skip to Main Content

مزایای یادگیری زبان سوئدی

مزایای یادگیری زبان سوئدی
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

سوئد هر ساله به عنوان یکی از کشورهای برتر در صحبت کردن به زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم رتبه‌بندی می‌شود. مردم سوئد نه تنها در زبان انگلیسی خوب هستند، بلکه بسیار مشتاق و گرم‌خویی هستند، که در اروپا رایج نیست. سوئدی‌ها با سرعت بالایی به انگلیسی صحبت می‌کنند. در سال ۲۰۰۹، زبان سوئدی رسماً به عنوان زبان اصلی سوئد اعلام شد.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

اگرچه بومیان سوئدی سعی می‌کنند تا حد امکان پذیرای افراد غیر سوئدی زبان باشند، اما در واقع توصیه می‌شود اگر قصد دارید در درازمدت در سوئد زندگی کنید، زبان سوئدی را یاد بگیرید. اما اگر سوئدی‌ها به انگلیسی تسلط دارند و صحبت می‌کنند، چرا باید سوئدی یاد بگیریدم؟ در این مطلب چند مزیت مهم یادگیری زبان سوئدی را آوردیم.

فهرست بخش ها

یادگیری زبان سوئدی به نفع اهداف شغلی بلند مدت شماست

شاید مهمتر از همه، یادگیری زبان سوئدی برای موقعیت‌های شغلی بلند‌مدت شما در سوئد مفید باشد. هنگامی که وارد یک زمینه حرفه‌ای شدید، فرصت‌های ارتقاء و ادامه با یک شرکت می‌تواند به مهارت شما در زبان سوئدی بستگی داشته باشد. کارفرمایانی که ممکن است شما را به عنوان یک نقش مدیریتی بالقوه در نظر بگیرند، از اینکه می‌توانند با شما به زبان مادری خود صحبت کنند، قدردانی خواهند کرد، زیرا احساس اطمینان بیشتری می‌کنند که سوء تفاهمی وجود نخواهد داشت.

یادگیری زبان سوئدی به نفع اهداف شغلی بلند مدت شماست

توانایی رهبری تیمی سوئدی‌زبانان بومی نیز آسان‌تر خواهد بود، زیرا قادر خواهید بود کارمندان خود را درک کنید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. داشتن توانایی صحبت کردن به زبان سوئدی و انگلیسی در حین کار محلی و بین المللی، شما را به کاندیدای جذاب‌تری تبدیل می‌کند.

فرصت‌های بهتری برای یافتن کار خواهید داشت

یکی از استرس‌زاترین بخش‌های مهاجرت به یک کشور جدید، یافتن شغل است. اگر می‌خواهید فرصت بهتری برای کار در سوئد داشته باشید، یادگیری زبان سوئدی ضروری خواهد بود. در بسیاری از پیشنهادات شغلی متقاضیان باید زبان سوئدی را بدانند، از جمله مشاغلی که شما را ملزم به دانستن زبان انگلیسی می‌کند. کارفرمایان برای جو کاری ارزش قائل هستند که در آن اشتباهات محدودی بر اساس ارتباطات صورت می‌گیرد. جو کار زمانی بهترین عملکر را خواهد داشت که گروهی از همکاران بتوانند به عنوان یک تیم عمل کنند و زبان مشترک می‌تواند عامل اصلی در آن باشد.

ممکن است به مکانی در سوئد نقل مکان کنید که شهر بزرگی محسوب نمی‌شود. در شهرهای کوچکتر، مسافران و گردشگران خارجی کمتری برای شرکت‌ها وجود خواهد داشت که نیاز به استخدام فردی که سوئدی صحبت نمی‌کند را محدود می‌کند. همچنین در نظر داشته باشید که هنگام تلاش برای انجام یک کار، برای بسیاری راحت‌تر است که به زبان مادری خود ارتباط برقرار کنند، از جمله سوئدی‌های مسلط به انگلیسی.

با ۱۰ میلیون نفر ارتباط برقرار کنید

حدود ۱۰ میلیون نفر در جهان به زبان سوئدی صحبت می‌کنند. اگر سوئدی صحبت می‌کنید، می‌توانید از بین این ۱۰ میلیون، دوست جدید پیدا کرده و ارتباط برقرار کنید. و بهتر از همه، مردم سوئد بسیار خونگرم هستند. اگر شنیدند که سوئدی یاد می‌گیرید، قطعا به شما کمک خواهند کرد. بنابراین، شما هرگز نگران خجالت کشیدن بابت اشتباهات خود، نخواهید بود.

