skip to Main Content

اپلیکیشن یادگیری زبان کره ای

اپلیکیشن یادگیری زبان کره ای
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

در دنیای امروزه تعلم زبان‌های خارجی به عنوان یکی از مهارت‌های اساسی و ضروری شناخته می‌شود. این مهارت نه تنها افراد را به تبادل فرهنگی و اجتماعی با جوامع دیگر دنیا آماده می‌کند، بلکه در دستیابی به فرصت‌های شغلی جدید و بهبود توانایی‌های شخصی نیز نقش بسیار مهمی دارد. زبان کره‌ای به عنوان یکی از زبان‌های پرطرفدار جهان، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

از اهالی کشور کره جنوبی گرفته تا طرفداران موسیقی و فیلم‌های کره‌ای، همه در جستجوی راهی مؤثر و جذاب برای یادگیری زبان کره‌ای هستند. در این مقاله، ما به بررسی اپلیکیشن‌های یادگیری زبان کره‌ای خواهیم پرداخت که نقش مهمی در تسهیل و تسریع فرآیند یادگیری این زبان دارند. این اپلیکیشن‌ها امکانات گوناگونی را ارائه می‌دهند که به افراد امکان می‌دهند به راحتی و با لذت به مهارت‌های مختلف زبان کره‌ای دست پیدا کنند. پس بیایید با هم نگاهی به دنیای جذاب یادگیری زبان کره‌ای از طریق این اپلیکیشن‌ها بیاندازیم.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

TenguGo Hangul:  فقط برای اپل

یک برنامه مبتدی، عمدتا تلفظ الفبای کره‌ای را از طریق نمایش‌های صوتی و متحرک از موقعیت دهان و زبان نشان می‌دهد. اگرچه محتوای برنامه نسبتاً محدود است، اما انیمیشن‌ها هوشمندانه و واضح هستند و دارای یک تم هیولا زیبا هستند!

TenguGo Hangul: فقط برای اپل

بخش دوم برنامه با عنوان Rhythm Hangul  بعید است که برای اکثر کاربران سودمند باشد. با این حال، بخش «اسرار هانگول» اطلاعات ارزشمندی را ارائه می‌کند و ممکن است به یادگیرندگان کمک کند تا برخی از مفاهیم را تثبیت کنند.

یادگیری زبان کره‌ای توسط Bravo Language (اپل / اندروید)

این برنامه کلمات و عبارات کاربردی را ارائه می‌دهد که به طور مرتب در دسته‌بندی‌هایی مانند عاشقانه  و خرید سازماندهی شده است. برای هر قطعه از واژگان، املای معمولی هانگول/رومانیزه و کلیپ صوتی علاوه بر گزینه گوش دادن به صدا با سرعت کمتر یا ضبط صدای خود برای مقایسه به شما داده می شود.

یادگیری زبان کره‌ای توسط Bravo Language (اپل / اندروید)

این اپلیکیشن هم نسخه رایگان و هم نسخه پولی دارد، اما با مشاهده یک آگهی پنج ثانیه‌ای می توانید به بخش‌های پولی دسترسی پیدا کنید. این برنامه به طور پیوسته در حال گسترش است و گزینه‌ای برای دنبال کردن در فیس‌بوک و توییتر برای دسته‌بندی‌های به روز ارائه می‌دهد.

Mango Languages (اپل / اندروید)

این برنامه یادگیری زبان شیرین و ساده، برای آموزش عبارات کاربردی به شما و استفاده از آن‌ها در زندگی روزمره طراحی شده است. محتوا شنیداری است، با صدای ضبط شده واضح از هر عبارت و به تکرار و ضبط کردن خودتان. دروس واژگان و دستور زبان با هم در واحدهایی به نام « getting around »، « asking opinions » و عبارات مشابه ترکیب می‌شوند. شما عاشق ویژگی تایمر در آزمون‌های درسی خواهید شد که یک مزیت رقابتی و همچنین گزینه دانلود آفلاین درس‌ها را اضافه کرد. متأسفانه، برای ثبت نام در Mango Languages به یک اشتراک گروهی نیاز دارید زیرا آنها خدمات خود را به مؤسسات آموزشی بزرگتر مانند دانشگاه‌ها، کتابخانه‌های عمومی و مراکز اجتماعی می‌فروشند.

