skip to Main Content

چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است؟

چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

یادگیری یک زبان جدید می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش در هر سن باشد. مردم به دلایل مختلف، مانند سفر یا کار، زبان‌های جدید را یاد می‌گیرند. مزایای یادگیری زبان انگلیسی، هر دلیلی که باشد، فوق‌العاده ارزشمند است. مطالعه یک زبان خارجی می‌تواند دانش فرهنگی را افزایش دهد و به شما کمک کند هنگام سفر احساس اعتمادبه‌نفس بیش‌تری داشته باشید. همچنین این یک واقعیت است که یادگیری زبان دوم عملکرد مغز را بهبود می‌بخشد.

مطالعات نشان می‌دهد افرادی که به بیش از یک زبان صحبت می‌کنند، حافظه، مهارت‌های حل مسئله و تفکر انتقادی، تمرکز بیشتر، توانایی انجام چند کار و مهارت‌های شنیداری بهتری دارند.

عالی به نظر می رسد، درست است؟ اکنون می‌دانید که یادگیری یک زبان جدید ایده خوبی است. پس بیایید به این مسئله بپردازیم که چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است؟ با آموزشگاه زبان آنلاین همراه باشید. 

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

بهترین دلایل برای یادگیری زبان انگلیسی

بهترین دلایل برای یادگیری زبان انگلیسی به شرح زیر است.

می‌توانید فرصت‌های شغلی بهتری پیدا کنید

بسیاری از شرکت‌های بزرگ در سراسر جهان از کارکنان خود می‌خواهند که انگلیسی صحبت کنند. با جهانی‌تر شدن ارتباطات، طبیعی است که کسب‌وکارهای بزرگ بخواهند نیاز به برقراری ارتباط بیش‌تری داشته باشند. در حال حاضر همه در تلاش هستند تا انگلیسی را یاد بگیرند و با آن ارتباط برقرار کنند. انگلیسی در حال تبدیل شدن به زبان رایجی است که افراد از کشورها و فرهنگ‌های مختلف می‌توانند از آن برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده کنند.

فرصت های شغلی بهتر با یادگیری زبان انگلیسی

هیروشی میکیتانی، مدیرعامل راکوتن در مورد فواید زبان انگلیسی به سی‌ان‌ان گفت: «اگر می‌خواهید در کشورهای دیگر موفق شوید، باید دفتر مرکزی خود را بین‌المللی کنید.» از آن‌جایی‌که مردم از سراسر جهان انگلیسی می‌دانند و از آن برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده می‌کنند، مهم است که کارمندان به زبان انگلیسی مسلط باشند. زبان انگلیسی بخش مهمی از فرآیند بین‌المللی‌شدن است.

با یادگیری زبان انگلیسی، می‌توانید به‌خوبی برای مصاحبه با هر شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی آماده شوید. خوشبختانه، منابع زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا برای مصاحبه انگلیسی خود تمرین کنید. ناگفته نماند، زبان انگلیسی برای مشاغل مرتبط با سفر، گردشگری و مهمان‌داری عالی است.

می‌توانید تحصیلات بهتری داشته باشید

دانستن یک زبان خارجی نه‌تنها قدرت مغز شما را افزایش می‌دهد ، بلکه می‌توانید از دانش انگلیسی خود برای یادگیری بیشتر استفاده کنید. این روزها شرکت در کلاس زبان انگلیسی نسبتاً آسان است. چه تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین را انتخاب کنید یا قصد داشته باشید حضوری آموزش ببینید، گزینه‌های زیادی وجود دارد.

اما در اینجا یک ایده جدید برای شما وجود دارد: آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که در کلاسی در مورد یک موضوع خاص به زبان انگلیسی شرکت کنید؟

تصور کنید که با یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید بسیاری از نکات را با شرکت در کلاس تاریخ آمریکا از یک آمریکایی، کلاس ریاضی از یک استرالیایی یا کلاس ادبیات انگلیسی از یک معلم بریتانیایی یاد بگیرید.

با یادگیری زبان انگلیسی فرصت های تحصیلی عالی به دست می آورید

این نوع کلاس‌ها که به‌طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می‌شود، به شما امکان می‌دهد در مورد فرهنگ، لحن، زبان بدن، واژگان و زبان عامیانه بیاموزید و همچنین در مورد موضوع‌های جالبی مانند تاریخ، ریاضی یا هر چیز دیگری که شخصاً دوست دارید مطالعه کنید، یاد بگیرید!

علاوه بر این، بسیاری از آثار بزرگ ادبیات، علم، تاریخ و علوم اجتماعی وجود دارد که ابتدا به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند. با خواندن متن اصلی به زبان انگلیسی، به آنچه نویسنده می‌خواهد بگوید نزدیک‌تر می‌شوید.

می‌توانید درک خود را از علم بهبود بخشید

انگلیسی زبان علم است. اگر می‌خواهید بیش‌تر بیاموزید، منتشر کنید یا با قدرت صحبت کنید، باید انگلیسی را یاد بگیرید.

