skip to Main Content

آزمون آزمایشی دولینگو

آزمون آزمایشی دولینگو
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی خارج از کشور نیاز به مدرک بین‌المللی زبان دارند. در حال حاضر موسسه‌های معتبر زبان، مدرک زبان‌های خارجی را ارائه می‌دهند. یکی از معتبرترین آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی، آزمون دولینگو است. آزمون دولینگو به‌عنوان یک آزمون معتبر آنلاین شناخته می‌شود که توانایی داوطلبان را در خواندن، نوشتن، گوش دادن و انگلیسی صحبت کردن زبان‌آموزان را ارزیابی می‌کند.

آزمون رسمی دولینگو اعتبار ویژه‌ای دارد و زبان‌آموزان می‌توانند به بیش از ۴۵۰۰ مرکز آموزشی در جهان مدرک خود را ارائه دهند. آزمون دولینگو مانند آیلتس، نسخه آزمایشی یا ماک دارد. آزمون آزمایشی دولینگو برای ارزیابی داوطلبان انجام می‌شود و اعتبار آزمون اصلی را ندارد. در این مقاله از مجله آموزش زبان انگلیسی اُتیچر قصد داریم در رابطه با آزمون آزمایشی دولینگو صحبت کنیم و ویژگی‌های این آزمون را بررسی خواهیم کرد.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

آزمون ماک دولینگو؛ فرصتی ویژه برای محک زدن توانایی‌ زبان‌آموزان

آزمون اصلی دولینگو یکی از آزمون‌های معتبر بین‌المللی است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند قبل از شرکت در آزمون اصلی دولینگو، در آزمون‌های آزمایشی دولینگو شرکت کنند. آزمون‌ ماک دولینگو مانند آزمون اصلی ۴ بخش خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن دارد و زبان‌آموزان با شرکت در این آزمون مهارت‌های خود را تقویت می‌کنند.

توجه داشته باشید برای تقویت زبان انگلیسی و شرکت در آزمون دولینگو باید در کنار استاد زبان انگلیسی با تجربه آموزش‌های لازم را داشته باشید. همچنین از طریق نرم‌افزار دولینگو می‌توانید آموزش‌های زبان انگلیسی را کامل کنید.

مزایای شرکت در آزمون ماک دولینگو

مزایای شرکت در آزمون ماک دولینگو

آزمون آزمایشی دولینگو موجب رشد و تقویت زبان‌آموزان خواهد شد و پس از این آزمون ارزیابی دقیق و ویژه‌ای از توانایی‌هایتان به‌دست خواهید آورد. درحالت‌کلی مزایای آزمون ماک دولینگو عبارتند از:

  • سوالات آزمون ماک مشابه آزمون اصلی دولینگو
  • آشنایی با ساختار آزمون
  • مشخص شدن نقاط قوت و ضعف زبان‌آموزان
  • دریافت مشاوره و پشتیبانی پس از آزمون
  • بررسی جواب‌های آزمون توسط کارشناسان
  • درخواست دانلود سوالات پس از آزمون

متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون آزمایشی دولینگو را دارند، از طریق سایت اصلی می‌توانند در آزمون دولینگو شرکت کنند.

شرایط شرکت در آزمون ماک دولینگو؛ مشابه آزمون اصلی

شرایط شرکت در آزمون ماک دولینگو؛ مشابه آزمون اصلی

شرایط شرکت در آزمون ماک دولینگو دقیقا مشابه آزمون اصلی است. تمامی قوانین شرکت در آزمون دولینگو، از آزمون اصلی سرچشمه می‌گیرد. برای شرکت در آزمون ماک دولینگو باید نکات زیر را رعایت کنید.

  • در اتاق با نور مناسب باید حضور داشته باشید.
  • از موبایل یا تبلت نمی‌توانید استفاده کنید.
  • استفاده از هدفون در این آزمون ممنوع است.
  • با صفحه مانیتور و وبکم باید ارتباط چشمی برقرار کنید و چشم‌هایتان را نباید از آن‌ها دور کنید.
  • در مدت زمان آزمون از کاغذ و خودکار نمی‌توانید استفاده کنید.

