skip to Main Content

معرفی ۵ سایت تصحیح گرامر انگلیسی رایگان

معرفی 5 سایت تصحیح گرامر انگلیسی رایگان
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

ابزارهای زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. برخی از این ابزارها به‌صورت آنلاین و برخی نیز از طریق اپلیکیشن و نرم‌افزار کار می‌کنند. با استفاده از ابزارهای آموزشی زبان انگلیسی، به‌راحتی می‌توانید اشتباهات‌تان را پیدا کنید و سعی در برطرف کردن آن‌ها داشته باشید.

یکی از اشتباهات رایجی که زبان‌آموزان انجام می‌دهند، اشتباهات گرامری است. گاهی اوقات ایرادات گرامری ناخواسته به وجود می‌آیند و زبان‌آموزان توجهی به آن ندارند. در این مقاله از مجله اُتیچر قصد داریم ۵ سایت تصحیح گرامر انگلیسی رایگان را معرفی کنیم و اشاره‌ای به ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها خواهیم داشت. اگر به دنبال رفع خطای گرامری هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. 

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

۱. گرامرلی؛ بهترین سایت تصحیح گرامر انگلیسی رایگان

سایت گرامرلی به عنوان بهترین ابزار رایگان برای بررسی ایرادات گرامری شناخته می‌شود. با استفاده از گرامرلی می‌توانید ایرادات گرامری و خطاهای نگارشی را بررسی کنید. نحوه کار با گرامرلی بسیار ساده است. فقط کافی است متن موردنطرتان را در باکس مخصوص برنامه قرار دهید تا در مدت زمان بسیار کوتاه، متن بررسی شود.

محیط برنامه گرامرلی مانند ورد است و قابلیت‌هایی مانند بولد و ایتالیک کردن متن و همچنین هدینگ‌گذاری در این برنامه وجود دارد. برنامه گرامرلی افزونه مرورگر گوگل کروم و فایرفاکس نیز دارد که بسیار راحت‌تر می‌توانید با این برنامه ایرادات گرامری را برطرف کنید. توجه داشته باشید در کنار استفاده از استاد انگلیسی باتجربه، حتما از برنامه گرامرلی استفاده کنید. استفاده از این برنامه موجب پیشرفت سریع‌تر در زبان انگلیسی می‌شود.

۲. جینجر؛ ابزاری رایگان برای تصحیح گرامر انگلیسی

ابزار جینجر (Ginger) در لیست سایت تصحیح گرامر انگلیسی رایگان جایگاه خوبی دارد. جینجر ایرادات املایی را مشخص می‌کند و همچنین کلمات پیشنهادی را با استفاده از هوش مصنوعی، جایگزین می‌کند. همچنین برنامه جینجر بهترین گزینه برای بررسی افعال و قیدها است و قوانین دستور زبان را به‌خوبی بررسی می‌کند. زبان‌آموزان می‌توانند برنامه جینجر را به‌صورت افزونه مرورگر، اپلیکیشن‌های اندروید و IOS دریافت کنند.

سایت‌های زیادی وجود دارد که از آن‌ها به‌عنوان ابزارهای آموزشی زبان انگلیسی می‌توانید استفاده کنید. به‌عنوان مثال چندین سایت برای تصحیح رایتینگ انگلیسی وجود دارد. برای آشنایی با چنین سایت‌هایی پیشنهاد می‌کنیم مقاله منتشر شده در مجله اُتیچر تحت عنوان سایت تصحیح رایتینگ را مطالعه کنید. در این مقاله بهترین سایت‌های تصحیح رایتینگ عنوان شده است. 