داروسازان، مهندسان و پزشکان در سراسر جهان باید همیشه زبان انگلیسی را همراه با سایر موضوعات خود در دانشگاه بیاموزند. در بیشتر موارد، موضوعات کلاس آن‌ها به زبان انگلیسی تدریس یا همراه با کتاب درسی انگلیسی ارائه می‌شود. اکثر دانشکده‌های پزشکی در آمریکا به زبان انگلیسی به عنوان بخشی از دوره آموزشی خود نیاز دارند. در کشورهای دیگر نیز این اتفاق می‌افتد.

دسترسی به منابع روز جهانی با یادگیری زبان انگلیسی

تحقیقات علمی عمدتاً به زبان انگلیسی منتشر می‌شود و بیشتر چکیده‌ها (خلاصه تحقیق) به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند تا دانشمندان بین‌المللی بتوانند آن‌ها را بخوانند.

شروع یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند به شما در دانشکده پزشکی شروع کند، به شما کمک کند مدرک بین‌المللی خود را دریافت کنید یا می‌تواند ابزارهای مورد نیاز برای تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه‌های جهان را در اختیار شما قرار دهد یا کمک کند به اصطلاح راحت‌تر بورسیه دریافت کنید.

می‌توانید اعتماد به نفس خود را بهبود بخشید

زبان انگلیسی، مهارتی است که همه دوست دارند آن را به رزومه خود اضافه کنند. با کمی مطالعه روزمره، می‌توانید این مهارت را داشته باشید. سپس می‌توانید به توانایی خود در برقراری ارتباط با افراد مختلف بسیار افتخار کنید.

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول میکشد؟ یادگیری زبان سخت است و همه آن را می‌دانند. مردم به‌طور خودکار به تعهد شما برای یادگیری و حفظ زبان انگلیسی احترام می‌گذارند. توانایی شما در کمک و برقراری ارتباط با مردم به شما کمک می‌کند تا احترام به دست آورید.

مردم همچنین به دنبال شما خواهند بود تا در مورد خودتان و دیدگاه‌هایتان، چیزهایی بیاموزند. آن‌ها به شما و تجربه شما در زندگی علاقه‌مند خواهند شد. همچنین می‌خواهند افکار، امیدها، ترس‌ها و نظرات فردی از فرهنگ دیگر را بدانند. وقتی احساس کنید که فرد جالبی هستید، احساس خاص و اعتمادبه‌نفس بیش‌تری خواهید داشت!

 با افراد بیشتری قرار ملاقات می‌گذارید

احتمالا خوشحال خواهید شد که بدانید زبان انگلیسی، تعداد افرادی که احتمالاً می‌توانید با آن‌ها ملاقات کنید را افزایش می‌دهد. سعی کنید با افرادی که انگلیسی صحبت می‌کنند در سایت‌ها یا رسانه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنید.

انگلیسی زبانان به طور کلی هنگام صحبت با افرادی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند بسیار فهمیده هستند و صبر و حوصله زیادی دارند. اگر مهارت‌های انگلیسی شما هنوز کامل نیست، نگران نباشید.

فرصت تعامل اجتماعی با یادگیری زبان انگلیسی

شما در حال حاضر بسیار جالب هستید، زیرا دو زبانه هستید! چگونه در یک ماه انگلیسی صحبت کنیم؟ این سوالی است که اکثر افراد از مشاور خود می‌پرسند. یادگیری و صحبت کردن زبان انگلیسی چیزی نیست که صرف مدت زمان یک ماه به دست بیاید. با این حال، اگر پشتکار داشته باشید، خیلی سریع‌تر از آن‌چه فکرش را کنید، به یادگیری زبان انگلیسی دست خواهید یافت.

مغزتان را تمرین می‌دهد

اگر هیچ یک از موارد بالا در مورد شما صدق نمی‌کند، حداقل یادگیری زبان انگلیسی شما را باهوش‌تر می‌کند و مغزتان را قوی نگه می‌دارد.

با یادگیری زبان انگلیسی قابلیت های ذهنی خود را افزایش می دهید

احتمالا می‌پرسید برای یادگیری زبان انگلیسی از کجا شروع کنیم؟ دانشمندان نشان داده‌اند که دوزبانه‌ها می‌توانند مفاهیم را سریع‌تر درک و نمرات بهتری در آزمون‌ها کسب کنند. پس فرصت را غنیمت بشمارید و هر چه سریع‌تر نسبت به شرکت در کلاس زبان انگلیسی اقدام کنید.

کلام آخر

بنابراین، شما با یادگیری زبان انگلیسی، باهوش‌تر، مطمئن‌تر و مفیدتر خواهید بود. می‌توانید شغلی پیدا کنید و بیشتر قرار ملاقات بگذارید. این خوب به نظر می‌رسد، درست است؟ انگلیسی کلیدی است که دنیایی از امکانات را به روی شما باز می‌کند.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
۴.۷/۵ - (۱۲ امتیاز)

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search