skip to Main Content

کتاب آموزش زبان اسپانیایی             

معرفی کتاب آموزش زبان اسپانیایی
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

کتاب‌ها راهی عالی برای یادگیری زبان هستند، اما بهترین کتاب‌ها برای یادگیری زبان اسپانیایی کدامند؟ راه‌های زیادی برای یادگیری زبان اسپانیایی وجود دارد، مانند: کلاس‌های حضوری در آموزشگاه زبان، کلاس‌های آنلاین زنده، اپلیکیشن‌های موبایل، دوره‌های آموزش آنلاین از راه دور و غیره.

کتاب‌ها منبع ارزشمند دیگری هستند که اگر به درستی انتخاب شوند، می‌توانند تمام نظریه‌های دستور زبان را که به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار دهند و همچنین فرصت‌هایی را برای تمرین آنچه یاد می‌گیرید به شما می‌دهند. کتاب‌ها ممکن است یک روش سنتی برای یادگیری اسپانیایی باشند، در عین حال یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری زبان هستند و انواع مختلفی از کتاب‌ها برای ارائه آموزش همه جانبه زبان وجود دارد. در این مطلب بهترین کتاب‌های آموزش زبان اسپانیایی را به شما معرفی می‌کنیم.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

چگونه بهترین کتاب‌ها را برای یادگیری اسپانیایی انتخاب کنیم

تعداد شگفت‌انگیزی از کتاب‌ها برای یادگیری اسپانیایی در خانه وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید! بنابراین، چگونه می‌توانید کتاب مناسب را انتخاب کنید؟ زبان‌آموزان مختلف بسته به اینکه چه چیزی و چگونه می‌خواهند یاد بگیرند، ترجیحات خاص متفاوتی خواهند داشت، بنابراین ما یک لیست مفید از بهترین کتاب‌های مناسب برای یادگیری اسپانیایی را گردآوری کرده ایم! تمام کتاب‌های آموزشی این لیست درجه یک هستند! شما می‌توانید با خیال راحت به هر یک از این کتاب‌ها برای کمک به یادگیری زبان اسپانیایی به شیوه‌ای واضح و جامع اعتماد کنید. در اینجا توصیه‌هایمان را برای بهترین کتاب آموزش اسپانیایی در اختیار شما قرار دادیم، بیایید شروع کنیم!

چگونه بهترین کتاب‌ها را برای یادگیری اسپانیایی انتخاب کنیم

کلید جادویی مادریگال به زبان اسپانیایی- بهترین کتاب درسی همه جانبه اسپانیایی خودخوان

Madrigal’s Magic Key to Spanish ابتدا در سال ۱۹۵۳ منتشر شد! این کتاب جواهری است که در طول سال‌ها به بسیاری از زبان‌آموزان اسپانیایی کمک کرده است. نویسنده، معلم زبان مارگاریتا مادریگال است که در سال ۱۹۱۲ در کاستاریکا به دنیا آمد و در سال ۱۹۸۳ پس از نوشتن ۲۵ کتاب بسیار محبوب به هفت زبان درگذشت.

کلید جادویی مادریگال به زبان اسپانیایی

Madrigal’s Magic Key to Spanish  یکی از محبوب‌ترین و بهترین کتاب‌های یادگیری اسپانیایی در آمازون است. رتبه آن به طور مداوم پنج ستاره است. مارگاریتا مادریگال انرژی خود را بر خلق کتابی متمرکز کرد که یادگیری زبان اسپانیایی را با تأکید بر یادگیری یک زبان کاربردی، سرگرم‌کننده می‌کرد. صرف افعال به آرامی معرفی می‌شوند و مادریگال ترجیح داد که زمان گذشته را همان اول به جای زمان حال معرفی کند، همانطور که در اکثر کتاب‌های درسی اسپانیایی معمول است. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه بسیاری از کلمات اسپانیایی در زبان انگلیسی بسیار شبیه هستند و به زبان‌آموز اعتماد به نفس داده و به آن‌ها نشان می‌دهد که قبل از شروع کار چقدر می دانند!

