skip to Main Content

اپلیکیشن یادگیری زبان عربی

اپلیکیشن یادگیری زبان عربی
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

یادگیری زبان‌های خارجی به عنوان یک مهارت اساسی در دنیای امروزی بسیار اهمیت دارد. زبان عربی، به عنوان یکی از زبان‌های جهانی، جذابیت خاص خود را دارد. با پیشرفت تکنولوژی، اپلیکیشن‌های یادگیری زبان عربی به عنوان یک ابزار موثر و کارآمد برای افرادی که به دنبال یادگیری این زبان هستند، ظاهر شده‌اند. در این مقاله، به معرفی برخی از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان عربی می‌پردازیم.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

Duolingo

این برنامه با رویکردی آهسته و پیوسته برای یادگیری، وعده می‌دهد که زبان عربی را در کمتر از پنج دقیقه در روز به شما آموزش می‌دهد و به دانش پژوهان یاد می‌دهد که حروف و صداها را تشخیص دهند، سپس کلمات و جملاتی بسازند. همانطور که در سطوح پیشرفت می‌کنید، مراحل جدیدی را باز می‌کنید، از الفبا شروع می‌شود، و با توصیفگرها، سپس کشورها و عبارات خاص موضوعی ادامه پیدا می‌کند. علاوه بر سطوح ساختاری، آزمون‌های تمرینی شخصی نیز وجود دارد که می‌توانید برای بهبود مهارت‌های خود انجام دهید. این برنامه نوتیفیکیشن می‌دهد تا شما را به تمرین روزانه وادار کند. بهترین بخش این برنامه استفاده رایگان از آن است، بدون محدودیت.

Duolingo

Mondly

Mondly یک اپلیکیشن و وب‌سایت یادگیری زبان است که زبان‌های زیادی را ارائه می‌کند. به عنوان یک کمک مطالعه برای تقویت کلمات و مفاهیم اساسی که در کلاس یا برنامه دیگری یاد گرفتید مناسب است. یک نسخه رایگان محدود وجود دارد، بنابراین می‌توانید آن را بدون هیچ هزینه‌ای امتحان کنید. Mondly برنامه‌هایی برای یادگیری ۴۰ زبان دارد، با این فرض که شما انگلیسی زبان هستید و به زبان انگلیسی آموزش خواهید دید. Mondly تلاش می‌کند تا با بازی‌سازی تجربه یادگیری، یادگیری یک زبان جدید را در واقع سرگرم‌کننده کند.

درس‌های روزانه، فعالیت‌های واژگانی، و چالش‌های هفتگی و ماهانه را ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که شما بهترین رو آموزشی را دریافت می‌کنید. ویژگی چت باکس Mondly نیز مفید است زیرا می‌توانید برای تقویت مکالمه عربی خود در گفتگوهای مختلف شرکت کنید. با استفاده از موضوعات مختلف گفتگو، می‌توانید قبل از شروع صحبت با افراد واقعی به زبان عربی، سخنرانی خود را با یک ربات تمرین کنید.

Ling App

با لینگ می‌توانید عبارات عربی پایه و محاوره‌ای را فقط در ده دقیقه در روز یاد بگیرید. بهترین قسمت این اپلیکیشن چیست؟؟ می‌توانید بازی‌های تعاملی را انجام دهید که از خسته شدن شما حین آموزش جلوگیری می‌کند. لینگ به گونه‌ای طراحی شده است که یادگیری زبان عربی را تا حد امکان آسان و سرگرم‌کننده کند. شما بدون لیست لغات خسته‌کننده یا قوانین دستور زبان پیچیده، عربی خواهید آموخت. در عوض، مینی‌بازی‌ها، پازل‌ها و آزمون‌های سرگرم‌کننده را بازی می‌کنید و با یک ربات چت صحبت می‌کنید.

همچنین می‌توانید تلفظ درست را با صوت‌های با کیفیت بالا از افراد بومی یاد بگیرید. علاوه بر این، می‌توانید نحوه نوشتن حروف عربی را از طریق تمرین‌های ردیابی انگشت یاد بگیرید!

