skip to Main Content

شرایط ویژه برای پیدا کردن کار در آمریکا با تسلط بر زبان انگلیسی و اسپانیایی

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

فهرست بخش ها

 پیدا کردن کار در آمریکا با تسلط بر زبان انگلیسی و اسپانیایی

آیا شما به هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی مسلط هستید؟ یک خبر خوب برای شما!

تعداد زیادی از صنایع در کشور آمریکا به دنبال استخدام نیروه های دو زبانه – مسلط به زبان انگلیسی و اسپانیایی – هستند. طبق آمار مرکز پژوهشی PEW تخمین زده شده است که تعداد ۳۸ میلیون اسپانیایی زبان در آمریکا وجود دارد و اکثر مشاغل فعال در منطقه آمریکا به دانش زبان اسپانیایی نیاز دارند.

۴ مورد از مهمترین بخش هایی که در صورت تسلط بر زبان انگلیسی و اسپانیایی شرایط ویژه ای برای پیدا کردن کار در آمریکا دارند در این مقاله توضیح داده شده اند.

۱- پیدا کردن کار در آمریکا در بخش های دولتی

مهارت شما در زبان خارجی می تواند شما را به پیدا کردن کار و شغلی مناسب در بخش های دولتی آمریکا سوق دهد. اما نکته جالب این است که دو زبانه بودن می تواند شما را به شغلی با شرایط ویژه برساند. برای مثال اگر به عنوان مترجم دادگاه فعالیت کنید، می توانید روزانه ۴۱۲ دلار درآمد داشته باشید؛ به این صورت که جریان کار دادگاه را برای شاهد یا متهمی که زبان انگلیسی را خیلی کم یا اصلا نمی داند تفسیر کنید.

همچنین می توانید از مهارت های زبان خود برای شغلی به عنوان مدرس زبان خارجی در CIA استفاده کنید و سالانه حدود ۱۱۸ هزار دلار درآمد کسب کنید.

مهارت زبان اسپانیایی شما در بخش هایی مانند خدمات حمایت از کودکان، خدمات خانوادگی یا محافظتی که در آنجا افراد دو زبانه در اولویت کاری قرار دارند، به خوبی مورد استقبال قرار می گیرد.

۲- پیدا کردن کار در آمریکا در بخش بهداشت و درمان

به طور کلی در سراسر آمریکا کسانی که اسپانیایی بلدند اما انگلیسی را اصلا نمی فهمند تعداد قابل توجهی را شامل می شود. طی تحقیقی که در سال ۲۰۱۳ توسط اداره آمار آمریکا انجام شد، از ۳۸ میلیون اسپانیایی زبان، تقریبا ۲۷ درصد اظهار داشتند که انگلیسی را نمی فهمند یا به خوبی صحبت نمی کنند. این گروه از افراد وقتی به علت بیماری یا آسیب دیدگی به بیمارستان مراجعه می کنند، برای درک اصطلاحات پزشکی مربوط به وضعیت سلامتی شان به مشکل بر می خورند.

با وجود این شرایط ، پرستاران و پزشکان، مترجمان و همچنین مددکاران اجتماعی دو زبانه دارایی با ارزشی برای یک بیمارستان هستند. و به همین دلیل یکی از موقعیت های ویژه پیدا کردن کار در آمریکا ، درنظر گرفتن و بهره گیری از این نوع فرصت در بیمارستان ها است.

۳- پیدا کردن کار در آمریکا در بخش مهمانداری

برای داشتن یک شغل در هر هتل، شما باید به هنگام استقبال از مهمانان هتل، دوستانه و زیرکانه رفتار کنید و این امر مستلزم داشتن مهارت های دو زبانه است. کارکنان هتلی که با مهمانان خود از طریق زبان مادری آنها ارتباط برقرار می کنند ، بهتر می توانند مهمانان را راهنمایی نموده و خدمات خود را ارائه دهند و درواقع نیازهای آنها را برطرف کنند. در نتیجه دو زبانه بودن یک ویژگی مطلوب در میان کارکنان هتل های زنجیره ای ملی و بین المللی می باشد. این موقعیت هم یکی دیگر از موقعیت های مناسب برای کار در آمریکا به شمار می رود.

در ویدئو زیر عبارات کاربردی برای کار و یا اقامت در هتل های خارجی توسط استاد پرهام آموزش داده می شود.

۴- پیدا کردن کار در آمریکا در بخش های آموزشی

بحث درباره آموزش دو زبانه یکی از تضادها در آمریکا است. اما با توجه به مزایای آموزش دو زبانه که طی تحقیقات بلند مدت بدست آمده، مدارس زیادی از آموزش زبان خارجی برای نوجوانان و جوانان استقبال کرده اند. در کالیفرنیا بیش از ۲۰۰ مدرسه دولتی برنامه آموزش دوزبانه را ارائه می دهند. همچنین بسیاری از مدارس دولتی و خصوصی در سراسر آمریکا به دنبال استخدام مربیان دوزبانه هستند و به همین دلیل برای پیدا کردن کار در آمریکا این شرایط برای افراد مسلط به زبان انگلیسی و اسپانیایی شرایط مطلوبی خواهد بود.

اگر شما هم قصد ادامه تحصیل و همچنین پیدا کردن کار در آمریکا را دارید، این نکته را به خاطر داشته باشید که به عنوان یک دانشجو به راحتی میتوانید با تقویت مهارت زبان انگلیسی و اسپانیایی خود از طریق اساتید بومی (Native) در کلاس زبان آنلاین پلتفرم اتیچر، راه های ورود و یافتن کار در آمریکا را برای خود آسان سازید.

علاوه بر مواردی که در این مقاله توضیح داده شد ، مشاغل مختلف دیگری نیز وجود دارد که استخدام دو زبانه ها برای آنها در اولویت قرار دارد.

پس مهارت های دو زبانه خود را دست کم نگیرید و اگر این مهارت را ندارید آن را کسب کنید!

به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search