skip to Main Content

معرفی کتاب فمیلی فرندز

معرفی کتاب فمیلی فرندز
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان امری ضروری و مهم است. آن‌ها باید در کنار زبان مادری، زبان انگلیسی را نیز آموزش ببینند. یکی از بهترین مجموعه‌ها که متد آموزشی بسیار جذابی دارد، مجموعه کتاب‌‌های فمیلی فرندز است است. این کتاب‌ها برای کودکان ۷ تا ۱۳ سال مناسب است و یک مجموعه ۷ سطحی است که توسط انتشارات آکسفورد معرفی شده است. تمرکز سری کتاب‌های Family and Friends روی مهارت‌های مکالمه و نوشتاری متمرکز شده است. البته که با مطالعه این مجموعه مهارت‌های خواندن و شنیداری زبان‌آموزان نیز تقویت می‎شود.

تصاویر زیبا و جذابی در این کتاب به کار رفته است و همین موضوع موجب شده تا سری کتاب‌های فمیلی فرندز برای کودکان محبوب باشد. هر سطح از این مجموعه چندین کتاب دارد که روی موضوعات مختلف تمرکز دارد. همچنین باتوجه‌به هر سطح، چند کتاب داستان نیز وجود دارد. در این مقاله از مجله اُتیچر قصد داریم در رابطه با کتاب فمیلی فرندز صحبت کنیم و اشاره‌ای به ویژگی‌های این کتاب آموزشی خواهیم داشت. برای آشنایی بیشتر با مجموعه کتاب‌های فمیلی فرندز مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

مجموعه کتاب استارتر فمیلی فرندز

در این مجموعه کتاب، حروف انگلیسی در قالب ۹ درس مختلف ارائه می‌شود. درس اول این کتاب مربوط به معرفی زبان‌آموز است که این قسمت به زبان بسیار ساده بیان شده است. در ادامه موضوعاتی مانند رنگ، خانواده، مدرسه، حیوانات و شغل‌ها تدریس می‌شود.

گرافیک جذاب این کتاب و نقاشی‌های کودکانه موجب شده تا کودکان برای یادگیری مشتاق‌تر باشند. تمام لغات در این کتاب به شکل بسیار ساده آموزش داده می‌شود. در نظر داشته باشید در کنار استفاده از کتاب‌های آموزشی حتما از کلاس زبان انگلیسی نیز استفاده کنید. با انجام چنین کاری پروسه یادگیری و آموزش کودکان سریع‌تر می‌شود.

کتاب Family and Friends 1؛ آموزش گرامرهای ساده

در کتاب اول فمیلی فرندز گرامر جملات بسیار ساده و نحوه سوال پرسیدن آموزش داده می‌شود. در این کتاب نحوه پرسش و پاسخ‌های کوتاه و بلند با موضوعاتی مانند مکان‌ها، اشیا، توانایی‌ها و علاقه‌مندی‌ها با روش‌های کاملا ابتدایی آموزش داده می‌شود. در کتاب Family and Friends 1 کودکان در قالب ۱۵ درس مختلف همراه با مثال‌های تصویری با کلمات جدیدی مانند خانواده، اعضای بدن، مشاغل و لباس‌ها آشنا می‌شوند.

کتاب Family and Friends 1؛ آموزش گرامرهای ساده

در نظر داشته باشید برخی از کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی مخصوص بزرگسالان است. به‌عنوان مثال مجموعه کتاب تاپ ناچ مخصوص بزرگسالان است. این مجموعه کتاب یکی از منابع معتبر آموزش زبان انگلیسی است.

کتاب Family and Friends 2؛ آموزش ارتباط با دوستان

در مجموعه کتاب فمیلی فرندز ۲ زبان‌آموزان نحوه ارتباط‌ گرفتن با دوستان و اعضای خانواده را یاد می‌گیرند. در این کتاب مطالب مفیدی در زمینه معرفی وجود دارد و آموزش‌های تصویری بابت معرفی خصوصیات ظاهری در این کتاب به خوبی بیان شده است.

کتاب Family and Friends 2؛ آموزش ارتباط با دوستان

همچنین زبان‎‌آموزان توانایی صحبت در رابطه با احساساتشان و موضوعات دیگر را به دست می‌آورند. توجه داشته باشد کودکان بعد از مطالعه این مجموعه کتاب آمادگی لازم را برای آموزش‌های حرفه‌ای‎تر را به‌دست می‎‌آورند. به‌عنوان مثال مجموعه کتاب تاچ استون یکی از منابع حرفه‌ای یادگیری و آموزش زبان انگلیسی است که توسط تعداد زیادی از اساتید آموزش داده می‌شود.

