skip to Main Content

یادگیری آنلاین زبان چه مزایایی دارد؟ ۵ مزیت اصلی یادگیری زبان آنلاین

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فهرست بخش ها

یادگیری زبان آنلاین چه مزایایی دارد؟ ۵ مزیت اصلی یادگیری زبان آنلاین

 

یادگیری زبان به صورت آنلاین،مزیت های خاص خود را دارد و این مزیت ها بیشمار هستند در پایین این مزیت ها را مطرح می کنیم:

۱) درگیری کامل

مانند یک کلاس خصوصی، یادگیری زبان به صورت آنلاین به شما اجازه می دهد تا در زمان واقعی با یک شخص صحبت کنید.

کتاب های زبان مطالبی را بصورت یک طرفه برای یادگیری زبان به دست شما می رسانند. حتی تماشای تلویزیون به یک زبان خارجی (که یک تمرین عالی برای ساخت واژگان و تمرین گوش دادن است) نیز یک طرفه می باشد.

 

 

اما اگر می خواهید یادگیری زبان خود را به سطح بالاتری برسانید، باید صحبت کنید. پیش از آن، شما باید در گفتگوی واقعی شرکت کنید،ترجیحا با یک معلم که دارای تجربه کمک به دیگر زبان آموزان برای رساندن آنان به اهداف زبانی شان می باشد. در این قسمت شما میتوانید به صورت آنلاین معلم  خود را پیدا کنید که به عنوان یک پارتنر با شما زبان تمرین کنند.

علاوه بر این، مکالمه بدون زبان بدن، تلفظ و مهمتر از همه، پاسخ از شخص دیگری کامل نیست – چیزهایی که نمی توانید از یک کتاب یا فیلم دریافت کنید- مگر اینکه از طریق مکالمه، اطلاعات انتزاعی که در یک نمودار فعلی آموخته اید، به یک مکالمه واقعی تبدیل کنید. از این طریق است که شما چگونگی خوب گوش کردن و استفاده صحیح از اصطلاحات وکلمات بومی را یاد می گیرید و تلفظ و لهجه شما در یادگیری زبان بهبود می یابد.

 

۲) محدوده کاری معلمان

واضح است که همه افراد به یک شیوه زبان را یاد نمی گیرند و همه معلمان نیز به یک شیوه تدریس نمی کنند. افرادی هستند که فقط می خواهند زبان را از طریق مکالمه یاد بگیرند و در مقابل افرادی  هم هستند که می خواهند حتی قبل از یاد گرفتن یک کلمه از زبان، گرامر وساختار دستوری آن را بیاموزند. اما همه ما با نیازهای مختلفی به دنبال یادگیری زبان می رویم پس لازم است که بر اساس نیاز خود روش مناسب یادگیری را انتخاب کنیم. مثلا اگر می خواهید ازکسی انگیزه بگیرید و میزان پیشرفت تان به شما بازخورد شود ، بسیار مهم است که معلمی را پیدا کنید که در مسیر یادگیری زبان آنلاین با آن در ارتباط باشید.

برای رزرو کلاس زبان آنلاین و یادگیری زبان آنلاین می توانید در اینجا کلیک کرده

بسیاری از موسسات زبان های خارجی، دانش آموزان را با توجه به سطح زبان و سبک یادگیری شان با معلمان مناسب مرتبط می دهند. اما این شیوه هنوز هم نمی تواند با طیف وسیعی از معلمانی که شما بصورت آنلاین در اختیار دارید قابل مقایسه باشدعلاوه بر این، چه کسی بهتر از خود شما می داند که کدام  سبک یادگیری زبان برای شما بهتر است؟
آموزش آنلاین زبان به شما فرصتی برای یافتن معلمی می دهد که متناسب با سبک یادگیری و نیازهای زبان تان به شما آموزش می دهد.

۳) برنامه ریزی باز

زبان آموزان پر مشغله و افرادی که زیاد کار می کند و نمی توانند برنامه های خود را تنظیم کنند همیشه برای شرکت در کلاس های یادگیری زبان مشکل دارند. با یادگیری زبان آنلاین شما کنترل زمان های کلاس خود را دارید و می توانید از زمان های مرده برای یادگیری زبان استفاده کنید.

 

 

۴) اشتراک گذاری آسان اطلاعات

اکثر افراد جزوات کاغذی را دوست دارند اما باید پذیرفت که فایل های PDF بسیار ساده تر هستند. یادگیری زبان به صورت آنلاین به ما اجازه می دهد که با یک کلیک، مقالات جالب، لیست واژگان و تکالیف را به اشتراک بگذاریم. همیشه یک راه ساده برای به اشتراک گذاشتن و دریافت اطلاعات به صورت ساده و سریع مورد نیاز زبان آموزان بوده است که آموزش آنلاین این نیاز را برای آنها مرتفع می سازد.

 

 


۵) شبکه اجتماعی زبان آموزان

در نهایت، داشتن یک شبکه از زبان آموزان که با آنها می توانید ایده ها، نظرات و منابع را به اشتراک بگذارید، برای  یادگیری زبان بسیار ارزشمند است. صحبت کردن و برقراری ارتباط با افرادی که در سراسر جهان یه صورت آنلاین در حال یادگیری زبان هستند بسیار شگفت انگیز است.
توصیه می شود  با اتیچر همراه شوید و به همه مزایایی که به آنها اشاره شد دست پیدا کنید. با ما یادگیری شگفت انگیزی را تجربه کنید همراه با معلمانی که خودتان انتخاب می کنید!

به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search