skip to Main Content

معرفی کتاب فور کرنرز

معرفی کتاب فور کرنرز
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتاب‌های خودآموز بسیار لذت‌بخش است. کتاب‌های بسیاری در این زمینه وجود دارند. مجموعه کتاب‌های فور کرنرز یکی از بهترین مجموعه‌های خودآموز زبان انگلیسی هستند. کتاب فور کرنرز توسط انتشارات کمبریج معرفی شده است و اساتید برجسته زبان انگلیسی این کتاب را در ۴ سطح مبتدی، متوسط، بالاتر از متوسط و پیشرفته تالیف کرده‌اند.

هر سطح از کتاب فور کرنرز شمال ۳ کتاب اصلی، کتاب کار و کتاب معلم است. همچنین CD آموزشی نیز در کنار کتاب‌ها وجود دارد. در این مقاله از مجله اُتیچر قصد داریم در رابطه با مجموعه کتاب‌های فور کرنرز صحبت کنیم و اشاره‌ای به سطوح مختلف این کتاب خواهیم داشت. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

۱.    کتاب ‏Four Corners 1‎‏؛ سطح مبتدی

کتاب Four Corners 1‎‏ جلد زرد دارد و برای زبان‌آموزانی که در حال یادگیری زبان انگلیسی از سطح مبتدی و پایه هستند، بسیار مناسب است. در این کتاب مکالمه، واژگان و گرامر زبان‌آموزان تقویت می‌شود و آن‌ها برای قرارگیری در سطوح بالاتر آماده می‌شوند. مهارت‌های ۴ گانه زبان‌آموزان با مطالعه کتاب Four Corners 1‎‏ تقویت می‌شود. این کتاب در ۱۲ درس و ۱۶۰ صفحه ارائه شده است و موضوعات آن عبارتند از:

  • ارتباط با دوستان
  • مکالمه در رابطه با رنگ‌ها، لباس و ایام هفته
  • بررسی مشاغل
  • تعطیلات، مسافرت و اماکن دیدنی

کتاب ‏Four Corners 1‎‏؛ سطح مبتدی

در نظر داشته باشید در کنار استفاده از کتاب‌های آموزشی زبان، از تدریس آنلاین زبان انگلیسی نیز استفاده کنید. با استفاده از کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی، پروسه یادگیری‌تان سریع‌تر طی خواهد شد.

۲.    کتاب ‏Four Corners 2‎؛ سطح متوسط

کتاب Four Corners 2‎ مخصوص افرادی است که سطح مبتدی را پشت سر گذرانده‌اند و به دنبال یادگیری بیشتری هستند. زبان‌آموزان در کتاب فور کرنرز ۲ با لغات جدیدی آشنا می‌شوند و قواعد و دستورهای مختلف را آموزش می‌بینند. این کتاب مانند جلد اول ۱۲ درس مهیج و جذاب دارد. برخی از موضوعات کتاب Four Corners 2‎ عبارتند از:

  • علاقه‌مندی‌ها
  • ظاهر و شخصیت
  • آب‌و‌هوا
  • کارهای روزمره
  • موضوعات بهداشت و سلامت

کتاب ‏Four Corners 2‎؛ سطح متوسط

کتاب‌های زیادی در زمینه آموزش زبان انگلیسی وجود دارد که زبان‌آموزان می‌توانند از آن‌ها کمک بگیرند. به‌عنوان مثال مجموعه کتاب تاپ ناچ یکی از کتاب‌های خوب و کاربردی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی است. این مجموعه ۸ کتاب دارد که در ۴ سطح مختلف معرفی شده است.

۳.    کتاب ‏Four Corners 3‎؛ سطح بالاتر از متوسط

در این کتاب تمام مهارت‌های زبان‌آموزان مانند مکالمه، گرامر، شنیدن و خواندن تقویت می‌شود. همچنین زبان‌آموزان با مطالعه این کتاب با جملات و لغات کاربردی زبان انگلیسی به‌خوبی آشنا می‌شوند. توجه داشته باشید در کنار استفاده از کتاب‌های اصلی، از کتاب تمرینات نیز باید استفاده کنید. تمرینات روزانه موجب می‌شود، موضوعات سخت و پیچیده به شکل بهتری در ذهنتان جا خوش کند. برخی از سرفصل‌های کتاب Four Corners 3‎ عبارتند از:

