skip to Main Content

کتاب مصور انگلیسی

کتاب مصور انگلیسی
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

در دنیای رنگارنگ کتاب‌های مصور انگلیسی، کودکان به سفری جذاب و آموزنده دعوت می‌شوند. این کتاب‌ها با ترکیب داستان‌های جالب و تصاویر جذاب، نه تنها زبان انگلیسی را به کودکان آموزش می‌دهند، بلکه علاقه‌مندی و انگیزه آنان برای یادگیری زبان را به اوج می‌رسانند.

هر کتاب مصور یک داستان دیدنی را بیان می‌کند، که در کنار یادگیری زبان انگلیسی، مهارت‌های کلامی کلامی و تفکر منطقی کودکان را نیز تقویت می‌کند. در این مقاله به معرفی برخی از کتاب‌های مصور مناسب برای کودکان خواهیم پرداخت.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

جایی که وحشی‌ها هستند؛ یک کتاب مصور انگلیسی برای کودکان

“Where the Wild Things Are”  این کتاب مصور کلاسیک نوشته موریس سنداک است. داستان پسر جوانی به نام مکس را دنبال می‌کند که  در خواب با کشتی به جزیره‌ای می‌رود که در آن موجوداتی وحشی زندگی می‌کنند. در این کتاب با موجوداتی عجیب و غریب روبه‌رو خواهید شد و داستان‌هایی ترسناک و خنده‌دار برای کودک شما رقم خواهند زد. جایی که وحشی‌ها هستند، به خاطر تصاویر دقیق و خط داستانی تخیلی‌اش مشهور است.

کتاب مصور انگلیسی برای کودکان

برای کودکان ۴ تا ۸ ساله مناسب است و در مورد تخیل، احساسات و استقلال آموزش می‌دهد. روایت و تصاویر، زمینه‌ای غنی برای یادگیری زبان انگلیسی فراهم کرده و آن را به منبعی عالی برای یادگیری زبان تبدیل می‌کند. پس اگر سوال کودک شما این است که برای یادگیری زبان انگلیسی از کجا شروع کنیم، این کتاب گزینه مناسبی است.

کمیک پرطرفدار Reading with Pictures: Comics That Make Kids Smarter

کمیک‌هایی که بچه‌ها را باهوش‌تر می‌کند، مجموعه‌ای است که توسط جاش الدر ویرایش شده است. این کتاب مجموعه‌ای از کمیک است که هم سرگرمی و هم آموزش است. طیف وسیعی از موضوعات، از علوم و ریاضیات گرفته تا ادبیات و مطالعات اجتماعی را در بر می‌گیرد. این کتاب حول کمیک‌های مختلف ساخته شده است که هر کدام بر موضوعی متفاوت تمرکز دارند.

کتاب مصور به زبان انگلیسی

کمیک‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جذاب و سرگرم کننده باشند و یادگیری را برای بچه‌ها لذت‌بخش‌تر می‌کنند. هر کمیک با یک سری سوالات و فعالیت‌هایی دنبال می‌شود که مفاهیم ارائه شده در داستان را تقویت می‌کند. کمیک‌هایی که بچه‌ها را باهوش‌تر می‌کند به توسعه مهارت‌های خواندن کمک می‌کند، زیرا دانش‌آموزان باید در قالب کمیک که هم متن و هم تصاویر را شامل می‌شود، حرکت کنند. این مجموعه را می‌توان بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی از صفر برای کودکان دانست.

کرم ابریشم بسیار گرسنه؛ کتابی مصور و جذاب برای کودکان

The Very Hungry Caterpillar  اثر کلاسیک اریک کارل است. داستان یک کرم ابریشم گرسنه را دنبال می‌‌کند که قبل از اینکه در نهایت تبدیل به یک پروانه زیبا شود، از طریق غذاهای مختلف تغذیه می‌کند. این کتاب کودکان را با روزهای هفته و چرخه زندگی یک پروانه آشنا می‌کند. برای کودکان ۲ تا ۶ ساله مناسب است و در مورد کنجکاوی، ماجراجویی و لذت تجربه فصول آموزش می‌دهد. متن ساده و تصاویر زیبا، آن را به انتخابی عالی برای خوانندگان کودک تبدیل کرده است.

