skip to Main Content

بررسی و معرفی کتاب اسپیک اوت

بررسی و معرفی کتاب اسپیک اوت
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کتاب‌های بسیاری برای آموزش زبان انگلیسی به‌صورت خودآموز وجود دارد که زبان‌آموزان زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند. یکی از بهترین کتاب‌های آموزشی ۶ سطحی، کتاب اسپیک اوت نام دارد. کتاب‌های اسپیک اوت توسط انتشارات لانگمن منتشر شده‌اند. در این کتاب بخش‌های مختلفی برای تلفظ و درک بهتر جملات و لغات انگلیسی وجود دارد. جالب است بدانید که سری کتاب‌های اسپیک اوت جایزه جهانی آموزش را از آن خود کرده است.

بسیاری از اساتید زبان انگلیسی برای افزایش مهارت مکالمه زبان‌آموزان، از این کتاب‌ها استفاده می‌کنند. در این مقاله از مجله اُتیچر قصد داریم در رابطه با سطح‌های مختلف اسپیک اوت صحبت کنیم و اشاره‌ای به ویژگی‌های این کتاب خواهیم داشت. اگر به دنبال آشنایی با یک مجموعه آموزشی مفید هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

۱.    سطح استارتر کتاب اسپیک اوت؛ مناسب افراد مبتدی

سطح اول کتاب‌های Speak out با نام استارتر شناخته می‌شود. این سطح مناسب افرادی است که هیچ آشنایی با زبان انگلیسی ندارند. زبان‌آموزان تازه‌نفس در این کتاب با جملات ساده برای برقراری ارتباط با دیگران آشنا می‌شوند. تمرکز اصلی کتاب استارتر اسپیک اوت روی مهارت مکالمه زبان‌آموزان است.

این بخش از کتاب در مجموع ۱۰ فصل دارد که هر فصل از آن در قالب ۴ بخش ارائه می‌شود. در کتاب استارتر اسپیک اوت موضوعاتی مانند کشورها، شغل، زمان، موضوعات روزمره مورد گفت‌و‌گو قرار می‌گیرد. در نظر داشته باشید در کنار استفاده از کتاب خودآموز زبان انگلیسی، از معلم زبان انگلیسی نیز می‌توانید کمک بگیرید. با انجام چنین کاری سرعت یادگیری زبانتان افزایش پیدا می‌کند.

کتاب Speakout Elementary؛ کتاب سطح مقدماتی

۲.    کتاب Speakout Elementary؛ کتاب سطح مقدماتی

این کتاب مناسب زبان‌آموزانی است که با ساختار پایه‌ای زبان انگلیسی آشنا هستند. در کتاب Elementary جملات کاربردی و قواعد دستوری مناسب با مکالمات سطح مقدماتی آموزش داده می‌شود. زبان‌آموزان پس از مطالعه این کتاب می‌توانند عبارات ساده را به شکل صحیح استفاده کنند. کتاب Speakout Elementary در ۱۷۶ صفحه و ۱۲ فصل منتشر شده است. برخی از موضوعات این کتاب عبارتند از: سبک زندگی، تعطیلات، حمل‌و‌نقل، مکان‌ها. کتاب‌های بسیاری برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. به‌عنوان مثال کتاب تاپ ناچ یکی از منابع آموزشی معتبر در این زمینه است.

3. کتاب Speak out Pre intermediate؛ سطح پیش از متوسط

۳.    کتاب Speak out Pre intermediate؛ سطح پیش از متوسط

کتاب سبز Speak out مناسب زبان‌آموزانی است که به راحتی می‌توانند پیرامون موضوعات عمومی نظرات خود را بیان کنند و پایه مناسبی از زبان انگلیسی را می‌دانند. در این کتاب گرامرها پیشرفته‌تر و فایل‌های صوتی مقداری پیچیده‌تر است. کتاب Speak out Pre intermediate روی تکنیک‌ها و جملات کاربردی برای مکالمه تمرکز دارد و زبان‌آموزان می‌توانند ایده‌های بسیار خوبی از این کتاب دریافت کنند.