چرا باید از لینگ استفاده کنید:

  • انواع تمرینات سرگرم کننده برای تحریک یادآوری بهتر
  • دروس تمام سطوح مهارت را پوشش می‌دهد
  • تمرین‌های شنیداری و گفتاری فراوان به‌علاوه تمرین‌های نوشتاری

AlifBee، اپلیکیشن یادگیری زبان عربی برای مبتدیان

اگر به دنبال یک برنامه درسی سازمان یافته با دوره‌های دقیق هستید، AlifBee  باید یکی از اولین گزینه‌های شما باشد. این برنامه برای تبدیل مبتدیان مطلق به زبان‌آموزان متوسط طراحی شده است. ما می‌دانیم که تازه‌کارها ممکن است از برنامه‌هایی که نمی‌توانند به آن‌ها کمک کنند تا بالاتر از از یک سطح خاص مثلا متوسط، را یاد بگیرند و ادامه دهند، ناامید شوند، اما AlifBee فراتر از آن است. علاوه بر آموزش کلمات الفبا و واژگان، مهارت های خواندن، دستور زبان و نوشتن را در مراحل اولیه معرفی می‌کند تا زبان آموزان بتوانند به راحتی سوالات درک مطلب را حل کنند.

چرا باید از AlifBee استفاده کنید:

  • درس‌های سازماندهی شده برای آموزش موثر زبان عربی به شما
  • کلیپ‌های صوتی، فعالیت‌ها، آزمون‌ها و امتحانات مختلف
  • شامل یک ویژگی آماری برای اندازه‌گیری پیشرفت شما
  • مهارت‌های خواندن، نوشتن، گرامر و صحبت کردن شما را توسعه می‌دهد

Arabits ، برنامه‌ آموزش مکالمه زبان عربی

Arabits  یکی دیگر از برنامه‌های عالی برای یادگیری زبان عربی است. نوشتن جزء اصلی این برنامه نیست زیرا بیشتر بر عربی گفتاری تمرکز دارد. دروس به هفت سطح، بدون احتساب مرحله پایه تقسیم می‌شوند. این نوع ساختار سازمان یافته  موجود در Arabits  مفید است زیرا محتوای آن به راحتی قابل پیگیری است. به‌علاوه، پس از هر سطح، یک ارزیابی و همچنین فعالیت‌های تعاملی وجود دارد تا به شما کمک کند اصطلاحات جدیدی را که یاد گرفته‌اید تمرین کنید.

چرا باید از Arabits استفاده کنید:

  • دروس سازماندهی شده با فعالیت‌های تعاملی و تست‌های تمرینی
  • مکالمات عربی
  • عربی گفتاری خود را بهبود بخشید
  • گسترش دایره لغات عربی

Pimsleur، یکی از معروف‌ترین برنامه‌های آموزش زبان عربی

ممکن است با Pimsleur آشنا باشید زیرا در محافل یادگیری زبان بسیار شناخته شده است. این برنامه مبتنی بر روش Pimsleur است که یک روش علمی اثبات شده برای صحبت کردن، درک و خواندن زبان‌های جدید است.

Pimsleur  دروس صوتی اصلی ۳۰ دقیقه‌ای را ارائه می‌دهد که می‌تواند با مواد آموزشی اضافی مانند فلش کارت، آزمون‌ها و کتاب‌های دیگر تکمیل شود. با Pimsleur می‌توانید سه نوع گویش عربی را یاد بگیرید: عربی استاندارد مدرن، لهجه عربی شرقی و لهجه مصری. همچنین با Pimsleur، می‌توانید در هر زمان و هر کجا – حتی زمانی که در ماشین خود رانندگی می‌کنید – یاد بگیرید. به این ترتیب، لازم نیست برای یادگیری زبان عربی از روز خود وقت بیش از حدی بگذارید.

چرا باید از Pimsleur استفاده کنید:

  • مهارت‌های مکالمه عربی خود را به سرعت توسعه دهید
  • بر اساس روش‌های یادگیری موثر و آزموده شده
  • یادگیری تعاملی با صدا، فعالیت‌ها و تمرین‌ها

Busuu

Busuuدروسی مختلفی را برای شما فراهم می‌کند تا مکالمه عربی خود را توسعه دهید. درس‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند: A1 مبتدی، A2  ابتدایی، متوسط، B1، و Upper Intermediate B2 که هر کدام بیش از ۲۰ موضوع را پوشش می‌دهند. به طور کلی، Busuu  کاربران خود را به اندازه کافی آماده می‌کند تا سخنرانان متوسطی شوند که می‌توانند مکالمه‌ای روان به زبان عربی در مورد موضوعات مختلف داشته باشند.

