skip to Main Content

آموزش آنلاین زبان برای زبان آموزان کمی تنبل!

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

فهرست بخش ها

آموزش آنلاین زبان برای افرادی که کمی تنبل هستند!

تنبلی مشکلی است که سراغ همه انسان‌ها می‌آید. با این حال، نمی‌توان همیشه ادعا کرد که تنبلی عادت بدی است. در صورتی که دقیق‌تر به این موضوع نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که گروهی از این حالت، چندان بدشان هم نمی‌آید! به‌عنوان مثال وقتی از فرت خستگی و تنبلی نمی‌توانید کاری انجام دهید و بر روی مبل ولو شده‌اید، در همان زمان می توانید علاوه بر اینکه در چنین حالی استراحت می کنید، به یادگیری و آموزش آنلاین زبان خارجی نیز بپردازید.

در حالی که استراحت می‌کنید، با استفاده از آموزش آنلاین زبان، قدیمی در مسیر زبان آموزی خود بردارید

استراحت در جلوی تلویزیون می‌تواند به یکی از بهترین روش‌های فراگیری زبان‌ های خارجی تبدیل شود. وقتی که سریال‌های مورد علاقه خود را به زبان‌ های خارجی تماشا می‌کنید، این کار می‌تواند به عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای فراگیری زبان‌ های خارجی با استفاده از تماشای فیلم های خارجی تبدیل شود. با تماشای سریال‌ های خارجی همراه با زیر نویس و یا بدون آن می‌توانید لیسنینگ خود را تقویت کنید. علاوه بر این، با انجام این کار می‌توانید اصطلاحات و همچنین عبارات غیر رسمی و کوچه بازاری موجود در زبان مورد نظر را فرا گیرید و در مکالمه با سایر افراد آن‌ها را استفاده نمایید. با گوش دادن به رادیو و یا روشن کردن آن در حالی که کارهای دیگر خود را انجام می‌دهید، می‌توانید از آن به عنوان روشی تأثیر گذار در فراگیری زبان‌ های خارجی با حداقل تلاش استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید چنین کاری را در حین استراحت و یا زمانی که قصد خوابیدن دارید انجام دهید. در چنین حالتی ذهن شما می‌تواند، اطلاعات و کلمات جدید را بدون اینکه خود شما متوجه شوید، پردازش کند.

همچنین مطالعه کنید

آیا موسیقی در یادگیری زبان انگلیسی موثر است؟

سخت نگیرید

نیاز نیست که در ابتدای کار برای یادگیری، خود را تحت فشار قرار دهید و وقت زیادی را صرف این موضوع کنید. برای بهبود بهتر این شرایط، کافی است که فقط یک کلمه در روز فرا گیرید. نیاز نیست که این کلمه هم از میان نمونه‌های دشوار انتخاب شود. می‌توانید نمونه‌های ساده‌تری را انتخاب کنید و آن را در مکالمات خود به کار ببرید. در چنین حالتی، چنین کلمات می‌توانند به مرور ملکه ذهن شوند و با انجام چنین کاری، در زودترین فرصت ممکن، می‌توانید دوستان خود را با تعداد لغات فراگرفته خود تخت تأثیر قرار دهید.

سعی کنید عبارت‌ها و اصطلاحات مهم‌تر را زودتر فرا گیرید

در صورتی که قصد یادگیری زبان‌ های خارجی را دارید تا بتوانید نیازهای روزمره خود را بر طرف کنید، سعی کنید حداقل عبارت‌های کلیدی‌تر را فرا گیرید. علاوه بر این، برای فراگیری بهتر عبارت‌های مورد نظر، سعی کنید تا این موارد را در جمله به کار ببرید. و در همین حال، هر چقدر بر تعداد این کلمات و عبارات افزوده می‌شود، در مورد ساختارهای پیشرفته گرامری نیز بیشتر فکر کنید. در چنین حالتی، عبارت‌های جدید را در آن‌ها به کار ببرید. پس از اینکه در مورد صحت جملات به کار رفته اطمینان حاصل کردید، بهتر است تا جملات طولانی‌تری بسازید و طوری آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید که به گوش شنونده طبیعی به نظر برسند. در این مسیر، علاوه بر یادگیری عبارات ذکر شده، همانظور که در مقاله اخیر کامل توضیح دادیم، توجه به بادی لنگوبج هنگام صحبت کردن برای انتقال مفاهیم نیز بسیار حائز اهمیت میباشد. استفاده از سایت ها و اپلیکیشن های آموزش آنلاین زبان که اصطلاحات کاربردی رو معرفی می کنند می تواند به شما در یادگیری آن بسیار کمک کند.

