skip to Main Content

انیمیشن انگلیسی برای تقویت زبان

انیمیشن انگلیسی برای تقویت زبان
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

آخرین باری که شما و خانواده‌تان پاپ کورن خریدید و یک شب سینمایی داشتید کی بود؟ ما در اتیچر می‌دانیم که گذراندن زمان با کیفیت هر چند وقت یکبار با خانواده چقدر مهم است. به همین دلیل ما فهرستی از چند انیمیشن جذاب به زبان انگلیسی را جمع‌آوری کرده‌ایم که می‌توانید با کودکان خود تماشا کنید تا به بهبود مهارت‌های زبانی شما و آن‌ها کمک کند.

فقط به این دلیل که این لیست فیلم‌های انیمیشنی هستند به این معنی نیست که برای بزرگسالان هم سرگرم‌کننده  و مناسب نیستند.  ممکن است شما را شگفت زده کند که داستان‌های جذاب آ‌ن‌ها چقدر در مورد زبان انگلیسی و زندگی روزمره به شما می‌آموزد. بیایید شروع کنیم!

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

فهرست بخش ها

The Lorax

دنیایی را تصور کنید که در آن درخت‌ها متعلق به گذشته هستند، موجودات افسانه‌ای که فقط در داستان‌های باستانی که نسل‌ها در مورد آن‌ها نقل شده می‌شنوید. اقتباس سینمایی کتاب دکتر سوس با همین نام دقیقاً در چنین مکانی می‌گذرد. تد، شخصیت اصلی داستان، پسری کنجکاو است که تصمیم می‌گیرد به جستجویی برود تا دریابد که چه چیزی درختان را به سمت انقراض سوق داده است تا آدری، عشق خود را تحت تاثیر قرار دهد. ماموریت او پر از موانعی است که باید بر آن‌ها غلبه کند.

انیمیشن The Lorax برای یادگیری زبان انگلیسی

در طول راه، او با لوراکس، موجودی مرموز با خز نارنجی و سبیل‌های بزرگ روبرو می‌شود که با قافیه صحبت می‌کند. لوراکس شاهد قطع شدن آخرین درخت بوده است و می‌تواند به تد بگوید که چگونه آن‌ها را نابود کردند. تنها مشکل این است که او یک پیرمرد بدجنس است. همانطور که Lorax داستان سوء استفاده مردم از رابطه خود با طبیعت را روایت می‌کند، ما تشویق می‌شویم در مورد موضوعاتی مانند دوستی، اعتماد، حرص و طمع و تأثیر فناوری بر دنیای اطراف خود فکر کنیم.

The Lorax برای یادگیری زبان انگلیسی

همانند بهترین فیلم ها برای یادگیری زبان انگلیسی، این فیلم انیمیشنی که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد هم ساعاتی سرگرم‌کننده برای شما رقم خواهد زد که می‌تواند به تقویت زبان شما کمک کند. در این انیمیشن بحث‌های عالی در مورد آگاهی محیطی با کودک شما مطرح می‌شود. اگر کودک شما در سنین پیش دبستانی است، باید اشاره کنیم که فیلم شامل چند صحنه است که شامل فحاشی خفیف و شوخ طبعی است.

Soul

اگر از طرفداران فیلم‌های پیکسار هستید، حتماً Soul را ببینید. این انیمیشن به خوبی فیلم‌های سینمایی مثل فیلم انگلیسی برای تقویت زبان مبتدی، قلب شما را به تپش در‌می‌آورد و الهام بخش شما می‌شود که به روشی کاملاً جدید به زندگی فکر کنید. شخصیت اصلی فیلم جو یک موسیقیدان با استعداد است که به عنوان معلم کار می‌کند.

بزرگترین آرزویش این است که روزی به صورت حرفه‌ای در کلوپ‌های جاز بنوازد. درست زمانی که رویاهای جو به حقیقت می‌پیوندند، او دچار حادثه می‌شود و خود را در مکانی به نام « the Great Before» می‌یابد، جایی که ارواح متولد نشده برای زندگی روی زمین آماده می‌شوند. جو وظیفه دارد به یک روح شرور به نام ۲۲ کمک کند تا اشتیاق خود را پیدا کند. اما این ماموریت آنطور که به نظر می‌رسد آسان نخواهد بود. پس از تماشای ماجراهای جالب جو و ۲۲، می‌توانید با فرزندتان در مورد اینکه کدام جنبه از زندگی ما را شکل می‌دهد و ما را شاد می‌کند، بحث و گفتگوی خوبی داشته باشید.

Soul؛ انیمیشن محبوب انگلیسی برای یادگیری زبان انگلیسی

Soul برنده بهترین انیمیشن بلند اسکار در سال ۲۰۲۱ شد. جدای از خط داستانی جذابش، تصاویری شگفت انگیز و موسیقی عالی دارد که شما را به صفحه تلویزیون می‌چسباند. اگر هنوز این شاهکار را تماشا نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم آن را در لیست کارهای خود قرار دهید. به خاطر داشته باشید که چون فیلم به موضوعاتی مانند زندگی، مرگ و زندگی پس از مرگ می‌پردازد، ممکن است برای کودکان خردسال مناسب نباشد.