یکی از جنبه‌های مفید Busuu، ویژگی اجتماعی است که به کاربران اجازه می‌دهد با زبان‌آموزان دیگر مکالمه کنند، با سخنرانان بومی تمرین کنند و حتی اشتباهات دیگر زبان‌آموزان را برطرف کنند. همچنین افراد می‌توانند برای تمرین زبان عربی خود، یک کلاس عربی آنلاین را با یک معلم خصوصی خریداری کنند.

چرا باید از Busuu استفاده کنید:

  • بهبود مکالمه عربی
  • با توجه به سطح خود در دوره‌ها حرکت کنید
  • ارتباط با دیگران برای بهبود مهارت‌های گفتاری
  • پس از اتمام، مدرک تحصیلی McGraw-Hill را دریافت کنید

Rocket Languages، برنامه یادگیری زبان عربی

موشک عربی یک دوره جامع عربی است که گویش مصری را آموزش می‌دهد و به دلیل محتوای آن و کیفیت بالای دیالوگ‌هایش به شدت توصیه می شود. دوره Rocket Arabic همه مهارت‌های زبانی را به خوبی پوشش می‌دهد و تشخیص صدای داخلی آن بسیار دقیق است (از فناوری گفتار وب گوگل استفاده می‌کند). برای انواع یادگیرندگان ، این یک دوره عالی عربی است.. موشک عربی ممکن است برای یک محصول دیجیتال کمی گران به نظر برسد، اما در مقایسه با رقبای آن که دسترسی به مطالب درسی را محدود می‌کنند ، ارزش بالایی دارد.

اگر به یادگیری لهجه مصری علاقه دارید، Rocket Languages ممکن است بهترین انتخاب شما باشد. هفت ماژول با درس ها به سه دسته تقسیم می شود: درس‌های صوتی تعاملی، زبان و درس‌های فرهنگی و درس‌های نوشتاری.

چرا باید از Rocket Languages استفاده کنید:

  • لهجه مصری را یاد بگیرید
  • درک وسیع‌تری از فرهنگ مصر به دست آورید
  • منابع متعدد مانند فلش کارت‌ها، آزمون‌ها، فعالیت‌های نوشتن و فایل‌های صوتی
  • دروس قابل دانلود برای آموزش

یادگیری زبان عربی با اتیچر

امروزه اپلیکیشن‌های یادگیری زبان عربی به عنوان ابزارهای موثر و کارآمدی در راه یادگیری این زبان معرفی شدند. اهمیت یادگیری زبان عربی از لحاظ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بی‌نظیر است و این اپلیکیشن‌ها به شما این فرصت را می‌دهند تا به سرعت و با لذت این زبان را فرا بگیرید. در کنار این اپلیکیشن‌ها، از خدمات آموزشی و تخصصی کلاس زبان انلاین اتیچر استفاده کنید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما

اتیچر با مدرسان مجرب و منابع آموزشی برجسته، به شما کمک می‌کند تا با روش‌های تدریس حرفه‌ای و منطبق بر نیازهای شما، زبان عربی را به صورت موثر یاد بگیرید. با استفاده از امکانات اتیچر، می‌توانید به سرعت و با اعتماد به نفس در مسیر یادگیری زبان عربی قدم بگذارید و به دستاوردهای زبانی خود برسید. برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، با آموزشگاه اتیچر تماس بگیرید و یا به سایت ما مراجعه کنید.

۴.۶/۵ - (۹۰ امتیاز)

دیدگاه ها

    1. سلام ژاله عزیز
      میتوانید نام هر نرم افزار را در گوگل جستجو کرده و پس از دریافت آن را نصب کنید. همچنین با توجه به درخواست تعدادی از دوستان و همراهان اُتیچر به زودی لینک دانلود در همین صفحه اضافه خواهد شد. از همراهی شما ممنونیم.

شما هم دیدگاه، تجربه یا سوالتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search