skip to Main Content

آموزش کتاب امریکن انگلیش فایل

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

یادگیری زبان انگلیسی به‌صورت اصولی و آکادمیک موجب می‌شود، زبان‌آموزان با سرعت بهتری تجربه‌های جدید را کسب کنند. همچنین برای یادگیری اصولی زبان انگلیسی روش‌های بسیاری مانند کلاس‌های آنلاین یا حضوری، تماشای فیلم و سریال و مطالعه کتاب‌های آموزشی وجود دارد.

در این بین یکی از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری و آموزش زبان انگلیسی کتاب «امریکن انگلیش فایل» است. بسیاری از زبان‌آموزان برای شروع یادگیری از این کتاب کمک می‌گیرند. همچنین افرادی که برای سطوح بالاتر زبان انگلیسی مطالعه می‌کنند، از کتاب امریکن انگلیش فایل استفاده می‌کنند. در این مطلب قصد داریم در رابطه با معرفی و آموزش کتاب امریکن انگلیش فایل صحبت کنیم و اشاره‌ای به مزایا و ویژگی‌های این کتاب خواهیم داشت.

فهرست بخش ها

آموزش کتاب امریکن انگلیش فایل؛ از مبتدی تا پیشرفته

کتاب‌های امریکن انگلیش فایل در چند سطح مختلف قرار دارد که برای همه زبان‌آموزان مناسب است. کتاب‌های این مجموعه به نحوی طراحی شده‌اند، که کلیه افراد از مبتدی تا پیشرفته، می‌توانند برای مباحث آموزشی زبان انگلیسی از این کتاب‌ها کمک بگیرند. اولین سطح کتاب امریکن انگلیش فایل، استارتر نام دارد. این فصل متعلق به افرادی است که اطلاعات بسیار کمی از زبان انگلیسی دارند و مکالمات ساده انگلیسی را به درستی متوجه نمی‌شوند. این مجموعه کتاب انگلیسی ۱۲ درس دارد و مباحثی مانند روزهای هفته، افعال، رنگ‌ها و صفت‌ها و نوشیدنی‌ها و شمارش اعداد را به زبان‌آموزان یاد می‌دهد.

فصل اول کتاب امریکن فایل انگلیش؛ مناسب زبان‌آموزان سطح بسیار مبتدی

اولین فصل از آموزش کتاب امریکن انگلیش فایل متعلق به افرادی است که آشنایی بسیار اندکی از زبان انگلیسی دارند. معمولا افرادی که کلمات و جملات بسیار ساده را متوجه می‌شوند، در این گروه قرار می‌گیرند و فصل اول کتاب امریکن فایل انگلیش برایشان بسیار کاربردی است. در این فصل از کتاب مباحثی مانند خوش‌آمدگویی، مکالمه در رابطه با رنگ‌ها، صحبت در مورد موضوعات ساده، یادگیری افعال و مکالمه در رابطه با تفریحات مورد بحث قرار می‌گیرد.

توجه داشته باشید اگر به دنبال کتاب آموزشی زبان برای مبتدیان هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله تحت عنوان بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان را در مجله اُتیچر مطالعه کنید. در این مقاله بهترین کتاب‌ها برای افراد مبتدی را به‌صورت کامل شرح داده‌ایم.

مجموعه دوم کتاب American English File؛ کتابی مناسب افراد سطح پایین تا متوسط

فصل یا مجموعه دوم کتاب American English File مناسب افرادی است که در سطح مبتدی تا پیش از متوسط قرار دارند. افرادی که در ابتدای یادگیری زبان انگلیسی هستند، می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند.

در این فصل به موضوعاتی مانند توصیف افراد، ویژگی‌های ظاهری، حروف اضافه، توضیح شهر و روستا، اطلاعات بدن، اسامی حیوانات و موضوعات مرتبط با دانشگاه و مدرسه پرداخته می‌شود. از این فصل کتاب امریکن انگلیش فایل می‌توان به‌عنوان بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان یاد کرد.

