skip to Main Content

رمان انگلیسی برای تقویت زبان مبتدی

رمان انگلیسی برای تقویت زبان مبتدی
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش دانش انگلیسی خواندن رمان است. واژگان و مهارت‌های درک شما را بهبود می‌بخشد در حالی که نسبتا آرامش‌بخش و لذت‌بخش است. داستان‌های جذاب به شما در ایجاد الگوهای جملات قوی‌ کمک می‌کند. خواندن بهترین رمان‌ها برای بهبود زبان انگلیسی همچنین به شما کمک می‌کند ساختارهای دستوری را که ممکن است قبلاً یاد گرفته‌اید به یاد بیاورید. این مقاله حاوی بهترین رمان‌ها برای زبان‌آموزان انگلیسی سطح مبتدی است. اگر به دنبال کتاب‌های جالبی هستید که توانایی زبان انگلیسی شما را بهبود ببخشد، با ما همراه باشید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

ماجرای عجیب سگی در شب – مارک هادون

این کتاب فوق‌العاده از مارک هادون را برای بهبود زبان انگلیسی امتحان کنید. داستان این کتاب، از زبان کریستوفر بون، پسر ۱۵ ساله مبتلا به اوتیسم است، او برای بررسی قتل سگ همسایه خود، سفری دشوار را آغاز می‌کند. از آنجایی که کریستوفر راوی این کتاب است، زبان به کار رفته در کتاب، هم جذاب و هم قابل درک است که برای هر زبان‌آموز مبتدی می‌تواند مناسب باشد و به نوعی یک کتاب آموزش زبان انگلیسی از صفر است.

ماجرای عجیب سگی در شب - مارک هادون

آقای فاکس فوق‌العاده – رولد دال

خواندن کتاب‌های کودکان یک روش فوق‌العاده برای گسترش دایره لغات شما در زبان انگلیسی است و هیچ چیز بهتر از خواندن رولد دال، یکی از بهترین نویسندگان کودک در تمام دوران نیست! قرار ندادن او یا آثارش در فهرست بهترین رمان‌ها و کتاب های زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته برای تقویت مهارت زبانی شما، اشتباه بزرگی است. داستان خانواده حیله‌گر آقای فاکس است که تلاش‌های زیادی برای گول زدن سه کشاورز احمق انجام می‌دهند تا غذای آن‌ها را بدزدند. ساختار زبانی کتاب بسیار ساده است و پر از دیالوگ‌های طنز و شادی‌آور است که خواننده را علاقه‌مند نگه می‌دارد و به او کمک می‌کند دایره لغات خود را گسترش داده و مهارت‌های مکالمه انگلیسی را بهبود بخشد.

 بخشنده – لوئیس لوری

با ته مایه آخرالزمانی، کتاب بخشنده لوئیس لوری کتابی کلاسیک است که خوانندگان را در هر سنی مجذوب خود می‌کند. قهرمان داستان، جوناس ۱۲ ساله است که جامعه اتوپیایی خود را پر از همنوایی و فاقد منحصر به فرد بودن می‌داند. برای هرکسی که امیدوار است زبان انگلیسی خود را تقویت کند، این کتاب به دلیل سبک نوشتاری جذاب، عبارات کوتاه و نحو ساده آن، خواندنی است.

پیرمرد و دریا – ارنست همینگوی

این کتاب به بررسی مضامینی مانند شجاعت، شکست، پیروزی نهایی و غیره می‌پردازد، زیرا سفر یک ماهیگیر کوبایی را در تلاش برای صید یک ماهی عظیم نشان می‌دهد. بهترین تصویر از سبک نوشتاری ابتدایی و بدون پیچیدگی همینگوی را می‌توان در این کتاب یافت. ساختار جملات مختصر این کتاب برای کمک به خوانندگان برای تسلط بیشتر به زبان انگلیسی و همچنین گسترش دایره لغات خود ایده‌آل است. استفاده از این کتاب به دلیل نحوه نوشتار آن در کنار بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان، می‌تواند به شما در پیشرفت زبانی کمک بسیار زیادی کند.

پیرمرد و دریا - ارنست همینگوی

گتسبی بزرگ – اف. اسکات فیتزجرالد

شاید گتسبی بزرگ جزو بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته نباشد، چون اساسا یک کتاب آموزشی نیست، اما قطعا جزو بهترین رمان‌ها است. پس چگونه گتسبی بزرگ می‌تواند در لیست رمان های برتر ما برای تقویت زبان انگلیسی شما قرار نگیرد؟ این کتاب می‌تواند به شما در بهبود زبان انگلیسی کمک کند زیرا قدرت و زیبایی زبان را به خوبی نشان می‌دهد. این یک انتقاد جامعه شناختی از قهرمان داستان، میلیونر مرموز به نام جی گتسبی است که در زندگی خود موفقیت و تراژدی را تجربه می‌کند. او در تلاشی ناامیدانه برای از سرگیری عاشقانه قبلی خود با عشق سابقش دیزی بوکانان، راهی جاده جنایت و فریب می‌شود. این یک کتاب فوق‌العاده برای توسعه سبک خواندن و نوشتن بهتر شما است.

