skip to Main Content

اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی

اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

آیا همیشه دوست داشتید ترکی یاد بگیرید اما آن را به تعویق انداختید؟اکنون ما شما را وادار خواهیم کرد که از امروز شروع به یادگیری ترکی کنید. این مقاله شامل لیستی از برنامه‌های یادگیری زبان ترکی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از بین این اپلیکیشن‌ها، یکی را انتخاب کنید. یادگیری زبان بدون توجه به زبانی که می‌خواهید یاد بگیرید به ثبات و صبر نیاز دارد.

با برنامه‌های یادگیری زبان، پایبندی به یک برنامه ثابت برای زبان‌آموزان آسان‌تر شده است. بدون کتاب درسی، بدون صرف هزینه برای یک دوره زبان خسته‌کننده، تنها چیزی که نیاز دارید یک دستگاه و برنامه برای یادگیری ترکی است. در این مقاله چند اپلیکیشن برای یادگیری زبان ترکی را در سه دسته مانند برنامه‌های تعاملی، برنامه‌های فلش کارت و برنامه‌های آموزشی طبقه‌بندی کردم، تا بتوانید بر اساس نیاز خود به راحتی بهترین را پیدا کنید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

برنامه‌های تعاملی برای یادگیری ترکی

یادگیری زبان در دهه گذشته با برنامه‌های تعاملی پیشرفت زیاد داشته است و اگر به دنبال جواب این سوال که چگونه زبان ترکی یاد بگیریم، باید حتما این برنامه‌ها را در نظر بگیرید. آن‌ها سرگرم‌کننده و به شیوه گیم طراحی شده‌اند و شامل تمرین‌های تعاملی هستند و پیشرفت یادگیری شما را نشان می‌دهند. این نوع برنامه‌ها برای مبتدیان مطلق عالی هستند.

Ling

Ling  یک برنامه یادگیری زبان است که برای کمک به همه زبان‌آموزان مبتدی از ابتدای سفر یادگیری زبان‌شان طراحی شده است. این برنامه شامل تمرین‌های تعاملی مختلفی است، از تمرین‌های نوشتاری و شنیداری گرفته تا چت ربات هوش مصنوعی برای تمرین مهارت‌های گفتاری شما. Ling  هر چیزی را که در یک برنامه زبان به دنبال آن هستید را به شما ارائه می‌دهد.

ling یکی از برنامه های رایج آموزش ترکی استانبولی

بازی‌های سرگرم‌کننده، چالش‌ها، پازل‌ها و آزمون‌های لینگ به شما کمک می‌کند زبان ترکی خود را بهبود ببخشید، فرقی نمی‌کند که کاملا مبتدی باشید یا فردی که مدتی مطالعه کرده‌اید. Ling  شما را از طریق روش های یادگیری تعاملی غرق می‌کند تا یادگیری زبان را تا حد امکان ساده و سرگرم کننده کند. از آنجایی که شما در حال یادگیری عبارات مکالمه ترکی در دنیای واقعی از زبان مادری ترک هستید، هرگز خسته‌کننده نیست.

امکانات:

  • تمرین‌های کوتاه و سرگرم‌کننده که همه چیز،از تلفظ گرفته تا املا را بهبود می‌بخشد.
  • چت بات برای تمرین مکالمه
  • عبارات طبیعی زبان مادری
  • نکات و توضیحات گرامری
  • برای مبتدیان عالی است و حتی زبان آموزان متوسط می‌توانند دانش خود را تقویت کنند.

Duolingo

اگر از هر زبان آموزی اپلیکیشنی، برای تمرینات حفظ لغات روزانه بخواهید، بدون شک Duolingo ذکر خواهد شد. چرا؟ چون شما می‌توانید در جلسات کوتاه، زمان پنج دقیقه‌ای برای یادگیری ترکی صرف کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. دولینگو، به جای اینکه فقط فهرستی از کلمات را برای تکرار و یادگیری به شما ارائه دهد، درس‌های دستور زبان را در هم آمیخته تا به شما در درک اصول ساختار جمله ترکی کمک کند. به لطف طراحی این برنامه بازی مانند، شما حتی نمی‌دانید که در حال یادگیری این همه اطلاعات هستید و می‌تواند برای شما بهترین برنامه آموزش زبان ترکی باشد.