قسمت سوم کتاب امریکن انگلیش فایل؛ مناسب افرادی با سطح متوسط

مجموعه سوم کتاب American English File مناسب افرادی است که در سطح متوسط زبان انگلیسی قرار دارند و دوره‌های مبتدی زبان انگلیسی را طی کرده‌اند. در این کتاب به مطالبی مانند آشپزی، حمل‌و‌نقل، مکالمات تلفنی، فیلم و موسیقی، خرید، وسایل الکترونیکی و جملات شرطی اشاره می‌شود. توجه داشته باشید هنگامی این کتاب را مطالعه کنید که سطوح دیگر را به خوبی گذرانده باشید.

کتاب‌های بسیاری برای آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. به‌عنوان نمونه کتاب آموزشی «Speak Out» یکی از انواع کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی برای بزرگسالان است. این کتاب با همکاری موسسه «BBC Learning English» تهیه شده است و مهارت مکالمه زبان‌آموزان را به خوبی افزایش می‌دهد. برای آشنایی با سایر کتاب‌های آموزشی بزرگسالان توصیه می‌کنیم، مقاله منتشر شده در مجله اُتیچر تحت عنوان بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان را مطالعه کنید. در این مقاله لیستی از بهترین کتاب‌ها برای بزرگسالان قرار دارد.

فصل چهارم کتاب امریکن انگلیش فایل؛ مجموعه‌ای نیمه‌پیشرفته

 کتاب چهارم متعلق به افرادی است که مکالمه‌های زبان انگلیسی را متوجه می‌شوند و توانایی مشاهده فیلم‌‌های انگلیسی را دارند. در آموزش کتاب امریکن انگلیش فایل، مجموعه چهارم، به موضوعاتی شامل انواع بیماری‌ها، مد و پوشاک، محیط زیست، احساسات و عواطف، تبلیغات و کسب و کار و درک مطلب اشاره شده است. اگر مشتاق به آموزش زبان انگلیسی در سطح متوسط به بالا هستید، این مجموعه از کتاب‌های American English File به شما کمک خواهد کرد.

آخرین مجموعه کتاب American English File؛ مناسب آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی

آخرین درجه از کتاب امریکن انگلیش فایل مختص افرادی است که توانایی حضور در آزمون‌های بین‌المللی مانند تافل و آیلتس را دارند و بعد از مطالعه این مجموعه به‌راحتی می‌توانید در چنین آزمون‌های سطح بالایی شرکت کنید.

موضوعات این مجموعه نیز شامل توریسم و گردشگری، صفات ترکیبی، تاریخ، معرفی کتاب‌های انگلیسی و موضوعات پیچیده دیگر است. توجه داشته باشید برای آمادگی بیشتر باید در کنار مطالعه این مجموعه از تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین کمک بگیرید. با در اختیار داشتن معلم آنلاین زبان انگلیسی به خوبی می‌توانید زبان به سطح‌های بالاتری از زبان انگلیسی دست پیدا کنید.

استفاده از بهترین اساتید زبان انگلیسی در کنار مطالعه کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی

در این مقاله از مجله اُتیچر در رابطه با آموزش کتاب امریکن انگلیش فایل صحبت کردیم و اشاره‌ای به فصل‌های مختلف این کتاب ارزشمند داشتیم. مجموعه کتاب‌های American English File به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های آموزشی زبان انگلیسی شناخته می‌شود و افراد بسیاری در سطوح مختلف می‌توانند از این مجموعه کتاب‌ها استفاده کنند. توصیه می‌کنیم در کنار مطالعه این کتاب از بهترین اساتید زبان انگلیسی در مجموعه اُتیچر نیز کمک بگیرید.

کلاس زبان اُتیچر به عنوان بهترین پلتفرم آموزش آنلاین زبان انگلیسی شناخته می‌شود. در حال حاضر بیش از ۱۲ زبان خارجی در این پلتفرم تدریس می‌شود و ۵۰۰ استاد زبان در اُتیچر فعالیت می‌کنند. برای آشنایی با کلیه خدمات اُتیچر پیشنهاد می‌کنیم به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search