skip to Main Content

اپلیکیشن یادگیری زبان اسپانیایی    

اپلیکیشن یادگیری زبان اسپانیایی
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

به دنیای فرهنگ غنی و زبان جذاب اسپانیایی خوش آمدید! این زبان زیبا و پر از رنگ و بو، از دهه‌ها پیش به عنوان یکی از زبان‌های پرطرفدار جهان شناخته شده و دوست‌داشتنی است. اسپانیایی نه تنها در کشورهای اسپانیا و لاتین آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه به عنوان زبانی جهانی، به همه‌ی افرادی که به دنبال توسعه مهارت‌های زبانی و فرهنگی خود هستند، جذابیت می‌بخشد.

در این مقاله، ما به شما اپلیکیشن‌های یادگیری زبان اسپانیایی را معرفی خواهیم کرد. این اپلیکیشن‌ها نه تنها به شما کمک می‌کنند تا با اسپانیایی آشنا شوید بلکه به شما امکان می‌دهند تا به راحتی و با لذت بیشتری به مهارت‌های مکالمه، نوشتاری و شنیداری‌تان در این زبان فرهنگی فوق‌العاده پی ببرید. بنابراین، آماده به سفری جذاب در دنیای یادگیری زبان اسپانیایی هستید؟ بیایید ببینیم که چگونه این اپلیکیشن‌ها می‌توانند به شما در تسلط به زبان اسپانیایی کمک کنند.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

Pimsleur  اسپانیایی، بهترین الیکیشن یادگیری زبان اسپانیایی برای مهارت‌های ارتباط شفاهی

هر گونه جستجو برای بهترین برنامه‌های یادگیری اسپانیایی باید به طور جدی Pimsleur را که به خوبی اثبات شده است در نظر بگیرد. Pimsleur یک دوره آموزشی قدیمی است که مدت‌ها قبل از اینکه برنامه‌ها ایجاد شوند، شروع شد. چیز مورد علاقه در مورد برنامه Pimsleur این است که شما را وادار می‌کند بلافاصله اسپانیایی صحبت کنید. دروس بیشتر زبان نوشتاری و گرامر را نادیده می گیرند و به جای آن بر گوش دادن و صحبت کردن تمرکز می کنند.

Pimsleur اسپانیایی، بهترین الیکیشن یادگیری زبان اسپانیایی برای مهارت‌های ارتباط شفاهی

این بدان معناست که دانش‌آموزانی که از دوره‌های Pimsleur استفاده می‌کنند، تقریباً مطمئناً مهارت‌های زبان شفاهی را سریع‌تر از سایر منابع یاد می‌گیرند. با توجه به اینکه اکثر افرادی که زبان اسپانیایی می‌خوانند می‌خواهند فوراً از آن در مکالمات استفاده کنند، این مورد باعث می‌شود که این برنامه بسیار جذاب باشد.

Baselang

Baselang  کلاس‌های نامحدود اسپانیایی را با ۱۴۹ دلار در ماه ارائه می‌دهد. این برنامه بسیار بیشتر از یک خدمات آموزشی است، اگرچه آن‌ها همچنین دارای برنامه درسی عالی، همراه با درس‌های انتخابی و ارزیابی هستند. واقعا تحت تاثیر بازلنگ قرار خواهید گرفت. هرکسی که زمان و پول کافی برای استفاده کامل از این سرویس دارد باید به شدت به استفاده از آن فکر کند.

Baselang

SpanishPod101، بهترین برنامه یادگیری زبان اسپانیایی در سبک پادکست

SpanishPod101  به طور بالقوه می‌تواند در دسته دوره‌های عمومی قرار گیرد زیرا مهارت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. این برنامه در این لیست قرار گرفت چون دروس بیشتر صوتی هستند و ساختار دوره کاملاً خطی نیست. این برنامه حاوی تعداد زیادی محتوا است – تقریباً ۲۰۰۰ درس از سطوح مبتدی تا پیشرفته وجود دارد، اگرچه اکثر محتوا برای زبان‌آموزان در سطح پایین‌تر طراحی شده است.

دروس در قالب پادکست ارائه شده است. دو میزبان یک دیالوگ را مورد بحث و ترجمه قرار می‌دهند و نکات دستوری و اطلاعات فرهنگی زیادی را ارائه می‌دهند. مقدار زیادی از زبان انگلیسی در سطوح پایین‌تر اتفاق می‌افتد، اما با پیشرفت به سمت مواد پیشرفته‌تر، این امر از بین می‌رود.

