skip to Main Content

معرفی سریال برای تقویت زبان انگلیسی مبتدی

معرفی سریال برای تقویت زبان انگلیسی مبتدی
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

تماشای برنامه‌های تلویزیونی راهی عالی برای بهبود زبان انگلیسی شما، چه به‌تنهایی و چه با دوستان و خانواده است. استفاده از زیرنویس انگلیسی به‌عنوان پشتیبان به شما کمک می‌کند دایره لغات خود را گسترش دهید و دیدن کلمات نوشته شده به این معنی است که احتمال به‌خاطر سپردن آن‌ها بیشتر است.

وقتی اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا کردید، می‌توانید زیرنویس‌ها را خاموش کنید تا روی توسعه مهارت‌های شنیداری خود تمرکز کنید. در ادامه بهترین فیلم ها برای یادگیری زبان انگلیسی را به شما معرفی می‌کنیم. با سایت اموزش زبان اُتیچر همراه باشید. 

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

Only Fools and Horses

یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کمدی بریتانیایی در تمام دوران‌ها که یاد گرفتن زبان انگلیسی را راحت‌تر می‌کند، همین سریال Only Fools and Horses است. داستان خانواده‌ای در جنوب لندن را دنبال می‌کند که در تلاش برای ثروتمند شدن هستند و همیشه از قانون پیروی نمی‌کنند.

شما از این نمایش چیزهای زیادی در مورد فرهنگ بریتانیا یاد می‌گیرید، به‌خصوص سیستم طبقاتی که نویسندگان داستان، کسانی را که فکر می‌کنند مهم‌تر از دیگران هستند، مسخره می‌کنند.

Malcolm in the Middle

شاید آموزش خصوصی زبان انگلیسی یک کار زمان‌بر و پر هزینه باشد. اما در مقابل، انتخاب سریال مناسب به شما کمک می‌کند تا بدون پرداخت هزینه، به زبان انگلیسی مسلط شوید.

این یک کمدی آمریکایی درباره فرزند نابغه یک خانواده ناکارآمد است. این سریال هفت فصل و ۱۵۱ قسمت دارد، بنابراین اگر از آن لذت می‌برید، تعداد زیادی از آن برای تماشا وجود دارد!

The Simpsons یکی از معروف ترین سریال های برای زبان انگلیسی

The Simpsons

این انیمیشن نیز بر اساس زندگی یک خانواده آمریکایی ساخته شده است که احتمالا دوبله آن را به زبان خودتان دیده‌اید. از زمانی‌که برای اولین بار در سال ۱۹۸۹ پخش شد، از یک کارتون مختص کودکان به یک سریال نمادین آمریکایی تبدیل شده است.

Downton Abbey

این برنامه زمانی که چند سال پیش پخش شد هم در بریتانیا و هم در ایالات متحده موفق شد نظرات مثبت بسیاری را جلب کند. دارای نویسندگی عالی و بازیگران برنده جایزه است. این فیلم در یک خانه روستایی بزرگ در اوایل قرن بیستم اتفاق می‌افتد، جایی‌که یک خانواده اشرافی بریتانیایی در حال انطباق با دنیای در حال تغییر آداب و رسوم اجتماعی در دوره‌های جالب تاریخ هستند.

The Great British Bake Off

این برنامه، مسابقه‌ای است که در آن دوازده نفر گرد هم می‌آیند تا غذاهایی مانند کیک، بیسکویت و شیرینی بپزند. هر هفته ضعیف‌ترین شیرینی‌پز نمایش را ترک می‌کند تا زمانی‌که یک شرکت‌کننده برنده شود.

The Great British Bake Off یکی از سریال های مهم برای یادگیری زبان انگلیسی

این یک نمایش دلگرم‌کننده است، زیرا اگرچه یک مسابقه است، اما همه شرکت‌کنندگان از یکدیگر حمایت می‌کنند و به‌وضوح از رقابت خود لذت می‌برند. این برنامه مطمئناً ایده‌های بسیاری از دستور‌العمل‌های خوشمزه را به شما می‌دهد و همچنین زبان انگلیسی شما را تقویت می‌کند.

Midsomer Murders

این یک برنامه رازآمیز قتل کلاسیک است که در یک شهرستان زیبای انگلیسی اتفاق می‌افتد که در آن همه به شکل کلیشه‌ای انگلیسی زندگی می‌کنند: برگزاری جشن‌های روستایی، مراقبت از باغ‌های انگلیسی عالی‌شان، درست کردن یک فنجان چای خوب. همه چیز فوق‌العاده به نظر می‌رسد، اما فریب نخورید، این منطقه با ظاهر صلح‌آمیز خطرناک‌تر از مرکز شهر نیویورک است!

در واقع، این‌که برای چنین منطقه روستایی میزان جرم و جنایت بسیار بالا است، کمی به یک شوخی تبدیل شده است.

Blue Planet

مستندهای طبیعت برای آرامش عالی هستند، زیرا در صورت تمایل می‌توانید در کنار یادگیری زبان انگلیسی، از تصویربرداری خیره‌کننده نیز لذت ببرید! این مجموعه مستند در بریتانیا بسیار پرطرفدار بود و تأثیر زیادی بر نگرش مردم به استفاده از پلاستیک و بازیافت داشته است.

First Dates

این سریال نمایشی پر از نکات مثبت است. در یک رستوران پیچیده در لندن اتفاق می‌افتد، جایی‌که زوج‌هایی که قبلاً هرگز همدیگر را ملاقات نکرده‌اند، اولین قرار خود را می‌گذارند.

