skip to Main Content

معرفی کتاب ۵۰۴ واژه

معرفی کتاب 504 واژه
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

یکی از کتاب‌های مهم و ضروری برای یادگیری لغات کاربردی و جدید زبان انگلیسی، کتاب ۵۰۴ واژه است. این کتاب درس‌های مختلفی دارد که زبان‌آموزان در هر درس با واژه‌های جدید و کاربردی زبان انگلیسی آشنا می‌شوند. در مجموع این کتاب ۴۲ درس دارد. آموزش زبان انگلیسی لغات کاربردی با ترجمه بسیار مشخص و روان انجام شده است و برای هر واژه تمرین‌ها و مثال‌هایی در نظر گرفته شده است.

همراه این کتاب یک سی دی وجود دارد که تلفظ صحیح هر جمله با لهجه آمریکایی و انگلیسی در آن قرار گرفته است. در این مقاله از مجله اُتیچر قصد داریم در رابطه با کتاب ۵۰۴ واژه صحبت کنیم و اشاره‌ای به ویژگی‌های این کتاب خواهیم داشت. برای آشنایی با این کتاب مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

 مرور لغات؛ یکی از بخش‌های اصلی کتاب ۵۰۴ واژه

مجموعه کتاب ۵۰۴ لغت سطح‌بندی مشخصی ندارد و تمام زبان‌آموزان در هر سطحی که قرار دارند از این مجموعه کتاب کاربردی می‌توانند کمک بگیرند. در این کتاب بعد از پایان هر ۶ درس، یک بخش با عنوان مرور لغات قرار گرفته است. در این بخش زبان‌آموزان دانسته‌های خود را در رابطه با مطالبی که یاد گرفته‌اند، محک می‌زنند.

همچنین در این کتاب ۲ جدول مختلف وجود دارد. یک جدول برای حروف صدادار است و یک جدول برای حروف بی‌صدا مشخص شده است. در نظر داشته باشید در کنار استفاده از کتاب‌های آموزشی مانند ۵۰۴ واژه از کلاس زبان انگلیسی نیز استفاده کنید. کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی موجب یادگیری بهتر و سریع‌تر زبان انگلیسی می‌شود.

 مرور لغات؛ یکی از بخش‌های اصلی کتاب 504 واژه

بخش کاربردی ۱۰۰ کلمه اشتباه!

کتاب ۵۰۴ لغت یک بخش کاربردی و جذاب دارد که برای زبان‌آموزان بسیار مهم است. در این کتاب لیستی از ۱۰۰ کلمه وجود دارد که معمولا افراد در نوشتن آن دچار مشکل می‌شوند. نوع نگارش و نحوه تلفظ این کلمات در کتاب به خوبی بیان شده است.

همچنین در مقابل هر واژه حروفی که از نظر املایی مهم هستند، نوشته شده است. توجه داشت باشید در حین استفاده از کتاب ۵۰۴ لغت از سایر کتاب‌های آموزشی نیز می‌توانید کمک بگیرید. به‌عنوان مثال مجموعه کتاب تاپ ناچ یکی از کتاب‌های کاربردی آموزش انگلیسی است. این کتاب در ۸ جلد و ۴ سطح مختلف منتشر شده است.

استفاده از بخش دورنمای واژگان برای یادگیری بهتر لغات جدید

یکی دیگر از بخش‌های جذاب کتاب ۵۰۴ واژه، بخش دورنمای واژگان است. در بخش دورنمای واژگان تمام کلماتی که در کتاب وجود دارد، در مثال‌های مشخص عنوان شده است. تمام کلمات کتاب در مثال‌هایی از مجله، رادیو، سخنرانی و منابع دیگر عنوان شده است.

همچنین تلفظ هر کلمه به‌صورت جداگانه بیان شده است. در نظر داشته باشید با استفاده از منابع دیگر در زمان استفاده از کتاب ۵۰۴ لغت، سرعت پیشرفت و یادگیری در زبان انگلیسی را می‌توانید افزایش دهید. یکی از بهترین کتاب‌های آموزشی در این زمینه کتاب تاچ استون است. مجموعه کتاب تاچ استون در ۴ سطح مختلف توسط انتشارات کمبریج منتشر شده است.

استفاده از بخش دورنمای واژگان برای یادگیری بهتر لغات جدید

بخش افعال چند قسمتی؛ یکی از بخش‌های مهیج کتاب ۵۰۴ لغت

در یکی از بخش‌های کاربردی کتاب ۵۰۴، افعال چند قسمتی به همراه معنای آن‌ها عنوان شده است. در واقع یکی از قسمت‌های مهم کتاب بخش افعال چند قسمتی است. هنگامی که حروف اضافه گوناگون در کنار یک فعل قرار بگیرند، معانی مختلفی به خود می‌گیرند. برای درک بهتر، فعلی مانند cut زمانی که با حروف‌های اضافه down، off و out قرار بگیرد، هر کدام معنی متفاوتی پیدا می‌کنند.

افراد مبتدی هم می‌توانند از کتاب ۵۰۴ لغت استفاده کنند. همچنین کتاب‌های آموزشی زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی افراد مبتدی وجود دارد. برای آشنایی با چنین کتاب‌هایی توصیه می‌کنیم، مقاله منتشر شده در مجله اُتیچر تحت عنوان بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان را مطالعه کنید. در این مقاله ۷ کتاب آموزشی مناسب برای افراد مبتدی عنوان شده است.

مزایای کتاب ۵۰۴ واژه؛ تکرار کلمات در سراسر کتاب

کتاب ۵۰۴ لغت یکی از کتاب‌های آموزشی ضروری برای یادگیری زبان انگلیسی است و هر زبان‌آموزی باید این کتاب را مطالعه کند. مزایای کتاب ۵۰۴ واژه عبارتند از:

  • یادگیری لغات و کلمات کاربردی
  • یادگیری کلمات نیتیو
  • آمادگی برای آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی
  • یادگیری افعال مختلف

درحالت‌کلی اگر به دنبال تسلط بالا روی کلمات سخت و کاربردی هستید، کتاب ۵۰۴ واژه را حتما مطالعه کنید. بعد از مطالعه کتاب آموزشی ۵۰۴ لغت، توانایی مطالعه سایر کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی مانند کتاب اینترچنج را خواهید داشت. مجموعه کتاب‌های اینترچنج شامل ۴ سطح مقدماتی تا پیشرفته هستند که به‌عنوان منبع آموزشی معتبر از آن‌ها استفاده می‌شود.

پیشرفت در زبان انگلیسی با کمک پلتفرم زبان اُتیچر

در این مقاله از کلاس زبان آنلاین اُتیچر در رابطه با کتاب ۵۰۴ واژه صحبت کردیم و اشاره‌ای به ویژگی‌ها و مزایای این کتاب آموزشی داشتیم. توصیه می‌کنیم در کنار استفاده از کتاب‌های آموزشی مانند ۵۰۴ لغت، از کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی نیز کمک بگیرید.

اساتید بسیار حرفه‌ای و تخصصی در پلتفرم زبان اُتیچر فعالیت می‌کنند و تاکنون ۲۶ هزار زبان‌آموز از خدمات آموزشی اُتیچر استفاده کرده‌اند. ۱۲ زبان خارجی در اُتیچر توسط ۵۰۰ استاد تدریس می‌شود. برای آشنایی با تمام خدمات پلتفرم زبان اُتیچر به صفحه اصلی مراجعه کنید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search