skip to Main Content

اپلیکیشن یادگیری زبان چینی

اپلیکیشن یادگیری زبان چینی
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

آیا به دنبال یک اپلیکیشن زبان برای یادگیری زبان چینی هستید؟ اگر چنین است، پس این مقاله برای شما مناسب است. ما فهرستی از برنامه‌هایی را گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کنند ماندارین را سریع و روان یاد بگیرید. می‌توانید از این برنامه‌ها در تلفن یا تبلت خود استفاده کنید و مطالعه را در هر مکان و زمانی آسان می‌کند.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

اهیمت یادگیری زبان چینی با اپلیکیشن یادگیری زبان چینی

برنامه‌های زبان یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری ماندارین هستند. موارد زیر بهترین هستند زیرا در مهارت‌های مختلف به شما کمک می‌کنند. این اپلیکیشن‌ها درس‌های تعاملی با زبان مادری، لیست واژگان، فلش کارت، توضیحات گرامری و موارد دیگر را ارائه می‌دهند. آن‌ها همچنین دارای ویژگی هایی مانند تشخیص صدا و ورودی دست خط هستند که یادگیری را آسان‌تر می‌کند و می‌توانید اکثر آن‌ها را به صورت رایگان امتحان کنید!

چینی ماندارین با بیش از ۱.۲ میلیارد سخنگو، بیشترین تعدا سخنگو را در جهان دارد. یادگیری این زبان می‌تواند درهای بی پایانی از فرصت‌ها را به روی شما باز کند. چین یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان را دارد و زبان چینی می‌تواند به شما کمک کند در یک شرکت بین المللی شغلی پیدا کنید. دانستن ماندارین برای سفر نیز مفید است. چین دارای ۵۶ مکان میراث یونسکو است که دومین کشور در جهان از نظر تعداد میراث یونسکو محسوب می‌شود.

بهترین برنامه‌ها برای یادگیری زبان چینی کدامند؟

در زیر، چند برنامه برتر برای یادگیری زبان چینی و بهترین برنامه‌ها را معرفی می‌کنیم.. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر برنامه به پایین بروید.با ما همراه باشید.

Rocket Chinese

در کل، برنامه Rocket Chinese بهترین اپلیکیشن برای یادگیری زبان چینی است. این برنامه یک دوره جامع دارد که شما را از مبتدی تا متوسط راهنمایی و همراهی می‌کند. عباراتی را آموزش می‌دهد که در مکالمات روزمره مفید هستند و اگر قصد سفر یا زندگی در چین را دارید، می‌تواند مانع بزرگ زبان را از بین ببرد. دروس تعاملی هستند به طوری که شما در حین یادگیری واژگان در متن، به سرعت درک درستی از قوانین و الگوهای دستور زبان پیدا خواهید کرد. برنامه برای پیمایش آسان است و توضیحات واضحی از مفاهیم دشوار دارد.

ویژگی‌های کلیدی

  • شما می‌توانید با سرعت خود مطالعه کنید و درس‌های دشوار را چندین بار بخوانید.
  • دنبال کردن درس‌ها آسان است و شما را خسته نمی‌کند.
  • بینش فرهنگی درمورد چین می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا فراتر از زبان بیاموزید.

دوره آموزشی Rocket Languages چینی دارای سه سطح است و شما فقط باید یک بار آن‌ها را خریداری کنید. هیچ اشتراک ماهانه برای Rocket Languages وجود ندارد. قیمت سطح ۱ ۹۹.۹۵ دلار، سطوح ۱ و ۲ با هم ۲۴۹.۹۰ دلار و هر سه سطح ۲۵۹.۹۰ دلار قیمت دارند. می‌توانید قبل از خرید چند درس را به صورت رایگان امتحان کنید تا مطمئن شوید که دوره را دوست دارید. Rocket Languages همچنین ۶۰ روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می‌دهد.

