skip to Main Content

فیلم آموزش مکالمه انگلیسی رایگان قسمت دوم

آموزش-مکالمه-انگلیسی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آموزش مکالمه انگلیسی رایگان 

آموزش مکالمه انگلیسی بسیار حائز اهمیت است، از این رو  آموزش زبان انگلیسی آنلاین  سری ویدیو ها (فیلم های) آموزشی رایگان را برای شما تهیه کرده چرا که به کار بردن مکالمه درست زبان انگلیسی می تواند به شما در تحصیلات آموزشی ،مهاجرت و عرصه های بین اللملی کمک شایانی می نماید. از سایر مزیت های مکالمه انگلیسی می توان اشاره کرد :

 

تقویت ذهن

جدا از مطالب بالا یادگیری گفتگو به انگلیسی به شما کمک می کند تا مغز شما برای یادگیری ساختار گفتگو به انگلیسی ،به تکاپو و افتاده و سعی در فراگیری این ساختار و به کار بردن آن دارد و بنابراین عملکرد مغز شما بهتر شده و رفته رفته مهارت پیدا می کند ،که این بهبود مانع از مبتلا شدن شما به آلزایمر می شود.همچنین پژوهش ها نشان داده است که افرادی که به دو زبان مسلط هستند می توانند از تمرکز بالاتری بهرمند باشند.

استفاده آسان در همه جا

فایده دیگر آموزش مکالمه زبان انگلیسی استفاده بهتر از آن در دنیای امروزه اینترنت شده و به شما به عنوان دانشجو یا مدیر اجازه می دهد تا راحت تر از مطالب مربوطه خود استفاده کنید، همچنین از مکالمه می توان به عنوان ابزاری برای سفر های خارجی و ارتباط با مردم ها و فرهنگ های متفاوت استفاده نمود.

آموزش-مکالمه-زبان-انگلیسی-رایگان

لذت بردن از فیلم ها

مزیت آخر بهره مند شدن از این یادگیری، لذت بردن از فیلم های روز دنیا بدون هیچ گونه دغدغه ی فکری می باشد.

شما می توانید قسمت اول آموزش مکالمه زبان رایگان سطح متوسط تا پیشرفته استاد پرهام در اُتیچر با موضوع Tell a story like native (پیشنهاد دادن) را در چهار دقیقه مشاهده کنید.

هم اکنون می توانید در اینجا کلیک کرده و از جلسه قبل با عنوان Making Suggestion آموزش رایگان مکالمه زبان انگلیسی بهرمند شوید.

 

به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

شما هم دیدگاه، تجربه یا سوالتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search