skip to Main Content

تقویت لهجه انگلیسی

تقویت لهجه انگلیسی
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

همه افراد علاقه زیادی دارند که زبان انگلیسی را با لهجه درست و غلیظ صحبت کنند و مانند فیلم‌ها و سریال‌های انگلیسی با یکدیگر مکالمه داشته باشند، اما به نظرتان چه روش‌هایی برای تقویت لهجه انگلیسی وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال راهکارهای متفاوتی وجود دارد که با تمرین و استمرار می‌توانید زبان انگلیسی را با لهجه و تلفظ مناست یاد بگیرد.

برای تقویت لهجه انگلیسی در ابتدا باید با لهجه‌های انگلیسی مختلف آشنا شوید و با استفاده از چندین ترفند در جهت لهجه بهتر تلاش کنید. در این مقاله از مجله اُتیچر قصد داریم در رابطه با ترفندهای تقویت لهجه انگلیسی صحبت کنیم و اشاره‌ای به ۵ راهکار برای لهجه بهتر انگلیسی خواهیم داشت. اگر شما هم در لهجه انگلیسی مشکل دارید، مطالعه این مقاله را فراموش نکنید.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

انواع لهجه‌های انگلیسی؛ از لهجه بریتیش تا آمریکایی

در حال حاضر بیش از ۵۰ لهجه انگلیسی وجود دارد که در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما ۲ لهجه بریتیش و آمریکایی جزو متداول‌ترین لهجه‌های انگلیسی هستند. لهجه بریتیش به عنوان لهجه بومی انگلیسی‌زبانان بریتانیا شناخته می‌شود. همچنین لهجه آمریکایی، یکی از گویش‌های کشورهای آمریکایی شناخته می‌شود که ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد.

اغلب کلمات در لهجه‌های انگلیسی و بریتیش به یک شکل تلفظ می‌شوند، اما در حروف صدا دار و شدت‌گذاری روی حروف، این ۲ لهجه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارد. تفاوت‌های ۲ لهجه بریتیش و آمریکایی بسیار ظریف است که توسط زبان‌آموزان بسیار حرفه‌ای قابل تشخیص است. همچنین اساتید و معلمان زبان انگلیسی این ۲ لهجه معروف را به‌خوبی از یکدیگر تشخیص می‌دهند. در نظر داشته باشید برای تقویت لهجه انگلیسی از معلم خصوصی زبان انگلیسی می‌توانید کمک بگیرید. اساتید زبان انگلیسی به‌راحتی می‌توانند لهجه‌های مختلف زبان انگلیسی را به شما آموزش دهند و بعد از چندین کلاس، با لهجه مناسب انگلیسی را صحبت کنید.

پادکست انگلیسی؛ یکی از بهترین روش‌ها برای تقویت لهجه انگلیسی

یکی از بهترین روش‌ها برای تقویت لهجه انگلیسی گوش دادن به پادکست‌های انگلیسی است. در حال حاضر پادکست‌های بسیار مختلفی با موضوعات متفاوتی وجود دارد که هر کدام داستان جذابی دارد. از بین پادکست‌های انگلیسی برای تقویت لهجه انگلیسی، پیشنهاد می‌کنیم پادکست‌های داستانی و گفتگو محور را انتخاب کنید. پادکست‌های داستانی انگلیسی به دلیل محتوای داستان‌محوری که دارند، مخاطب را با خود همراه می‌کنند و این موضوع موجب می‌شود به‌خوبی با لهجه انگلیسی آشنا شوید.

پادکست انگلیسی؛ یکی از بهترین روش‌ها برای تقویت لهجه انگلیسی

همچنین پادکست‌های گفتگو محور به دلیل اینکه چندین نفر در این پادکست‌ها حضور دارند و صداهای متفاوتی در پادکست وجود دارد، موجب تقویت لهجه انگلیسی زبان‌آموزان خواهد شد. روش‌های بسیار خوب و مناسبی برای تقویت و یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. به‌عنوان مثال چندین روش برای تقویت اسپیکینگ آیلتس وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم، در این رابطه مقاله راه های تقویت اسپیکینگ آیلتس در مجله اُتیچر را مطالعه کنید. در این مقاله کلیه روش‌های تقویتی اسپیکینگ آیلتس را می‌توانید مطالعه کنید.

مشاهده فیلم و سریال؛ راهکاری برای تقویت لهجه انگلیسی

یکی دیگر از روش‌های کاربردی و فوق‌العاده مناسب برای تقویت لهجه انگلیسی، مشاهده فیلم و سریال است. تماشای فیلم و سریال سرگرمی مهیج و جذابی است، اما شما باید فیلم و سریال و برنامه‌های تلویزیونی را با هدف تقویت لهجه انگلیسی مشاهده کنید. در حال حاضر کلیه فیلم‌ها و سریال‌ها زیرنویس انگلیسی نیز دارند. توصیه می‌کنیم برای مشاهده فیلم‌های انگلیسی‌زبان از زیرنویس انگلیسی استفاده کنید.

