skip to Main Content

معرفی مجموعه کتاب اسپیک نو

معرفی مجموعه کتاب اسپیک نو
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

منابع بسیاری برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد. زبان‌آموزان از طریق تماشای فیلم و سریال، پادکست‌های انگلیسی، حضور در کلاس‌های آنلاین و مطالعه کتاب‌های خودآموز می‌توانند زبان انگلیسی را یاد بگیرند. در این بین مطالعه کتاب‌های خودآموز محبوبیت بیشتری برای برخی از زبان‌آموزان دارد. یکی از منابع خوب و معتبر برای تمرین و یادگیری زبان انگلیسی، سری کتاب‌های اسپیک نو هستند. کتاب‌های خودآموز اسپیک نو توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده و ۴ سطح مختلف دارد.

همچنین هر سطح کتاب اسپیک نو یک کتاب تمرین دارد که زبان‌آموزان باید در کنار کتاب اصلی، تکالیف این بخش را نیز انجام دهند. سری کتاب‌های اسپیک نو زبان‌آموزان را آماده هر موقعیتی می‌کند و توانایی ارتباط برقرار کردن آن‌ها با مطالعه این کتاب به خوبی افزایش پیدا می‌کند. در این مقاله از مجله اُتیچر قصد داریم در رابطه با سطوح مختلف کتاب اسپیک نو صحبت کنیم و اشاره‌ای به ویژگی‌های این کتاب خواهیم داشت. برای آشنایی با یکی از بهترین منابع آموزشی زبان انگلیسی، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

کتاب Speak Now 1؛ موضوعات پایه‌ای زبان انگلیسی

همان‌طور که اشاره کردیم هر سطح از کتاب Speak Now دارای ۲ کتاب است. کتاب اصلی به اضافه کتاب تمرینات که موضوعات مختلفی را این ۲ کتاب در کنار هم پوشش می‌دهند. در کتاب Speak Now 1 موضوعات پایه مورد بررسی قرار می‌گیرد و این سطح از کتاب در راستای توانمند کردن زبان‌آموزان بر مهارت‌های مکالمه، قواعد دستوری، شیوه صحیح بیان کلمات و تقویت مهارت شنیداری آن‎‌ها تمرکز دارد.

کتاب Speak Now 1؛ موضوعات پایه‌ای زبان انگلیسی

این کتاب ۸ فصل و ۳۲ درس دارد و موضوعاتی مانند برقراری ارتباط با دوستان، زندگی روزمره، خرید کردن، مکالمه در رابطه با علاقه‌مندی‌ها و بسیاری از موارد دیگر را تحت پوشش قرار می‎‌دهد. در نظر داشته باشید با در اختیار داشتن معلم زبان انگلیسی می‌توانید سریع‌تر از دیگران مسیر آموزش زبان را طی کنید. علاوه‌بر معلم زبان، تکرار و تمرین نیز موفقیتتان را تضمین می‌کند.

کتاب Speak Now 2؛ آموزش‌های متنوع با جزئیات بیشتر

دومین کتاب اسپیک نو آموز‌ش‌های متنوعی دارد و زبان‌آموزان را برای مکالمه در موقعیت‌های مختلف آماده می‌کند. در این کتاب نکات گرامری مهم، تلفظ درست کلمات و تکنیک‌های نگارش صحیح به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود. توجه داشته باشید تمرین‌های مختلف را از طریق ویدیو نیز می‌توانید تماشا کنید. موضوعات کتاب اسپیک نو ۲ شامل برقراری ارتباط با دوستان، مکالمات در رستوران، گفت‌و‌گو در رابطه با شغل، دعوت دیگران و مسافرت است.

کتاب Speak Now 2؛ آموزش‌های متنوع با جزئیات بیشتر

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کلیپ‌ها بسیار جذاب و کاربردی است. کتاب‌های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. به‌عنوان مثال کتاب تاپ ناچ یکی از کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی است که بسیاری از مدرسین زبان از این منبع برای آموزش استفاده می‌کنند.