با دولینگو هر زبانی را از جمله ترکی استانبولی را به راحتی فرا بگیرید

امکانات:

  • دروس بازی مانندی که مهارت‌های خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن شما را هدف قرار می‌دهد
  • تابلوهای امتیازات و چالش‌ها شما را با انگیزه نگه می‌دارند.
  • رابط کاربری جذاب و آسان برای استفاده

busuu

اگر به درس‌های کوتاه‌تر علاقه دارید، Busuu  ادعا می‌کند که می‌توانید یک زبان جدید را تنها در ۱۰ دقیقه در روز یاد بگیرید. اما اجازه ندهید ادعای شما را بالا ببرد؛ شما فقط می‌توانید اصول زبان را در مدت زمان کوتاهی یاد بگیرید. به عنوان مثال، پس از اضافه شدن چند فلش کارت به بانک کارت شما، برخی تمرین‌ها به شما کمک می‌کند تا قواعد دستور زبان ترکی را اعمال کنید.

busuu یکی از اپ های ساده آموزش ترکی استانبولی

اگر می‌خواهید روانتر ترکی بنویسید یا صحبت کنید، Busuu به شما این امکان را می‌دهد که اگر می‌خواهید زمان بیشتری را به یادگیری زبان اختصاص دهید، یک برنامه مطالعه متناسب با برنامه خود ایجاد کنید. علاوه بر این، Busuu  به عنوان یکی از معدود برنامه‌های آموزش زبان ترکی با یک دوره اختصاصی برای کسانی که برای سفر به ترکیه آماده می‌شوند، متمایز است.

امکانات:

  • دروس گسترده واژگان و گرامر
  • جلسات بررسی مبتنی بر هوش مصنوعی
  • سناریوهای زندگی واقعی برای یادگیری پایه‌ای

Babbel

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های یادگیری زبان در جهان، Babbel بوده که از فناوری‌های مختلف برای اختراع مجدد تکنیک‌های زبان‌شناسی آزمایش شده و واقعی استفاده می‌کند. به همین دلیل یکی از بهترین برنامه‌ها برای یادگیری ترکی است. زبان‌آموزانی که قصد مطالعه زبان ترکی و ارتقای سطح زبان خود را دارند می‌توانند در دوره جامع آموزش زبان در Babbel ثبت نام کنند.

با بابل ترکی استانبولی را آسان بیاموزید

بهترین بخش این است که می‌توانید نقطه شروع خود را انتخاب کنید زیرا آن‌ها کلاس‌هایی را برای سطوح مختلف ارائه می‌دهند. Babbel  فوق العاده است و طراح بصری و جذاب دارد، به لطف ابزارهای تشخیص گفتار، می توانید هر زمان که بخواهید تلفظ خود را تمرین کنید. علاوه بر این، با فرصت‌ها و تمرین زیادی برای تمرین صحبت کردن مواجه خواهید شد.

امکانات:

  • دروس تعاملی و کوتاه برای کمک به خواندن، نوشتن و صحبت کردن به زبان ترکی
  • با مکالمات واقعی تلفظ خود را تمرین کرده و بهبود دهید
  • درس‌های گرامر گسترده
  • گزینه‌ای برای پیوستن به کلاس های آنلاین زنده

برنامه‌های فلش کارت برای یادگیری واژگان ترکی

اما وقتی صحبت از یادگیری واژگان می‌شود، فلش کارت‌ها بسیار خوب عمل می‌کند. بنابراین، اگر می‌خواهید لغات ترکی جدید یاد بگیرید، این برنامه‌های فلش کارت را بررسی کنید.

clozemaster

Clozemaster یک برنامه زبان است که بر آموزش واژگان به بیش از ۵۰ زبان خارجی متمرکز شده است. سبک تدریس کلوزمستر بر اساس پر کردن جاهای خالی با کلمات مناسب است. همچنین سایر مهارت‌های زبانی مانند خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و گرامر را پوشش می‌دهد. Clozemaster  یک زبان را از ابتدا به شما یاد نمی‌دهد، اما به شما کمک می‌کند تا بر مهارت‌ها و دانش موجود خود مسلط شوید.

clozemaster اپی برای یادگیری ترکی استانبولی

متداول‌ترین مجموعه‌های کلمات مورد استفاده در زبان مقصد را در اختیار شما قرار می‌دهد تا مجبور نباشید به تنهایی زمان خود را صرف تحقیق در مورد رایج‌ترین کلمات و عبارات کنید.

