skip to Main Content

کتاب تاپ ناچ

کتاب تاپ ناچ
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

برای تقویت زبان انگلیسی منابع و کتاب‌های بسیاری وجود دارد که موجب رشد و پیشرفت زبان‌آموزان در مهارت‌های اصلی زبان انگلیسی می‌شود. زبان‌آموزان با مطالعه چنین کتاب‌هایی می‌توانند سطح زبان خود را افزایش دهند و برای آزمون‌های معتبر زبان انگلیسی، آمادگی بهتری داشته باشند. یکی از بهترین منابع آموزشی زبان انگلیسی، سری کتاب‌های تاپ ناچ است. کتاب تاپ ناچ در یک مجموعه ۸ جلدی برای بزرگسالان تالیف شده است. این کتاب‌ها شامل ۴ سطح مختلف می‌شوند.

کتاب‌های تاپ ناچ تمرکز ویژه‌ای بر مهارت‌های listening ،speaking، reading و writing زبان‌آموزان دارد و بخش‌های مختلفی مانند واژگان، مکالمه، گرامر و تلفظ در این کتا‌ب‌ها موجود است. در این مقاله از مجله اُتیچر قصد داریم در رابطه با ویژگی‌ سری کتاب‌های تاپ ناچ صحبت کنیم و اشاره‌ای به موضوعات موجود در این کتاب‌ها خواهیم داشت. برای آشنایی بیشتر با این سری کتاب‎‌های معتبر آموزشی، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

کتاب‌های تاپ ناچ سری ‏Fundamentals؛  اولین سطح از کتاب تاپ ناچ

کتاب آبی رنگ Top Notch Fundamentals A اولین سطح از سری کتاب‌های تاچ ناچ است که نکات اولیه و پایه مورد نیاز برای درک مطلب و گرامر را بررسی می‌کند. زبان‌آموزان با مطالعه این کتاب آمادگی لازم برای مطالعه کتاب‌های سطح بالاتر تاپ ناچ را به دست می‌آورند.

کتاب‌های تاپ ناچ سری ‏Fundamentals؛ اولین سطح از کتاب تاپ ناچ

تمام قسمت‌های این کتاب متناسب با سطح دانش زبان‌آموزان مبتدی طراحی شده است. در بخش‌های مختلف کتاب Fundamentals آموزش تصویری مکالمه نیز ارائه شده است. سر فصل‌های این کتاب شامل اسامی، اسامی مشاغل، روابط، روش‌های آدرس دادن، زمان‌ها و پوشاک است. توصیه می‌کنیم با مشورت از استاد انگلیسی در کنار کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی، حتما کتاب تاپ ناچ را مطالعه کنید.

جلد دوم از کتاب Fundamentals تاپ ناچ؛ کتابی برای تقویت نکات دستوری

در جلد دوم کتاب آبی تاپ ناچ نکات دستوری شامل ‏There is‏ و ‏There are، زمان حال ساده و ‏Where‏ گنجانده شده است. در این کتاب درس‌های باقیمانده از سطح ابتدایی قرار دارد. همچنین سرفصل‌های این کتاب شامل خانه و همسایه، برنامه‌های روزانه، حوادث، سلامتی و توانایی‌های فردی قرار دارد. در انتهای کتاب Fundamentals تکالیف مشخصی وجود دارد که زبان‌آموزان برای ارتقای دانش مهارتشان، می‌توانند تمرین‌های این بخش را حل کنند.

کتاب تاپ ناچ ۱؛ کتاب‌های قرمز تاپ ناچ

تمام سطوح کتاب‌های تاپ ناچ شامل ۲ جلد کتاب است. کتاب‌های سری اول این مجموعه نیز مانند Fundamentals از ۲ بخش A و B تشکیل شده است. در کتاب A زبان‌آموزان با حروف صدادار و بی‌صدا آشنا می‎‌شوند.

مکالمات این بخش از کتاب‌های تاپ ناچ موجب تقویت مهارت ریدینگ زبان‌آموزان می‌شود و در بخش‌های مختلف این کتاب با خواندن متن‌های مختلف، زبان‌آموزان درک بهتری نسبت به مطالب آموزشی کتاب پیدا می‌کنند. کتاب‌های بسیاری برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد. به‌عنوان مثال برای آشنایی با یکی دیگر از کتاب‌های آموزشی، توصیه می‌کنیم مقاله منتشر شده در مجله اُتیچر تحت عنوان کتاب تاچ استون را مطالعه کنید.