سایت ها و اپلیکیشن های موبایل برای آموزش آنلاین زبان

کاربرد گوشی‌های همراه روز به روز در حال افزایش است. علاوه بر این، می‌توان از این ابزار برای یادگیری زبان‌ های خارجی نیز استفاده کرد. در صورتی که فقط ۱۰ دقیقه از وقت خود را صرف آموزش آنلاین زبان‌ خارجی در گوشی همراه خود کنید، می‌توانید در کوتاه مدت و بلند مدت، نتایج خارق العاده ای به دست آورید. می‌توان در حالی که در ایستگاه اتوبوس منتظر هستید و یا در حین تماشای پیام‌های بازرگانی وسط برنامه مورد علاقه تان هستید، از این اپلیکیشن های آنلاین زبان استفاده کنید. علاوه بر این، با توجه به پیشرفت روز افزون فناوری، می‌توانید به صورت رایگان از دیکشنری‌های تک زبانه آنلاین استفاده نمایید. این کار می‌تواند کمک‌های فراوانی را در زمینه یادگیری زبان در اختیار زبان آموزان قرار دهد. با این حال، باید توجه داشته باشید که هیچ‌گاه از مترجم‌های آنلاین استفاده نکنید. استفاده از مترجم‌های آنلاین نمی‌تواند هیچ کمی در زمینه مکالمه زبان انگلیسی به شما کند. به همین دلیل استفاده از این مترجم‌ها به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود.

خود را درگیر ساعت‌های طولانی برای مطالعه نکنید

به جای صرف ساعت‌ها وقت برای فراگیری گرامر و همچنین مطالعه لغات موجود در زبان مربوطه، وقت خود را به مکالمه  بگذرانید. در صورتی که کسانی، زبان مورد نظر را مکالمه می‌کنند، می‌توانید از این موقعیت استفاده کنید و با آن‌ها مکالمه کنید. این روش یکی از بهترین روش‌ها برای فراگیری زبان‌ های خارجی است. در صورتی که بتوانید وقت کافی صرف مکالمه کنید، مطمئناً این روش می‌تواند کمک بسیار زیادتری نسبت به کتاب‌های گرامر زبان انگلیسی به شما کند. اگر دسترسی به افرادی برای مکالمه نیستید، سایت اوتیچر این امکان را برایتان فرآهم ساخته است.

استفاده از تنبلی برای ایجاد انگیزه در آموزش آنلاین زبان خارجی

تنبلی به نوبه خود می‌تواند سبب شود تا شما سراغ انجام فعالیت‌های مختلف بروید. پس از اینکه تنبلی خود را بپذیریم، این کار می‌تواند به نوعی باعث ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر در ما شود. کافی است که به خود بگویید، دیگر زمان آن است از تنبلی دوری کرد و بعد از آن چند قدم استوار برای آموزش آنلاین زبان بردارید. اندکی به این موضوع فکر کنید. تصور کنید همان طور که بر روی مبل نشسته اید و از خوردن نوشیدنی خود لذت می برید با یک استاد زبان که شخصی حرفه ای است صحبت می کنید و از مکالمه و آموزش آنلاین زبان نهایت بهره می برید. اگر واقعاً به دنبال یادگیری هستید، پس شروع کنید. سایت اتیچر می تواند اولین قدم در این راه باشد. اگر غیر این است، پس از تنبلی خود لذت ببرید. هیچ کس نمی‌تواند شما را مجبور به انجام کاری کند.

به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search