skip to Main Content

بازی آموزش زبان انگلیسی

بازی آموزش زبان انگلیسی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

این روزها یادگیری زبان انگلیسی دغدغه بسیاری از افراد جامعه شده است و بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان در فکر یادگیری زبان انگلیسی به روش‌های نوین هستند. یکی از جذا‌ب‌ترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی، آموزش از طریق بازی‌های مختلف است. بسیاری از افراد باتوجه‌به روزمرگی‌های زیاد و برنامه‌های شلوغ، فرصت کافی برای مطالعه و خواندن کتاب را ندارند.

از این جهت چنین افرادی به سادگی می‌توانند از طریق بازی‌های مختلف، زبان انگلیسی را یاد بگیرند. این شیوه نوین آموزشی برای کودکان نیز بسیار جذاب خواهد بود. در این مقاله از مجله اُتیچر قصد داریم در رابطه با بازی آموزش زبان انگلیسی صحبت کنیم و چند بازی محبوب و کاربردی زبان انگلیسی را معرفی خواهیم کرد.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

۱.    بازی لینگوگیم؛ بهترین نرم‌افزار بازی ایرانی برای تقویت زبان

یکی از بازی‌های محبوب و پرطرفدار ایرانی، بازی لینگوگیم نام دارد. بازی ایرانی لینگو گیم مناسب تمام افرادی است که به زبان انگلیسی علاقه دارند. این بازی بیش از ۵ هزار مرحله جذاب دارد که زبان‌آموزان در هر مرحله با لغات و گرامر جدید زبان انگلیسی آشنا می‌شوند. برنامه لینگو گیم رابط کاربری بسیار جذاب و ساده‌ای دارد و موجب می‌شود کاربران نهایت لذت را از این بازی تجربه کنند.

جذاب‌ترین بخش این بازی، بخش بازی‌های تک نفره و ۳ نفره است که در این بین لذت بازی را بی‌نهایت می‌کند. زبان‌آموزان می‌توانند با استفاده از لینگو گیم به‌صورت آنلاین و در قالب گروه‌های ۲ نفره رقابت کنند. توجه داشته باشید این بازی نمی‌تواند جایگزین استاد انگلیسی شود و در کنار این بازی باید از اساتید حرفه‌ای زبان انگلیسی کمک بگیرید.

۲.    بازی The Right Word؛ بازی آموزش زبان انگلیسی مهیج

یکی از بازی‌های چالش‌برانگیر برای یادگیری زبان انگلیسی، بازی کلمه درست یا The Right Word است. این بازی دایره لغات زبان‌آموزان را گسترش می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا کلمه درست و مناسب را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنند. در این بازی مهیج معلم انگلیسی کلمات درست و غلط را روی تابلو می‌نویسد و زبان‌آموزان باید کلمه درست را انتخاب کنند. در حال حاضر روش‌‌های بسیار مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد.

بازی The Right Word؛ بازی آموزش زبان انگلیسی مهیج

بازی آموزش زبان انگلیسی به‌صورت کامپیوتری یا به‌صورت رومیزی از روش‌های نوین آموزش زبان انگلیسی هستند، اما یکی از جدیدترین‌ روش‌های یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری با استفاده از AI است. در حال حاضر هوش مصنوعی جایگاه مناسبی در سیستم آموزشی ایجاد کرده است. برای آشنایی بیشتر با هوش مصنوعی در زبان انگلیسی توصیه می‌کنیم مقاله یادگیری زبان با هوش مصنوعی را در مجله اُتیچر مطالعه کنید.

۳.    بازی Learn and play English words؛ یکی از بازی‎های موبایلی برای تقویت زبان انگلیسی

معمولا بازی‌‌های آموزشی زبان انگلیسی که برای نسخه موبایل طراحی می‌شوند، موجب تقویت دایره واژگان زبان‌آموزان می‌شوند. بازی Learn and play English words نیز به‌ همین صورت طراحی شده است و مناسب افرادی است که به دنبال وسعت دایره لغات انگلیسی هستند. این برنامه در گوگل پلی امتیاز بسیار مناسبی دارد و به دفعات توسط کاربران مختلف دانلود شده است.