2. جینجر؛ ابزاری رایگان برای تصحیح گرامر انگلیسی

۳. اسکرایب؛ از ابزارهای رایگان برای بررسی گرامر انگلیسی

ابزار اسکرایب (Scribe) به عنوان نرم‌افزاری رایگان برای بررسی گرامر زبان انگلیسی شناخته می‌شود. این نرم‌افزار کاربردی از الگوریتم‌های بسیار پیچیده پشتیبانی می‌کند و به گفته سازندگان، عملکردی بهتر از برنامه مایکروسافت ورد دارد. از مزایای این برنامه به مواد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • قابلیت تنظیم لغات روی حالت بریتانیایی یا آمریکایی
  • قابلیت تنظیم تصحیح دستی و خودکار
  • انتخاب اندازه فونت

3. اسکرایب؛ از ابزارهای رایگان برای بررسی گرامر انگلیسی

ابزار اسکرایب برای ویراستاری پست‌های بلاگ بسیار مناسب است. همچنین رابط کاربری اسکرایب بسیار ساده طراحی شده و افراد مبتدی به راحتی می‌توانند با آن کار کنند. توجه داشته باشید سایت‌های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. برای آشنایی با سایت‌های آموزشی توصیه می‌کنیم مقاله منتشر شده در مجله اُتیچر تحت عنوان بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان را مطالعه کنید. در این مقاله چند سایت معتبر برای یادگیری زبان انگلیسی معرفی شده است. 

۴. رایتر؛ برنامه‌ای محبوب برای تصحیح گرامر

رایتر (Writer) به دلیل محبوبیتی که دارد در لیست بهترین سایت تصحیح گرامر انگلیسی رایگان قرار می‌گیرد. برنامه رایتر مبتنی بر هوش مصنوعی است و بهترین کلمات را جایگزین می‌کند. درحالت‌کلی مزایای برنامه رایتر عبارتند از:

  • بررسی دستور زبان و خوانایی متن
  • وایرش‌گر املا و گرامر
  • صرف افعال
  • تصحیح ساده و راحت
  • تصحیح علائم نگارشی

رایتر؛ برنامه‌ای محبوب برای تصحیح گرامر

این روزها برنامه‌های زیادی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد. اپلیکیشن‌هایی که آموزش زبان را بسیار راحت‌تر از قبل کرده‌اند. برای آشنایی با چند نرم‌افزار کاربردی آموزشی زبان انگلیسی پیشنهاد می‎‌کنیم مقاله منتشر شده در مجله اُتیچر تحت عنوان بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی را مطالعه کنید. 

۵. زوهو رایتر؛ ابزاری مناسب برای تصحیح اشتباهات گرامری

یکی دیگر از ابزارهای مناسب برای تصحیح اشتباهات گرامری و املایی برنامه زوهو رایتر است. این برنامه فعل‌ها را به درستی تشخیص می‌دهد و افعال جایگزین را در صورت اشتباه پیشنهاد می‌کند. ویژگی‌های زوهو رایتر عبارتند از:

  • بررسی جملات طولانی
  • استفاده از هوش مصنوعی قوی
  • تحلیل خوانایی متن‌های کوتاه و بلند
  • بررسی سبک متن

زوهو رایتر؛ ابزاری مناسب برای تصحیح اشتباهات گرامری

اپلیکیشن‌های یادگیری مخصوص کودکان نیز وجود دارد. این نرم‌افزارها قابلیت اصلاح متن و آموزش را دارند. برای آشنایی با چنین برنامه‌هایی پیشنهاد می‌کنیم مقاله اپلیکیشن یادگیری زبان برای کودکان را در مجله اُتیچر مطالعه کنید. در این مقاله چند برنامه کاربردی برای کودکان معرفی شده است.

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از اساتید متخصص پلتفرم زبان اُتیچر

در این مقاله در رابطه با ۵ سایت تصحیح گرامر انگلیسی رایگان صحبت کردیم و اشاره‌ای به ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها داشتیم. با استفاده از ابزارها و سایت‌هایی که در این مقاله عنوان کردیم به راحتی می‌توانید متن‌هایتان را تصحیح کنید. همچنین برای یادگیری زبان انگلیسی به‌صورت اصولی پیشنهاد می‌کنیم در کلاس‎‌های آنلاین پلتفرم زبان اُتیچر شرکت کنید.

پلتفرم کلاس زبان آنلاین اُتیچر چندین سال است در رابطه با تدریس زبان‌های خارجی فعالیت می‌کند و ۱۲ زبان خارجی توسط بیش از ۵۰۰ استاد در این پلتفرم تدریس می‌شود. تاکنون بیش از ۲۶ هزار زبان‌آموز از خدمات آموزشی پلتفرم زبان اُتیچر استفاده کرده‌اند. برای آشنایی بیشتر با اُتیچر به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. 

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search