skip to Main Content

یادگیری زبان با هوش مصنوعی

یادگیری زبان با هوش مصنوعی
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

روش‌های یادگیری زبان انگلیسی رو به گسترش است و زبان‌آموزان می‌توانند نسبت به علایق خود از روش‌های مختلف یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنند. استفاده از هوش مصنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی، یکی از روش‌های نوین و جدید آموزش زبان است. در حال حاضر هوش مصنوعی بخش مهمی از زندگی روزمره انسان‌ها را تشکیل می‌دهد.

از تاثیر خوب و عالی هوش مصنوعی در زندگی عادی نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. هوش مصنوعی موجب شده تا زندگی انسان‌ها ساده‌تر از قبل باشد. در این مقاله از مجله اُتیچر قصد داریم در رابطه با یادگیری زبان با هوش مصنوعی صحبت کنیم و ۵ هوش مصنوعی کاربردی برای آموزش زبان انگلیسی معرفی خواهیم کرد. اگر شما هم علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از تکنولوژی‌های جدید هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

۱.    یادگیری زبان با هوش مصنوعی ChatGPT؛ بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

فناوری پیشرفته ChatGPT به‌عنوان یک چت‌بات هوش مصنوعی (AI) شناخته می‌شود که مکالماتی شبیه به انسان دارد. این فناوری هوش مصنوعی قادر است محتوای نوشتاری مختلفی مانند مقاله، متن‌های تخصصی، کدنویسی، ایمیل و بسیاری از متون دیگر را نگارش کند. فناوری ChatGPT به انسان کمک می‌کند تا با استفاده از دستوراتی مشخص، خروجی مدنظرشان را دریافت کنند. یادگیری زبان با هوش مصنوعی GPT بسیاره ساده و جذاب است.

زبان‌آموزان می‌توانند مکالمات بسیار ساده و با لحن صمیمانه‌ای با این هوش مصنوعی داشته باشند. هوش مصنوعی ChatGPT به دانشجویان کمک می‌کند تا دستور زبان، دایره واژگان و املا خوبی داشته باشند. با استفاده از این AI به‌راحتی می‌توانید ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. توصیه می‌کنیم در کنار معلم خصوصی زبان انگلیسی حتما از فناوری هوش مصنوعی ChatGPT کمک بگیرید.

یادگیری زبان با هوش مصنوعی ChatGPT؛ بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

۲.    یادگیری زبان هوش مصنوعی گوگل بارد (Google Bard)؛ ثبت‌نام راحت و ساده

گوگل بارد به‌عنوان هوش مصنوعی قوی و قدرتمند شرکت گوگل شناخته می‌شود و در سال ۲۰۲۳ این هوش مصنوعی معرفی شد. نحوه ارتباط هوش مصنوعی Google Bard مانند هوش مصنوعی ChatGPT است، اما با این تفاوت که گوگل بارد منابع معتبر را به کاربران ارائه می‌دهد. هنگامی که کاربران به دنبال موضوعی در این هوش مصنوعی هستند، با منبع معتبر انگلیسی نیز روبه‌رو می‌شوند. یکی دیگر از تفاوت‌های گوگل بارد، ثبت‌نام راحت و بدون دغدغه در این هوش مصنوعی است.

زبان‌آموزان به‌راحتی می‌توانند با استفاده از اکانت گوگل در گوگل بارد ثبت‌نام کنند. توجه داشته باشید به علت تحریم‌ ایرانیان، برای ورود به هوش مصنوعی بارد و GPT باید از روش‌های خاصی استفاده کنید. هوش مصنوعی گوگل بار می‌تواند مکالمه‌ای روان و ساده را به زبان‌آموزان ارائه دهد. یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از چنین فناوری‌هایی قطعا به نسبت روش‌های دیگر بسیار جذاب‎‌تر خواهد بود. اگرچه روش‌های دیگری مانند بازی آموزش زبان انگلیسی نیز وجود دارد.

یادگیری زبان با هوش مصنوعی؛ معرفی زبان ها

۳.    وب سایت Smalltalk2.me؛ هوش مصنوعی کاربردی برای تقویت زبان

یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی که برای زبان‌آموزان بسیار کاربردی خواهد بود، سایت Smalltalk2.me است. ابزار Smalltalk2.me با استفاده از فناوری AI به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا سطح دانش زبان انگلیسی خود را افزایش دهند. یکی از ویژگی‌های کاربردی این سایت، تعیین سطح است. از طریق این برنامه می‌توانید در آزمون تعیین سطح شرکت کنید تا تمرین‌های متناسب خود را دریافت کنید.