Babbel

Babbel  بسیار شبیه به  Duolingo، Lingodeer، و چند دوره دیگر است، اما کمتر بازی‌سازی شده است. برای زبان‌آموزانی که به دنبال یک منبع مطالعه دیجیتال هستند جذابیت بیشتری خواهد داشت. در حالی که دوره‌های آنها کاملاً منحصر به فرد نیست، به خوبی ساختار یافته و به طور کلی سازمان‌یافته هستند.

Babbel

Ouino ، بهترین برنامه یادگیری اسپانیایی برای سفارشی کردن مسیر یادگیری شما

Ouino یک برنامه نرم‌افزاری و اپلیکیشن موبایل با بیش از ۵۰۰ درس و ۱۰۰۰ تمرین به زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی است. این برنامه مبتنی بر برنامه درسی با رویکردی آکادمیک است (برخلاف تکیه بر گیم پلی مانند برخی برنامه‌های زبان دیگر). اصول اولیه مانند واژگان و تلفظ را پوشش می‌دهد، اما همچنین می‌تواند به شما در بهبود مهارت‌های مکالمه و تسلط بر زمان فعل کمک کند. اگر می‌خواهید زبانی را پس از مدتی استفاده نکردن یاد بگیرید بگیرید، اگر عاشق ساختار هستید یا اگر می‌خواهید تمرین زیاد داشته باشید، Ouino  برای شما عالی خواهد بود.

Lingodeer، بهترین برنامه یادگیری زبان  اسپانیایی  بازی‌سازی شده

Lingodeer  برای دانشجویان تازه‌وارد اسپانیایی که به دنبال یادگیری این زبان هستند، بسیار مناسب است. این برنامه درس‌های خود را حول موضوعات مختلف ساختار می‌دهد و فرصت‌های تمرینی را در تمرین‌های مختلف ارائه می‌دهد و درک شما را با روش‌های مختلف آزمایش می کند. دلایل مختلفی وجود دارد که Lingodeer را به برنامه های مشابه ترجیح بدهید. کیفیت صوتی بهتر، توضیحات گرامری آموزنده، و تنوع بیشتری از انواع تمرین دارد که همه چیز را جالب نگه می‌دارد.

Lingodeer، بهترین برنامه یادگیری زبان اسپانیایی بازی‌سازی شده

Speechling، اپلیکیشن یادگیری زبان اسپانیایی با تمرکز بر تلفظ درست

Speechling  یک وب‌سایت و برنامه است که بهبود مهارت‌های گفتاری را در چندین زبان آسان می‌کند. نسخه رایگان یک منبع فوق العاده ارزشمند است که تمرین تقلید از زبان مادری اسپانیایی را آسان می‌کند. طرح نامحدود تصحیحات ضبط‌های شما توسط معلم را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن با استفاده از تکنولوژی تشخیص صوتی و تصویری، به کاربران امکان می‌دهد مهارت‌های مکالمه و تلفظ زبان را بهبود ببخشند. Speechling به عنوان یک مربی شخصی آنلاین برای یادگیری زبان شناخته می‌شود و ویژگی‌های برجسته‌ای دارد که از آن یک اپلیکیشن منحصر به فرد در زمینه یادگیری زبان می‌سازد. این برنامه قابلیت استفاده آفلاین هم دارد.

SpanishDict، بهترین برنامه دیکشنری اسپانیایی

هیچ فرهنگ لغت آنلاینی در پشتیبانی از زبان آموزان اسپانیایی (یا زبان آموزان انگلیسی زبان اسپانیایی) بهتر از SpanishDict وجود ندارد. هنگامی که یک کلمه را در این برنامه جستجو می‌کنید، یک سری تعاریف، نمونه‌هایی از نحوه استفاده از کلمه در جمله، حروف صرف، مترادف‌ها و عبارات رایج که شامل کلمه می‌شود را خواهید دید. مقالات گسترده‌ای در مورد گرامر، واژگان، پیچاندن زبان و یادگیری زبان وجود دارد که حاوی توضیحات واضح، تلفظ صوتی و پیوندهایی به مقالات مرتبط است. هم برنامه موبایل و هم وب‌سایت ارزش توجه شما را دارند، اما این وب‌سایت دارای ویژگی‌ها و تلفظ های قابل توجهی توسط افراد بومی است. این وب سایت رایگان است و توسط تبلیغات پشتیبانی می‌شود، اما با عضویت در عضویت Premium آن‌ها می‌توانید برخی از ویژگی‌های اضافی را دریافت کرده و تبلیغات را حذف کنید.

