skip to Main Content

معرفی مجموعه کتاب اینساید ریدینگ

معرفی مجموعه کتاب اینساید ریدینگ
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

یادگیری مهارت‌های ۴ گانه زبان انگلیسی نیاز به آموزش‌های حرفه‌ای دارد. یکی از بهترین منابع برای تقویت مهارت خواندن در زبان انگلیسی، مجموعه کتاب‌های اینساید ریدینگ (Inside Reading) است. این مجموعه کتاب در ۵ جلد منتشر شده است. مجموعه کتاب‌‌های اینساید ریدینگ با لهجه بریتیش طراحی شده و به همراه این کتاب یک سی دی وجود دارد که فایل‌های صوتی در آن طراحی شده است. همچنین زبان‌آموزان با گوش دادن به این فایل‌ها با لهجه صحیح و درست کلمات آشنا می‌شوند.

همچنین در نرم‌افزار جداگانه این کتاب، آزمون‌هایی وجود دارد که بعد از پایان هر درس می‌توانید مهارت‌های خود را بسنجید. در کتاب‌های اینساید ریدینگ به موضوعات مختلفی مانند فلسفه، علم، مهندسی، هنر و بسیاری از موضوعات دیگر اشاره شده است. در این مقاله از مجله اُتیچر قصد داریم در رابطه با کتاب اینساید ریدینگ صحبت کنیم و اشاره‌ای به ویژگی‌های جذاب این کتاب خواهیم داشت. برای آشنایی بیشتر با مجموعه کتاب‌های اینساید ریدینگ، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

کتاب inside reading intro؛ اولین سطح از کتاب

اولین سطح از کتاب اینساید ریدینگ به پایه‌ای‌ترین موضوعات زبان انگلیسی اشاره می‌کند. این کتاب برای افرادی که آشنایی کمی با زبان انگلیسی دارند، بسیار مناسب است. کتاب inside reading intro شامل ۱۰ درس مختلف است که هر کدام به موضوعی خاص اشاره می‌کند. قبل از مطالعه هر درس بخشی به نام pre-reading وجود دارد که با سوالات هدفمند، ذهن زبان‌آموزان را برای مطالعه هر درس آماده می‌کند. اولین کتاب این مجموعه سرشار از واژه‌های جدید و کلیدی است که مطالعه آن‌ها برای زبان‌آموزان بسیار مفید است. توجه داشته باشید برای پیشرفت در زبان انگلیسی توصیه می‌کنیم در کنار مطالعه کتاب‌های آموزشی، از حضور در کلاس‌ زبان انگلیسی غافل نشوید. با حضور در کلاس‌های زبان روند آموزش‌تان سریع‌تر طی خواهد شد.

کتاب inside reading intro؛ اولین سطح از کتاب

کتاب inside reading 1؛ مخصوص زبان‌آموزان سطح متوسط

کتاب اینساید ریدینگ ۱ شامل ۱۰ درس است که موضوعات علمی و آکادمیک را پوشش می‌دهد. در این کتاب نیز پیش از آغاز هر درس سوالاتی مطرح می‌شود که ذهن زبان‌آموزان را به چالش می‌کشد. همچنین پس از پایان هر درس تمریناتی مبنی بر رایتینگ و ریدینگ وجود دارد.

زبان‌آموزان در کنار تمرینات کتاب می‌توانند، تمرینات شنیداری و مکالمه را در سی دی‌های آموزشی مورد بررسی قرار دهند. کتاب‌های بسیاری به‌صورت خودآموز برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. به‌عنوان مثال کتاب تاپ ناچ یکی از کتاب‌های معتبر در زمینه آموزش است. این مجموعه ۸ جلدی در ۴ سطح مختلف منتشر شده است.

کتاب inside reading 2؛ سطح متوسط

کتاب inside reading 2؛ سطح متوسط

سومین کتاب این مجموعه با اسم inside reading 2 منتشر شده است. این کتاب برای افراد با سطح متوسط بسیار مناسب است. اگر با موفقیت کتاب‌های پیشین این مجموعه را پشت سر گذرانده باشید، سطح این کتاب برایتان کاربردی است، اما در غیر این صورت، پیشنهاد می‌کنیم مجموعه‌های قبلی را مجدد مطالعه کنید.

سطح لغات و گرامر این کتاب نسبت به کتاب‌های قبلی بالاتر است. توجه داشته باشید در کنار مطالعه این کتاب از سایر مجموعه‌های آموزشی مانند مجموعه کتاب تاچ استون نیز می‌توانید کمک بگیرید. کتاب‌های تاچ استون یک مجموعه ۴ سطحی است که توسط انتشارات کمبریج منتشر شده است.

کتاب inside reading 3؛ سطح بالاتر از متوسط

کتاب inside reading 3؛ سطح بالاتر از متوسط

کتاب پیش رو سطحی بالاتر از متوسط دارد و برای افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی را دارند، بسیار مناسب است. در این کتاب موضوعات پیچیده‌تر می‌شود و زبان‌آموزان با نکات دستوری و گرامری جدیدی آشنا می‌شوند. برای موفقیت در این سطح حتما باید تمرینات را به‌صورت روزانه انجام دهید.

توجه داشته باشید کتاب‌های زیادی به‌صورت خودآموز برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. برای آشنایی با چنین کتاب‌هایی توصیه می‌کنیم مقاله منتشر شده در مجله اتیچر تحت عنوان بهترین خودآموز زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته را مطالعه کنید. در این مقاله ۷ منبع معتبر یادگیری زبان انگلیسی عنوان شده است.

کتاب inside reading 4؛ سطح حرفه‌ای و پیشرفته

آخرین مجموعه کتاب اینساید ریدینگ، کتاب حرفه‌ای این مجموعه است. این کتاب مانند سایر کتاب‌ها شامل ۱۰ درس مختلف است، اما سطح مطالب و تمرینات کتاب آخر بسیار حرفه‌ای است. از زبان‌آموزان انتظار می‌رود بعد از مطالعه این کتاب، روی مهارت‌های اصلی زبان انگلیسی تسلط خوبی داشته باشند. همچنین بعد از مطالعه این کتاب آمادگی لازم برای مطالعه سایر کتاب‌های آموزشی مانند مجموعه کتاب اینترچنج را به دست می‌آورید. مجموعه کتاب‌های اینترچنج در ۴ جلد مختلف توسط انتشارات کمبریج منتشر شده است.

کتاب inside reading 4؛ سطح حرفه‌ای و پیشرفته

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از اساتید حرفه‌ای پلتفرم زبان اُتیچر

در این مقاله از کلاس زبان اُتیچر در رابطه با مجموعه کتاب اینساید ریدینگ صحبت کردیم و اشاره‌ای به ویژگی‌های این کتاب داشتیم. درحالت‌کلی یادگیری زبان انگلیسی از منابع خودآموز بسیار مفید است، اما نباید از آموزش در کلاس‌های آنلاین غافل شد. پلتفرم زبان اُتیچر سال‌ها است در زمینه آموزش زبان‌های خارجی فعالیت می‌کند و ۱۲ زبان خارجی در این پلتفرم آموزش داده می‌شود. تاکنون ۲۶ هزار زبان‌آموز از خدمات آموزشی اُتیچر استفاده کرده‌اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این رابطه به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search