Mango Languages (اپل / اندروید)

LingoDeer

LingoDeer   دارای یک رویکرد مبتکرانه و سرگرم‌کننده برای یادگیری است که به شما کمک می‌کند بلافاصله در روز اول صحبت کنید و سپس به طور پیوسته به سمت روانی حرکت کنید.

LingoDeer

درس‌ها ساده شروع می‌شوند و از یک رویکرد ساختاری پیروی می‌کنند تا بتوانید به‌طور شهودی پیشرفت خود را با هر درس احساس کنید و به‌جای فهرست‌های تصادفی از کلمات و عبارات، مانند بسیاری از برنامه‌های دیگر، درس‌های جامع LingoDeer واژگان، جملات و فرهنگ را به‌طور ارگانیک ادغام می‌کنند – به طوری که می‌توانید مهارت‌های جدید خود را فوراً در زندگی واقعی به کار ببرید.اما برنامه‌های زبان فقط زمانی کار می‌کنند که واقعاً بخواهید از آن‌ها استفاده کنید، بنابراین LingoDeer فرمت‌های مختلف درس و آزمون را ارائه می‌کند تا همه چیز را  سرگرم‌کننده و جذاب نگه دارد. به‌علاوه، می‌توانید برای پیگیری پیشرفت‌ها و موفقیت‌های خود، جوایز دستاورد جمع‌آوری کنید.

Hello Talk

Hello Talk  برنامه‌ای است که شما را مستقیماً با افرادی که به زبانی که می‌خواهید یاد بگیرید مسلط هستند و می‌خواهند زبانی را که شما به آن مسلط هستید بیاموزند وصل می‌کند. شما با کسی مسلط به زبان کره‌ای صحبت می‌کنید و به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستید. یک آلمانی که به دنبال یادگیری زبان ژاپنی است با یک ژاپنی که به دنبال تقویت زبان آلمانی خود و غیره است متصل است. این یک مفهوم به اندازه کافی ساده برای درک است و استفاده از آن آسان است، زیرا اکثر ما به هر حال تلفن‌هایمان را در طول روز در دست داریم.

Hello Talk

Memrise

مشابه با Anki ، Memrise  یک سیستم فلش کارت قدرتمند و هوشمند است که به کاربران اجازه می‌دهد واژگان خود را مطالعه کنند. این بدان معناست که می‌توانید صدها درس واژگان را به‌صورت رایگان از کتاب‌های آمادگی TOPIK، فهرست‌های عامیانه زبان مادری، یا برنامه‌های درسی سازگار با دانشگاه Sogang و Yonsei به صورت رایگان دانلود کنید.

Memrise

این برنامه با استفاده از بازی‌های ترکیب و تطبیق، آزمون‌های شنیداری، چالش‌های املایی و اعلان‌های تعریف، واحدهای واژگان را مرور می‌کند تا کلمه در مغز شما کاشته شود. علاوه بر محتوا، شکلک نهال کوچک و بامزه‌ای در گوشه‌ای در طول جلسات بررسی ظاهر می‌شود و زمانی که در نهایت به یک کلمه تسلط پیدا کردید، به شکل یک گل مروارید بنفش شکوفا می‌شود.

TOPIK One (فقط اندروید)

برای کسانی که علاقه مند به شرکت در آزمون TOPIK واقعی هستند، این برنامه نسخه واقعی قبلی آزمون را به شما ارائه می‌دهد که به سطوح آزمون مبتدی، متوسط و پیشرفته تقسیم شده است. در هر کدام، می‌توانید چهار بخش واژگان و گرامر، نوشتن، گوش دادن (نیاز به دانلود فایل‌های اضافی) و خواندن را با کلیک کردن روی پاسخ‌های مناسب تمرین کنید. برای برخی، دیدن و امتحان کردن فقط این یک نسخه از تست ممکن است به اندازه کافی مفید باشد.

