skip to Main Content

۵ فیلم انگلیسی عاشقانه برای تقویت زبان

5 فیلم انگلیسی عاشقانه برای تقویت زبان
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

 روش‌های بسیاری برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد و تماشای فیلم‌های انگلیسی زبان یکی از بهترین ترفندهای تقویت زبان انگلیسی است. داستان و روایتی که فیلم و سریال‌ها به افراد منتقل می‌کند، موجب درک بهتر زبان انگلیسی در موقعیت‌های مختلف می‌شود. در این میان فیلم‌های عاشقانه، ارتباط بسیار بهتری با مخاطبان برقرار می‌کنند.

فیلم و سریال‌های عاشقانه، صحنه‌های زیبا و چشم‌نوازی دارند که بیننده را تا آخرین لحظه مجذوب خود می‌کند، اما به نظرتان رمانتیک‌ترین و عاشقانه‌ترین فیلم‌ها برای تقویت زبان انگلیسی کدام فیلم‌ها هستند؟ برای پاسخ به این سول لیستی آماده کرده‌ایم تا بهترین‌ها را معرفی کنیم. در این مقاله از مجله اُتیچر در رابطه با بهترین فیلم انگلیسی عاشقانه برای تقویت زبان صحبت خواهیم کرد و اشاره‌ای به ۵ فیلم عاشقانه خواهیم داشت.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

۱.    فیلم The Notebook؛ داستانی عاشقانه برای تقویت زبان انگلیسی

فیلم سینمایی The Notebook محصول سال ۲۰۰۴ و کشور آمریکا است. رایان گاسلینگ بازیگر معروف و محبوب هالیوودی در این فیلم حضور دارد و داستان این فیلم با اقتباس از یک رمان نوشته شده است. در این فیلم پسری فقیر، شیفته دختری ثروتمند می‌شود و خانواده دختر، مخالف رابطه این دو عاشق هستند. فیلم The Notebook زبانی بسیار آسان و قابل درکی دارد و با مشاهده این فیلم با کلمات و لهجه‌های مختلف زبان انگلیسی آشنا خواهید شد.

1. فیلم The Notebook؛ داستانی عاشقانه برای تقویت زبان انگلیسی

توصیه می‌کنیم برای درک بهتر فیلم‌های انگلیسی، از زیرنویس زبان انگلیسی استفاده کنید تا با املای کلمات نیز به خوبی آشنا شوید. توجه داشته باشید با در اختیار داشتن معلم انگلیسی در کنار مشاهده فیلم‌های عاشقانه انگلیسی می‌توانید قدم‌های بسیار خوبی برای تقویت زبان انگلیسی بردارید.

۲.    مجموعه فیلم‌های The Twilight Saga؛ عاشقانه‌ای از زندگی خون‌آشام‌ها برای تقویت زبان

در لیست فیلم انگلیسی عاشقانه برای تقویت زبان، مجموعه فیلم‌های گرگ و میش جایگاه بسیار خوبی دارند. زمانی که استفانی مایر نویسنده کتاب گرگ و میش، داستان‌های این کتاب را می‌نوشت، هیچ‌وقت فکر نمی‌کرد، داستان‌هایش به ۵ فیلم ماندگار تبدیل شود. داستان مجموعه فیلم‌های The Twilight Saga رابطه عاشقانه انسان‌های معمولی با انسان‌های خون‌آشام را به تصویر می‌کشد و در هر قسمت، اتفاقات هیجان‌انگیزی برای آن‌ها رخ می‌دهد.

مجموعه فیلم‌های The Twilight Saga؛ عاشقانه‌ای از زندگی خون‌آشام‌ها برای تقویت زبان

مجموعه فیلم گرگ و میش برای جوانان و نوجوانان بسیار محبوب است و بازیگران سرشناسی در این فیلم‌ها ایفای نقش کرده‌اند. با مشاهده این فیلم سینمایی به خوبی با واژه‌ها و کلمات جدید زبان انگلیسی آشنا خواهید شد. در نظر داشته باشید اگر در ابتدای زبان‌آموزی هستید، می‌توانید فیلم‌های مبتدی برای زبان‌آموزان را مشاهده کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با فیلم‌های ساده‌تر به مقاله منتشر شده در مجله اُتیچر تحت عنوان «فیلم انگلیسی برای تقویت زبان مبتدی» مراجعه کنید. در این مقاله بهترین فیلم‌ها برای تقویت زبان انگلیسی افراد مبتدی را معرفی کرده‌ایم.

۳.    فیلم La La Land؛ عاشقانه‌ای موزیکال برای تقویت بهتر زبان انگلیسی

در لیست فیلم انگلیسی عاشقانه برای تقویت زبان از فیلم سینمایی عاشقانه La La Land نیز می‌توان یاد کرد. فیلم سینمایی لا لا لند داستان رابطه یک نوازنده پیانو یا یک دختر جوان را به تصویر می‌کشد. دختری که عاشق بازیگری است و رویاهای بزرگی در سر دارد. فیلم لا لا لند در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و جوایز بسیاری را از آن خود کرد. اگر طرفدار فیلم‌های عاشقانه و رمانتیک بسیار شاد هستید، توصیه می‌کنیم حتما فیلم سینمایی لا لا لند را مشاهده کنید. در فیلم لا لا لند موسیقی جریان زیادی دارد و با مشاهده این فیلم لغات و کلمات به خوبی در ذهن شما نقش می‌بندد.