با 10 میلیون نفر ارتباط برقرار کنید

یادگیری زبان سوئدی آسان است

به طور رسمی، چیزی به عنوان زبان آسان یا سخت برای یادگیری وجود ندارد. اما، یادگیری زبان سوئدی برای انگلیسی زبانان مادری نسبت به سایر زبان‌ها قطعا آسان‌تر است. سوئدی یک زبان آلمانی شمالی است و از آنجایی که انگلیسی یک زبان ژرمنی غربی است، به این معنی است که این دو ارتباط نزدیک دارند. بر اساس گزارش موسسه خدمات خارجی ایالات متحده، زبان سوئدی در دسته اول قرار دارد. این بدان معناست که برای رسیدن به تسلط فقط به ۶۰۰ ساعت مطالعه نیاز دارید. البته، این عدد فقط یک راهنما است.

شما می‌توانید زبان سوئدی را خیلی سریع‌تر یاد بگیرید، به خصوص اگر قبلا انگلیسی یاد گرفته باشید. البته همانطور که به مدرس زبان روسی برای یادگیری زبان روسی نیاز دارید یا به طور کلی برای یادگیری هر زبانی به مدرس نیاز دارید، برای یادگیری سوئدی، داشتن یک معلم سوئدی بسیار موثر خواهد بود.

یادگیری زبان سوئدی نشان‌دهنده احترام به فرهنگ سوئدی است

یکی از بهترین راه‌ها برای ادغام در یک کشور جدید، احترام به فرهنگ و روش مردم است. و اگر علاقه‌مند به مهاجرت به سوئد هستید، یادگیری زبان بهترین راه برای شروع این فرآیند است. زبان سوئدی دروازه‌ای برای ورود به فرهنگ این کشور اسکاندیناوی است. یادگیری زبان سوئدی تضمین می‌کند که در محیط جدید خود پیشرفت کنید و بومیان شما را بیشتر می‌پذیرند.

یادگیری زبان سوئدی نشان‌دهنده احترام به فرهنگ سوئدی است

سوئدی‌ها واقعاً قدردان خواهند بود که شما نشانه‌هایی از اهمیت دادن به راه‌ها و سرزمین‌شان را نشان می‌دهید. رفتن به هر کشور خارجی با این نگرش که تمایلی به تغییر و تطبیق ندارید راه خوبی برای موفقیت در آنجا نیست. برای اینکه واقعاً از هر تجربه مسافرتی لذت ببرید، باید مایل به امتحان چیزهای جدید باشد.

تناسب در اجتماع؛ مزیتی برای مهاجران کشور سوئد!

آیا تا به حال در محاصره مردم احساس تنهایی کرده‌اید؟ بسیاری از مهاجرین مقیم سوئد این را تجربه کرده‌اند و که احساس خوشایندی نیست. مردم سوئد تمایل به زبان انگلیسی دارند، اما گاهی اوقات احساس راحتی بیشتری می‌کنند که به زبان مادری خود صحبت کنند. بسیاری از ما شرایطی را تجربه کرده‌ایم که با دو سوئدی هستیم که همگی انگلیسی صحبت می‌کنند.

تناسب در اجتماع؛ مزیتی برای مهاجران کشور سوئد!

ناگهان یکی از همکاران سوئدی نمی‌داند چگونه چیزی را به زبان انگلیسی بیان کند، بنابراین به سوئدی روی می‌آورند. دراین صورت آنچه معمولاً اتفاق می‌افتد این است که سوئدی‌ها فراموش می‌کنند که به عقب برگردند و به زبان انگلیسی صحبت کنند، و این شرایط شبیه به حالتی است که شما یک فیلم خارجی را بدون زیرنویس تماشا کنید. هیچ کس احساس کنار گذاشته شدن را دوست ندارد و بدون یادگیری زبان سوئدی، مواقع زیادی احساس می‌کنید که کنار گذاشته شده‌اید.

