skip to Main Content

راهنمای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یکی از رایج‌ترین سوالات زبان آموزان پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی است. در این مقاله قصد داریم بر اساس تجربه معیارهای انتخاب یک آموزشگاه زبان انگلیسی را باهم بررسی کنیم. به شما اطمینان می‌دهیم با مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی را در شهر و محله خود پیدا کرده و مسیر یادگیری انگلیسی را دنبال کنید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

·        اعتبار و سابقه آموزشگاه را بررسی کنید

اولین گام برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی، بررسی اعتبار و سابقه آموزشگاه است. یک آموزشگاه خوب سابقه درخشانی در آموزش زبان انگلیسی دارد و معمولاً در طی سالیان فعالیت خود توانسته رضایت زبان‌آموزان را جلب کند.

·        به‌روز بودن و کیفیت منابع آموزشی را فراموش نکنید

دومین ویژگی یک آموزشگاه زبان انگلیسی مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی، به‌روزبودن منابع استفاده شده و استفاده از متدهای جدید تدریس است. دقت داشته باشید که زبان و آموزش زبان کاملاً پویاست. هرساله منابع جدیدی برای آموزش زبان انگلیسی توسط دانشگاه‌های معتبر به‌روزرسانی و تالیف شده و به همین دلیل باید به آپدیت‌بودن منابع آموزشی توجه ویژه‌ای داشت. از طرف دیگر استفاده از شیوه‌های قدیمی آموزش زبان انگلیسی چندان مفید نیست و یک آموزشگاه مناسب همیشه به دنبال بهبود شیوه‌های تدریس اساتید خود است. در صفحه آموزش زبان انگلیسی میتوانید به روز ترین منابع آموزش زبان انگلیسی را مشاهده کنید. 

معرفی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

·        هزینه‌ها را فراموش نکنید!

یکی دیگر از معیارهای ما برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی، توجه به هزینه و شهریه کلاس‌هاست. دقت داشته باشید که بودجه بالاتر به شما امکان می‌دهد از اساتید باتجربه‌تر بهره‌مند شوید. بنابراین در بحث هزینه و  بودجه ابتدا باید شرایط مالی خودتان را بررسی کنید و سپس با مقایسه آموزشگاه‌های مختلف بهترین آموزشگاه را انتخاب کنید.

·        رفت و آمد را فراموش نکنید

در شهرهای بزرگ مثل تهران رفت و آمد به آموزشگاه زبان انگلیسی همیشه زمان‌بر است و باید ترافیک را در نظر بگیرید. بنابراین برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی، حتماً به موقعیت محل زندگی خودتان و آموزشگاه زبان انگلیسی توجه داشته باشید. از طرف دیگر حتماً آموزشگاهی را انتخاب کنید که ساعات منعطفی را برای برگزاری کلاس دارد و به شما امکان می‌دهد که در ساعاتی که دوست دارید در آموزشگاه زبان انگلیسی کلاس زبان خود را برگزار کنید. پیشنهاد میکنیم مقاله چطور مدرس زبان شویم را مطالعه کنید. 

·        امکانات و خدمات آموزشگاه را فراموش نکنید

با توجه به این‌که در آموزشگاه حضوری باید چند ساعت حضور داشته باشید، وجود امکانات رفاهی و خدمات را باید مد نظر داشته باشید. امکاناتی مثل دسترسی راحت، کافه یا بوفه، کتابخانه و مواردی از این دست رفاه بیش‌تری را به شما می‌دهد. از طرف دیگر وجود خدمات مشاوره رایگان، کارگاه‌های مختلف آموزشی و همراهی اساتید نیز می‌تواند به شما کمک کند.

چطور یک آموزشگاه زبان انگلیسی را انتخاب کنیم

کدام آموزشگاه زبان انگلیسی را در تهران پیشنهاد می‌دهیم؟

با توجه به تنوع و تعدد آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در تهران، نمی‌توانیم تنها یک آموزشگاه را به شما معرفی کنیم اما با توجه به معیارهایی که معرفی کردیم می‌توانید بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی را انتخاب کنید و در کلاس انگلیسی شرکت کنید اما ما یک پیشنهاد بهتر هم داریم.

اُتیچر؛ یک قدم جلوتر از بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

شما می‌توانید برای شرکت در کلاس‌های زبان انگلیسی از اُتیچر کمک بگیرید. اُتیچر یک پلتفرم آنلاین برای ایجاد ارتباط میان مدرسان و زبان‌آموزان است.

در اُتیچر هیچ محدودیتی برای برگزاری کلاس ندارید و از هر جا ایران و جهان تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانید در کلاس زبان برگزار کنید. تمام اساتید اُتیچر توسط واحد آموزش تعیین سطح شده و از نظر کیفیت آموزش مورد تایید ما هستند. از طرف دیگر اولین جلسه شما با استاد زبان کاملاً رایگان است تا فرصت داشته باشید استاد را ارزیابی کنید و در کلاس شرکت کنید.

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

نکته دیگری که اُتیچر را به یک پلتفرم بهتر نسبت به آموزشگاه‌های زبان انگلیسی تبدیل می‌کند، قیمت پایین‌تر کلاس‌ها و انعطاف‌پذیری در ساعت برگزاری کلاس است. قیمت کلاس زبان انلاین در اُتیچر توسط مدرسان تعیین شده و شما متناسب با بودجه خود می‌توانید در کلاس زبان شرکت کنید.

از طرف دیگر شما می‌توانید با هماهنگی استاد در هر ساعت و زمانی که دوست دارید در کلاس زبان انگلیسی شرکت کنید.

 از خدمات دیگر اُتیچر تعیین سطح رایگان و تلفنی است که اولین گام برای شروع کلاس زبان است. اگر تمایل دارید از خدمات اُتیچر بهره‌مند شوید همین حالا فرم زیر را تکمیل کنید تا همکاران ما در واحد آموزش با شما تماس حاصل کنند.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search