skip to Main Content

پادکست آموزش انگلیسی با لهجه آمریکایی 

پادکست آموزش انگلیسی با لهجه آمریکایی
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

زمانی که به دنبال راهکارهای نوین برای یادگیری زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی هستیم، پادکست‌ها به عنوان یک ابزار موثر و جذاب ظاهر می‌شوند. پادکست‌های آموزشی با لهجه آمریکایی نه تنها ما را به چالش می‌کشند بلکه تجربه‌ای فراگیر و شگفت‌آور از یادگیری زبان را ارائه می‌دهند. این مقاله به معرفی چند پادکست‌ آموزشی با لهجه آمریکایی می‌پردازد، تا هر کسی با هر سطح زبانی بتواند از این روش فوق‌العاده برای بهبود مهارت‌های زبانی خود بهره‌مند شود.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

پادکست Real English Conversations

در معرض مکالمات طبیعی انگلیسی قرار بگیرید که می‌توانید از آن‌ها برای تمرین گوش دادن به زبان انگلیسی خود استفاده کنید و به سرعت واژگان رایج مورد استفاده در ارتباطات روزمره را یاد بگیرید. مکالمات طبیعی مانند یک معلم خصوصی زبان انگلیسی عمل کرده و به شما در ارتقا مهارت‌های انگلیسی کمک می‌کند. هر مکالمه انگلیسی حدود ۱۲ تا ۱۵ دقیقه در مورد موضوعات مختلف است. میزبان، ایمی و کرتیس اصالتاً اهل کانادا هستند و با لهجه واضح انگلیسی آمریکایی صحبت می‌کنند. در حال حاضر بیش از ۹۰ درس مکالمه انگلیسی در دسترس است که شامل متن برای کمک به درک کامل صدا به علاوه تمرین‌های تمرین گفتاری و شنیداری است.

پادکست Real English Conversations

پادکست  The English Phrasal Verb Podcast

این پادکست بر یادگیری افعال عبارتی(دوقسمتی) انگلیسی در متن، با مثال‌های صوتی تمرکز دارد. در هر درس، یک فعل عبارتی جدید می‌شنوید و معنی آن توضیح داده می‌شود. نکته جالب در مورد این درس‌ها این است که هر مثال از فعل عبارتی استفاده می‌کند و سپس مثال با استفاده از یک جایگزین برای فعل عبارتی تکرار می‌شود.

ESL Pod-  پادکست کافه انگلیسی

ESL Pod یک پادکست انگلیسی برای تقویت لیسنینگ سطح مبتدی است که فهرست گسترده‌ای از قسمت‌ها دارد و شامل یک گفتگوی کوتاه و یک متن است. هر قسمت یک نسخه کند و یک نسخه با سرعت معمولی دارد. در هر اسکریپت، آن‌ها از عبارات انگلیسی استفاده می‌کنند و در مورد موضوعات مختلف صحبت می‌کنند تا زبان‌آموز را در معرض واژگان جدید قرار دهند. گزینه‌ای برای اشتراک به عنوان یک عضو پولی وجود دارد تا به تمرینات بیشتر، توضیحات واژگان و سایر ویژگی‌ها دسترسی پیدا کنید.

ESL Pod- پادکست کافه انگلیسی

پادکست American English Pronunciation

همانطور که نام پادکست می‌گوید، این پادکست بر تلفظ کلمات تمرکز دارد. هر قسمت دارای متنی در وب‌سایت است، بنابراین می‌توانید نحوه املای هر کلمه را ببینید زیرا آن‌ها قوانین و تفاوت‌های صدا را توضیح می‌دهند. در این پادکست از گروه‌هایی از کلمات استفاده می‌کنند که صدای یکسانی تولید می‌کنند و به قدرت تشخیص شنیداری شما کمک بسیاری می‌کند. این پادکست فهرست گسترده‌ای از صداها و تلفظ را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با گوش دادن و تکرار بر تلفظ انگلیسی تسلط پیدا کنید. این پادکست انگلیسی مبتدی رایگان است  و فایل‌های آن به صورت رایگان در دسترس است. همچنین این پادکست ارتقاء عضویت را هم ارائه می‌دهند که به شما امکان دسترسی به ویژگی‌های بیشتری از وب‌سایت آن‌هامربوط به تلفظ را می‌دهد.