Mondly؛ اپلیکیشن یادگیری زبان چینی

Mondly

Mondly  برنامه‌ای شبیه به برخی دیگر در این لیست است،مانند Duolingo و Rocket Languages. یک برنامه عالی برای مبتدیان است زیرا دروس Mondly Mandarin همان ابتدا روی کمک به شما در صحبت کردن تمرکز دارد، تا در محیط واقعی بتوانید از پس خود برآیید. Mondly  موضوعات مفیدی را پوشش می‌دهد و شما را با مهارت‌های اولیه‌ای که می‌توانید بلافاصله استفاده کنید،آشنا می‌کند. Mondly یک برنامه شیک است که به خوبی طراحی شده و استفاده از آن آسان است. حتی می‌توانید با استفاده از ویژگی‌های AR (واقعیت جایگزین) و VR (فناوری مجازی) Mondly ، زبان چینی را بیاموزید.

ویژگی‌های کلیدی

  • ایده‌آل برای مبتدیان کامل
  • اصول اولیه را بیاموزید تا سریع بتوانید مکالمه انجام دهید
  • بر آموزش لغات و واژگان مفید تمرکز دارد
  • فناوری پیشرفته آن را از سایر برنامه‌ها متمایز می‌کند

هزینه اشتراک ماهانه Mondly برای یک زبان ۹.۹۹ دلار است. هزینه اشتراک سالانه ۴۷.۹۹ دلار است، که اگر قصد دارید از برنامه برای بیش از چند ماه استفاده کنید، یک تخفیف عالی است. اگر می‌خواهید چندین زبان را به طور همزمان یاد بگیرید، می‌توانید یک عضویت مادام العمر با ۸۹.۹۹ دلار دریافت کنید. Mondly همچنین پیشنهادهای ویژه‌ای را در طول سال اجرا می کند، بنابراین اغلب وب‌سایت آن را بررسی کنید!

ChineseClass101؛ نرم افزار مناسب یادگیری زبان چینی

ChineseClass101

برنامه ChineseClass101 از درس‌های صوتی و تصویری برای بهبود مهارت‌های مکالمه و توانایی‌های کلی زبان شما استفاده می‌کند. دروس کوتاه و مدیریت آن‌ها آسان است و در موضوعاتی که برای مطالعه انتخاب می‌کنید انعطاف‌پذیری زیادی وجود دارد. در حالی که مزیت اصلی برنامه ChineseClass101 بهبود مهارت‌های شنیداری شما است، اما بسیاری از مواد دیگر مانند لیست واژگان، نمایش اسلاید و فلش کارت را نیز ارائه می‌دهد. هزاران درس در ChineseClass101 وجود دارد و بیشتر موضوعاتی را که برای برقراری ارتباط در موقعیت‌های روزمره نیاز دارید، پوشش می‌دهند.

ویژگی‌های کلیدی

  • استفاده ازصدا و ویدیوها با زبان مادری و بومی
  • مهارت‌های ارتباط کلامی شما به سرعت بهبود می‌یابد
    • ChineseClass101 محتوای خود را با آزمون HSK تطابق داده تا به شما کمک کند تسلط و روان بودن مهارت خود را ردیابی کنید
  • شما این امکان را دارید که از یک معلم زبان چینی در مورد تکالیف کتبی بازخورد دریافت کنید.

یک نسخه رایگان از ChineseClass101 وجود دارد که به شما امکان می‌دهد به چند درس دسترسی داشته باشید، اما اگر می‌خواهید از نسخه کامل استفاده کنید، به اشتراک پولی نیاز دارید. هزینه اشتراک Basic بین ۴.۰۰ تا ۸.۰۰ دلار در ماه، اشتراک Premium بین ۱۰.۰۰ تا ۲۵.۰۰ دلار در ماه و اشتراک Premium Plus 22. 22 تا ۴۷ دلار در ماه هزینه دارد.