گام به گام آسان اسپانیایی-بهترین کتاب کار اسپانیایی با توضیحات گرامری آسان برای دنبال کردن

Easy Spanish Step-by-Step  یکی دیگر از پرفروش‌ترین کتاب‌های یادگیری اسپانیایی با هزاران امتیاز ۵ ستاره در آمازون است. نویسنده باربارا برگشتاین است که یک معلم و مترجم اسپانیایی از نیویورک است. این یک کتاب گرامر اسپانیایی است و تمام زمینه‌های مهم را پوشش می‌دهد، اما این کتاب در هضم آسان گرامر بسیار موفق است. سبک تدریس برگشتاین از یک رویکرد ” building block” برای یادگیری زبان استفاده می‌کند که به موجب آن دانش‌آموز به طور طبیعی از طریق گرامر، افعال و واژگان پیشرفت می‌کند. با این حال، بهترین بخش این کتاب، فرصتی است که به خواننده می‌دهد تا آنچه را که آموخته است، تمرین کند. در هر بخش تمرین‌هایی نوشته شده تا دانش شما را آزمایش کند، همراه با تمرین‌های جالب درک مطلب، برای کمک به ایجاد واژگان و تقویت دانش گرامر خود. این یک کتاب درسی اسپانیایی بسیار موثر برای خودآموزی است.

گام به گام آسان اسپانیایی بهترین کتاب برای یادگیری اسپانیایی است اگر به یک رویکرد ساختاریافته برای یادگیری علاقه دارید. کتاب در یک توالی منطقی جلو رفته و پیشرفت می‌کند و مهارت‌های دانش‌آموز را به شیوه‌ای بسیار منظم و روشمند می‌سازد.

گام به گام آسان اسپانیایی-بهترین کتاب کار اسپانیایی با توضیحات گرامری آسان برای دنبال کردن

کتاب عبارت آسان اسپانیایی- بهترین کتاب آموزش اسپانیایی برای عبارات مفید

دکتر پابلو گارسیا لوئزا با گردآوری این مجموعه فوق‌العاده از بیش از ۷۰۰ عبارت مفید روزمره کار بسیار بزرگی انجام داد. کتاب Easy Spanish Phrase Book یکی از پرفروش‌ترین عبارات اسپانیایی-انگلیسی در آمازون است و نظرات بسیار کمی کمتر از ۵ ستاره دارد. کتاب‌های عباراتی مانند این، فقط برای کسانی نیست که تعطیلات می‌خواهند با چند کلمه دوستانه در فرودگاه یا رستوران ارتباط برقرار کنند!

کتاب عبارت آسان اسپانیایی

آن‌ها همچنین منابع مفیدی برای درک بهتر صحبت کردن اسپانیایی‌زبانان هستند. دانش‌آموزان اسپانیایی در هر سطحی می‌توانند از طریق کتابی مانند کتاب عبارت آسان اسپانیایی پابلو گارسیا لوئزا بخوانند و خودشان ببینند که چگونه جملات معمولی ساخته می‌شوند. Easy Spanish Phrase Book  یک کتاب کوچک است که با در نظر گرفتن سفر نوشته شده است. این کتاب به‌عنوان یک کتاب مرجع مفید بسیار خوب عمل می‌کند تا مانند فرهنگ لغت مرتباً آن را ورق بزنید. همچنین یک راهنمای تلفظ مفید برای اطمینان از نحوه تلفظ عبارات وجود دارد.

اسپانیایی پایه- بهترین کتاب آموزش اسپانیایی برای دانش آموزان مبتدی

دوروتی ریچموند پنج کتاب در این مجموعه «تمرین کامل می‌کند» نوشته است و به زبان‌آموزان بی‌شماری کمک کرده‌اند تا با زبان اسپانیایی خود مسلط شوند. این مجموعه یکی از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری اسپانیایی برای مبتدیان است و یکی دیگر از کتاب‌های درسی اسپانیایی بسیار موثر برای خودآموزی. سرفصل‌های کتاب “تمرین کامل می‌کند: زبان اسپانیایی پایه” کوتاه و شیرین هستند و این اطمینان را می‌دهند که زبان‌آموز جدید در باتلاق دستور زبان پیچیده گرفتار نمی‌شود.

بهترین کتاب آموزش اسپانیایی برای دانش آموزان مبتدی

ریچموند به وضوح هر یک از کتاب‌های خود را برای دانش‌آموزان مبتدی و سهولت در مراحل اولیه یادگیری اسپانیایی، برنامه‌ریزی کرده است. دانش‌آموزان از طرح‌بندی منظم کتاب و تعامل ارائه شده توسط تمرینات آن استقبال می‌کنند. محتوا به خوبی تهیه و ارائه شده تا دانش‌آموز از تمام زمینه‌های کلیدی زبان اسپانیایی سطح مبتدی بدون احساس خستگی لذت ببرد.

 داستان‌های کوتاه به زبان اسپانیایی برای مبتدیان- بهترین کتاب اسپانیایی با داستان‌های کوتاه برای مبتدیان

این کتاب شامل مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از داستان‌های کوتاه جالب اسپانیایی برای مبتدیان است که برای دانش‌آموزانی که تازه شروع به یادگیری کرده‌اند، طراحی شده‌اند. موضوعات واقع گرایانه است و بر استفاده از واژگان پایه و ساختار جمله متمرکز است. در ابتدای کتاب دستورالعمل‌هایی وجود دارد که چگونه خواننده باید هر فصل را بخواند تا از کتاب حداکثر استفاده را ببرد. شما تشویق می‌شوید سعی کنید هر فصل را به آرامی بخوانید و به جای ترجمه تک تک کلمات، معنای کلی را درک کنید.