Clozemaster، بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان اسپانیایی و تمرین در متن نوشته

 Clozemaster  برای افرادی که در حال حاضر در سطح مبتدی / متوسط هستند، ایده‌آل است و به شما کمک می‌کند دایره لغات خود را بسازید و کلمات و جملات جدید را در متن یاد بگیرید. اگرچه گرامر زیادی یاد نخواهید گرفت یا صحبت کردن و نوشتن خود را بهبود نمی‌بخشید، اما در کاری که انجام می‌دهد عالی است و جنبه بازی ویدیویی آن را سرگرم‌کننده و اعتیادآور می‌کند. اگرچه همه تمرین‌ها تقریباً یکسان هستند، روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید سختی آن را افزایش دهید و حساب رایگان Clozemaster تقریباً به خوبی کاربر Pro است.

ایتالکی، بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان اسپانیایی و پیدا کردن یک معلم خصوصی

italki  منعطف‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین مکان برای یافتن یک معلم خصوصی برای زبانی است که یاد می‌گیرید. آن‌ها تعداد زیادی معلم دارند که به دانش‌آموزان بیش از ۱۰۰ زبان مختلف کلاس ارائه می‌دهند. به عنوان یک زبان‌آموز، می‌توانید معلمی را پیدا کنید که به بهترین وجه متناسب با سبک یادگیری، برنامه و شخصیت شما مطابق باشد. معلمان می‌توانند قیمت‌های خود را تعیین کنند و برنامه خود را تنظیم کنند.

Verbling، بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان اسپانیایی برای برای یافتن معلم خصوصی

Verbling  یک بازار آنلاین دیگر برای کلاس زبان است که در آن می‌توانید با معلمان دلخواه خود آموزش زبان اسپانیایی آنلاین داشته باشید. دارای برخی ویژگی‌های اضافی مناسب برای دانش‌آموز، از جمله یک کلاس آنلاین داخلی، فلش کارت، تقویم تکالیف و یک سیستم بایگانی برای مطالب درسی است. همچنین انجمن‌های مفید اما نامرتب وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها درباره زبان‌ها بحث کنید، نوشته‌های خود را برای نقد به اشتراک بگذارید و تمرین‌های رایگان زبان را انجام دهید.

Verbling، بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان اسپانیایی برای برای یافتن معلم خصوصی

دروس عموماً با کیفیت بالا و ساختار خوبی هستند، به علاوه فیلترها یافتن معلمانی را که در همه چیز از کاهش لهجه گرفته تا آماده‌سازی مصاحبه تخصص دارند، آسان می‌کند. با این حال، ممکن است کمی گران‌تر از گزینه‌های جایگزین باشد.

با اتیچر یادگیری زبان اسپانیایی برای شما راحت خواهد شد

اپلیکیشن‌های یادگیری زبان اسپانیایی نقش بسیار مهمی در توسعه مهارت‌های زبانی افراد ایفا می‌کنند. اپلیکیشن‌های یادگیری زبان اسپانیایی ابزارهایی بسیار مؤثر و مفید هستند که به افراد امکان می‌دهند به سرعت و با لذت به این زبان جذاب تسلط یابند. با توجه به اینکه اسپانیایی یکی از زبان‌هایی است که همچنان در حال رشد و جذابیت دارد، ما شما را به تجربه‌ی یادگیری آن دعوت می‌کنیم.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما

خدمات آموزش زبان اسپانیایی آموزشگاه اتیچر با اساتید مجرب و منابع آموزشی برجسته، به شما این فرصت را می‌دهد تا به تسلط بر زبان اسپانیایی بپردازید. از امکانات گسترده‌ی مکالمه، نوشتاری، و شنیداری تا آشنایی با فرهنگ اسپانیایی و آموزش به روش‌های مدرن، اموزشگاه اتیچر مناسب‌ترین انتخاب برای رسیدن به هدف‌های زبانی‌تان خواهد بود.

به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search