انیمیشن روح یکی از پربازدیدترین انیمیشن های انگلیسی زبان

Big Hero 6

Big Hero 6  یک فیلم ابرقهرمانی با پیچش‌ها و چرخش‌های غیرمعمول است که درمورد اشتیاق یک پسر کوچک به روباتیک است و موضوعاتی مانند پیوندهای خانوادگی و دوستی را در طول راه بررسی می‌کند. هیرو مانند برادر مهندسش تاداشی استعداد فناوری و اختراع دارد. هیرو پس از از دست دادن برادرش، قصد دارد مردی نقابدار را با ارتشی از میکروربات‌ها شکست دهد تا انتقام او را بگیرد. برای انجام این کار، او یک تیم ابرقهرمانی تشکیل می‌دهد و از دستیار مورد اعتماد خود، ربات بامزه  Baymax، کمک می‌گیرد. اگر خانواده‌ای هستید که عاشق فیلم‌های اکشن هستید، این انیمیشن در ژانر ابرقهرمانی را از دست ندهید.

انیمیشن Big Hero 6

خط داستانی، جذاب و پر از لحظات سرگرم کننده است. این فیلم برای یاد گرفتن زبان انگلیسی کودکان شما، در سنین دبستان به بالا مناسب است.

Regular Show

انیمیشن Regular Show  داستان دو دوست صمیمی به نام‌های “موردوکای” و “ریگبی” را دنبال می‌کند که در یک پارک تفریحی کار می‌کنند. داستان‌های طنزی و ماجراجویانه‌ای که آن‌ها تجربه می‌کنند، محتوای اصلی این انیمیشن را تشکیل می‌دهند. Regular Show  از طنز بی‌نظیری استفاده می‌کند که می‌تواند در یادگیری زبان مفید باشد. تمرکز بر دیالوگ‌های طنزآمیز و شوخی‌های انگلیسی، می‌تواند به بهبود مهارت‌های شنیداری و تشخیص طنز زبان کمک کند. شخصیت‌های متنوع انیمیشن با لهجه‌ها و ویژگی‌های زبانی مختلف به تنوع زبان انگلیسی اشاره دارند. این تنوع مانند یک معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین، به افراد کمک می‌کند تا با لهجه‌ها و تلفظ‌های مختلف آشنا شوند.

انیمیشن Regular Show برای یادگیری زبان انگلیسی

با تماشای این انیمیشن ، می‌توانید به تمرینات مختلفی برای تقویت مهارت‌های زبانی بپردازید. تکرار عبارات و دیالوگ‌ها، نوشتن خلاصه‌ها از داستان‌ها، تحلیل شوخی‌ها و غیره از جمله این تمرینات هستند.

Wreck-It Ralph

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که شخصیت‌های بازی کامپیوتری پس از خروج از بازی چه می کنند؟ Wreck-It Ralph  فیلمی است که یک پاسخ ممکن برای این سوال جالب را به تصویر می‌کشد. رالف قهرمان درمورد یک شخصیت بازی است که فقط برای یک چیز خوب است: خراب کردن همه چیز در مسیرش. رالف به عنوان شخصیت مرد بد احساس می‌کند که مورد قدردانی قرار نمی‌گیرد و تصمیم می‌گیرد برای تحقق رویای قهرمان شدن خود، سفری را آغاز کند.

انیمیشن Wreck-It Ralph

در طول راه، او با یکی دیگر از شخصیت‌های بازی آشنا می‌شود، دختر کوچکی به نام Vanellope von Schweetz که به دلیل نقص در کدش از شرکت در بازی مسابقه‌ای که برای آن ساخته شده است منع شده است. در حالی که این دو از بازی به بازی دیگر سفر می‌کنند و دردهای فزاینده‌ای را تجربه می‌کنند و سعی می‌کنند کشف کنند که چه کسانی هستند، ما شاهد تشکیل یک دوستی زیبا هستیم.

ما فکر می‌کنیم این فیلم به ویژه برای کسانی از شما که دوران نوجوانی خود را با بازی در بازی‌های ویدئویی گذرانده‌اید جذاب خواهد بود. تماشای این فیلم به عنوان یک خانواده می‌تواند راهی قدرتمند برای ارتباط شما با فرزندانتان باشد که از نسلی هستند که بیش از هر زمان دیگری بازی می‌کنند. و برای کسانی از شما که در نهایت انیمیشن را دوست دارند، خوشحال خواهید شد که بدانید دنباله‌ای برای آن وجود دارد.

Phineas and Ferb

مانند سریال برای تقویت زبان انگلیسی مبتدی، چندین انیمیشن سریالی هم وجود دارد که می‌تواند برای مبتدیان مناسب باشد. فینیاس و فرب یکی از این موارد است. فینیاس و فرب یک انیمیشن تلویزیونی موزیکال-کمدی آمریکایی است که از اوت ۲۰۰۷ تا ژوئن ۲۰۱۵ به مدت چهار فصل از کانال Disney و Disney XD پخش شد.  تماشای انیمیشن‌هایی مانند فینیاس و فرب به طور بالقوه می‌تواند به چندین روش به بهبود مهارت‌های انگلیسی کمک کند. نمایش از کلمات زیادی استفاده می‌کند که می‌تواند به بینندگان کمک کند دایره واژگان خود را گسترش دهند.

