skip to Main Content

کتاب تاچ استون

بررسی کتاب تاچ استون
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کتاب‌های آموزشی زیادی برای تقویت زبان انگلیسی وجود دارد که سری کتاب‌های تاچ استون یکی از بهترین مجموعه‌های آموزشی برای زبان‌آموزان هستند. کتاب‌های تاچ استون در چهار سطح مختلف توسط انتشارات کمبریج به چاپ رسیده است. سری کتاب‌های تاچ استون مختص بزرگ‌سالان است و تمرین‌های مختلفی را در این کتاب‌ها می‌توانید انجام دهید.

ساختار کاربردی کتاب تاچ استون موجب تقویت مهارت‌های زبان‌آموزان می‌شود و تمرینات متنوعی در هر کتاب قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با ویژگی‌های کتاب تاچ استون صحبت کنیم و توضیحاتی کوتاه در رابطه با هر جلد از این کتاب ارائه خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با سری کتاب‌های آموزشی تاچ استون، مطالعه این مقاله از مجله آموزش زبان انگلیسی اُتیچر را از دست ندهید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

کتاب سطح ۱ تاچ استون؛ مخصوص افراد مبتدی

کتاب Touchstone Level 1 مناسب افرادی است که آشنایی بسیار اندکی با زبان انگلیسی دارند. در سری اول از کتاب‌های تاچ استون ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی که شامل مهارت‌های شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن می‌شود، در سطح مقدماتی مورد بررسی قرار می‌گیرد. زبان‌آموزان با مطالعه جلد اول کتاب‌های تاچ استون توانایی‌های زیر را به دست می‌آورند.

  • مکالمه در رابطه با امور روزانه
  • ایجاد مکالمات ساده و تبادل اطلاعات با دیگران
  • مکالمه در رابطه با خرید کردن و هدیه گرفتن
  • بیان تجربیات و مکالمه در مورد داستان‌های سرگرم‌کننده

کتاب سطح 1 تاچ استون؛ مخصوص افراد مبتدی

بخش‌های مربوط به واژگان در کتاب‌های تاچ استون بسیار مناسب است و در هر مبحث با تعداد زیادی لغت جدید آشنا خواهید شد. در نظر داشته باشید با استفاده از استاد انگلیسی می‌توانید مهارت‌های زبان خود را به‌خوبی افزایش دهید؛ بنابراین در کنار کلاس‌های آموزشی حتما از اساتید با تجربه زبان انگلیسی کمک بگیرید.

کتاب سطح ۲ تاچ استون؛ مناسب زبان‌آموزان پیش از متوسط

کتاب Touchstone 2 با جلد آبی رنگ در ۱۶۰ صفحه منتشر شده است. این کتاب ۱۲ فصل دارد که شامل موضوعات مختلفی است. برخی از موضوعات کتاب سطح ۲ تاچ استون عبارتند از:

  • مکالمه در رابطه با علایق و عادت‌ها
  • مکالمه در رابطه با موضوعات پیرامون سلامتی
  • برگزاری جشن تولد، مناسبت‌ها و نحوه برگزاری
  • اطلاعات شهری مانند آدرس فروشگاه
  • روایت داستان‌های مختلف

کتاب سطح 2 تاچ استون؛ مناسب زبان‌آموزان پیش از متوسط

در پایان هر فصل بخشی به‌عنوان مرور مطالب وجود دارد که از این طریق تمام موضوعات آموزشی در آن فصل را می‌توانید مرور کنید. کتاب Workbook تاچ استون را در کنار کتاب‌های اصلی می‌توانید مطالعه کنید و تمرینات هر فصل را از این طریق انجام دهید. در کتاب کار بخش‌های مختلف را مانند واژگان، گرامر، درک مطلب و مکالمه را بهتر می‌آموزید. توجه داشته باشید برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی از سایر کتاب‌های آموزش مانند کتاب تاپ ناچ هم می‌توانید کمک بگیرید.

