skip to Main Content

معرفی ۵ سایت تصحیح رایتینگ انگلیسی

سایت تصحیح رایتینگ انگلیسی
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

یکی از معتبرترین آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی، آزمون آیلتس است. آزمون آیلتس ۴ مهارت شنیداری، خواندن، نوشتاری و گفتاری زبان‌آموزان را مورد بررسی قرار می‌دهد. داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در مراکز آموزشی خارج از کشور یا مهاجرت کاری دارند، باید نمرات خوبی در آزمون آیلتس کسب کنند. برای کسب نمره عالی در آزمون آیلتس باید با روش‌های مختلف ۴ مهارت اصلی زبان‌آموزان تقویت شود.

یکی از روش‌های تقویت مهارت رایتینگ، استفاده از سایت‌های تصحیح رایتینگ است. سایت‌هایی که به‌عنوان یک ابزار کاربردی و آنلاین به دانشجویان کمک می‌کنند تا متون انگلیسی را بسیار بهتر از قبل نگارش کنند. در این مقاله از مجله اُتیچر قصد داریم ۵ سایت کاربردی در رابطه با تصحیح رایتینگ زبان انگلیسی را معرفی کنیم. اگر شما هم به دنبال تقویت مهارت رایتینگ هستید، مطالعه این مقاله را درباره آموزش زبان انگلیسی از دست ندهید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

۱.    وب سایت رایتینگ Grammarly؛ بهترین سایت تصحیح رایتینگ

وب سایت  رایتینگ Grammarly به‌عنوان یک وبسایت و اپلیکیشن رایگان شناخته می‌شود که توانایی اصلاح متون مختلف را دارد. زبان‌آموزان می‌توانند نوشته‌های خود را به‌صورت مستقیم در این پلتفرم تایپ کنند و همچنین مقاله‌های بلند را نیز در این پلتفرم می‌توان کپی کرد. وب سایت Grammarly مانند یک ویراستار به‌صورت کامل نوشته‌ها را ویراستاری می‌کند و کلمات و اصطلاحات پیشنهادی برنامه را برایتان نمایش می‌دهد.

وب سایت گرامرلی برای افراد نیتیو طراحی شده است و مناسب زبان‌آموزانی است که در سطح متوسط و پیشرفته قرار دارند. توصیه می‌کنیم اگر در کلاس زبان انگلیسی پیشرفته شرکت می‌کنید، حتما از  سایت تصحیح رایتینگ Grammarly کمک بگیرید. با استفاده از این سایت مهارت رایتینگ شما افزایش پیدا می‌کند.

۲.    وب سایت رایتینگ همینگوی؛ از بهترین سایت‌های رایتینگ انگلیسی

یکی از مشهورترین نویسنده‌های آمریکایی که به ساده نویسی معروف بود، ارنست همینگوی نام داشت. همینگوی در نوشته‌هایش از قیدهای کوتاه و جملات بسیار کوتاه استفاده می‌کرد. یکی از بهترین سبک‌ها برای تمرین رایتینگ انگلیسی، استفاده از همین شیوه نگارش است. وب سایت کاربردی Hemingway مانند سایت‌های دیگر رایتینگ، پیشنهادات بهتر را برای بهبود رایتینگ زبان‌آموزان ارائه می‌دهد.

وب سایت رایتینگ همینگوی؛ از بهترین سایت‌های رایتینگ انگلیسی

ویرایشگر همینگوی به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا نوشته‌هایشان از حالت پیچیده خارج شود و ساختار ساده‌تری داشته باشد. همچنین وب سایت همینگوی موجب خواهد شد تا نوشته‌هایتان با زبانی روان‌تر اجرا شود. توصیه می‌کنیم اگر متون و مقاله‌هایی که می‌نویسید، مقداری سخت و پیچیده است و به کوتاه‌نویسی علاقه دارید، از وب سایت همینگوی برای ویراستاری آثارتان کمک بگیرید؛ بنابراین برای تقویت رایتینگ آیلتس از وب سایت همینگوی می‌توانید کمک بگیرید.

۳.    وب سایت آموزشی پلتفرم Udemy ؛ سایتی کاربردی برای رایتینگ انگلیسی

سایت Udemy یکی از پلتفرم‌های آموزشی کاربردی و عالی است که کلاس‌های مختلفی برای بسیاری از افراد در رشته‌های گوناگون ارائه می‌دهد. زبان‌آموزان در وب سایت Udemy می‌توانند در دروه‌های نویسندگی شرکت کنند و با استفاده از منابع معتبر و عالی، رایتینگ خود را تقویت کنند. توجه داشته باشید در این سایت پیش‌نمایش هر دوره وجود دارد و به راحتی می‌توانید از مباحث هر دوره با خبر باشید.

