برنهارد شلینک یکی از ۱۰۰ کتابی است که توسط دویچه وله به ۴۰ زبان ترجمه شده است.

آلیس در شهرها (درام/ماجراجویی)

این فیلم سیاه و سفید آلمانی مربوط به دهه ۱۹۷۰ است، بنابراین این فرصتی است که آلمان را در آن روزها ببینید و تجربه کنید. فیلیپ، روزنامه‌نگار آلمانی، برای تحقیق در مورد مقاله‌ای در سراسر ایالات متحده رانندگی می‌کند، اما شغل خود را در تمام ایالت‌ها از دست می‌دهد. او مجبور می‌شود با یک دختر جوان به نام آلیس به آلمان برگردد زیرا مادر آلیس به دلیل یک کار فوری آلیس را در حضانت او گذاشته بود. این فیلم با توجه به اینکه یکی از بازیگرهای اصلی آن یک دخترنوجوان است از کلمات ساده استفاده می‌کند و مانند انیمیشن آلمانی برای یادگیری زبان برای بچه‌ها و افرادی که تاه شروع به یادگیری زبان کردند بسیارمناسب است و از دیالوگ‌های قابل فهم استفاده می‌کند.

Nico Weg

Nico Weg، یک سریال آلمانی برای یادگیری زبان از A1  تا B1 است. این فیلم‌های آموزشی توسط Deutsch Lernen Mit Der DW  تهیه شده است و یکی از بهترین (اگر نه بهترین) راه‌ها برای یادگیری آلمانی است زیرا از واژگان و گرامر آلمانی استفاده می‌کنند که شما در سطوح مربوطه A1 تا B1خواهید آموخت. داستان درمورد یک پسر اسپانیایی است که برای فرصت‌های بهتر به آلمان می‌رود. پس نیاز به برقرای ارتباط در موقعیت‌های مختلف دارد. این موقعیت‌ها شامل موضوعات ضروری مانند افتتاح حساب بانکی، خرید میوه و سبزیجات، و پیدا کردن دوستان جدید با حفظ خط داستانی یک فیلم جذاب است.

Nirgendwo in Afrika (“Nowhere in Africa”) مناسب برای یادگیری زبان آلمانی

Nirgendwo in Afrika (“Nowhere in Africa”)

این فیلم، تصویری بی‌نظیر از فرهنگ آلمان در خارج از اروپا ارائه می‌دهد. داستان یک خانواده یهودی را دنبال می‌کند که در سال ۱۹۳۸ از آلمان نازی فرار کرده و برای اداره یک مزرعه به کنیا مهاجرت می‌کنند. این فیلم تجربه مهاجرت به جایی جدید، به ویژه جایی متفاوت از شرق آفریقا را ارائه می‌دهد. خانواده باید با خاطرات آلمان و واقعیت کنیا، خود را وفق دهند و سعی کنند زندگی جدیدی خلق کنند. اگر به داستان پناهندگان یهودی و تاریخ جنگ جهانی دوم علاقه دارید، هیچ فیلم آلمانی دیگری وجود ندارد که دیدگاهی دلسوزانه‌تر از این فیلم داشته باشد.

یک فیلم اکشن برای یادگیری زبان آلمانی

Der Baader Meinhof Komplex (“The Baader Meinhof Complex”)

این فیلم پر اکشن بر اساس کتاب استفان اوست، سال‌های اولیه تشکیل گروه مبارز چپ افراطی بدنام، جناح ارتش سرخ، از سال ۱۹۶۷ تا ۱۹۷۷ را پوشش می‌دهد. در این فیلم بر‌خلاف آهنگ آلمانی برای یادگیری زبان، تنها آهنگی که خواهید شنید آهنگ اسلحه،گلوله و انفجار است. این کنش‌های سیاسی رادیکال، انقلابیون جوان پس از نازیسم را به تصویر می‌کشد که معتقدند امپریالیسم آمریکایی چهره جدید فاشیسم است. اگر چیز زیادی درباره RAF نمی‌دانید، گروهی که تا به امروز در آلمان بحث‌برانگیز باقی مانده است، این فیلم شما را روی صندلی‌تان می‌چسباند و شما را با بسیاری از کلمات عامیانه آشنا می‌کند!

Absolute Giganten (“Gigantic”) فیلمی جذاب برای آموزش زبان آلمانی

Absolute Giganten (“Gigantic”)

این فیلم درباره سه دوست جوان است که یکی از آن‌ها تصمیم به ترک هامبورگ گرفته است، زیرا دوران آزمایشی‌اش برای یک جرم نوجوانان تمام شده است.  او تا روز قبل به دوستانش درباره برنامه‌هایش نمی‌گوید و آنها را درمورد اینکه چرا آن‌ها را رها می‌کند سردرگم می‌کند. در نتیجه، آخرین شب آنها با هم به تفریحاتی مثل مهمانی، فوتبال، موسیقی و ماشین می‌پردازند.  مضامین اصلی فیلم – دوستی و ترک خانه – موضوعاتی جهانی هستند که دنبال کردن این فیلم را آسان می‌کنند. هیچ واژه تخصصی وجود ندارد که آن را پیچیده کند، همچنین به لهجه‌ای صحبت نمی‌کنند که درک آن دشوار باشد.

جمع‌بندی

در این مقاله تعدادی از فیلم‌های مناسب برای یادگیری زبان a1 را معرفی کردیم. در این فیلم‌ها دیالوگ‌ها روزمره استفاده شده و از کلمات ساده بهره می‌برند. همچنین ادای کلمات به خوبی انجام می‌شود که برای درک زبان‌آموز کمک بزرگی است. شما می‌توانید این فیلم‌ها را در کنار استفاده از خدمات اموزشگاه زبان انلاین آلمانی سایت اتیچر تماشا کنید و به سرعت در این زبان پیشرفت کنید.

به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search