ایتالکی(italki)؛ یادگیری زبان چینی با اپلیکیشن

ایتالکی(italki)

Italki  یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های آموزش زبان در جهان است. در حال حاضر در این برنامه، بیش از ۱۱۰۰ مدرس زبان چینی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین مطمئناً معلم عالی برای خود پیدا خواهید کرد. هر معلمی طرح‌ها و بسته‌های درسی خود را ارائه می‌دهد، اگرچه همیشه می‌توانید آنچه را که می‌خواهید در کلاس‌های خود یاد بگیرید انتخاب کنید. بسیاری از معلمان italki دروس آزمایشی با تخفیف ارائه می‌دهند. به این ترتیب می‌توانید چند معلم مختلف را امتحان کنید تا بهترین آن‌ها را بیابید.

ویژگی‌های کلیدی

  • استفاده از برنامه آسان است و رزرو درس ساده است
  • به راحتی معلمان را بر اساس زبان، مکان و موارد دیگر فیلتر کنید
  • یک معلم خصوصی با بودجه خود پیدا کنید
  • پلتفرم امن و مطمئن است

قیمت کلاس های خصوصی چینی در italki در حال حاضر از ۵.۰۰ تا ۴۲.۰۰ دلار در ساعت متغیر است. برای دروس آزمایشی معمولاً ۵۰ درصد تخفیف در قیمت کامل وجود دارد. برای هر بودجه ای معلمانی وجود دارد، البته اگر می‌خواهید موضوعات تخصصی‌تری مانند آمادگی آزمون HSK را مطالعه کنید، ممکن است هزینه دروس در سطح بالاتری از این محدوده باشد.

FluentU

FluentU  اپلیکیشنی است که دارای کتابخانه بزرگی از ویدیوهای چینی است و شامل رونویسی و ترجمه هر کدام است. این برنامه شامل موزیک ویدیوها، تریلرهای فیلم، کلیپ‌های خبری و موارد دیگر است و یک راه عالی برای غوطه ور شدن در زبان چینی و همچنین یادگیری بیشتر در مورد فرهنگ و جامعه چینی است. روشی که FluentU محتوای ویدیویی خود را با محتوای یادگیری زبان مفید و کاربردی ترکیب می‌کند، منحصر به فرد است. همانطور که ویدیوها را تماشا می‌کنید، می‌توانید رونویسی و ترجمه‌ای از آنچه در حال وقوع است را همزمان بخوانید.

اگر می‌خواهید در مورد یک کلمه یا عبارت خاص بیشتر بدانید، می‌توانید روی آن کلیک کنید و FluentU به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از آن در زمینه‌های مختلف استفاده کرد. همچنین ویدیوهای دیگری را به شما نشان می‌دهد که از همان کلمه یا عبارت استفاده می‌کنند.

ویژگی‌های کلیدی

  • در محتوای چینی ماندارین غوطه ور شوید
  • با زیرنویس و ترجمه، به راحتی زبان یاد بگیرید
  • کلمات را در متن یاد بگیرید تا مانند یک بومی صحبت کنید
  • برای به خاطر سپردن کلمات و عبارات جدید فلش کارت ایجاد کنید

FluentU  از نظر محتوای خود ارزش زیادی را ارائه می‌دهد، اما همچنین قیمت بالاتری نسبت به سایر برنامه‌های زبان دارد. هزینه اشتراک ماهانه ۲۹.۹۹ دلار و اشتراک سالانه ۲۳۹.۹۹ دلار (یا ۲۰ دلار در ماه) هزینه دارد. می‌توانید یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه رایگان از FluentU دریافت کنید تا ببینید آیا این ابزار یادگیری خوبی برای شماست، بنابراین ارزش بررسی کردن را دارد.

Drops؛ نرم افزار محبوب یادگیری زبان چینی

Drops

Drops  یک برنامه فلش کارت محبوب است زیرا یادگیری واژگان را به سطح جدیدی می‌برد. طراحی شیک، طیف وسیعی از کلمات مفید و تجربه کاربری کلی، آن را از دیگر برنامه‌های واژگان چینی متمایز می‌کند. با Drops، روی کاراکترها و عباراتی که واقعاً استفاده می‌کنید تمرکز خواهید کرد و فناوری مرور در فاصله زمانی مرتب آن باعث می‌شود که در طول زمان آ‌ن‌ها را به خاطر بسپارید. استفاده از برنامه Drops برای یادگیری چینی ماندارین، شما را در معرض طیف وسیعی از کلمات و عبارات قرار می ‌دهد که فراتر از اصول اولیه مانند حیوانات خانگی، سیاست و مواقع اضطراری است.