معرفی ابزارهای مناسب یادگیری زبان در اُتیچر

توجه داشته باشید برخی از قسمت‌های سایت Smalltalk2.me شامل هزینه می‌شود. البته هزینه‎‌ای که پرداخت می‌کنید، نسبت به آموزش، بسیار مقرون‌به‌صرفه است. در نظر داشته باشید سایت‎‌های بسیاری برای آموزش رایگان زبان انگلیسی وجود دارد. توصیه می‌کنیم برای آشنایی با چنین سایت‌هایی مقاله منتشر شده در مجله اُتیچر تحت عنوان بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان را مطالعه کنید. در این مقاله چند سایت معتبر برای آموزش زبان انگلیسی را معرفی کرده‌ایم.

۴.    سایت مکالمه آنلاین Talkpal.ai؛ ابزاری کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی

سایت  Talkpal.ai به‌عنوان یک پارتنر هوشمند برای مکالمه زبان شناخته می‌شود. زبان‌آموزان می‌توانند از طریق مکالمه روزمره با این AI ارتباط برقرار کنند و مانند برخی از ابزارها نیاز نیست که حتما به‌صورت متنی چت کنید. صحبت کردن با هوش مصنوعی Talkpal.ai به مدت ۱۵ دقیقه برای هر روز رایگان است. برای مکالمه بیشتر با این ابزار هوش مصنوعی باید هزینه‌ای پرداخت کنید.

مکالمات شما محدودیت موضوعی ندارد و در رابطه با هر موضوعی که مدنظرتان است، با این هوش مصنوعی می‌توانید مکالمه داشته باشید. توجه داشته باشید ابزارهای مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم در کنار استفاده از هوش مصنوعی، از نرم‌افزارهای یادگیری لغات انگلیسی نیز استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با اپلیکیشن‌های این حوزه مقاله بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی را در مجله اُتیچر مطالعه کنید. در این مقاله بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی را معرفی کرده‌ایم.

۵.    یادگیری زبان با استفاده از هوش مصنوعی beta.character.ai

یادگیری زبان با هوش مصنوعی beta.character.ai تجربه‌ای متفاوت را در اختیارتان قرار می‌دهد. تجربه استفاده از این AI بسیار لذت‌بخش و جذاب خواهد بود. پس از ورود به صفحه اصلی هوش مصنوعی beta.character.ai باید روی گزینه language learning کلیک کنید. بعد از کلیک روی این گزینه، صفحه جدیدی را مشاهده خواهید کرد که شخصیتی به نام TOM است.

یادگیری زبان با هوش مصنوعی با ابزارهای آنلاین

این کاراکتر معلم زبان انگلیسی شما است. با استفاده از این هوش مصنوعی می‌توانید به‌صورت چت یا نوشتاری مکالمه داشته باشید و سطح زبان شما توسط این هوش مصنوعی بررسی خواهد شد. محیط کاربری این هوش مصنوعی برای کودکان بسیار جذاب خواهد بود. همچنین در نظر داشته باشید، برنامه‌های مختلفی نیز برای یادگیری  کودکان وجود دارد. توصیه می‌کنیم مقاله اپلیکیشن یادگیری زبان برای کودکان برای آشنایی بیشتر با چنین برنامه‌هایی را مطالعه کنید.

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کلاس‌های آنلاین پلتفرم زبان اُتیچر

در این مقاله از مجله اُتیچر در رابطه با یادگیری زبان با هوش مصنوعی صحبت کردیم و اشاره‌ای به ۵ هوش مصنوعی کاربردی برای آموزش زبان انگلیسی داشتیم. درحالت‌کلی با استفاده از هوش مصنوعی مکالمات شبیه‌سازی شده را می‌توانید به خوبی تجربه کنید. این مکالمات موجب تقویت زبان انگلیسی خواهد شد، اما نباید تاثیر کلاس‌های زبان را فراموش کرد.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما

یکی از بهترین روش‌ها برای تقویت زبان انگلیسی، استفاده از کلاس‌های آنلاین است. با شرکت در کلاس‌های آموزش زبان آنلاین اُتیچر در هر جایی که هستید، از توانایی و تخصص اساتید حرفه‌ای بهره خواهید برد. در پلتفرم زبان اُتیچر بیش از ۵۰۰ هزار کلاس آموزشی برگزار شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

۳/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search