کتاب Speak Now 3؛ تخصصی‌ و کاربردی

کتاب اسپیک نو ۳ موضوعات بسیاری را پوشش می‌دهد. زبان‌آموزان در این کتاب با قرارگیری در موقعیت‌های مختلف، مکالمات زبان انگلیسی را انجام می‌دهند. در این سطح زبان‌آموزان در رابطه با موضوعات تخصصی‌تری صحبت می‌کنند و مهارت‌های اصلی زبان انگلیسی در آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. موضوعاتی پیرامون پذیرش در هتل، کسب‌و‌کار، تعطیلات، موضوعات فرهنگی و توصیف داستان در این کتاب مورد بررسی زبان‌آموزان قرار می‌گیرد.

کتاب Speak Now 3؛ تخصصی‌ و کاربردی

یکی دیگر از منابع معتبر زبان انگلیسی سری کتاب‌های تاچ استون است. این کتاب‌ها در ۶ سطح توسط انتشارات کمبریج منتشر شده است. برای آشنایی با این مجموعه توصیه می‌کنیم مقاله منتشر شده در مجله اُتیچر تحت عنوان کتاب تاچ استون را مطالعه کنید. در این مقاله تمام ویژگی‌های این کتاب نوشته شده است.

کتاب  Speak Now 4؛ آموزش‌های تخصصی و پیشرفته

آخرین سطح از کتاب اسپیک نو نکات پیشرفته و تکنیک‌های تخصصی را آموزش می‌دهد. زبان‌آموزان با مطالعه این کتاب به ‌راحتی می‌توانند پیرامون موضوعات مختلف با یکدیگر گفت‌و‌گو داشته باشند. نکات گرامری، قواعد درست‌نویسی، قوانین مکالمه و بسیاری از مباحث فنی دیگر در این کتاب به‌صورت تخصصی آموزش داده می‌شود.

کتاب Speak Now 4؛ آموزش‌های تخصصی و پیشرفته

توجه داشته باشید اگر به دنبال کتاب آموزشی در سطح مبتدی هستید، توصیه می‌کنیم مقاله منتشر شده در مجله اُتیچر تحت عنوان کتاب آموزش زبان انگلیسی مبتدی برای بزرگسالان را مطالعه کنید. در این مقاله ۷ کتاب کاربردی برای افراد مبتدی معرفی شده است.

بخش‌های مختلف کتاب Speak Now

تمام سطوح سری کتاب‌های Speak Now از یک ساختار یکسان تشکیل شده است و متد آموزشی در تمام کتاب‌ها بسیار جذاب و کاربردی است. تمام مهارت‌های لازم برای تسلط زبان‌آموزان مانند گرامر، تلفظ، درک مطلب و عبارات جدید مورد بررسی قرار می‌گیرد. مجموعه کتاب اسپیک نو به دلیل محتوای جذاب و اثربخشی که دارد توسط بسیاری از مدرسان زبان انگلیسی تدریس می‌شود.

یادگیری زبان انگلیسی توسط اساتید حرفه‌ای پلتفرم زبان اُتیچر

در این مقاله از مجله اُتیچر در رابطه با کتاب اسپیک نو صحبت کردیم و اشاره‌ای به ۴ جلد این کتاب کاربردی داشتیم. یکی از روش‌های یادگیری زبان انگلیسی، استفاده از کتاب‌های آموزشی است. در کنار کتاب‌های آموزشی از تاثیر کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی نباید غافل شوید.

توصیه می‌کنیم برای پیشرفت در زبان انگلیسی از کلاس‌های آنلاین اموزش زبان زبان اُتیچر استفاده کنید. پلتفرم زبان اُتیچر سال‌ها است در زمینه آموزش زبان‌‌های خارجی فعالیت می‌کند و تاکنون ۲۶ هزار زبان‌آموز از خدمات اُتیچر استفاده کرده‌اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search