کتاب سطح ۳ تاچ استون؛ مناسب افراد با سطح متوسط از زبان انگلیسی

کتاب تاچ استون سطح ۳ با جلد سبز و در ۳۲۰ صفحه منتشر شده است. این کتاب نیز ۱۲ فصل دارد که هر کدام از این فصل‌ها مربوط به موضوعی می‌شود. برخی از سرفصل‌های این کتاب عبارتند ار:

  • آشنایی با رفتارهای انسانی
  • ویژگی‌ها و شگفتی‌های طبیعت
  • عادت‌های غذایی و روش‌های مختلف آشپزی
  • مکالمه در رابطه با روابط دوستانه
  • فناوری و تکنولوژی‌های پیشرفته
  • مکالمه در رابطه با اتفاقات و رخدادهای طبیعی

کتاب سطح 3 تاچ استون؛ مناسب افراد با سطح متوسط از زبان انگلیسی

در کنار کتاب‌های تاچ استون از ویدیوهای آموزشی تحت عنوان Video Touchstone نیز می‌توانید استفاده کنید. این ویدیوهای آموزشی همراه با سرگرمی و کلیپ‌های جذاب است که شخصیت‌های داستان مکالمات روزمره را در موقعیت‌های مختلف با یکدیگر انجام می‌دهند.با استفاده از این منبع آموزشی، حافظه تصویری زبان‌آموزان به‌خوبی تقویت می‌شود. کتاب‌های آموزشی و خودآموز بسیاری برای زبان‌آموزان وجود دارد. توصیه می‌کنیم برای آشنایی با کتاب‌های سطح مبتدی مقاله منتشر شده در مجله اُتیچر تحت عنوان بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان را مطالعه کنید.

کتاب سطح ۴ تاچ استون؛ مناسب افراد حرفه‌ای و پیشرفته

بعد از مطالعه کامل کتاب‌های سطح ۱ تا ۳ Touchstone نوبت به آخرین جلد کتاب‌های تاچ استون می‌رسد. کتاب تاچ استون سطح ۴ جلد بنفش دارد و در ۳۲۰ صفحه منتشر شده است. این کتاب مختص افراد حرفه‌ای است و اگر هنوز به سطح حرفه‌ای نرسیده‌اید، این کتاب آموزش زبان انگلیسی مناسبتان نخواهد بود. ساختار کتاب تاچ استون ۴ مانند جلدهای پیشین است و زبان‌آموزان پس از مطالعه این کتاب می‌توانند مکالمه‌ای نرم و روان را تجربه کنند. همچنین با مطالعه این کتاب درک بهتری از قواعد و قوانین انگلیسی به‌دست خواهید آورد.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی با سری کتاب‌های تاچ استون

مزایای یادگیری زبان انگلیسی با سری کتاب‌های تاچ استون

زبان‌آموزان با مطالعه کتاب‌های تاچ استون علاوه‌بر یادگیری زبان انگلیسی به‌صورت کامل، مهارت‌های زیر را نیز به دست می‌آورند.

  • توانایی درک مطلب بسیار بالا
  • توانایی مکالمه روان و سرعتی
  • افزایش دایره واژگان
  • تسلط بر امور نگارشی
  • افزایش مهارت اسپیکینگ

کتاب تاچ استون یکی از کتاب‎های آموزشی زبان انگلیسی است. کتاب‎‌های زیادی مانند کتاب اسپیک نو وجود دارد که موجب تقویت مهارت‌های زبان‌آموزان می‌شود. مجموعه ۴ سطحی کتاب اسپیک نو برای بزرگسالان بسیار مناسب و کاربردی است.

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از اساتید با تجربه پلتفرم زبان اُتیچر

در این مقاله از مجله اُتیچر در رابطه با سری کتاب‌های تاچ استون صحبت کردیم و اشاره‌ای به ویژگی‌های مهم این کتاب‌ها داشتیم. این مجموعه کتاب در ۴ سطح از مبتدی تا پیشرفته توسط انتشارات کمبریج منتشر شده است.

توجه داشته باشید برای اثربخشی بهتر و درک درست مفاهیم مختلف در زبان انگلیسی، از کلاس زبان اُتیچر می‌توانید کمک بگیرید. پلتفرم زبان اُتیچر سال‌ها است در زمینه آموزش زبان‌های خارجی فعالیت می‌کند و تاکنون ۲۶ هزار نفر از خدمات آموزشی اُتیچراستفاده کرده‌اند. برای آشنایی بیشتر با اُتیچر به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
۲.۸/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search