کتاب تاپ ناچ جلد قرمز؛ سطح B

کتاب تاپ ناچ جلد قرمز؛ سطح B

کتاب سطح B تاپ ناچ دانش و اطلاعات زبان‌آموزان را به سطح متوسط زبان انگلیسی ارتقا می‌دهد. در این مجموعه زبان‌آموزان روند متفاوت و دشوارتری را نسبت به سطوح قبلی طی می‌کنند. همچنین در جلد قرمز این مجموعه، موضوعات مشخصی قرار گرفته که به مسائل روزمره می‌پردازد و ذهن دانشجویان و دانش‌آموزان را برای مطالب پیچیده‌تر آماده می‌کند.

کتاب‌های تاپ ناچ جلد سبز؛ مناسب مکالمه پیشرفته

کتاب Top Notch 2a مطالب پیشرفته را برای زبان‌آموزان ساده و کاربردی می‌کند. مطالب ارائه شده در این جلد از کتاب تاپ ناچ در رابطه با روابط اجتماعی، سینما، رانندگی و مراقبت‌های شخصی است.در این ۵ درس مهارت‌های اصلی زبان‌آموزان به‌خوبی تقویت می‌شود.

کتاب Top Notch 2B؛ سطح پیشرفته جلد سبز

در نظر داشته باشید منابع بسیار معتبر دیگری برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد که برای تقویت زبان انگلیسی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با منابع مختلف آموزشی زبان انگلیسی توصیه می‌کنیم، مقاله تحت عنوان کتاب زبان انگلیسی را در مجله اُتیچر را مطالعه کنید. در این مقاله کاربردی ۷ منبع آموزشی زبان انگلیسی را معرفی کرده‌ایم.

کتاب Top Notch 2B؛ سطح پیشرفته جلد سبز

کتاب  در حقیقت ششمین جلد از سری کتاب‌های تاپ ناچ است که قسمت‌های پیشرفته‌ای از آموزش زبان را پوشش می‌دهد. زبان‌آموزان با مطالعه این سری کتاب تاپ ناچ تعامل و مکالمه بسیار پیشرفته‌تری را با دیگران تجربه خواهند کرد. گرامر سطح دوم کتاب سبز تاپ ناچ نیز پیشرفته است. تمرین‌های این کتاب بسیار کاربردی هستند و به زبان‌آموزان توصیه می‌کنیم، تمام تمرین‌های کتاب‌های تاپ ناچ را کاملا جدی بگیرند تا پیشرفت بسیار خوبی در زبان انگلیسی داشته باشند.

کتاب‌های تاپ ناپ جلد بنفش؛ بالاترین سطح آموزشی

کتاب‌های Top Notch 3 به عنوان آخرین سطح از مجموعه کتاب ‏Top Notch شناخته می‌شوند. این کتاب‌ها نیز مانند مجموعه‌های قبلی دو سطح A و B دارند. تمام واژه‌ها و موضوعات در این کتاب‌ها سطح بسیار پیشرفته‌ای دارند. در کتاب Top Notch 3A تسلط زبان‌آموزان روی ۴ مهارت اصلی ارتقا پیدا می‌‌کند. این کتاب موجب افزایش مهارت‌های گرامر، عبارات، مکالمه و سایر مهارت‌های زبان انگلیسی می‌شود.

کتاب Top Notch 3B؛ آخرین جلد از کتاب‌های تاپ ناچ

کتاب Top Notch 3B؛ آخرین جلد از  کتاب‌های تاپ ناچ

آخرین سطح کتاب‌های تاپ ناچ، کتاب Top Notch 3B است که زبان‌آموزان را به سطح عالی زبان انگلیسی می‌رساند. موضوعات تحت پوشش این کتاب شامل برنامه‌های زندگی، تعطیلات و موضوعات اجتماعی است.

زبان‌آموزان با مطالعه این کتاب از نظر گرامر و دایره لغات دانش بسیار بالایی را به‌دست می‌آورند. توجه داشته باشید برای دریافت آموزش‌های بیشتر از سایر منابع زبان انگلیسی نیز می‌توانید استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با یک منبع قوی و کاربردی پیشنهاد می‌کنیم مقاله کتاب اسپیک نو را در مجله اُتیچر مطالعه کنید.

استفاده از کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی در کنار منابع معتبر آموزشی

در این مقاله از آموزش زبان اُتیچر در رابطه با سری کتاب‌های تاپ ناچ صحبت کردیم و اشاره‌ای به سطح‌های مختلف این منبع آموزشی داشتیم. منابع آموزشی جایگاه بسیار خوبی را برای آموزش زبان انگلیسی دارند، اما نباید از حضور در کلاس‌های زبان انگلیسی غافل شد. پلتفرم آموزش زبان اُتیچر فرصت بسیار مناسبی را برای علاقه‌مندان کلاس‌های آنلاین فراهم کرده است که به‌راحتی می‌توانید در این کلاس‎‌های حضور داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر توصیه می‌کنیم به صفحه اصلی اُتیچر مراجعه کنید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search