ویژگی‌های کلیدی

  • فعالیت‌های سرگرم کننده کلمات و عبارات جدید را به سرعت به شما آموزش می‌دهند
  • طراحی برنامه بهتر از اکثر موارد است
  • لیست لغات مفیدترین کلمات را به شما آموزش می‌دهد
  • ویژگی‌های اضافی به شما کمک می کند کلمات را به مدت طولانی به خاطر بسپارید

می‌توانید هر روز به مدت ۵ دقیقه به صورت رایگان از Drops استفاده کنید. با این حال، اگر می‌خواهید مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنید، به یک اشتراک ممتاز نیاز دارید. هزینه اشتراک یک ماهه ۱۳ دلار، اشتراک سالانه ۸۹.۹۹ دلار و اشتراک مادام العمر ۱۵۹.۹۹ دلار هزینه دارد. همه اشتراک‌ها به شما امکان دسترسی به همه زبان‌های موجود در برنامه را می‌دهند.

با دولینگو زبان چینی را فرا بگیرید

دولینگو

Duolingo  یک برنامه زبان رایگان است که جغد سبز را به عنوان لوگوی خود دارد. دوره آن برای زبان‌آموزانی که می‌خواهند چینی را به روشی ساختارمندتر یاد بگیرند عالی است. Duolingo همچنین در میان سایر برنامه‌های رایگان چینی متمایز است زیرا به شما کمک می‌کند تا تمام مهارت‌های ارتباطی (خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن) را بهبود بخشید. در حین یادگیری زبان چینی در Duolingo، فعالیت‌های مختلفی را انجام خواهید داد که به شما کمک می‌کند گرامر و واژگان جدید چینی را یاد بگیرید. همانطور که در درس‌ها پیشرفت می‌کنید، همیشه آنچه قبلاً آموخته‌اید، را مرور خواهید کرد.

ویژگی‌های کلیدی

  • سرگرم‌کننده است و به شما کمک می‌کند تا تمام مهارت‌های ارتباطی را بهبود بخشید
  • ساختار دوره به راحتی قابل پیگیری است و قابلیت مرور مطالب قبلی را دارد.
  • بازی‌های جذابی که به شما کمک می‌کند کلمات و عبارات جدید را به خاطر بسپارید
  • می‌تواند به شما کمک کند که پایه‌ای قوی در زبان بسازید

استفاده از Duolingo کاملاً رایگان است، اگرچه از طریق تبلیغات پشتیبانی می‌شود. این بدان معنی است که تبلیغات گاهی اوقات یادگیری شما را مختل می‌کند. اگر می‌خواهید همه تبلیغات را حذف کنید، می‌توانید مشترک Super Duolingo شوید که هزینه آن بین ۶.۹۹ تا ۱۲.۹۹ دلار در ماه است.

کلام آخر

استفاده از برنامه‌ها برای یادگیری زبان راحت است. همه به معلم زبان ماندارین دسترسی ندارند یا نمی‌توانند کلاسی را در منطقه خود پیدا کنند. برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند هر زمان که بخواهید به راحتی درخانه خود یاد بگیرید.‌ برنامه‌ها را می‌توان به تنهایی یا با منبع دیگری مانند کتاب چینی یا دوره آنلاین استفاده کرد. بعد از اینکه اپلیکیشنی را که برای شما مناسب است پیدا کردید، تمرین مداوم کلید پیشرفت در مطالعات شما است. اموزش زبان اتیچر با در نظر گرفتن بهترین مدرسان چینی و بهترین دوره‌ها به شما کمک خواهد کرد تا در کنار استفاده از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان، هر چه زودتر به این زبان تسلط پیدا کنید.

به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search