وب سایت آموزشی پلتفرم Udemy ؛ سایتی کاربردی برای رایتینگ انگلیسی

روش‌های بسیاری برای تقویت رایتینگ زبان انگلیسی وجود دارد و در این مقاله فقط به سایت تصحیح رایتینگ اشاره می‌کنیم. اگر علاقه‌مند به یادگیری سایر روش‌ها برای تقویت رایتینگ انگلیسی هستید، توصیه می‌کنیم مقاله منتشر شده در مجله اُتیچر تحت عنوان راه های تقویت رایتینگ را مطالعه کنید. در این مقاله روش‌های مهم برای رایتینگ بهتر را شرح داده‌ایم.

۴.    سایت Cambridge English write؛ مرجعی مناسب برای ارزیابی رایتینگ

یکی از سایت‌های خوب و کاربردی برای ارزیابی و تقویت رایتینگ، سایت Cambridge English write and improve است. هر سال در این سایت کاربردی بیش از ۵ میلیون آزمون زبان انگلیسی برگزار می‌شود و از این جهت منبعی معتبر برای تقویت زبان انگلیسی است. زبان‌آموزان در این سایت می‌توانند پروفایل خود را ایجاد کنند و سطح رایتینگ خود را از میان گزینه‌های موجود مشخص کنند. بعد از این مرحله می‌توانید در صفحه داشبورد اصلی شروع به نوشتن کنید.

سایت Cambridge English write؛ مرجعی مناسب برای ارزیابی رایتینگ

توجه داشته باشید برای تصحیح بهتر این سایت، همان سبک همیشگی بنویسید تا مشکلی وجود نداشته باشد. مطالبی که در این سایت یادداشت می‌کنید، توسط ربات‌ها ارزیابی می‌شود. ارزیابی نوشته‌هایتان بر اساس املا، دستور زبان، گرامر و دایره واژگان ارزیابی می‌شود.

بعد از ارزیابی سطح زبان‌آموزان مشخص خواهد شد. در مرحله بعد می‌توانید اهداف خاصی را مشخص کنید و بر اساس آن اهداف تمرین‌هایتان را انجام دهید. توجه داشته باشید برای تقویت رایتینگ از نرم‌افزارهای کاربردی نیز می‌توانید استفاده کنید. در این رابطه پیشنهاد می‌کنیم مقاله منتشر شده در مجله اُتیچر تحت عنوان بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی را مشاهده کنید. در این مقاله ۵ اپلیکیشن کاربردی برای یادگیری لغات انگلیسی را معرفی کرده‌ایم.

۵.    وب سایت Writing9؛ از سایت‌های محبوب تصحیح رایتینگ انگلیسی

یکی دیگر از سایت‌های محبوب و پرطرفدار برای تصحیح رایتینگ انگلیسی، سایت Writing9 است. این سایت یک ابزار آنلاین و کاربردی است که موجب بهبود مهارت نوشتاری زبان‎‌آموزان می‌شود. سایت Writing9 با استفاده از هوش مصنوعی بسیار پیشرفته، متن‌ها و مقاله‌های مختلف انگلیسی را تصحیح می‌کند. این سایت کاربردی مشکلات گرامری و املایی را به کاربران اعلام می‌کند و کلمات پیشنهادی را جایگزین کلمات کاربران می‌کند.

سایت Writing9 کلمات و عبارات پیچیده و نامفهوم را به‌صورت بسیار خوبی، ساده‌نویسی می‌کند و ساختارهای جدید نوشتاری را به زبان‌آموزان ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید اگر به دنبال آموزش زبان انگلیسی به کودکان هستید، از روش‌های مختلف یادگیری می‌توانید استفاده کنید. توصیه می‎‌کنیم برای آشنایی با برخی از نرم‌افزارهای یادگیری زبان انگلیسی کودکان مقاله اپلیکیشن یادگیری زبان برای کودکان را در بلاگ اُتیچر مطالعه کنید.

تقویت مهارت رایتینگ با استفاده از اساتید حرفه‌ای پلتفرم زبان اُتیچر

تقویت مهارت رایتینگ با استفاده از اساتید حرفه‌ای پلتفرم زبان اُتیچر

در این مقاله از بلاگ اُتیچر ۵ سایت تصحیح رایتینگ انگلیسی را معرفی کردیم و اشاره‌ای به ویژگی‎‌های کاربردی هر یک از آن‌ها داشتیم. درحالت‌کلی روش‌های بسیاری برای تقویت مهارت‌های انگلیسی وجود دارد، اما پیشنهاد می‌کنیم در کنار روش‌های تمرینی، حتما از تجربه اساتید حرفه‌ای و متخصص زبان انگلیسی استفاده کنید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما

پلتفرم اموزش زبان اُتیچر بهترین و با تجربه‌ترین اساتید زبان انگلیسی را در اختیار دارد و تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار کلاس آموزشی در اُتیچر برگزار شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می‌کنیم به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

۳.۵/۵ - (۱۳ امتیاز)

دیدگاه ها

شما هم دیدگاه، تجربه یا سوالتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search