skip to Main Content

معرفی بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی

معرفی بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

در دنیای امروز، دیکشنری‌ها به عنوان ابزاری بسیار مهم برای یادگیری زبان انگلیسی و ترجمه متون از این زبان، شناخته می‌شوند.انتخاب یک دیکشنری مناسب و قوی یکی از اولین مراحل یادگیری زبان است و با وجود تنوع زیاد دیکشنری‌های انگلیسی به فارسی در بازار، انتخاب بهترین دیکشنری می‌تواند برای کاربران یک چالش بزرگباشد. در اینجا، تعدادی ازبهترین دیکشنری‌های انگلیسی به فارسی را معرفی می‌کنیم که می‌توانند به شما در یادگیری زبان انگلیسی و ترجمه متون از این زبان، کمک بسیاری کنند.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

دیکشنری تحلیلگران (TDictionary )

دیکشنری تحلیلگران یکی از دیکشنری‌های انگلیسی به فارسی است که توسط شرکت تحلیلگران انتشار یافته است. این دیکشنری شامل بیش از ۳۰۰ هزار کلمه، اصطلاح و عبارت در زبان انگلیسی با ترجمه دقیق و کامل به فارسی می‌باشد. ویژگی‌های این دیکشنری شامل تلفظ صحیح، تفکیک کامل کلمات در قالب‌های مختلف، مثال‌های واقعی و کاربردی، توضیحات گرامری و ترجمه‌ی معنای کلمات در جملات مختلف هستند.

دیکشنری انگلیسی به فارسی تحلیل گران

همچنین، این دیکشنری قابلیت جستجوی پیشرفته بر اساس کلمه، تلفظ، معنی و حتی مثال‌ها را داراست و می‌تواند به عنوان یک ابزار مفید برای یادگیری زبان انگلیسی و ترجمه متون از این زبان، استفاده شود.

با توجه به تعدد دیشکنری‌ها و اپلیکیشن‌های مربوط به آموزش زبان انگلیسی، انتخاب بهترین دیکشنری و اپلیکیشن مقداری سخت است، اما بدون شک با استفاده از دیشکنری تحلیلگران به صورت مکمل در کنار بهترین اپ آموزش زبان انگلیسی می‌تواند سطح زبان شما را به راحتی بالا ببرد.

دانلود برای اندروید

دیکشنری  Fastdic

این فرهنگ لغت برنده بهترین اپلیکیشن کاربردی کتاب و مراجع در ایران است. داشتن بیش از ۱۵۰۰۰۰ کاربر منحصر به فرد در روز و یکی از بهترین دیکشنری‌های انگلیسی به فارسی.

امکانات:

  • بیش از ۲۰۰۰۰۰ کلمه
  • بیش از ۴۰۰۰ جمله
  • تلفظ‌های صوتی انگلیسی آنلاین و آفلاین با لهجه آمریکایی و انگلیسی
  • فونتیک انگلیسی بریتانیایی و آمریکایی
  • آواشناسی فارسی
  • ویجت شناور (شما می‌توانید این ویژگی را از تنظیمات فعال کنید و با کپی کردن یک کلمه، از هر برنامه ای به آن دسترسی داشته باشید)
  • امکان نمایش اشکال مختلف افعال بی‌قاعده به صورت فهرست وار
  • گوشی خود را تکان دهید تا Fastdic برای یک ترجمه کلمه جدید آماده شود
  • بدون نیاز به اینترنت
  • سریع و ساده

دانلود برای اندروید

فرهنگ لغت Fastdic انگلیسی به فارسی

دیکشنری لایتنری Leitnary

Persian Dictionary – Leitnary یکی از بهترین‌ فرهنگ لغت‌های فارسی به انگلیسی است که توسط Vocapture  توسعه داده شده است. این دیشکنری بیش از ۲۲۵ هزار لغت دارد و به کمک آن می‌توانید معانی لغات مختلف را به راحتی پیدا کنید و مهارت بان انگبیسی خود را بالا ببرید.

با تعداد بالای لغات، بیش از ۱۰ هزار کالوکیشن و اصطلاحات مختلف و جعبه لایتنر داخلی، این دیکشنری برای هر کسی که در حال گذراندن کلاس آنلاین آیلتس، کلاس‌های آفلاین و یا فراگیری خودآموز زبان است ابزاری فوق کاربردی است. با استفاده از جعبه لایتنر می‌توانید لغات دشوار را به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده طبق متد لایتنر مرور کرده و به حافظه بلند مدت خود بسپارید.

Persian Dictionary – Leitnary

یکی دیگر از ویژگی‌های این دیکشنری، قابلیت نوت‌ نوشتن است که می‌توانید برای هر کلمه یک یادداشت اضافه کنید. سایر قابلیت های این دیکشنری شامل:

  • ترجمه کامل کلمات همراه با تلفظ ، نقش کلمه ، توضیحات ، مثال و اصطلاحات
  • توانایی افزودن یادداشت های اختصاصی به هر کدام از کلمات
  • معنی بیش از ۲۲۵ هزار لغت مختلف پر کاربرد
  • نزدیک به ۱۰ هزار ترکیب و اصطلاح مختلف برای یادگیری هر چه بهتر لغات
  • جست و جو در تاریخچه برنامه
  • ارائه تلفظ لغات به دو صورت آفلاین و آنلاین
  • جعبه لایتنر ساده اما کامل
  • محیط کاربری ساده و روان

دانلود برای اندروید

دانلود برای IOS

Dict Box

Dict Box  یکی از دیکشنری‌های انگلیسی به فارسی و بالعکس است که برای دسترسی آسان و سریع به معانی و ترجمه‌های کلمات در هنگام یادگیری زبان انگلیسی و ترجمه متون از این زبان طراحی شده است. این دیکشنری از طریق یک برنامه کاربردی بر روی سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله ویندوز، اندروید و iOS قابل استفاده است. ویژگی‌های آن شامل بیش از ۲۵۰ هزار واژه و اصطلاح در زبان انگلیسی و فارسی، تلفظ صحیح کلمات و اصطلاحات، توضیحات گرامری، مثال‌های کاربردی و ترجمه‌ی معنای کلمات در جملات مختلف است.

