skip to Main Content

هنر مکالمه به زبان انگلیسی

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سالهای زیادی صرف یادگیری زبان انگلیسی می‌کنید، در کلاس‌های مختلف شرکت می‌کنید و از معلم های زیادی کمک می‌گیرید تا گرامر را بیشتر یاد بگیرید، دایره لغات خود را افزایش دهید، بتوانید بخوانید و بنویسید، ولی با همه این‌ها هنوز هم نمی‌توانید راحت و روان انگلیسی صحبت کنید.

برای یافتن پاسخ این سوال که ” چرا نمی‌توانم به زبان انگلیسی صحبت کنم؟” بهتر است که این مقاله را تا آخر بخوانید.

جواب این است: شما قبل از اینکه بتوانید صحبت کنید، خواندن و نوشتن را می آموزید.

راجع به آن فکر کنید. وقتی شما زبان مادری خود را یاد گرفتید ابتدا خواندن و نوشتن را آموختید یا صحبت کردن؟

  • البته صحبت کردن.

ما ابتدا مهارت های گفتاری را فرا گرفتیم، سپس شروع به یادگیری خواندن و نوشتن کردیم. در ادامه برای روشن‌تر شدن موضوع به تجربه یکی از زبان آموزان اشاره کنیم:

«مثال من درباره اینکه” چرا یادگیری زبان را باید با مکالمه شروع کرد”، تجربه من در یادگیری زبان تایلندی است.  قبل از آموختن خواندن و نوشتن زبان تایلندی، سالها به زبان تایلندیٔ صحبت می‌کردم.

زمان مکالمه به زبان تایلندی، بیشتر به تلفظ ها و حتی لهجه افراد توجه می‌کردم به طوری که از منطقه ای که در آن تایلندی را آموختم، لهجه دارم و وقتی در سایر نقاط تایلند هستم افرادی که با من صحبت می‌کنند متوجه می‌شوند که تایلندی را با لهجه ایسن(شمال شرقی تایلند) یاد گرفته ام.

یکی از هیجان انگیزترین چیزها برایم این بود که وقتی به فروشگاه های محلی می‌رفتم همه با تعجب به من نگاه می‌کردند و این طور بیان می‌کردند که ” تو شبیه به خارجی ها هستی ولی به خوبی و با لهجه محلی، تایلندی صحبت می‌کنی”.»

با این مقدمه  اکنون می‌دانید که مشکل اصلی شما در مکالمه زبان انگلیسی چیست؟

برای مطالعه راهکار‌های موثر برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی خود مقاله زیر را مطالعه کنید

راهکار های موثر تقویت مکالمه زبان انگلیسی در طولانی مدت

چطور مکالمه خود را تقویت کنیم؟

به سادگی با استفاده از یک استاد انگلیسی زبان.

کسی که بتواند به شما گرامر انگلیسی و واژگان را آموزش دهد و اینها را به مهارت های مکالمه واقعی تبدیل کند. می‌دانم سوال بعدی شما این است: استاد انگلیسی زبان کیست؟
اجازه دهید این طور در نظر بگیریم. زمانی که یاد گرفتید که چگونه فوتبال بازی کنید، توانستید قوانین فوتبال را نیز از خانواده و دوستان خود یاد بگیرید .

اما زمانی که شما به یک تیم واقعی فوتبال یا یک لیگ بپیوندید و یک مربی فوتبال واقعی داشته باشید، واقعا در فوتبال بازیکن خوبی خواهید شد. چون شخصی وجود دارد که به شما بگوید طرز صحیح بازی کردن چگونه است و تمام فوت و فن‌های فوتبال را به شما بیاموزد. کسی که بهتر از شما فوتبال را می‌داند و کسی که می‌داند چگونه مربیگری کند!

خوب شما هم می‌توانید با کمک یک استاد انگلیسی زبان به راحتی مکالمه زبان انگلیسی را فرابگیرید. استاد زبان انگلیسی به شما در یاد گرفتن آنچه نمی دانید کمک می کند و راهنمایی های لازم در این زمینه را به شما می دهد و اعتماد به نفس شما را بالا می برد.

حتی اگر شما یک مبتدی هستید، یک استاد انگلیسی زبان می‌تواند به شما به همان شیوه ای که خانواده به شما در ابتدا  صحبت کردن آموختند مکالمه به زبان انگلیسی را نیز به شما یاد دهد. حتی قبل از شروع به یادگیری خواندن و نوشتن.
می‌توانید برای تقویت مکالمه زبان خود از اتیچر (پلتفرم آموزش زبان آنلاین) استاد زبان خود را انتخاب کنید و یک جلسه آزمایشی رزرو کنید.

به این مقاله امتیاز بدهید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search