زوج‌ها اغلب از زبان عامیانه استفاده می‌کنند که برای موقعیت‌های اجتماعی و ملاقات با افراد عالی است. همچنین نشان می‌دهد که مردم بریتانیا در موقعیت‌های اجتماعی چگونه برخورد می‌کنند.

Fleabag یک سریال دراماتیک برای آموزش زبان انگلیسی

Fleabag

این برنامه زندگی یک زن مدرن در لندن است. او به طور معمول “خوب” نیست، اما ما اغلب با وضعیت او همدردی می‌کنیم. او مستقیماً به دوربین نگاه و افکار خود را به تماشاگر القا می‌کند.

بازی تاج و تخت پرطرفدارترین سریال یادگیری زبان انگلیسی

Game of Thrones

بازی تاج و تخت که در اصل مجموعه‌ای از رمان‌های جورج آر.آر.مارتین و بر اساس نبردها برای تاج سلطنتی بریتانیا در قرون وسطی است، از سطح بالای خشونت بهره می‌برد. شوخ‌طبعی، نوشتار و شخصیت‌پردازی داستان باعث شده است که طرفداران وفادار بسیاری را به خود جلب کند. همچنین، عباراتی از متن داستان بسیار سر زبان‌ها افتاده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ” winter is coming ” و ” You don’t know, Jon Snow ” اشاره کرد.

Friends

یادگیری زبان با سریال فرندز یک مورد واضح است. اما این احتمال وجود دارد که شما قبلاً یک یا دو بار  Friendsرا به زبان مادری خود تماشا کرده باشید. در این صورت، وقتی شروع به تماشای آن به زبان انگلیسی می‌کنید، دنبال‌کردن آن بسیار آسان‌تر خواهد بود، زیرا از قبل خط داستان را می‌دانید.

Grace and Frankie

گریس و فرانکی، داستان دوستی نامحتمل دو زن مسن را پس از ترک شوهرانشان روایت می‌کند. این نمایش نه‌تنها کاملاً خنده‌دار و بامزه است، بلکه دارای قسمت‌های بسیار کوتاهی است که برای افرادی‌که تازه زبان انگلیسی را یاد می‌گیرند، موثر واقع می‌شود.

Brooklyn 99

بروکلین ۹۹ یک نمایش سرگرم‌کننده پلیسی – آمریکایی است. این یک برنامه کمدی است که از قسمت‌های کوتاه ۳۰ دقیقه‌ای و شخصیت‌های قابل ستایش تشکیل شده است. درک کمدی سریع ممکن است در ابتدا کمی سخت باشد، اما بعد از سری اول، شما مانند یک بروکلینی واقعی (فردی از بروکلین، نیویورک) صحبت خواهید کرد.

Brooklyn سریالی قدیمی اما مفید برای یادگیری زبان انگلیسی

Stranger Things

احتمالاً نام سریال اعتیاد آور Stranger Things را شنیده‌اید، اما آیا به تماشای آن به زبان اصلی یعنی انگلیسی فکر کرده‌اید؟ بله، درک برخی از کلمات عامیانه بچه‌ها ممکن است کمی سخت باشد، اما به طور کلی، کودکان بسیار آهسته‌تر و واضح‌تر از بزرگسالان صحبت می‌کنند، که باعث می‌شود دنبال کردن سریال بسیار آسان باشد. همچنین، سریال دارای موسیقی است که اهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Modern Family

یکی از بهترین فیلم ها برای یادگیری زبان انگلیسی Modern Family است که بازیگران با سرعت خیلی پایین دیالوگ‌های خود را ادا می‌کنند، که برای شما قابل فهم خواهد بود. مانند فیلم  Stranger Things، بهترین چیز در مورد یادگیری زبان انگلیسی با Modern Family این است که اکثر بازیگران آن کودکان هستند.

با توجه به این‌که بچه‌ها خیلی آهسته‌تر صحبت و از واژگان ساده‌تر استفاده می‌کنند، یادگیری زبان انگلیسی با این نمایش خنده‌دار آسان خواهد بود. بازیگران همچنین عبارات انگلیسی زیادی را برای گلوریای کلمبیایی (با بازی سوفیا ورگارا) توضیح می‌دهند که برای شما می‌تواند موثر باشد.

Modern Family سریالی طنز برای یادگیری زبان انگلیسی

نوبت شماست تا سریال‌های مورد علاقه‌تان را معرفی کنید

در نتیجه‌گیری، می‌توان به مبتدیان زبان انگلیسی پیشنهاد داد که با تماشای سریال‌هایی مثل Friends، The Office، Sherlock، Stranger Things و Breaking Bad، بهبود زبان انگلیسی خود را تقویت کنند. این سریال‌ها با داستان‌های متنوع و واژگان ساده تا پیشرفته، برای تمرین تلفظ، افزایش دایره لغات، یادگیری گرامر و بهبود مکالمه بسیار مناسب هستند.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

همچنین، با تماشای این سریال‌ها، می‌توانید با فرهنگ و تاریخ کشور انگلیس آشنا شوید و بهبود مهارت شنیداری خود را نیز تقویت کنید. بنابراین، با تشویق به تماشای این سریال‌ها، می‌توانید بهبود زبان انگلیسی خود را به چشم چهره بیاورید و به راحتی با مردم دیگر کشورها ارتباط برقرار کنید.

۳.۳/۵ - (۱۳ امتیاز)

دیدگاه ها

شما هم دیدگاه، تجربه یا سوالتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search