skip to Main Content

کتاب انگلیش گرامر این یوس

کتاب انگلیش گرامر این یوز
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

یکی از مهم‌ترین نکات آموزشی زبان انگلیسی، یادگیری نکات گرامری است. تقریبا یادگیری زبان انگلیسی بدون دانستن قواعد و قوانین مختلف، کاری بیهوده است. افرادی که دستور زبان انگلیسی و گرامر را به‌خوبی بلد باشند، پیشرفت بهتری را تجربه می‌کنند. کتاب‌های زیادی برای یادگیری قوانین گرامری وجود دارد، اما کتاب انگلیش گرامر این یوس (grammar in use) جزو بهترین کتاب‌های آموزش گرامر هستند. مجموعه کتاب‌های این مجموعه توسط انتشارات کمبریج معرفی شده است.

کتاب‌های انگلیش گرامر این یوس برای تمام زبان‌آموزان مناسب است. زبان‌آموزان سطح مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند این کتاب را مطالعه کنند. همچنین این کتاب برای افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی را دارند، بسیار مناسب است. در این مقاله از مجله اُتیچر قصد داریم در رابطه با کتاب انگلیش گرامر این یوس صحبت کنیم و اشاره‌ای به ویژگی‌های این کتاب خواهیم داشت. برای آشنایی با این کتاب کاربردی، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

کتاب اول essential grammar in use؛ مجموعه سطح مبتدی

اولین کتاب این مجموعه با نام essential grammar in use منتشر شده است. این مجموعه برای افراد مبتدی بسیار مناسب است. این کتاب برای کسانی که آشنایی زیادی به زبان انگلیسی ندارند طراحی شده است. زبان‌آموزان در این کتاب با تلفظ صحیح کلمات آشنا می‌شوند. این کتاب شامل ۲ سطح A1 و A2 است. زبان‌آموزان در سطح A1 آموزشی می‌بینند که چطور خود را به دیگران معرفی کنند و توانایی طرح سوال و جواب در رابطه با زندگی شخصی خود و دوستان را به‌دست می‎‌آورند.

کتاب اول essential grammar in use؛ مجموعه سطح مبتدی

همچنین سطح A2 این کتاب زبان‌آموزان را برای ورود به بخش متوسط آماده می‌کند. در این بخش آن‌ها با عبارات و اصطلاحات کاربردی آشنا می‌شوند. توجه داشته باشید در کنار استفاده از کتاب‌های آموزشی از حضور در کلاس زبان انگلیسی نباید غافل شد. با حضور در کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی، روند یادگیری زبان‌آموزان افزایش پیدا می‌کند.

کتاب Grammar in Use Intermediate؛ مجموعه سطح متوسط

دومین کتاب از این مجموعه متعلق است به افرادی که در سطح متوسط زبان انگلیسی قرار دارند. این کتاب نیز مانند جلد پیشین شامل ۲ سطح B1 و B2 است. در سطح B1 زبان‌آموزان در قالب متن‌های ساده می‌توانند در رابطه با موضوعات شخصی و مورد علاقه‌شان صحبت کنند. همچنین در سطح B2 آن‌ها برای ورود به بخش پیشرفته آماده می‌شوند. در این بخش آن‌ها می‌توانند مهارت و تسلط نسبی به زبان انگلیسی پیدا کنند و مهارت‌های مکالمه خود را به خوبی تقویت کنند.

کتاب Grammar in Use Intermediate؛ مجموعه سطح متوسط

پس از مطالعه این بخش زبان‌آموزان می‌توانند در رابطه با جزئیات موضوعات مختلف مطالبی را یادداشت کنند و نظرات خود را ارائه دهند. در کنار این کتاب  می‌توانید از سایر کتاب‌های آموزشی مانند مجموعه کتاب تاپ ناچ نیز کمک بگیرید. مجموعه کتاب تاچ ناچ در ۸ جلد و ۴ سطح مختلف منتشر شده است که یکی از منابع معتبر یادگیر زبان انگلیسی است.

کتاب grammar in use advanced؛ مجموعه سطح پیشرفته و حرفه‎ای

آخرین کتاب از این مجموعه مخصوص افرادی است که کتاب‌های قبلی را با موفقیت پشت سر گذرانده‌اند و آمادگی لازم برای تمرینات و قواعد گرامری پیشرفته و حرفه‌ای را دارند. کتاب سوم نیز شامل ۲ سطح C1 و سطح C2 است. زبان‌آموزان پس از مطالعه سطح C1 می‌توانند با تسلط بسیار بالا و بدون مشکل از اصطلاحات و عبارت‌های خاص زبان انگلیسی استفاده کنند. زبان‌آموزان در این سطح می‌توانند در حوزه‌های اجتماعی، آکادمیک و تخصصی دانش خود را به اشتراک بگذارند.

