skip to Main Content

بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی

بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

یکی از بهترین روش‌های سرگرم‌کننده برای یادگیری زبان انگلیسی، استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل است. با استفاده از برنامه‌های موبایل به‌راحتی می‌توانید در هر جایی به محتوای آموزشی ارزشمند زبان انگلیسی دسترسی داشته باشید. در حال حاضر اپلیکیشن‌های زیادی برای یادگیری لغات انگلیسی وجود دارد، اما به نظرتان کدام یک از آن‌ها جزو بهترین برنامه‌های یادگیری زبان انگلیسی هستند؟

برای پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم، پیدا کردن بهترین اپلیکیشن‌های موبایل کار ساده و راحتی نیست، اما اگر لیست کاملی از این برنامه‌ها در اختیار داشته باشید، به‌سادگی می‌توانید با استفاده از موبایل، لغات جدید را یاد بگیرید. در این مقاله از مجله اُتیچر قصد داریم بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی را معرفی کنیم و اشاره‌ای به ۵ اپلیکیشن کاربردی یادگیری لغات انگلیسی خواهیم داشت. برای آشنایی با بهترین برنامه‌های آموزشی زبان انگلیسی، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

۱. اپلیکیشن دولینگو؛ بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی

در لیست بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی، اپلیکیشن محبوب دولینگو جایگاه بسیار مناسبی دارد. برنامه موبایل دولینگو یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین برنامه‌ها برای یادگیری لغات انگلیسی است. نرم‌افزار دولینگو بیشتر از ۵۰۰ میلیون کاربر از سراسر جهان دارد و به شیوه‌ای نوین و سرگرم‌کننده، مطالب آموزشی زبان انگلیسی را به کاربران ارائه می‌دهد. کلیه مطالب آموزشی در برنامه دولینگو به‌صورت ساده و روان طراحی شده است و کاربران به وسیله بازی‌های مهیج و جذاب لغات جدید انگلیسی را یاد می‌گیرند. 

1. اپلیکیشن دولینگو؛ بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی

اپلیکیشن دولینگو در نسخه‌های اندروید و آی او اس ارائه شده است تا کلیه کاربران به‌راحتی بتوانند از این برنامه آموزشی استفاده کنند. جالب است بدانید، در برنامه دولینگو زبان‌های مختلفی برای آموزش وجود دارد و اگر قصد آشنایی یا آموزش زبان دیگری به غیر از زبان انگلیسی را دارید، باز هم می‌توانید از دولینگو استفاده کنید؛ بنابراین یاد گرفتن لغات انگلیسی کار بسیار ساده و راحتی است و با دولینگو به‌سادگی می‌توانید، تمرینات خوبی در زمینه یادگیری لغات داشته باشید. 

۲. رزتا استون؛ از محبوب‌ترین برنامه‌های یادگیری لغات انگلیسی

بدون شک برنامه رزتا استون (Rosetta Stone) از بهترین برنامه‌های یادگیری زبان انگلیسی است. معمولا افرادی که تازه‌کار هستند و آموزش زبان انگلیسی را به تازگی شروع کرده‌اند، از این برنامه موبایل استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید، اگر به‌صورت مستمر و روزانه از برنامه Rosetta Stone استفاده کنید، پس از مدتی با لغات جدیدی آشنا می‌شوید و یک گام رو به جلوی عالی در آموزش زبان انگلیسی برداشته‌اید. 

رزتا استون؛ از محبوب‌ترین برنامه‌های یادگیری لغات انگلیسی

رزتا استون به دلیل رابط کاربری ساده و مفاهیم آموزشی بسیار قوی در لیست بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی قرار می‌گیرد.

در حال حاضر Rosetta Stone بیش از ۲۸ زبان خارجی را آموزش می‌دهد و برای افرادی که قصد آموزش سایر زبان‎‌های خارجی را دارند، گزینه بسیار خوبی است. شعار برنامه Rosetta Stone یادگیری به روش طبیعی است؛ بنابراین با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی، اطلاعات آموزشی شما در زمینه زبان انگلیسی به‌خوبی افزایش پیدا می‌کند. روش‌های بسیار مختلفی برای آموزش لغات انگلیسی وجود دارد که می‌توانید به‌راحتی از تمام آن‌ها استفاده کنید. به‌عنوان مثال، جعبه لایتنر یا فلش کارت یکی از روش‌های جذاب آموزشی زبان انگلیسی است. پیشنهاد می‌کنیم اگر اطلاعاتی در رابطه با جعبه لایتنر ندارید، مقاله تحت عنوان جعبه لایتنر چیست را در مجله اُتیچر مطالعه کنید. در این مقاله کلیه مزایا و ویژگی‌های جعبه لایتنر را معرفی کرده‌ایم. 