Box یکی از دیکشنری‌های انگلیسی به فارسی است

همچنین، Dict Box  از ویژگی‌هایی مانند ترجمه‌ی فوری کلمات، امکان مشاهده تلفظ صوتی کلمات، افزودن کلمات به لیست علاقه‌مندی‌ها و همچنین امکان استفاده از دیکشنری بدون اتصال به اینترنت نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های Dict Box ، قابلیت استفاده از دیکشنری‌های دیگر از جمله دیکشنری لانگمن، دیکشنری آکسفورد و آریان‌پور نیز می‌باشد، که این امکان را به کاربران می‌دهد تا از بین دیکشنری‌های مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کنند. Dict Box  از جمله دیکشنری‌هایی است که هر زبان‌آموز یا استاد زبان انگلیسی به آن نیاز دارد.

دانلود برای اندروید

دانلود برای IOS

Offline English Farsi Dictionary

Offline English Farsi Dictionary یک فرهنگ لغت فارسی  انگلیسی آفلاین است که شامل بیش از ۱۳۰۰۰۰ کلمه و عبارت است. می‌توانید با استفاده از سینت سایزر متن به گفتار داخلی اندروید، به تلفظ صحیح زبان انگلیسی یا آمریکایی و فارسی (در صورت نصب) گوش دهید.

امکانات:

  • ترجمه‌های مورد علاقه خود را برای ارجاع سریع نشانه‌گذاری کنید.
  • ترجمه‌ها را از طریق پیامک، ایمیل و غیره به اشتراک بگذارید.
  • این برنامه رایگان است و دارای تبلیغات است

دانلود برای اندروید

aFarsi: Persian Dictionary

این دیکشنری رایگان فارسی برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. شما می‌توانید فارسی را به انگلیسی و انگلیسی را به فارسی ترجمه کنید. شامل ۱۰۰۰۰۰ کلمه و کالوکیشن به دو زبان فارسی و انگلیسی.

معرفی دیکشنری انگلیسی به فارسی

امکانات:

  • تلفظ انگلیسی
  • رابط کاربری گرافیکی جدید به زبان فارسی و انگلیسی
  • قابلیت تغییر تاریخچه
  • ایجاد و مدیریت فهرست کلمات
  • آمار جستجوها
  • نمایش کلمه تصادفی در صفحه اصلی
  • راهنما در همه صفحات موجود است

دانلود برای اندروید

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما

دیکشنری  Google Translate

بدون شک در حال حاضر  Google Translate بهترین دیکشنری آنلاین است که شاید بزرگترین مزیت آن قابلیت ترجمه متن‌های بزرگ و طولانی است که برای هر زبا نآموز یا دانشجویی، نیاز اساسی است. نکته مهم در مورد این دیکشنری آن است که می‌توانید افزونه آن را به مرورگر‌های مختلف سیستم خود اضافه کنید وبه راحت‌ترین و سریع‌ترین حالت ممکن به معانی کلمات و جملات دست پیدا کنید.

با مترجم گوگل آنلاین ترجمه انگلیسی به فارسی را انجام دهید

ویژگی اصلی دیکشنری گوگل ترانسلیت، ترجمه‌ی متون و کلمات بین زبان‌های مختلف است. با استفاده از این دیکشنری، کاربران می‌توانند متون و کلمات را به زبان‌های مختلف ترجمه کنند. همچنین، این دیکشنری از قابلیت تشخیص زبان متن ورودی و ترجمه‌ی آن به زبان مورد نظر پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، دیکشنری گوگل ترانسلیت از ویژگی‌هایی مانند تلفظ صوتی کلمات، ترجمه‌ی عبارات و اصطلاحات، پیشنهاد کلمات مشابه و قابلیت ترجمه‌ی متون با استفاده از دوربین دستگاه نیز پشتیبانی می‌کند.

دانلود برای اندروید

دانلود برای IOS

دیکشنری بیاموز

این دیکشنری یکی از ابزار‌های آموزش زبان انگلیسی مجموعه بیاموز است که به صورت آنلاین معانی کلمات مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. با وارد کردن کلمه مورد نظر در دیکشنری، می‌توانید به ۱۰ کلمه مشابه در قسمت پیشنهاد‌ها هم دسترسی داشته باشید.از جمله ویژگی‌های مهم دیکشنری بیاموز می‌توان به استفاده از مثال، تفکیک معانی واژه خصوصیات گرامری واژه‌، تلفظ آنلاین و نمایش فونتیک تلفظ واژه، توضیحات، نقش گرامری واژه‌ و قایلیت‌های دیگر اشاره کرد.

دانلود برای اندروید

کلام آخر

بدیهی است که دیکشنری می‌تواند منبع یادگیری بسیار مفیدی باشد، به خصوص که زبان آموز را از معلم مستقل‌تر می کند.  اگر دانش‌آموزان  و زبانآموزان یاد بگیرند که چگونه از دیکشنری به درستی استفاده کنند، دیکشنری می‌تواند منبع بسیار مفیدی برای یادگیری زبان آن‌ها باشد. ما امیدواریم که معرفی بهترین دیکشنری فارسی به انگلیسی برای شما مفید بوده باشد.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search