امکانات

  • یادگیری کلمات جدید در زمینه مربوطه یک مزیت بزرگ است.
  • برای عادت کردن به ساختار جمله مناسب است.
  • طراحی پیکسل آرت حال و هوای گیم را به شما می‌دهد.
  • نسخه رایگان هم بسیار کاربردی است.

Drops

Drops  یکی از موثرترین و قابل اعتمادترین برنامه‌ها برای یادگیری لغات ترکی است و تضمین می‌کند که استفاده روزانه از آن بیش از پنج دقیقه طول نمی‌کشد. علاوه بر این، این برنامه با تصاویر زیبا برای به حداکثر رساندن مزایای یادگیری بصری پشتیبانی می‌شود.

Drops اپ مختص آموزش ترکی استانبولی

این برنامه دارای تعداد زیادی بازی، معماها، و تمرین‌های مرتبط با حافظه است که یادگیری یک زبان جدید را سرگرم‌کننده و آسان‌تر می‌کند. فقط به خاطر داشته باشید که Drops تماماً در مورد گسترش دایره لغات شما است، بنابراین منتظر درس‌های دستور زبان یا سایر فعالیت‌های مهارت‌محور نباشید.

امکانات:

  • از لحاظ بصری جذاب
  • بیش از ۲۰۰۰ کلمه ترکی را پوشش می‌دهد
  • چالش‌ها، بازی‌ها و تمرین‌های کوتاه اما تعاملی برای ایجاد واژگان و یادآوری آن‌ها
  • یادگیری شخصی از طریق لیست‌های کلمات

برنامه هایی برای یادگیری عبارات مکالمه ترکی

اگر می‌خواهید ترکی را برای سفر به ترکیه یاد بگیرید و زمان زیادی ندارید. یادگیری رایج ترین عبارات مکالمه کار عاقلانه‌ای است.

Turkish Class 101

با Turkish Class 101، یادگیری زبان ترکی یک فرآیند قابل تنظیم است. طول هر جلسه برای درس‌های صوتی و تصویری شما می‌تواند بین سه تا پانزده دقیقه باشد. با توجه به اینکه تنها کاری که باید انجام دهید این است که به درس گوش دهید و از آموخته‌های خود استفاده کنید.

Turkish Class 101 یادگیری قابل تنظیم ترکی استانبولی

از آنجایی که هر هفته دوره‌های صوتی و تصویری جدیدی به برنامه اضافه می‌شود، هرگز دچار کمبود منابع نخواهید شد! علاوه بر این، اگر با یک کلمه یا عبارت چالش برانگیز مواجه شدید، می‌توانید سرعت صدا را کاهش دهید تا مطمئن شوید که هر کلمه یا هجا را می‌فهمید.

امکانات:

  • درس‌های صوتی و تصویری کوتاه ترکی با زبان مادری
  • دروس جدید هفتگی
  • حالت آفلاین در دسترس است
  • قابلیت کاهش سرعت صدا

۵۰Languages

همانطور که از نام برنامه متوجه می‌شوید، می توانید ترکی را از بین ۵۰ زبان مطالعه کنید! برای استفاده از دوره ترکی ۵۰ زبان، هیچ دانش قبلی در مورد یادگیری زبان لازم نیست که زمینه را برای دستور زبان و واژگان بی‌عیب و نقص فراهم می‌کند. به غیر از این اصول، ۵۰  Languages همچنین نحوه صحبت کردن ترکی را در زمینه‌های زندگی واقعی با استفاده از فایل‌های صوتی و دیالوگ‌های مثال، می‌آموزد. شما می‌توانید با این دوره‌های صوتی هر زمان که دوست دارید تلفظ خود را بهبود بخشید و مرور کنید.