برای شرکت در آزمون آزمایشی دولینگو، باید کلیه مواردی که در این بخش عنوان کردیم را رعایت کنید. توجه داشته باشید که آزمون دولینگو با سایر آزمون‌های معتبر زبان انگلیسی تفاوت‌هایی دارد. هر آزمون معتبری، ویژگی‌های خاص خود را دارد. به‌عنوان مثال مدت زمان برگزاری آزمون دولینگو و آیلتس متفاوت است. پیشنهاد می‌کنیم برای درک این تفاوت‌ها، مقاله منتشر شده در مجله اُتیچر تحت عنوان تفاوت آزمون دولینگو و آیلتس را مطالعه کنید. در این مقاله تمام تفاوت‌های آزمون دولینگو و آیلتس را عنوان کرده‌ایم.

هزینه شرکت در آزمون دولینگو

هزینه شرکت در آزمون دولینگو

آزمون ماک دولینگو از طریق برنامه دولینگو امکان‌پذیر است و برگزاری این آزمون کاملا رایگان است. البته زبان‌آموزان باید توجه داشته باشند که برای تصحیح سوالات و مشاوره باید هزینه اندکی پرداخت کنند. برای شرکت در آزمون ماک دولینگو، علاوه‌بر سایت اصلی دولینگو، از طریق سایر پلفترم‌ها نیز می‌توانید در این آزمون آزمایشی شرکت کنید.

در این آزمون ۴ مهارت Listening، Speaking، reading و Writing زبان‌آموزان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. همچنین برای تقویت زبان انگلیسی پیشنهاد می‌کنیم، حتما آموزش‌های نرم‌افزار دولینگو را دنبال کنید. در حال حاضر نرم‌افزار دولینگو بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر دارد و محبوبیت بسیار بالایی بین زبان‌آموزان مختلف دارد. از برنامه دولینگو به‌عنوان بهترین برنامه برای یادگیری لغات انگلیسی نیز یاد می‌شود.

تفاوت‌‌های ساختار آزمون ماک با آزمون اصلی دولینگو

همان‌طور که قبل از این اشاره کردیم، آزمون ماک دولینگو تقریبا مشابه آزمون اصلی است و تفاوت‌های بسیار کوچکی این دو آزمون با یکدیگر دارند. در این بخش تفاوت‌های آزمون ماک و اصلی دولینگو را بررسی می‌کنیم.

  • مدت زمان آزمون: آزمون ماک در مدت زمان ۱۵ دقیقه برگزار می‌شود و این در حالی است که مدت زمان آزمون اصلی دولینگو، ۶۰ دقیقه است.
  • ساختار آزمون: آزمون ماک مانند آزمون اصلی تطبیقی نیست. در آزمون اصلی دولینگو با پاسخ‌های درست نوع سوالات تغییر می‌کند و سوالات سخت‌تر می‌شود، اما در آزمون ماک شرایط به این صورت نیست.
  • امتیاز آزمون: آزمون ماک دولینگو امتیازی ما بین ۸۵ تا ۱۱۰ دارد، اما آزمون اصلی دولینگو متفاوت است.

در این بخش مهم‌ترین تفاوت‌های آزمون ماک و آزمون اصلی دولینگو را بررسی کردیم. توجه داشته باشید اپلیکیشن‌های زیادی مانند دولینگو وجود دارد که موجب تقویت زبان انگلیسی خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با این برنامه‌ها، مقاله تحت عنوان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی را در بلاگ اُتیچر مطالعه کنید. در این مقاله ۶ برنامه خوب و کاربردی برای تقویت زبان انگلیسی معرفی شده است.

تفاوت‌‌های ساختار آزمون ماک با آزمون اصلی دولینگو

کسب نمرات ارزشمند در آزمون‌های دولینگو؛ با استفاده از اساتید اُتیچر

در این مقاله از مجله اُتیچر در رابطه با آزمون آزمایشی دولینگو صحبت کردیم و اشاره‌ای به ویژگی‌های آزمون ماک دولینگو داشتیم. درحالت‌کلی آزمون ماک دولینگو برای ارزیابی عملکرد نهایی زبان‌آموزان است و افرادی که قصد شرکت در آزمون اصلی را دارند، در آزمون ماک دولینگو می‌توانند شرکت کنند.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما

توصیه می‌کنیم برای کسب نمرات بالاتر در آزمون‌های زبان انگلیسی، از اساتید با تجربه اُتیچر کمک بگیرید. در پلتفرم زبان اُتیچر تا به امروز بیش از ۵۰۰ هزار کلاس زبان برگزار شده است. پلتفرم زبان اُتیچر از ۱۲ زبان خارجی پشتیبانی می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search