دفتر خاطرات یک بچه بی‌رحم؛ کتاب مصور انگلیسی جالب و آموزنده

Diary of a Wimpy Kid یک مجموعه کتاب محبوب کودکان است که توسط جف کینی به سبک طنز نوشته شده است. این کتاب شخصیت اصلی، گرگ هفلی را دنبال می‌کند که دفتر خاطرات خود را با تمام ماجراهای ناگوار زندگی‌اش پر می‌کند.

آشنایی با کتب مصور زبان انگلیسی

کتاب  مملو از یادداشت‌های دست نویس و نقاشی‌های ساده از ماجراهای روزانه گرگ است. این کتاب به خاطر ترکیب منحصر به فرد متن و کارتون، که گرگ ظاهراً خودش می‌نویسد و طراحی می‌کند، شناخته شده است. این قالب باعث می‌شود کتاب‌ها برای خوانندگان  جذاب باشند. طنز و مضامین مرتبط نیز این مجموعه را در بین کودکان محبوب کرده است و آن را به یکی از بهترین کتاب های زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته برای کودکان تبدیل کرده است.

تخم مرغ‌های سبز و ژامبون برای آموزش پشتکار به کودکان

“تخم مرغ‌های سبز و ژامبون” این کتاب توسط دکتر سوس راهی سرگرم کننده و جذاب برای آموزش کودکان در مورد آزمایش چیزهای جدید است. کتاب از دایره لغات محدودی (فقط ۵۰ کلمه) استفاده می‌کند تا داستان شخصیتی به نام سم را روایت کند که سعی می‌کند شخصیت دیگری را متقاعد کرده تا غذایی به نام تخم مرغ سبز و ژامبون را امتحان کند. متن و تصاویر عجیب و غریب کتاب، آن را به انتخابی عالی برای خوانندگان کودک تبدیل کرده و برای کودکان ۳ تا ۷ ساله مناسب است و در مورد پشتکار، دوستی و ارزش خانه آموزش می‌دهد.

آشنایی با کتاب های مصور انگلیسی

کالوین و هابز

کالوین و هابز یک کمیک استریپ محبوب است که توسط بیل واترسون نوشته شده است. این مجموعه ماجراهای یک پسر بچه ۶ ساله به نام کالوین و دوست خیالی او، هابز را دنبال می‌کند. این کمیک به خاطر طنز زیبا و تفسیر متفکرانه اش در مورد طیف وسیعی از موضوعات شناخته شده است.

این مجموعه دریچه ای به دنیای تخیلی یک کودک در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. کالوین کنجکاو است، اغلب سؤال می‌پرسد، چیزها را می‌شکند، داستان‌های ترسناکی را مطرح می‌کند و گاهی والدینش را به وحشت می‌اندازد. هابز، دوست خیالی کالوین، تنها زمانی زنده می‌شود که کالوین تنها است و به عنوان همبازی کالوین، همدست و گهگاهی صدای عقل او عمل می‌کند.

Goodnight Moon ؛ کتاب مصور انگلیسی برای قبل از خواب

شب‌بخیر ماه، یک داستان آرامبخش برای قبل از خواب است که بیش از ۶۰ سال است به کودکان کمک می‌کند تا شب را آرام بخوابند. در این کتاب که توسط مارگارت وایز براون نوشته شده، یک خرگوش جوان به همه چیز در اطراف خود، شب بخیر می‌گوید: «اتاق شب‌بخیر. شب‌بخیر ماه، شب‌بخیر گاو.” متن شعر گونه و تصاویر ملایم و آرام با هم ترکیب شده و کتابی عالی برای پایان روز هر کودکی می‌سازد. برای کودکان ۲ تا ۶ ساله مناسب است. داستان با شعر روایت می‌شود که باعث می‌شود کودک علاقه‌مند تر شده و زودتر کلمات و کل شعر را حفظ کند.

معرفی کتاب مصور انگلیسی

خرس قهوه‌ای، خرس قهوه‌ای، چی می‌بینی؟؛ کتاب انگلیسی برای آموزش حیوانات

” Brown Bear, Brown Bear, What Do You See? ” یک کتاب تصویری کلاسیک از بیل مارتین جونیور و اریک کارل است. داستان از ساختاری تکراری استفاده می‌کند تا کودکان را با حیوانات و رنگ‌های مختلف آشنا کند. این کتاب برای کودکان ۲ تا ۵ ساله مناسب است و در مورد حیوانات، رنگ‌ها و ریتم زبان آموزش می‌دهد.

