skip to Main Content

رمان های انگلیسی برای تقویت زبان

رمان های انگلیسی برای تقویت زبان
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

روش‌های بسیار جذاب و سرگرم‌کننده‌ای برای تقویت زبان انگلیسی وجود دارد. در حال حاضر موسسه‌ها و آموزشگاه‌های زبان از فیلم و سریال، موسیقی، اخبار انگلیسی و رمان و کتاب داستان برای تقویت زبان انگلیسی زبان‌آموزان استفاده می‌کنند، اما به نظرتان تقویت زبان انگلیسی به وسیله رمان و کتاب داستان چه ویژگی‌هایی دارد؟ مطالعه و آشنایی با کلمات مختلف موجب می‌شود، گستردگی واژگان زبان‌آموزان بیشتر شود و آن‌ها با کلمات مختلف به‌خوبی آشنا شوند.

همچنین با مطالعه کتاب‌های داستان، دانشجویان با املا و تلفظ صحیح کلمات مختلف آشنا خواهند شد. درحالت‌کلی مطالعه رمان و کتاب‌های داستان به زبان انگلیسی تاثیر بسیار خوبی روی تقویت زبان انگلیسی زبان‌آموزان دارد. در این مقاله از مجله اُتیچر قصد داریم در رابطه با بهترین رمان های انگلیسی برای تقویت زبان صحبت کنیم و اشاره‌ای به ۵ رمان عالی برای تقویت زبان انگلیسی خواهیم داشت. برای آشنایی بیشتر با بهترین رمان‌ها ساده انگلیسی، مطالعه این مقاله را فراموش نکنید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

۱.    پیرمرد و دریا؛ رمانی ساده برای تقویت زبان انگلیسی

برای تقویت زبان انگلیسی، رمان‌هایی انتخاب کنید که بسیار ساده و روان هستند. این داستان‌ها جملات کوتاهی دارند که به زبان‌آموزان کمک می‌کنند تا خوانشی روان و راحت داشته باشند. رمان پیرمرد و دریا در لیست بهترین رمان های انگلیسی برای تقویت زبان قرار دارد. این رمان داستانی در رابطه با پیرمرد ماهیگیر روایت می‌کند که بزرگ‌ترین صید خود را از دریا شکار می‌کند.

1. پیرمرد و دریا؛ رمانی ساده برای تقویت زبان انگلیسی

این پیرمرد تنها روزهای سختی را در این داستان تجربه می‌کند. داستان پیرمرد و دریا داستان «انسان در برابر طبیعت» را شرح می‌دهد. نویسنده این رمان از جملات ساده و کوتاه استفاده کرده است و این موضوع موجب شده تا خواننده به‌راحتی این کتاب را به پایان برساند. توجه داشته باشید برای مطالعه این کتاب با معلم خصوصی زبان خود مشورت کنید و بعد از آن مطالعه پیرمرد و دریا را آغاز کنید. با مطالعه این داستان با کلمه‌های جدیدی در زبان انگلیسی آشنا خواهید شد.

۲.    کتاب ۱۹۸۴؛ یکی از معروف‌ترین رمان‌های جهان برای تقویت زبان انگلیسی

یکی از معروف‌ترین رمان‌های جورج اورول داستان‌نویس و روزنامه‌نگار انگلیسی کتاب ۱۹۸۴ است. کتاب ۱۹۸۴ در دسته رمان‌های سیاسی قرار می‌گیرد و در این کتاب جامعه‌ای به تصویر کشیده می‌شود که قوانین  پیچیده‌ای دارد. در این جامعه همه چیز تحت کنترل است و ذهن افراد نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. رمان ۱۹۸۴ یکی از فاخرترین رمان‌های جهان است که افراد زیادی خواندن این کتاب را توصیه کرده‌اند. اگر به مسائل سیاسی و اجتماعی علاقه‌مند هستید، این کتاب بهترین گزینه برای تقویت زبان انگلیسی است.

2. کتاب 1984؛ یکی از معروف‌ترین رمان‌های جهان برای تقویت زبان انگلیسی

با مطالعه این کتاب غرق در کلمات و واژه‌های جدید خواهید شد و کنار گذاشتن این کتاب برایتان سخت خواهد بود. رمان های انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی فراوان هستند، حتی برخی داستان‌ها برای افراد مبتدی بسیار مناسب هستند. در رابطه با کتاب داستان مناسب برای افراد مبتدی توصیه می‌کنیم مقاله‌ تحت عنوان «بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان» را در مجله اُتیچر مطالعه کنید. در این مقاله بهترین کتاب‌های داستانی و آموزشی برای افراد مبتدی به‌صورت لیستی کامل تهیه شده است.

۳.    هری پاتر؛ یکی از پرطرفدارترین رمان های انگلیسی برای تقویت زبان

داستان هری پاتر از جی کی رولینگ به بسیاری از زبان‌های دنیا ترجمه شده است و این داستان یکی از جذاب‌ترین داستان‌ها برای جوانان و نوجوانان است. حتما فیلم سینمایی هری پاتر را تماشا کرده‌اید. فیلم سینمایی هری پاتر براساس همین داستان جذاب و خواندنی تهیه شده است. کتاب هری پاتر داستان جادوگران و ساحره‌ها است که شخصیت‌های بسیاری در این رمان قرار دارد. شخصیت‌های این داستان در مدرسه‌ای به نام هاگوارتز تحصیل می‌کنند و داستان از همین جا آغاز می‌شود.