پادکست American English Pronunciation

پادکست Better At English

بهتر است در پادکست‌های انگلیسی، مکالمات بدون اسکریپت، اغلب به صورت مصاحبه با دیگر انگلیسی زبانان بومی باشد. لری، مجری، انگلیسی آمریکایی را بسیار واضح صحبت می‌کند و کیفیت صدا در هر قسمت بسیار خوب است. پادکست‌ها در حالی که به آن‌ها گوش می دهید مثبت و انگیزشی هستند.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما

صدای آمریکا -آموزش پادکست انگلیسی

این پادکست انگلیسی حاوی داستان‌های خبری در مورد رویدادهای جاری در ایالات متحده و سراسر جهان است. صوت در حال پخش یک نسخه روایت شده از متن نوشته شده است که در وب‌سایت برای خواندن در حین گوش دادن موجود است. شما لهجه انگلیسی آمریکایی را خواهید شنید، اما ضبط روایت‌شده به آرامی و واضح برای درک آسان صحبت می‌شود. اگر در گوش دادن مشکل دارید این پادکست عالی است. این برنامه، همانند پادکست داستان کوتاه انگلیسی، یک پادکست عالی برای ایجاد و تسلط بر واژگانی است که در مقالات و روزنامه‌ها یا آنچه ممکن است هنگام تماشای اخبار بشنوید خواهید دید.

صدای آمریکا -آموزش پادکست انگلیسی

پادکست رومیزی انگلیسی(English Desk Podcast)

متأسفانه این پادکست متوقف شده است! اما هنوز با قسمت‌های موجود می‌تواند برای آموزش زبان بسیار مناسب  باشد. این پادکست انگلیسی از داستان‌هایی با متن صدا استفاده می‌کند تا به شما کمک کند بسته به موقعیت، واژگان مختلف را یاد بگیرید. داستان‌ها به زبان انگلیسی واضح و آهسته روایت می‌شوند و از عبارات زیادی استفاده می‌کنند. به نظر می‌رسد که English Desk در حال حاضر قسمت‌های جدیدی تولید نمی‌کند، اما آن‌ها چندین قسمت را در وب‌سایت خود در دسترس دارند که می‌توانید مطالعه و گوش دهید.

پادکست Daily English Expressions

پادکست Daily Easy  English Expressions تقریبا هر روز یک درس جدید دارد که یک عبارت جدید را توضیح می‌دهد. مجری وقتی صحبت می‌کند مشتاق است که گوش دادن به پادکست‌ها را سرگرم‌کننده کند. اکثر قسمت‌ها ۵ دقیقه هستند.

پادکست Daily English Expressions

Happy English Podcast

پادکست انگلیسی شاد تا حدودی هر چیزی را توضیح می‌دهد. این پادکست در مورد دستور زبان، عبارات، تلفظ و کاربردهای عمومی انگلیسی در موقعیت‌های زندگی واقعی بحث می‌کنند. هر قسمت پادکست دارای یک گفتگو است که از موضوع مورد بحث استفاده می‌کند. شما یک نسخه آهسته مکالمه و بعداً یک نسخه با سرعت معمولی خواهید شنید. میزبان مایکل، با ارائه مثال‌های زیادی سعی می‌کند تا شنوندگان بتوانند به راحتی موضوع گفتگو را درک کنند. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، رونوشت‌هایی برای خرید در وب‌سایت موجود است. استفاده از آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان، یک منبع تکمیلی برای پادکست Happy English است.

پادکست‌های Dynamic English (DynEd’s) Podcast

این پادکست انگلیسی برای آزمایش درک شنیداری شما خوب است و شامل چند سوال آسان برای پاسخ دادن بر اساس گفتگوی مورد مکالمه است. پادکست DynEd اخیرا قسمت جدیدی منتشر نکرده، اما ۳۶ فایل صوتی وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها گوش دهید و مطالعه کنید. مکالمات ساده هستند و آهسته و واضح با لهجه انگلیسی آمریکایی صحبت می‌شوند.

پادکست‌های Dynamic English (DynEd’s) Podcast

تقویت لهجه آمریکایی با اتیچر

در این مقاله، شاهد معرفی پادکست‌های آموزشی با لهجه آمریکایی برای یادگیری زبان انگلیسی بودیم. این وسیله نوین نه تنها به تسلط بر لهجه مکالمات روزمره کمک می‌کند بلکه تجربه یادگیری را به یک سفر شگفت‌آور تبدیل می‌کند. همچنین، برای دستیابی به یک یادگیری جامع و متوازن، توصیه می‌شود که از خدمات کلاس آنلاین زبان اتیچر نیز بهره‌مند شوید. با این دو منبع پرارزش به همراه هم، نه تنها مهارت‌های شنیداری خود را به سطح جدیدی ارتقا خواهید داد، بلکه از تفاوت‌ها و تنوع زبانی آمریکایی به بهترین نحو زیادی بهره خواهید برد.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
۳.۲/۵ - (۹ امتیاز)

دیدگاه ها

شما هم دیدگاه، تجربه یا سوالتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search