کتاب مصور انگلیسی بادام زمینی

“Peanuts” یک کمیک استریپ دوست داشتنی است که توسط چارلز ام. شولز ساخته شده است. این مجموعه ماجراهای پسر جوانی به نام چارلی براون و گروه دوستانش از جمله سگش اسنوپی را دنبال می‌کند.  کتاب «بادام زمینی» برای کودکان، نوجوانان بوده و  حتی کتاب زبان بزرگسالان هم محسوب می‌شود. این مجموعه درس‌های ارزشمندی در مورد دوستی، زندگی و پیچیدگی‌‌های بزرگ شدن می‌دهد. داستان‌های کوتاه در کنار بان ساده کتاب، باعث شده تا این مجموعه به یکی از بهترین کتاب‌های مصور انگلیسی برای کودکان تبدیل شود.

کتاب مصور انگلیسی برای کودکان و نوجوانان

ماهی رنگین کمان؛ کتابی جذاب و مصور برای کودکان

 این کتاب از مارکوس فایستر داستان یک ماهی زیبا را روایت می‌کند که در حال یادگیری اشتراک‌گذاری و دوستی است. تصاویر براق کتاب خوانندگان خردسال را مجذوب خود می‌کند و برای کودکان ۳ تا ۸ ساله مناسب است و درمورد اشتراک‌گذاری برخی چیز‌ها، دوستی و ارزش فردیت آموزش‌هایی می‌دهد.

کتابی های انگلیسی جذاب و مصور برای کودکان

گروفالو؛ یک کتاب مصور انگلیسی برای آموزش شجاعت!

این کتاب توسط جولیا دونالدسون و اکسل شفلر یک کتاب کلاسیک مدرن است. داستان یک موش باهوش را دنبال می کند که با استفاده از عقل خود از خورده شدن توسط حیوانات مختلف در جنگل جلوگیری می‌کند. برای کودکان ۳ تا ۷ ساله مناسب است و در مورد زیرکی، شجاعت و قدرت داستان سرایی به کودک شما آموزش می‌دهد.

درخت هدیه؛ کتابی مصور و کلاسیک برای آموزش ایثار و فداکاری

The Giving Tree یک کتاب کلاسیک کودکان است که توسط شل سیلورستاین نوشته شده و داستان زندگی یک پسر و رابطه او با یک درخت را دنبال می‌کند. درخت پسر را دوست دارد و هرچه در توان دارد می‌دهد، از برگ‌هایش گرفته تا شاخه‌هایش و در نهایت تنه‌اش.

وقتی پسر بزرگتر می‌شود، شروع به طلب بیشتر از درخت می‌کند و درخت به بخشیدن ادامه می‌دهد. پسر در ابتدا در سایه درخت و زیر برگ‌های آن استراحت می‌کند، از شاخه‌های آن بالا رفته و بازی می‌کند و در نهایت با نیازی که به تنه درخت پیدا می‌کند،  جان درخت را گرفته و تنه‌اش را قطع می‌کند.

چند کتاب مصور و آموزنده

کتاب حکایتی حساس درباره ایثار است. برخی از خوانندگان عشق فداکارانه درخت به پسر را زیبا می‌دانند، حتی اگر به حد افراط کشیده شود. دیگران آن را داستانی می‌دانند که ایثار را تا سرحد خود ویرانگری تجلیل می‌کند. داستان تلخ و لطیف است و برای یک داستان کودکانه بسیار غم‌انگیز است. “درخت هدیه” برای کودکان ۴-۲ سال مناسب است. در مورد زیبایی سخاوت و قدرت بخشش و عواقب آموزش می‌دهد.

معرفی انواع کتب مصور زبان انگلیسی

نتیجه‌گیری

با وجود جذابیت و آموزندگی کتاب‌های مصور انگلیسی برای کودکان، تجربه یادگیری زبان به یک سفر هیجان‌انگیز تبدیل می‌شود. خدمات کلاس زبان آنلاین اتیچر با استفاده از اساتید مجرب و روش‌های نوین، به کودکان کمک می‌کند تا در کنار این کتاب‌ها، با اطمینان و سرعت بیشتری به زبان انگلیسی مسلط شوند. منتظر حضور شما در این سفر پر از داستان و یادگیری هستیم تا با هم به دنیای جذاب زبان انگلیسی غالب شویم.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search