انیمیشن Phineas and Ferb

کمدی موقعیتی و خطوط داستانی می‌تواند به بینندگان کمک کند تا بفهمند چگونه کلمات یا عبارات خاصی در این زمینه استفاده می‌شوند. گوش دادن به دیالوگ می‌تواند مهارت‌های درک و شنیدن را بهبود بخشد و شنیدن منظم زبانی که توسط افراد بومی در برنامه صحبت می‌شود می‌تواند به تلفظ و درک لهجه‌های مختلف کمک کند.

The Book of Life

کتاب زندگی یک فیلم انیمیشنی است که حول محور جشن‌های سنتی روز مردگان در مکزیک است. فیلم با گروهی از دانش‌آموزان جوان شروع می‌شود که در یک سفر میدانی با کتاب زندگی روبرو می‌شوند و به راهنمای تور گوش می‌دهند که داستانی درباره خانواده و عشق را از صفحات آن بازگو می‌کند که کتاب جادویی برای آن‌ها انتخاب می‌کند. داستان، ماجراهای هیجان‌انگیز مرد جوانی به نام مانولو را دنبال می‌کند که بین خواسته‌های خانواده و خواسته‌های خود گیر می‌کند و به سفری به زندگی پس از مرگ می‌رود تا با اجدادش در روز مردگان ملاقات کند.

 The Book of Life

این فیلم یک جشن بصری واقعی است که مضامینی مانند ارزش‌های خانوادگی، زندگی و مرگ، عشق واقعی، دوستی و فداکاری را بررسی می‌کند. توجه به این نکته مهم است که برخی از صحنه‌های آن ممکن است برای کودکان خردسال خیلی ترسناک باشد. همچنین به خاطر داشته باشید که شخصیت‌های فیلم انگلیسی با لهجه مکزیکی صحبت می‌کنند.

Ponyo

اگرچه انتخاب فیلم مورد علاقه در مورد فیلم‌های هایائو میازاکی دشوار است، اما ما معتقدیم انیمیشن پونیو برای کودکان در هر سنی جذاب خواهد بود. دیزنی نسخه انگلیسی این فیلم ژاپنی را برای بینندگان بین‌المللی منتشر کرد. داستان حول محور دوستی پونیو، موجودی دریایی با قدرت جادویی، و سوسوکه، پسر ملوانی است که با مادرش زندگی می‌کند. این دو برای نجات دنیا و تحقق رویای انسان شدن پونیو وارد ماجراجویی می‌شوند. به این فیلم به عنوان برداشتی پیچیده از پری دریایی کوچک فکر کنید. ما مطمئن هستیم که می‌خواهید این فیلم دل‌انگیز را بارها و بارها تماشا کنید

انیمیشن Ponyo برای یادگیری زبان انگلیسی

Kubo and the Two Strings

کوبو پسر جوانی است که با موسیقی جادویی خود داستان‌ها را زنده می‌کند. زندگی مسالمت‌آمیزی که او در روستای خود دارد با مرگ مادر محبوبش مختل می‌شود. پس از آن، او راهی سفری جادویی می‌شود تا حقیقت خود و خانواده‌اش را کشف کند. این فیلم تاکید می‌کند که یادآوری عزیزانمان و زنده نگه داشتن داستان‌های آن‌ها به ما کمک می‌کند تا بفهمیم واقعاً چه کسی هستیم. ما مطمئن هستیم که شما عاشق تماشای این انیمیشن ماجراجویی با پیام‌های معنادار خواهید شد.

Kubo and the Two Strings انیمیشن یادگیری زبان انگلیسی

این انیمیشن از تکنیک استاپ موشن برای نشان دادن ماهیت حماسی خط داستانی استفاده می‌کند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که تصاویر خیره‌کننده هستند. باید به این نکته اشاره کنیم که صحنه‌های مربوط به شخصیت‌های شرور فیلم می تواند برای کودکان خردسال بسیار ترسناک باشد. با این وجود، فیلم دارای کلمات طنز زیادی است که حال و هوای کلی را جذاب نگه می‌دارد.

جمع‌بندی

تماشای انیمیشن‌ها به زبان انگلیسی یک راه عالی برای شما است که می‌توانید زبان انگلیسی را وارد زندگی خود و فرزندانتان کنید. دیالوگ این فیلم‌ها برای کودکان مناسب است و مملو از عبارات روزمره است که می‌تواند دایره لغات انگلیسی شما را بهبود بخشد. اگر متوجه شدید که در درک فیلم‌ها به زبان انگلیسی مشکل دارید، ممکن است بخواهید از خدمات آموزشی کلاس زبان انلاین اتیچر استفاده کنید و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.با دوره‌های آنلاین اتیچر در کنار تماشای انیمیشن‌های انگلیسی، از یادگیری لذت ببرید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
۴/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search