گتسبی بزرگ - اف. اسکات فیتزجرالد

رمان خارجی‌ها، اثر S.E. Hinton

The Outsiders، این رمان کوتاه برای زبان‌آموزان زبان انگلیسی عالی است. دارای مضامین مدرن و مسائل معمول نوجوانی است که مردم سراسر جهان آن را تجربه کرده‌اند. برای خواندن این کتاب به اطلاعات پس زمینه زیادی نیاز ندارید. جملات کوتاه و قابل فهم هستند. دایره لغات نیز بسیار آسان قابل گسترش هستند. Ponyboy Curtis  یکی از شخصیت‌های اصلی است. او بخشی از گروهی از نوجوانان به نام گریزر است. پس از اینکه او یک روز سینما را ترک می‌کند، توسط یک گروه رقیب مورد حمله قرار می‌گیرد. دوستان پونی بوی او را نجات می‌دهند. در این کتاب انواع و اقسام عبارات و کلمات جدید را پیدا خواهید کرد که به تقویت زبان شما کمک می‌کند.

یادداشت‌هایی از یک جزیره کوچک (نویسنده بیل برایسون)

بیل برایسون یکی از بهترین سفرنامه‌نویسان زمان ماست. این آمریکایی شوخ و بسیار دوست داشتنی بریتانیا را کاوش می‌کند و کتاب یادداشت‌هایی از یک جزیره کوچک، به طور مرتب تمام چیزهای عجیب و غریب و شگفت‌انگیز در مورد بریتانیایی‌ها را مرور می‌کند.

هر آنچه در مورد عشق می‌دانم (نوشته دالی آلدرتون)

“تقریباً هر آنچه در مورد عشق می‌دانم، از دوستی‌های طولانی مدتم با زنان آموخته‌ام.”

دالی با یادآوری برخی از ماجراهای عاشقانه خود، از قرارهای خنده‌دار گرفته تا عشقی که به بهترین دوستان دوران کودکی خود دارد، سفر خود را از جنبه انسانی بزرگ شدن و کار در لندن آغاز می‌کند. در این بین عبارات و لغاتی که یاد خواهید گرفت در عین زیاد بودن بسیار ساده هستند که در زبان روزمره‌ می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 هر آنچه در مورد عشق می‌دانم (نوشته دالی آلدرتون)

۴۰ قانون عشق (نوشته الیف شافاک)

“هر عشق و دوستی واقعی داستان دگرگونی غیرمنتظره است. اگر قبل و بعد از دوست داشتنمان همان آدم قبل باشیم، به این معنی است که به اندازه کافی دوست نداشته‌ایم.

این رمان می‌تواند زبان انگلیسی و احتمالاً زندگی شما را متحول کند. این رمان به زیبایی نوشته شده و تضمین می‌کند که حتی مبتدیان نسبتاً درک خوبی از داستان و معنای آن خواهند داشت. اگر در مورد مسائل معنوی کنجکاو هستید، این یک انتخاب مناسب برای شما در کنار کلاس زبان انگلیسی است، تا هم زبان یاد بگیرید و هم از معنویات بیاموزید.

40 قانون عشق (نوشته الیف شافاک)

غرور و تعصب (نوشته جین آستن)

من به راحتی می‌توانستم غرورش را ببخشم، اگر غرورم را خدشه‌دار نمی‌کرد.

غرور و تعصب جین آستن یک کلاسیک مطلق است. اگرچه واژگان کاملاً پیشرفته هستند (زبان انگلیسی تا حدودی از سال ۱۸۱۳ تکامل یافته است)، اگر احساس می‌کنید به دنبال یک چالش هستید، این کتاب یک انتخاب عالی است.

غرور و تعصب (نوشته جین آستن)

آموزش زبان انگلیسی به کمک رمان و خدمات آنلاین اتیچر

خواندن رمان‌های انگلیسی برای زبان‌آموزان مبتدی یک راه موثر و لذت‌بخش برای بهبود مهارت‌های زبانی است. این تجربه نه تنها افزایش دایره واژگان و بهبود مهارت‌های خواندن را به دنبال دارد بلکه فراگیری اصطلاحات، اصول گرامری و درک بهتر از فرهنگ انگلیسی نیز را تسهیل می‌کند. برای بهره‌مندی کامل از این روش، از خدمات آموزش زبان آنلاین اتیچر نیز بهره‌مند شوید. اتیچر با ارائه یک تجربه آموزشی شخصی‌سازی شده و منابع گوناگون، شما را در سفر یادگیری زبان انگلیسی همراهی می‌کند.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
۳.۳/۵ - (۹ امتیاز)

دیدگاه ها

  1. به نظرم یادگیری زبان انگلیسی با رمان اصلا روش درستی نیست مگر اینکه به صورت نرم افزاری باشه و خودش بخونه و ترجمه داشته باشه.
    چون اگر خودتون بخواهید کتاب فیزیکی بردارید و بخونید کلمه هایی که بلد نیستید رو هی باید تو فرهنگ لغت گوشی تون نگاه کنید و زمانی اعصاب تون خورد میشه که همون کلمه رو دوباره بخونید و معنیش رو فراموش کردید و باید دوباره به فرهنگ لغت نگاه کنید.
    این جوری هر صفحه خوندن نیم ساعت طول می کشه و به خودتون میایید می بینید بعد از یک ساعت فقط دو صفحه خوندید وبه خاطر فرسایشی و خسته کننده بودن کار ، ول می کنید.

    همان طور که گفتم به صورت نرم افزاری که خودش صوت و ترجمه داشته باشه خوبه.
    بهتون اپلیکیشن زبان شناس رو پیشنهاد می کنم.

    1. سلام امیرحسین عزیز
      ما هم با شما موافقیم که تکیه بر یک روش قطعاً کاربردی نیست. مطالعه رمان هم میتواند بخشی از یک برنامه زبان آموز باشد. ممنونیم که نظرت رو با ما به اشتراک گذاشتی.

شما هم دیدگاه، تجربه یا سوالتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search