  • موضوعات مربوط به تحصیل
  • بررسی روایت‌ها و عادت‌های شخصی
  • پوشاک و مد
  • خصوصیات جغرافیایی
  • مدیریت زمان

کتاب ‏Four Corners 3‎؛ سطح بالاتر از متوسط

با مطالعه کتاب فور کرنرز ۳ با مطالبی که در این بخش عنوان کردیم، به خوبی آشنا خواهید شد. در کنار سری کتاب‌های Four Corners از مجموعه‌های دیگر آموزشی نیز می‌توانید کمک بگیرید. به‌عنوان مثال مجموعه کتاب تاچ استون در مسیر یادگیری زبان انگلیسی، کمک ویژه‌ای به زبان‌آموزان می‌کند. مجموعه کتاب‌های تاچ استون در ۴ سطح مختلف منتشر شده است.

۴.    کتاب Four Corners 4‎‏‏؛ سطح پیشرفته

زبان‌آموزانی که سطوح مبتدی و متوسط کتاب‌های فور کرنرز را به خوبی پشت سر گذرانده باشند، توانایی مطالعه آخرین کتاب Four Corners را دارند. در این کتاب واژگان، دستور زبان و مکالمات بسیار پیشرفته‌تر از کتاب‌های پیشین است. لغات و گرامرها در سطح پیشرفته است و در سی دی آموزشی نیز ویدیوهای پیشرفته‌ای برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. این کتاب مانند کتاب‌های قبلی در ۱۲ درس و ۱۶۰ صفحه منتشر شده است. برخی از موضوعات کتاب Four Corners 4 عبارتند از:

  • اخبار
  • ارتباطات
  • غذا
  • گردشگری
  • مدیریت استرس
  • محیط زیست

کتاب Four Corners 4‎‏‏؛ سطح پیشرفته

کتاب‌های بسیاری برای هر سطح از زبان‌آموزان وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با بهترین کتاب‌های افراد سطح مبتدی توصیه می‌کنیم مقاله بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان را در مجله اُتیچر مطالعه کنید. در این مقاله ۷ کتاب برای افراد مبتدی معرفی شده است.

بررسی سایر کتاب‌های فور کرنرز

همان‌طور که اشاره کردیم، مجموعه فور کرنرز شامل کتاب‌های دیگری مانند کتاب تکالیف و معلمان است که در این بخش آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • کتاب دانش‌آموز: کتاب دانش‌آموز همان کتاب اصلی است که در بخش‌های پیشین بررسی کردیم. زبان‌آموزان در این کتاب‌ها با واژگان جدید، گرامر و تلفظ‌های صحیح آشنا می‌شوند.
  • کتاب تکالیف: هر سطح از کتاب تمرینات مخصوصی دارد که شامل تمرینات مختلف است.
  • کتاب راهنمای مدرس: در این کتاب تمام جزئیات مطالب آموزشی برای تدریس بدون نقص مدرس ارائه شده است.

در نظر داشته باشید در کنار مطالعه کتاب‌های فور کرنرز از کتاب‌های دیگر نیز می‌توانید استفاده کنید. به‌عنوان مثال از مطالب آموزشی مجموعه کتاب اینترچنج می‌توانید کمک بگیرید. این مجموعه آموزشی ۴ سطح دارد و از طریق انتشارات کمبریج معرفی شده است.

یادگیری زبان انگلیسی از طریق کلاس‌های آنلاین پلتفرم زبان اُتیچر

در این مقاله از کلاس آنلاین زبان اُتیچر در رابطه با مجموعه کتاب فور کرنرز صحبت کردیم و اشاره‌ای به سطوح مختلف این کتاب آموزشی داشتیم. درحالت‌کلی استفاده از کتاب‎های آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار کاربردی است، اما نباید از تاثیر حضور در کلاس‌ زبان غافل شد.

توصیه می‌کنیم برای یادگیری و آموزش سریع‌تر زبان انگلیسی، حتما در کلاس‌های آنلاین پلتفرم زبان اُتیچر شرکت کنید. پلتفرم زبان اُتیچر سال‌ها است در زمینه آموزش زبان‌های خارجی فعالیت می‌کند و تاکنون ۲۶ هزار زبان‌آموز از خدمات آموزشی اُتیچر استفاده کرده‌اند. ۱۲ زبان خارجی در پلتفرم زبان اُتیچر توسط ۵۰۰ استاد تدریس می‌شود. برای آشنایی بیشتر با مجموعه اُتیچر به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search