کتاب intermediate اسپیک اوت موضوعاتی مانند کسب‌و‌کار، مسافرت، زیبایی اندام، طبیعت و تکنولوژی را پوشش می‌دهد. توجه داشته باشید برای یادگیری زبان انگلیسی به‌صورت خودآموز از کتاب تاچ استون نیز می‌توانید کمک بگیرید. سری کتاب‌های تاچ استون در ۴ سطح مختلف منتشر شده است.

کتاب Speak out Intermediate؛ سطح متوسط

۴.    کتاب Speak out Intermediate؛ سطح متوسط

زبان‌آموزانی که با ساختار گرامرهای پیچیده‌تر آشنا هستند، از کتاب سطح متوسط اسپیک اوت می‌توانند استفاده کنند. زبان‌آموزان با مطالعه این مجموعه از اسپیک اوت عبارات و کلمات بیشتری را می‌آموزند. همچنین به‌راحتی می‌توانند یک متن متوسط را درک کنند و در رابطه با آن گفت‌و‌گو کنند. در این کتاب مهارت‌های اصلی شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن زبان‌آموزان تقویت می‌شود.

برخی از موضوعات این کتاب عبارتند از هویت، داستان و افسانه‌ها، مشاغل، آینده، موفقیت و تاریخ. در نظر داشته باشید کتاب‌های آموزشی بسیاری برای زبان‌آموزان وجود دارد. اگر در مرحله یادگیری زبان انگلیسی هستید، توصیه می‌کنیم مقاله بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان را مطالعه کنید. در این مقاله ۷ کتاب مناسب افراد مبتدی معرفی شده است.

کتاب Speak out Upper intermediate؛ بالاتر از سطح متوسط

۵.    کتاب Speak out Upper intermediate؛ بالاتر از سطح متوسط

زبان‌آموزان بعد از مطالعه کتاب Speak out Upper intermediate تسلط قابل‌قبولی در مکالمه به دست آورده‌اند و انتظار می‌رود در رابطه با موضوعات مختلف به راحتی گفت‌و‌گو داشته باشند. سطح کتاب Upper intermediate به‌ گونه‌ای است که روی جملات و موضوعات تخصصی و علمی تمرکز دارد.

موضوعات کتاب بالاتر از سطح متوسط شامل داستان‌ها و روایت‌ها، سن و سال، رسانه، مشکلات و موضوعات فرهنگی می‌شود. توجه داشته باشید در کنار این مجموعه، از سری کتاب اسپیک نو که در چهار سطح مختلف وجود دارد نیز می‌توانید کمک بگیرید.

کتاب Speak out Advanced؛ مناسب سطح پیشرفته

۶.    کتاب Speak out Advanced؛ مناسب سطح پیشرفته

بعد از مطالعه کتاب Speak out Advanced به عنوان یک فرد حرفه‌ای و مسلط به زبان انگلیسی شناخته می‌شوید. با مطالعه این جلد از کتاب‌های اسپیک اوت با ساختارهای پیچیده، گرامر، متون تخصصی، واژگان و عبارات پیشرفته به‌خوبی آشنا خواهید شد. محتوای مفید و اثربخش این کتاب زبان‌آموزان را به بالاترین سطح از زبان انگلیسی هدایت می‌کند. تمرینات و سرفصل‌های این کتاب به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا در رابطه با هر موضوعی به‌راحتی صحبت کنند.

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از اساتید حرفه‌ای پلتفرم زبان اُتیچر

در این مقاله از کلاس زبان انلاین اُتیچر در رابطه با کتاب اسپیک اوت صحبت کردیم و اشاره‌ای به ویژگی‌های این کتاب داشتیم. برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی در کنار استفاده از کتاب‌های خودآموز، توصیه می‎‌کنیم از کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی نیز کمک بگیرید.

پلتفرم زبان اُتیچر سال‌ها است در زمینه آموزش زبان‌های خارجی فعالیت می‌کند و تاکنون ۲۶ هزار زبان‌آموز از خدمات مختلف اُتیچر استفاده کرده‌اند. در حال حاضر ۱۲ زبان خارجی در پلتفرم زبان اُتیچر تدریس می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی اُتیچر مراجعه کنید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
۲.۴/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search