با استفاده از این برنامه می‌توانید لغات و واژه‌های ساده و کاربردی انگلیسی را به‌راحتی یاد بگیرید و در تست‌های این برنامه شرکت کنید. همچنین در بخش‌های دیگر برنامه با حروف، صفت‌ها، اسم‌ها و فعل‌های مختلف آشنا خواهید شد. در نظر داشته باشید سایت‌های مختلفی برای آموزش رایگان زبان انگلیسی وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با چنین سایت‌هایی توصیه می‌کنیم مقاله منتشر شده در بلاگ اُتیچر تحت عنوان بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان را مطالعه کنید.

بازی ویدیویی Bubbles؛ بازی ساده و جذاب برای یادگیری زبان انگلیسی

۴.    بازی ویدیویی Bubbles؛ بازی ساده و جذاب برای یادگیری زبان انگلیسی

بازی آموزش زبان انگلیسی جذاب Bubbles برای نسخه موبایل منتشر شده است. این بازی به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا بتوانند جمله‌هایشان را کامل کنند. کاربران در این بازی باید با استفاده از کلمات داخل حباب‌ها، جمله‌ای مشخص را بر اساس راهنمایی‌های بازی کامل کنند. بازی Bubbles رابط کاربری آسان و بسیار جذابی دارد و برای کاربرانی که به دنبال چالش هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

در نظر داشته باشید در کنار بازی‌های آموزشی زبان انگلیسی، نرم‌افزارهای بسیار مختلفی وجود دارد که برای تقویت زبان انگلیسی مناسب هستند. توصیه می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با برنامه‌های مختلف یادگیری لغات انگلیسی، مقاله بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی را در مجله اُتیچر مطالعه کنید.

مهم‌ترین دلایل برای تعامل با بازی‌های آموزشی زبان انگلیسی

بازی و سرگرمی در مطالب آموزشی نقش بسیار ویژه و پررنگی دارد. هنگامی که آموزش با بازی همراه شود، مسیر یادگیری سریع‌تر طی خواهد شد. بازی‌های آموزشی زبان انگلیسی موجب ایجاد انگیزه یادگیری می‌شود و به‌صورت ناخواسته مهارت‌های فرد زبان‌آموز افزایش پیدا می‌کند.

همچنین بازی و سرگرمی بخشی از زندگی روزمره همه افراد است؛ بنابراین چه بهتر که این قسمت از زندگی با هدف و برنامه‌ریزی مشخص اجرایی شود. در بازی‌های موبایلی یا رومیزی اشتباهات خیلی مهم نیستند و افراد اتفاقا با تکرار برخی از اشتباهات، انگیزه بیشتری برای ادامه بازی پیدا می‌کنند. در نظر داشته باشید برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان از برنامه‌های مخصوص می‌توانید استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با چنین نرم‌افزارهایی توصیه می‌کنیم مقاله اپلیکیشن یادگیری زبان برای کودکان را در مجله اُتیچر مطالعه کنید.

بازی های آموزش زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کلاس‌های آنلاین اُتیچر

در این مقاله از مجله اُتیچر در رابطه با بازی آموزش زبان انگلیسی صحبت کردیم و ۴ بازی موبایلی و رومیزی برای تقویت زبان انگلیسی را معرفی کردیم. بازی‌های آموزشی زبان انگلیسی کاربردی هستند، اما نباید از کلاس‌های آموزشی زبان انگلیسی غافل شد.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما

توصیه می‌کنیم برای تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی، حتما در کلاس‌های آنلاین پلتفرم زبان اُتیچر شرکت کنید. کلاس آنلاین زبان اُتیچر در حال حاضر بیش از ۵۰۰ استاد زبان را در اختیار دارد و در این پلتفرم ۱۲ زبان خارجی تدریس می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر، به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search