از بین 50 زبان ترکی استانبولی رو انتخاب کنید و یاد بگیرید

امکانات:

  • کل دوره ترکی ۱۰۰ درس را شامل می‌شود
  • فایل‌های صوتی قابل دانلود از زبان ترکی بومی
  • ترکی را از هر زبان دیگری یاد بگیرید
  • درس‌هایی با طراحی خوب در مورد الفبای ترکی، واژگان و دستور زبان

برنامه هایی برای جلسه با معلمان زبان ترکی

اگر زبان آموز پیشرفته‌تری هستید که ساختارهای دستور زبان و واژگان کافی را می‌شناسید اما می‌خواهید مهارت‌های مکالمه‌ای را برای صحبت روان ترکی ایجاد کنید، شما به برنامه‌ای نیاز دارید که زبان‌آموزان و معلمان با زبان مادری را گرد هم بیاورد. بنابراین، در اینجا بهترین برنامه‌ها برای پیدا کردن معلمان بومی ترکیه وجود دارد!

ایتالکی(Italki)

میلیون‌ها نفری که در حال یادگیری زبان هستند از Italki استفاده می‌کنند. این برنامه در اصل به عنوان بازاری عمل می‌کند که در آن می‌توانید معلمان زبان را برای اهداف مختلف از جمله کلاس‌های برنامه ریزی شده، آمادگی آزمون، تمرین مکالمه و موارد دیگر استخدام کنید.

آی تالکی رایج ترین اپ ترکی استانبولی

نرخ‌های ساعتی از معلمی به معلم دیگر متفاوت است، اما بهترین بخش این است که استفاده از Italki سرگرم‌کننده است، و فرصت را برای صحبت ترکی با افراد بومی آنلاین ارائه می‌دهد. ایتالکی بین استخدام یک معلم حرفه‌ای یا یک معلم خصوصی به شما پیشنهاد می‌دهد. از سه کلاس آزمایشی خود برای انتخاب مناسب‌ترین معلم ترکی برای نیازهای خود استفاده کنید.

امکانات:

  • با کمک معلمان بومی ترک یا معلمان حرفه‌ای، مهارت‌های مکالمه را توسعه دهید.
  • کلاس‌های ۱ به ۱ از طریق اسکایپ، زوم یا کلاس مجازی Italki
  • با سرعت خود، با برنامه دلخواه خود و با بودجه خود مطالعه کنید
  • با شرکای تبادل زبان در انجمن Italki به صورت رایگان تمرین کنید.

Preply

Preply  همان توانایی ایتالکی را برای جستجو از طریق پروفابل‌های معلم ارائه می‌دهد. Preply یک روش فیلترینگ فوق العاده دارد. بسته به نیازها، برنامه زمانی، تخصص معلم و سایر زبان‌هایی که آن‌ها صحبت می‌کنند، می‌توانید به دنبال معلم باشید. اگر کسی را می‌خواهید که بتواند به گویش اصلی شما نیز ارتباط برقرار کند، این برنامه بسیار مفید است.

با Preply ترکی استانبولی را روان بیاموزید

امکانات:

  • آموزگاران متخصص با پروفایل‌های جامع و تایید شده
  • قیمت‌گذاری و زمان‌بندی انعطاف پذیر
  • اگر درس اول را دوست نداشته باشید، درس آزمایشی با هر معلم جدیدی که انتخاب می‌کنید جایگزین رایگان می‌شود.

کلام آخر

ما به طور خلاصه چندین برنامه برای یادگیری ترکی را بررسی کرده‌ایم. همه آن‌ها ویژگی‌های متفاوتی دارند و برای نیازهای زبان آموزان مختلف طراحی شده اند. اما در اینجا بهترین انتخاب های ما در هر دسته وجود دارد. اگر به دنبال یادگیری زبان ترکی هستید، اتیچر می‌تواند در کنار این برنامه‌ها به شما کمک کند. ما دراموزش انلاین زبان اتیچر با دوره‌های مختلف زبان ترکی و معلمان خصوصی این زبان را به شما آموزش می‌دهیم تا به راحتی به کشور‌های ترکی زبان سفر کنید یا به تحصیل در دانشگاه‌های آن‌ها بپردازید.

Ling

بهترین برنامه تعاملی برای یادگیری

Clozemaster

بهترین برنامه فلش کارت برای یادگیری واژگان ترکی

Turkish Class 101

بهترین برنامه برای یادگیری عبارات مکالمه ترکی ترکی

Italki

بهترین برنامه برای تمرین صحبت کردن با ترکی زبانان بومی

به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search