داستان‌های کوتاه به زبان اسپانیایی برای مبتدیان

هر فصل با یک مسابقه همراه است تا ببینید خواننده چه چیزی را درک کرده است و از میزان درک شما شگفت زده خواهید شد. این کتاب جهت یادگیری زبان اسپانیایی به طور هوشمندانه‌ای برای ایجاد اعتماد به نفس دانش‌آموز با پرت کردن حواس شما از فرآیند یادگیری و کمک به شما برای غرق شدن در متن کتاب به زبان اسپانیایی، تنظیم شده است.

Barron’s 501 Spanish Verbs- بهترین کتاب درسی اسپانیایی برای یادگیری افعال و صرف افعال اسپانیایی

Barron’s 501 Spanish Verbs  مجموعه‌ای عالی از مفیدترین افعال اسپانیایی با تمام صیغه‌های مختلف آن‌ها است. افعال به ترتیب حروف الفبا، با یک فعل، صرف آن، و مثال‌های قابل استفاده، در هر صفحه ارائه شده است. همچنین فهرست‌هایی از اصطلاحات، متضادها و مترادف‌ها و خلاصه‌های مختصر برای ارجاع آسان وجود دارد. این کتاب به عنوان یکی از بهترین کتاب‌های موجود برای یادگیری اسپانیایی و کتاب درسی مورد نیاز برای یادگیری افعال اسپانیایی توصیه می‌شود. به طور کلی یادگیری افعال و گرامر، یکی از اولین‌ و مهمترین قدم‌ها برای یادگیری هر زبانی هستند. چه به دنبال یادگیری زبان اسپانیایی باشید، چه در کلاس زبان فرانسه شرکت کنید، و چه تازه به سراغ یادگیری زبان آلمانی و یا هر زبان دیگری رفته باشید، قطعا اولین گام، یادگیری افعال  و صیغه‌های آن خواهد بود.

Barron’s 501 Spanish Verbs  برای سال‌ها منبع یادگیری اسپانیایی قابل اعتماد بوده و هزاران نقد درخشان در آمازون دارد. این نسخه در حال حاضر به چاپ نهم رسیده است و تعداد صفحات آن، ۷۰۴ صفحه است! در حال حاضر محتوای صوتی قابل دانلود کتاب نیز وجود دارد که به زبان‌آموز این فرصت را می‌دهد تا دانش گرامر اسپانیایی خود را در موقعیت های مختلف به کار گیرد. تمرینات شامل تکمیل جمله و درک شنیداری است.

کتاب 501 لغت اسپانیایی

زبان اسپانیایی را با پائول نوبل برای مبتدیان یاد بگیرید- بهترین کتاب صوتی یادگیری اسپانیایی

پائول نوبل کتاب‌های صوتی مختلف و محبوب یادگیری اسپانیایی ایجاد کرده و این بخش، مجموعه‌ای از سه کتاب سطح مبتدی او است. در این مجموعه بیش از سیزده ساعت از یادگیری صوتی هدایت شده لذت می‌برید و یکی از محبوب‌ترین کتاب های صوتی آمازون با ۵ ستاره است. این کتاب صوتی، یک راه سرگرم‌کننده برای یادگیری اسپانیایی است. هیچ تست گرامر، تمرین یا امتحانی وجود ندارد. یک کتابچه مرجع قابل دانلود وجود دارد، اما ایده این است که بنشینید، استراحت کنید و به این کتاب صوتی یادگیری اسپانیایی گوش دهید. رویکرد آموزشی پائول نوبل آرام و دلگرم‌کننده است. او به شما یاد می‌دهد که چگونه جملات مفید بسازید و به شما کمک می‌کند تا مجموعه واژگان خود را از طریق تکرار و غرق شدن در سناریوهای عملی روزمره بسازید.

جمع‌بندی

کتاب‌های زیادی برای آموزش زبان اسپانیایی وجود دارد که ما در این مطلب سعی کردیم تعدادی از بهترین کتاب‌های قابل استفاده برای سطح مبتدی را معرفی کنیم. شما می‌توانید با استفاده از این کتاب‌ها به همراه دوره‌های کلاس آنلاین زبان اتیچر برای زبان اسپانیایی به راحتی به این زبان مسلط شوید و از سفر‌های خود یا تحصیل در کشور‌های اسپانیولی زبان لذت ببرید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search