کتاب Family and Friends 3؛ آموزش‌هایی حرفه‌ای‌تر

در کتاب سوم فمیلی فرندز آموزش‌ها مقداری حرفه‌ای تر می‌شود و زبان‌آموزان با قوانین گرامری حال ساده، حال استمراری، گذشته ساده و قیدهای مختلف آشنا می‌شوند. همچنین در این مجموعه زبان‌آموزان جملات و واژگان جدیدی را آموزش می‌بینند.

کتاب Family and Friends 3؛ آموزش‌هایی حرفه‌ای‌تر

توجه داشته باشید از کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی به‌عنوان روش یادگیری خودآموز می‌توان استفاده کرد. کتاب‌های بسیاری در این زمینه وجود دارد. توصیه می‌کنیم برای آشنایی با چنین کتاب‌هایی مقاله منتشر شده در مجله اُتیچر تحت عنوان بهترین خودآموز زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته را مطالعه کنید. در این مقاله بهترین منابع خودآموز یادگیری زبان انگلیسی عنوان شده است.

کتاب Family and Friends 4؛ آموزش‌های کاربردی و هدفمند برای سطوح بالاتر

در کتاب Family and Friends 4 موضوعات گرامری شکل تازه‌ای می‌گیرند و زبان‌آموزان در این کتاب با قواعد و قوانین جدیدی آشنا می‌شوند. کودکان در این کتاب با لغات تازه‌ای آشنا می‎‌‌شوند و در قالب جملات کوتاه و بلند در موقعیت‌های مختلف مانند رستوران و مکان‌های عمومی می‌توانند صحبت کنند. با یادگیری کامل چنین کتاب‌هایی کودکان می‌توانند در آینده مجموعه کتاب‌های آموزشی دیگری مانند مجموعه کتاب اینترچنج را مطالعه کنند. مجموعه کتاب‌های اینترچنج در قالب ۴ سطح توسط انتشارات کمبریج منتشر شده است.

کتاب Family and Friends 4؛ آموزش‌های کاربردی و هدفمند برای سطوح بالاتر

کتاب Family and Friends 5؛ آموزش‌های پیشرفته‌تر

بعد از طی کردن سطوح قبلی نوبت به آموزش‌های پیشرفته می‌رسد. در این کتاب افعال و زمان‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرند و مباحث پیچیده گرامری نیز به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود. گرامر و لغات مختلف در قالب داستان‌های کوتاه در این کتاب بیان شده است و در پایان درس‌های مختلف یک متن بلند برای تقویت ریدینگ و درک مطلب کودکان وجود دارد. زبان‌آموزان پس از مطالعه این کتاب می‌توانند متن‌های کوتاه، نظرات، ویژگی‌ها و علاقه‌مندی‌هایشان را بیان کنند.

کتاب Family and Friends 5؛ آموزش‌های پیشرفته‌تر

کتاب Family and Friends 6؛ آخرین سطح آموزشی

آخرین کتاب مجموعه Family and Friends زبان‌آموزان را برای مکالمات حرفه‌ای و پیچیده آماده می‌کند. زبان‌آموزان بعد از مطالعه این کتاب می‌توانند در رابطه با آرزوها، رویاها، سفر، بیوگرافی مطالب بلند و کوتاه متن بنویسند. دوازده درس در این مجموعه موضوعات متنوعی مانند اوقات فراغت، تکنولوژی، سفر و ماجراجویی و یادگیری لغات پیشرفته و کاربردی را پوشش می‌دهد. توجه داشته باشید تمام کتاب‌های مجموعه فمیلی فرندز به همراه فایل‌های صوتی و کتاب‌ تکالیف ارائه می‌شود.

کتاب Family and Friends 6؛ آخرین سطح آموزشی

آموزش زبان انگلیسی کودکان از طریق پلتفرم زبان اُتیچر

در این مقاله در رابطه با مجموعه کتاب فمیلی فرندز صحبت کردیم و اشاره‌ای به ویژگی‌های مختلف این کتاب داشتیم. آموزش و یادگیری زبان انگلیسی از طریق مجموعه کتاب‌های استاندارد بسیار مفید و کاربردی است، اما از آموزش‌های آنلاین و کلاس‌های زبان انگلیسی نباید غافل شد. برای پیشرفت و آموزش حرفه‌ای در زبان انگلیسی توصیه می‌کنیم از کلاس‌های آنلاین پلتفرم زبان اُتیچر کمک بگیرید. پلتفرم آموزش زبان اُتیچر سال‌ها است در زمینه آموزش زبان‌های خارجی فعالیت می‌کند و تاکنون ۲۶ هزار زبان‌آموز از خدمات آموزشی اُتیچر استفاده کرده‌اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search