3. هری پاتر؛ یکی از پرطرفدارترین رمان های انگلیسی برای تقویت زبان

با مطالعه کتاب هری پاتر نه‌تنها با داستانی خواندنی و تخیلی روبه‌رو خواهید شد بلکه کلماتی مفید و کاربردی را خواهید آموخت. رمان هری پاتر یک منبع خوب برای یادگیری واژه‌های محاوره زبان انگلیسی است. کتاب‌های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. در این رابطه پیشنهاد می‌کنیم کتاب آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته در مجله اُتیچر را مطالعه کنید. در این مطلب مطالب بسیار مفیدی در رابطه با آموزش زبان انگلیسی شرح داده شده است.

۴.    گتسبی بزرگ؛ یکی از رمان‌های خواندنی برای تقویت زبان انگلیسی

رمان گتسبی بزرگ به نویسندگی اسکات فیتزجرالد در سال ۱۹۲۵ منتشر شده است. ماجرای این رمان جذاب مربوط به تابستانی در نیویورک است و داستان این کتاب با جنگ جهانی اول نیز گره خورده است. رمان گتسبی بزرگ یکی از بهترین رمان‌های انگلیسی است که در رابطه با شیوه نگارش و داستان این رمان در بسیاری از کلاس‌های ادبیات صحبت می‌شود. جالب است بدانید داستان این رمان به فیلمی جذاب و هیجان‌انگیز تبدیل شده است که در سال ۲۰۱۳ اکران شد.

گتسبی بزرگ؛ یکی از رمان‌های خواندنی برای تقویت زبان انگلیسی

توصیه می‌کنیم برای درک بهتر کتاب در ابتدا فیلم گتسبی بزرگ را مشاهده کنید و پس از آن، کتاب را مطالعه کنید. از فواید زبان انگلیسی می‌توان به دسترسی منابع بسیار عالی و مناسب اشاره کرد. هنگامی که افراد به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند، کتاب‌ها، فیلم‌ها و آثار بسیاری را برای افزایش دانش می‌توانند مطالعه کنند.

۵.    سفرهای گالیور؛ داستانی شنیدنی برای تقویت زبان انگلیسی

از جمله رمان های انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی می‌توان به داستان شگفت‌انگیز سفرهای گالیور اشاره کرد. رمان سفرهای گالیور در رابطه با سفرهای سرگرم‌کننده و جذاب گالیور به مقاصد مختلف است. در این رمان گالیور به شهر لی‌لی‌پوت‌ها و بسیاری از شهرهای دیگر سفر می‌کند که اتفاقات بسیار خواندنی و جذاب را تجربه می‌کند.

این رمان به دلیل اینکه بسیار سرگرم‌کننده است، بین نوجوانان و جوانان بسیار محبوب است و در لیست بهترین رمان‌های انگلیسی برای تقویت زبان قرار گرفته است. در نظر داشته باشید که بهترین اساتید زبان انگلیسی همیشه توصیه می‌کنند، از روش‌های مختلف برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید. مطالعه رمان و مشاهده فیلم و سریال از لذت‌بخش‌ترین آموزش‌های زبان انگلیسی هستند.

تقویت زبان انگلیسی؛ با کمک اساتید پلتفرم زبان اُتیچر

در این مقاله از مجله اُتیچر در رابطه با بهترین رمان های انگلیسی برای تقویت زبان صحبت کردیم و اشاره‌ای به ۵ رمان مناسب و عالی برای یادگیری زبان انگلیسی داشتیم. درحالت‌کلی با مطالعه رمان و داستان‌های مختلف با کلمات و جملات جدید آشنا می‌شوید و این کار موجب تقویت زبان انگلیسی خواهد شد. هر چه آموزش‌های زبان انگلیسی سرگرم‌کننده و جذاب‌تر باشد، یادگیری زبان انگلیسی آسان‌تر خواهد شد.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما

توصیه می‌کنیم برای اموزش زبان انگلیسی از کلاس‌ها و دوره‌های آنلاین پلتفرم زبان اُتیچر کمک بگیرید. در حال حاضر ۱۲ زبان خارجی توسط بیش از ۵۰۰ استاد متخصص و باتجربه در اُتیچر تدریس می‌شود و تا به حال بیشتر از ۳۰ هزار نفر از خدمات آموزشی اُتیچر استفاده کرده‌اند. برای مشاهده کلیه خدمات اُتیچر توصیه می‌کنیم به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

۳.۲/۵ - (۱۱ امتیاز)

دیدگاه ها

  1. درود بر شما با این مقاله های خوبی که در مورد یادگیری زبان اینترنشنال زبان علم وزبان پویای انگلیسی می زارید دست مریضاد

شما هم دیدگاه، تجربه یا سوالتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search