مشاهده فیلم و سریال؛ راهکاری برای تقویت لهجه انگلیسی

با تماشای فیلم به زبان انگلیسی علاوه‌بر تقویت لهجه انگلیسی، با تلفظ و املا صحیح کلمات انگلیسی به‌خوبی آشنا خواهید شد. توجه داشته باشید برای مکالمه و یادگیری زبان انگلیسی باید زمان مناسبی را به تمرینات زبان انگلیسی اختصاص دهید. اگر با سوال چگونه در یک ماه انگلیسی صحبت کنیم مواجه شدید، در نظر بگیرید که تسلط و یادگیری زبان انگلیسی برای افراد معمولی و متوسط به حداقل ۱ تا ۲ سال زمان نیاز دارد و با مطالعه و یادگیری چندین ماهه هرگز نمی‌توانید زبان انگلیسی را به‌صورت کامل یاد بگیرید.

مکالمه با دوستان و اعضای خانواد؛ از روش‌های تقویت لهجه انگلیسی

معمولا افرادی که قصد دارند زبان انگلیسی را در مدت کوتاهی به خوبی یاد بگیرند، از روش‌های مختلفی برای تقویت زبان استفاده می‌کنند. یکی از همین روش‌ها مکالمه مستمر به زبان انگلیسی است. هنگامی که روزانه زمان مناسب و محدودی را به مکالمه با زبان انگلیسی اختصاص دهید، بعد از مدتی تسلط بسیار خوبی به اسپیکینگ پیدا خواهید کرد.

مکالمه با دوستان و اعضای خانواد؛ از روش‌های تقویت لهجه انگلیسی

توجه داشته باشید برای مکالمه با دوستان یا اعضای خانواده نیازی نیست، در رابطه با موضوعات پیچیده یا بسیار مهم صحبت کنید، مکالمه چند دقیقه‌ای در رابطه مسائل روزمره و ساده کفایت می‌کند. همچنین می‌توانید با تماس تلفنی چند دقیقه‌ای، چنین مکالمه‌ای داشته باشید. اپلیکیشن و برنامه‌های بسیار مختلفی برای تقویت لهجه انگلیسی وجود دارد، توصیه می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با چنین برنامه‌هایی، مقاله بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی را در مجله اُتیچر مطالعه کنید. در این مقاله بهترین برنامه‌ها را برای یادگیری زبان انگلیسی به‌صورت کامل شرح داده‌ایم.

شنیدن موزیک‌های انگلیسی؛ از ترفند‌های سرگرم‌کننده برای تقویت لهجه انگلیسی

آهنگ‌های انگلیسی برای تقویت لهجه انگلیسی بسیار موثر هستند. یادگیری لهجه حرفه‌ای انگلیسی با موسیقی سرگرمی جذاب و بسیار آموزنده‌ای است که در هر موقعیتی می‌توانید از آن لذت ببرید. البته توصیه می‌کنیم برای تقویت لهجه و یادگیری بهتر زبان انگلیسی در شروع از موزیک‌های آهسته و آرام کمک بگیرید. موزیک‌هایی که صدای خواننده به‌خوبی شنیده می‌شود، بهترین انتخاب است و با خواننده در موسیقی می‌توانید همراهی داشته باشید. هم‌خوانی با خواننده موجب می‌شود، تلفظ کلمات را به‌درستی رعایت کنید. در نظر داشته باشید هنگامی که تدریس زبان انگلیسی شما را افراد حرفه‌ای و متخصص به عهده بگیرند، به آسانی با لهجه‌های مختلف زبان انگلیسی آشنا خواهید شد و بعد از مدتی با لهجه مناسب می‌توانید مکالمه‌ای لذت‌بخش داشته باشید.

تقویت لهجه انگلیسی با کمک اساتید پلتفرم زبان اُتیچر

تقویت لهجه انگلیسی با کمک اساتید پلتفرم زبان اُتیچر

در این مقاله از مجله اُتیچر در رابطه با تقویت لهجه انگلیسی صحبت کردیم و اشاره‌ای به ۴ روش متفاوت برای تقویت لهجه انگلیسی داشتیم. روش‌های بسیار مختلفی برای تقویت لهجه انگلیسی وجود دارد که در این مقاله به بهترین آن‌ها اشاره کردیم.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما

توجه داشته باشید برای تسلط به لهجه بریتیش یا آمریکایی نیاز به یک استاد باتجربه و متخصص دارید که به تمامی قسمت‌های زبان انگلیسی مسلط شوید. پیشنهاد می‌کنیم برای کلاس زبان آنلاین به صفحه اصلی پلتفرم اُتیچر مراجعه کنید. در پلتفرم زبان اُتیچر بهترین اساتید زبان انگلیسی وجود دارند که به کلیه افراد در همه سطوح آموزش می‌دهند. در حال حاضر بیشتر از ۵۰۰ استاد حرفه‌ای در مجموعه اُتیچر فعالیت می‌کنند.

۴.۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search