همچنین زبان‌آموزان در سطح C2 درک بسیار بالایی از زبان انگلیسی به‌دست می‌آورند و توانایی انگلیسی صحبت کردن در موقعیت‌های مختلف را خواهند داشت. در نظر داشته باشید زبان‌آموزان بعد از کتاب انگلیش گرامر این یوس توانایی مطالعه سایر کتاب‌های خودآموز زبان انگلیسی مانند کتاب تاچ استون را به دست می‌آورند. کتاب ۴ سطحی تاچ استون یکی از منابع معتبر آموزش زبان انگلیسی است.

مزایای کتاب انگلیش گرامر این یوز

مزایای کتاب انگلیش گرامر این یوس

برخی از کتاب‎های خودآموز زبان انگلیسی هستند که روی یک مهارت خاص تمرکز دارند. بعضی از این کتاب‌ها برای تقویت مهارت خواندن و برخی نیز برای مهارت‌های نوشتاری و مکالمه مناسب هستند، اما کتاب انگلیش گرامر این یوس روی قواعد و نکات گرامری تمرکز دارد. زبان‌آموزان با مطالعه این کتاب به‌خوبی با قوانین گرامری آشنا می‌شوند و پس از مطالعه سطوح مختلف این کتاب، تسلط کاملی به قواعد و قوانین گرامری به‌دست می‌آورند.

کتاب‌های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که در این بین برخی از کتاب‌ها متعلق به زبان‌آموزان سطح مبتدی است. برای آشنایی با چنین کتاب‌هایی توصیه می‌کنیم، مقاله منتشر شده در مجله اُتیچر تحت عنوان کتاب آموزش زبان انگلیسی مبتدی برای بزرگسالان را مطالعه کنید. در این مقاله ۷ عنوان کتاب برای آموزش زبان انگلیسی افراد مبتدی عنوان شده است.

ساختار کلی سری کتاب‌های انگلیش گرامر این یوس

تمام کتاب‎های grammar in use ساختار مشخص و کلی دارند. در این بخش با ساختارهای مختلف این کتاب آشنا خواهیم شد.

  • فهرست مطالب: در این بخش عنوان درس‌ها و موضوعات اصلی نوشته شده است.
  • توضیحات مخصوص زبان‌آموزان: نحوه چینش و ارائه مطلب و راهنمایی استفاده از کتاب در این قسمت عنوان شده است.
  • توضیحات مخصوص اساتید: در این قسمت توضیحات در رابطه با استفاده از منابع آموزشی عنوان شده است.
  • درس‌های مختلف: بزرگ‌ترین بخش کتاب متعلق به همین قسمت است. هر درس شامل ۲ صفحه است که تعداد درس‌های زیادی وجود دارد.
  • ضمائم کتاب: ضمیمه‌های کتاب مانند افعال و نکات مهم در این قسمت قرار گرفته است.
  • تمرین‌های تکمیلی: در پایان هر کتاب تعدادی تمرین تکمیلی وجود دارد که زبان‌آموزان می‌توانند از این تمرین‌ها کمک بگیرند.
  • راهنمای مطالعه: زبان‌آموزان از طریق این بخش می‎‌توانند نقاط ضعف خود را در دستور زبان حل کنند.
  • پاسخنامه: در این قسمت پاسخ تمامی تمرین‌ها و سوالات وجود دارد.

توجه داشته باشید در کنار سری کتاب‌های انگلیش گرامر این یوز از کتاب‌های آموزشی دیگری مانند کتاب اینترچنج نیز می‌توانید کمک بگیرید. سری کتاب‌های اینترچنج در ۴ سطح مختلف توسط انتشارات کمبریج منتشر شده است.

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از اساتید حرفه‌ای پلتفرم زبان اُتیچر

در این مقاله از مجله اُتیچر در رابطه با کتاب انگلیش گرامر این یوس صحبت کردیم و اشاره‌ای به ویژگی‌های این کتاب داشتیم. استفاده از کتاب‌های آموزشی بسیار کاربردی است، اما از تاثیر کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی نباید غافل شد.  پلتفرم زبان اُتیچر سال‌ها است در زمینه آموزش زبان‌های خارجی فعالیت می‌کند و تاکنون ۲۶ هزار زبان‌آموز از خدمات آموزشی اُتیچر استفاده کرده‌اند. برای آشنایی با خدمات آموزشی زبان‌های خارجی اُتیچر به صفحه اصلی ما مراجعه کنید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
۲/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاه ها

شما هم دیدگاه، تجربه یا سوالتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search