یادگیری زبان سوئدی باعث ایجاد ارتباط بهتر می‌شود

هنگامی که به سوئد نقل مکان می‌کنید، یادگیری زبان سوئدی به ارتباطات کلی کمک می‌کند. اگرچه اکثر مردم سوئد به خوبی انگلیسی صحبت می‌کنند، باید به یاد داشته باشید که انگلیسی هنوز زبان دوم آن‌هاست. اغلب مواقعی وجود دارد که یک فرد سوئدی منظور شما را متفاوت از آنچه شما گفته‌اید درک می‌کند. مردم سوئد ممکن است کلمات شما را بیش از حد تحت اللفظی بگیرند یا زمینه اصلی را به گونه‌ای دیگر درک کنند. همچنین، ممکن است برخی چیزها به زبان انگلیسی توسط یک سوئدی زبان مادری به شما گفته شود که ممکن است شما را گیج کند. در اینجا، یادگیری زبان سوئدی برای انتقال و دریافت مطالب بسیار مهم است.

یک مهارت جدید می‌تواند مساوی با لذت بیشتر باشد

یادگیری زبان سوئدی به شما یک مهارت کاملاً جدید می‌دهد و از توانایی صحبت کردن به یک زبان جدید لذت خواهید برد. زبان سوئدی پرکاربردترین زبان دنیا نیست اما یادگیری آن لذت‌بخش است! تصور کنید با یک همراه سوئدی به یک کشور جدید سفر می‌کنید و می‌توانید با آن‌ها سوئدی صحبت کنید. هیچ کس دیگری نمی‌فهمد که شما چه می‌گویید‌ و نشان می‌دهد که بلد بودن یک زبان کمیاب چقدر می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

یادگیری زبان سوئدی توانایی شما را برای یادگیری زبان‌های دیگر افزایش می دهد

اگر به سوئد نقل مکان می‌کنید، احتمالاً به فرهنگ‌ها و زبان‌های دیگر نیز علاقه دارید. از آنجایی که شما بسیار نزدیک به دانمارک و نروژ زندگی خواهید کرد، ممکن است خوب باشد که از مهارت‌های سوئدی خود برای یادگیری برخی از زبان‌های کشورهای همسایه اسکاندیناوی استفاده کنید.

یادگیری زبان سوئدی توانایی شما را برای یادگیری زبان‌های دیگر افزایش می دهد

یادگیری زبان سوئدی می‌تواند توانایی شما را در یادگیری زبان نروژی و دانمارکی افزایش دهد زیرا این زبان‌ها شبیه‌ترین زبان‌ها هستند. این مورد همچنین باعث می‌شود که مهارت‌ها و فرصت‌های بیشتری برای گسترش کسب و کار و آرزوهای شغلی خود در سراسر اروپای شمالی داشته باشید. همچنین خوب است بدانید که برخی از مشاغل از متقاضیان می‌خواهند که نه تنها به زبان سوئدی بلکه نروژی یا دانمارکی نیز مسلط باشند.

با یادگیری زبان سوئدی خود را به چالش بکشید

با مهاجرت به یک کشور خارجی، شما در حال حاضر کارهای زیادی انجام داده‌اید! توانایی نقل مکان به مکان دیگری نشان‌دهنده توانایی قوی برای سازگاری و غلبه بر چیزی است که دیگران ممکن است نداشته باشند. اگر از پیروزی و نشان دادن اراده قوی خود لذت می‌برید، این کار را با یادگیری یک زبان جدید ادامه دهید. یادگیری یک زبان جدید در بزرگسالی سخت است و گاهی اوقات می‌تواند بسیار خسته کننده باشد.

با این حال، احساس موفقیتی که پس از تسلط بر یک زبان جدید (مخصوصاً زبانی به سختی سوئدی) احساس خواهید کرد، بسیار رضایت‌بخش خواهد بود. مردم سوئد بسیار حامی هستند، بنابراین شما می‌توانید به دوستان و همکاران جدید خود تکیه کنید تا در هنگام یادگیری زبان سوئدی به شما کمک کنند.

یادگیری زبان سوئدی با اُتیچر

یادگیری زبان سوئدی، به عنوان یکی از زبان‌های جذاب، می‌تواند در غنی‌تر کردن تجربه زندگی و افزایش فرصت‌های شغلی و تحصیلی موثر باشد. ما می‌توانید برای بهره‌مندی از این مزایا و برای یادگیری زبان سوئدی از خدمات آموزشی زبان اتیچر استفاده کنید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما

اُتیچر با دارا بودن کادر متخصص و مدرسان مجرب، برای شما امکان یادگیری زبان سوئدی با رویکردهای مدرن و موثر را فراهم می‌کند. از کلاس آنلاین زبان تعاملی تا منابع آموزشی متنوع، این آموزشگاه یک محیط فعال و جذاب برای بهبود مهارت‌های زبانی شما ارائه می‌دهد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search