۳. Memrise؛ یکی از برنامه‎‌های کاربردی برای یادگیری واژه‌های انگلیسی

اگر قصد دارید یک معلم زبان خوب و همه‌فن حریف جیبی داشته باشید، برنامه Memrise را روی تلفن همراهتان نصب کنید. برنامه Memrise روی سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS به‌خوبی کار می‌کند و قابلیت پشتیبانی از ۲۰۰ زبان مختلف را دارد. در برنامه Memrise لغات انگلیسی برای هر سطحی وجود دارد و به‌سادگی می‌توانید به کلیه آموزش‌های این برنامه دسترسی داشته باشید. در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون نفر از اپلیکیشن Memrise استفاده می‌کنند.

Memrise؛ یکی از برنامه‎‌های کاربردی برای یادگیری واژه‌های انگلیسی

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن تست‌ آزمون‌های تافل و آیلتس است و افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های معتبر بین‌المللی را دارند، با استفاده از Memrise می‌توانند، تمریناتشان را به خوبی پیش ببرند. توجه داشته باشید که بهترین اپ آموزش زبان انگلیسی باید رابط کاربری جذاب و ساده‌ای داشته باشد که این موضوع در اپلیکیشن Memrise به‌خوبی رعایت شده است و کلیه کاربران در هنگام استفاده از این برنامه رضایت کامل دارند؛ بنابراین برنامه Memrise را هم می‌توانیم در لیست بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی قرار دهیم.

۴. Busuu؛ دریافت مدرک معتبر از اپلیکیشن آموزشی!

اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی Busuu می‌تواند ۱۱ زبان خارجی را به کاربران آموزش دهد. آموزش‌های زبان انگلیسی در Busuu به‌صورت داستانی هستند و فرقی نمی‌کند شما کاربری مبتدی یا پیشرفته باشید، با انتخاب سطح مدنظرتان به‌خوبی می‌توانید با این اپلیکیشن کار کنید. برنامه بوسو برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و آی او اس طراحی شده است. محیط کاربری برنامه Busuu بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است.

Busuu؛ دریافت مدرک معتبر از اپلیکیشن آموزشی

در اپلیکیشن Busuu می‌توانید هدف نهایی و سطح زبانتان را مشخص کنید، تا یک برنامه آموزشی مختص خودتان داشته باشید و این مورد از محبوب‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن است. در نظر داشته باشید با در اختیار داشتن بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی و بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی در مدت زمان کوتاهی به‌راحتی می‌توانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

۵. Drops؛ برنامه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده برای یادگیری لغات انگلیسی

برنامه Drops بر اساس بازی و سرگرمی ساخته شده است و مانند یک گیمیفیکیشن عمل می‌کند. در برنامه Drops با بازی‌های جذاب، سوالات زبان انگلیسی را پاسخ می‌دهید و به مرحله بعدی راه پیدا خواهید کرد. در حال حاضر اپلیکیشن دراپس از ۴۵ زبان خارجی پشتیبانی می‌کند. دسته‌بندی‌های مختلفی در برنامه Drops وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها بهترین انتخاب را برای یادگیری لغات انگلیسی داشته باشید.

Drops؛ برنامه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده برای یادگیری لغات انگلیسی

برنامه دراپس تمرین‌های کوتاهی نیز دارد که با صرف مدت زمان بسیار اندک، با واژه‌ها و لغات جدید آشنا می‌شود. برنامه Drops برای کاربران اندروید و آی او اس منتشر شده است. یکی از قابلیت‌های جذاب دراپس مسابقات سرعتی است که می‌توانید توانایی خود را در لغات انگلیسی به‌خوبی محک بزنید. اگر به تدریس انگلیسی نیاز دارید، برنامه دراپس را روی گوشی خود نصب کنید تا در هر جایی، از آموزش‌های زبان انگلیسی به‌سادگی بهره‌مند شوید. 

یادگیری لغات انگلیسی با کمک بهترین اساتید زبان

در این مقاله از مجله اُتیچر در رابطه با بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی صحبت کردیم و اشاره‌ای به ۵ اپلیکیشن خاص و متفاوت یادگیری لغات انگلیسی داشتیم. درحالت‌کلی روش‌های بسیاری برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که برنامه‌های موبایل از ساده‌ترین و جذاب‌ترین این آموزش‌ها هستند. البته نباید فراموش کرد که در کنار استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل، باید از اساتید زبان انگلیسی نیز کمک بگیرید.

پلتفرم زبان اُتیچر بهترین اساتید آموزش زبان انگلیسی را در اختیار دارد و روزانه کلاس آنلاین زبان بسیاری در این پلتفرم در حال برگزاری است. در حال حاضر ۱۲ زبان خارجی در پلتفرم اُتیچر تدریس می‌شود. برای مشاهده کلیه خدمات اُتیچر به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. 

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search