skip to Main Content

درخشش استارت آپ اُتیچر در جشنواره کارآفرینی شریف VCCUP

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 اُتیچر برترین استارت آپ جشنواره کارآفرینی شریف VCCUP

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف (VCCUP) درراستای شناسایی ایده های صاحبان کسب و کار و کارآفرینان با هدف تجاری سازی ایده های برتر در حوزه های مختلف هر ساله برگزار می گردد.

این جشنواره فرصتی ارزشمند برای استارت آپ های نوپایی که به دنبال شناساندن خود به رقبا و رشد و توسعه ایده هایشان هستند، بسیار حائز اهمیت است. چنین رویدادهایی هم به نفع سرمایه گذارن و هم صنعت می باشند، ازین جهت که سرمایه گذاران با شرکت هایی آشنا می شوند که به سمت صنعت وارد شده اند.

در دهمین رویداد جشنواره کارآفرینی شریف (VCCUP10) که ۱۴۵ تیم در سطح کل کشور شرکت کردند، مراحل مختلف داوری و ارزیابی ها صورت گرفت و در نهایت ۱۰ تیم برای اختتامیه معرفی شدند، که براساس داوری های انجام شده از بین آن ها ۳ تیم در حوزه ی طرح کسب و کار و ۳ تیم درحوزه ی طرح کسب و کارهای نوپا یا استارتاپ برتر معرفی و از آنان تجلیل شد.

اتیچر برنده وی سی کاپ شریف

تیم اتیچر با افتخار توانست در VCCUP10 جشنواره کارآفرینی شریف رقبای خود را از پیش رو بردارد و به عنوان برترین تیم دربخش استارتاپ انتخاب شود. اُتیچر که هدفش ارتقای سطح زبان علاقه مندان به یادگیری آنلاین زبان خارجی در هر شرایط و هر زمان و مکانی است، تمام تلاش خود را می کند تا با فراهم نمودن امکانات متعددی در راستای تحقق این هدف با کمک شما عزیزان به جلو گام بردارد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه ها

  1. واقعاً لایق و شایسته این انتخاب بوده و هستند. کار و تلاش و پیشرفت این گروه عالی و ستودنی است. با آرزوی بهترین ها برای این تیم ارزشمند و فعال

شما هم دیدگاه، تجربه یا سوالتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search