skip to Main Content

استقرار اُتیچر در مرکز فناوری سامسونگ – امیرکبیر

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استقرار اُتیچر در مرکز فناوری سامسونگ – امیرکبیر

استارت آپ اُتیچر ( Oteacher ) یک بستر آموزش آنلاین زبان های خارجی به صورت تعاملی و کاملا زنده است که هدف آن ارتقای سطح زبان علاقه مندان یادگیری زبان های خارجی در هر شرایط و هر زمان و مکان است.

تیم اُتیچر تمام تلاش خود را می کند تا با فراهم نمودن امکانات متعددی در راستای تحقق این هدف گام بردارد؛ از جمله برگزاری  دوره های آموزشی آمادگی برای شرکت در آزمون های مختلف (آیلتس، تافل، توییک و…)،  برگزاری کلاس های گروهی (Free Discussion) ، بهره گیری از اساتید خارجی و حتی مصاحبه با متخصصین حوزه زبان های خارجی و پرسیدن سوالاتی که در ذهن اغلب زبان آموزان شکل می گیرد.

چالش های اُتیچر

از آن جایی که هر استارت آپ با مشکلات زیادی از جمله استقرار در یک محیط استارت آپی پویا و فعال مواجه می باشد، اُتیچر هم در طی ماه های گذشته به دنبال مکانی با اکوسیستم استارت آپی برای خود بوده است تا بتواند خدمات آموزشی خود را هرچه بهتر به مخاطبان خود ارائه نماید. از این رو درخواست استقرار اُتیچر در مرکز فناوری سامسونگ – امیرکبیر در تیرماه سال ۹۷ ثبت شد.

مرکز فناوری سامسونگ – امیرکبیر با همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک) و شرکت سامسونگ در اردیبهشت ماه سال ۹۶ تاسیس شده است و هدف آن حمایت آموزشی و مالی از ایده های خلاق و استارت آپ های با راه حل های هوشمندانه می باشد.

 

یک خبر خوب

تیم اُتیچر توانست در دوره ی پنچم این مرکز در خواست خود را به همراه ۳۰۰ استارت آپ فعال دیگر ثبت کند و در آخر یکی از ۵ استارت آپ منتخب مرکز فناوری سامسونگ – امیرکبیر باشد.

هم اکنون استارت آپ اُتیچر در مرکز فناوری سامسونگ – امیرکبیر در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر (واقع در چهار راه ولیعصر)  مستقر می باشد و تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات آنلاین آموزش زبان های خارجی به علاقه مندان یادگیری زبان های خارجی به کار می گیرد.

 

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search