فیلم La La Land؛ عاشقانه‌ای موزیکال برای تقویت بهتر زبان انگلیسی

در نظر داشته باشید اگر به تماشای فیلم و انیمیشن‌های کوتاه علاقه دارید، حتما از تماشای آن‌ها غافل نشوید. در مطلبی جداگانه تلاش کردیم بهترین انیمیشن‌های انگلیسی را برای تقویت زبان معرفی کنیم. برای مطالعه این مطلب توصیه می‌کنیم به مقاله منتشر شده در مجله اُتیچر تحت عنوان «انیمیشن انگلیسی برای تقویت زبان» مراجعه کنید. در این مقاله لیستی از بهترین انیمیشن‌های انگلیسی را معرفی کرده‌ایم.

۴.    فیلم سینمایی Me Before You؛ فیلمی جذاب و رمانتیک برای تقویت زبان

در لیست فیلم انگلیسی عاشقانه برای تقویت زبان، فیلم سینمایی من پیش از تو بر اساس رمان معروف جوجو مویز ساخته شده است. داستان این فیلم در رابطه با مرد ثروتمندی است که در ورزش‌های مخاطره‌آمیز فعالیت می‌کند و طی یک اتفاق دچار سانحه‌ای دردناک می‌شود. این سانحه موجب می‌شود تا این جوان توانایی راه رفتن را از دست بدهد. بعد از کشمکش‌های فراوان دختری را به عنوان پرستار انتخاب می‌کند. داستان فیلم از چالش‌های بین دختر و پسر شروع می‌شود و در نهایت به داستانی عاشقانه و جذاب ختم می‌شود. فیلم سینمایی Me Before You تصاویری بسیار جذاب و عاشقانه دارد و افرادی که در پی تقویت زبان انگلیسی هستند، حتما این فیلم عاشقانه را تماشا کنند.

فیلم سینمایی Me Before You؛ فیلمی جذاب و رمانتیک برای تقویت زبان

فیلم‌های بسیاری برای تقویت زبان انگلیسی وجود دارد و اگر دنبال بهترین فیلم‌ها هستید، مقاله تحت عنوان «بهترین فیلم ها برای یادگیری زبان انگلیسی» را در مجله اُتیچر مطالعه کنید. در این مقاله لیستی از بهترین فیلم و سریال‌ها برای تقویت زبان انگلیسی را عنوان کرده‌ایم.

۵.    فیلم سینمایی A Star is Born؛ روایتی عاشقانه و موزیکال برای تقویت زبان انگلیسی

فیلم زیبا و جذاب A Star is Born روایت مسیر عاشقانه زوجی است که اتفاقات بسیاری را در زندگی‌شان تجربه می‌کنند. این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران شد و با نقش‌آفرینی ستاره‌هایی مانند لیدی گاگا و بردلی کوپر توانست افتخارات و جوایز بسیاری را کسب کند.  در این فیلم جکسون، خواننده معروفی است که مشکل اعتیاد به الکل و مواد مخدر دارد و در یک کافه با دختری به نام آلی آشنا می‌شود. آلی برای بازگشت به زندگی جکسون تلاش‌های فراوانی می‌کند و داستان فیلم از این نقطه آغاز می‌شود. اگر به موسیقی علاقه دارید، حتما فیلم سینمایی A Star is Born را تماشا کنید.

برخی افراد هستند که ترجیح می‌دهند سریال‌های داستانی کوتاه و بلند برای تقویت زبان انگلیسی تماشا کنند. اگر شما نیز چنین علاقه‌ای دارید، پیشنهاد می‌کنیم، مقاله سریال برای تقویت زبان انگلیسی مبتدی را در مجله اُتیچر مطالعه کنید. در این مقاله پیشنهادات بسیار وسوسه‌انگیزی را برای مشاهده سریال‌های انگلیسی عنوان کرده‌ایم.

تقویت زبان انگلیسی؛ با استفاده از کلاس‌های آنلاین پلتفرم اُتیچر

تقویت زبان انگلیسی؛ با استفاده از کلاس‌های آنلاین پلتفرم اُتیچر

در این مقاله از مجله اُتیچر در رابطه با لیستی از فیلم انگلیسی عاشقانه برای تقویت زبان صحبت کردیم و اشاره‌ای به ۵ فیلم منتخب داشتیم. درحالت‌کلی فیلم‌ها و سریال‌های عاشقانه انگلیسی به دلیل نوع کلمات و ساختار جذابی که دارند، برای تقویت زبان انگلیسی بسیار کاربردی هستند، اما نباید از کلاس‌های زبان انگلیسی غافل شد.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما

موسسه زبان آنلاین اُتیچر سال‌ها است که در زمینه آموزش کلاس زبان انلاین خارجی فعالیت می‌کند و در حال حاضر بیش از ۵۰۰ استاد متخصص در این پلتفرم مشغول به فعالیت هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات اُتیچر پیشنهاد می‌کنیم به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

۴/۵ - (۹ امتیاز)

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search