TOPIK One (فقط اندروید)

Dongsa (فقط اندروید)- برنامه یادگیری کره ای برای افعال

“Dongsa” در زبان کره‌ای به معنای “فعل” است و این دقیقاً همان چیزی است که این برنامه روی آن تمرکز دارد. این ابزار تماماً در مورد صرف است: در ریشه فعل قرار دهید و هر شکل قابل تصوری از آن را یاد بگیرید. اگر کمی تمرین نوشتن انجام می‌دهید یا در حال مطالعه برای آزمونی هستید که فرم مناسبی برای هر موقعیت می‌طلبد، مطمئناً این یک برنامه ساده و مفید خواهد بود.

Dongsa (فقط اندروید)- برنامه یادگیری کره ای برای افعال

ویکی، بهترین اپلیکیشن رایگان یادگیری زبان کره‌ای

اگر عاشق نمایش‌ها و فیلم‌های کره‌ای هستید (مانند اکثر افرادی که این زبان را یاد می‌گیرند)، آموزش زبان کره ای آنلاین خود را با Viki   امتحان کنید. برنامه رایگان آموزش کره ای با ارائه تعاریف و ترجمه به شما کمک می‌کند محتوای فیلم را درک کنید. شما همچنین می‌توانید صدا و تلفظ کلمات خاص را بشنوید و با گذشت زمان، مهارت های درک مطلب و دایره لغات خود را با Viki بهبود خواهید داد.

ویژگی‌های کلیدی

  • زبان را با محتوای کره‌ای بومی یاد بگیرید
  • در حین مطالعه خود را در فرهنگ کره‌ای غرق کنید
  • ساعت‌ها محتوا را به صورت رایگان تماشا کنید

ویکی، بهترین اپلیکیشن رایگان یادگیری زبان کره‌ای

Talk To Me In Korean،بهترین برنامه برای یادگیری گرامر کره‌ای

Talk To Me In Korean (TTMIK) یک برنامه عالی برای بهبود گرامر کره‌ای شما است. دروس کوتاه و قابل مدیریت است. نام این برنامه باعث می‌شود متوجه شوید که بر مهارت‌های گفتاری متمرکز است، اما Talk To Me In Korean (TTMIK) در واقع بهترین برنامه برای یادگیری گرامر کره‌ای است. اگر تازه شروع کرده‌اید، درس‌ها دانش شما را در مورد قواعد، عبارات و واژگان تقویت می‌کند. مقدمه‌ای بر هانگول با تمرین صفحه کلید، آزمون‌های درک مطلب، نمونه ویدیوهای گفتگو و یادداشت‌های درسی قابل دانلود وجود دارد.

ویژگی‌های کلیدی

  • گرامر کره‌ای را در قالبی ساده و قابل مدیریت بیاموزید
  • فهرست‌ها، ویدیوها و آزمون‌های فراوانی که به شما کمک می‌کند آنچه را که آموخته‌اید به خاطر بسپارید
  • درس‌ها کوتاه هستند تا خسته نشوید

Talk To Me In Korean،بهترین برنامه برای یادگیری گرامر کره‌ای

با اتیچر کره‌ای یاد بگیرید

در این مطلب به معرفی و بررسی اپلیکیشن‌های یادگیری زبان کره‌ای پرداختیم که نقش بسیار مهمی در توسعه مهارت‌های زبانی افراد بازی می‌کنند. زبان کره‌ای به عنوان یکی از زبان‌های جذاب و دلپذیر جهان، با فرهنگ و ادبیات فراوانی که دارد، توجه علاقه‌مندان به زبان‌های جدید را به خود جلب کرده و تبدیل به یکی از زبان‌های پرطرفدار جهان شده است. با توجه به این موارد و با تنوع فرهنگی و تاریخی بسیار جذاب، ما شما را به تجربه یادگیری این زبان دعوت می‌کنیم. خدمات کلاس زبان آنلاین کره ای اموزشگاه اتیچر با تدریس اساتید مجرب و استفاده از منابع آموزشی متنوع، به شما این فرصت را می‌دهد که بر زبان کره‌ای تسلط پیدا کنید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search