skip to Main Content

بهترین اپ آموزش زبان انگلیسی؛ ۶ اپی که باید روی گوشی خود نصب کنید

بهترین اپ آموزش زبان انگلیسی
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

در دنیای امروز، زبان انگلیسی به عنوان یکی از زبان‌های پرکاربرد و پرآوازه شناخته می‌شود. برای یادگیری این زبان، می‌توان از روش‌های مختلفی مانند حضور در کلاس زبان آنلاین، خواندن کتاب‌های آموزشی و استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کرد. در این مقاله به بررسی بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی برای یادگیری بهتر و سریع‌تر این زبان در دستگاه‌های هوشمند می‌پردازیم.

تعیین سطح زبان
تلفنی و رایگان به همراه مشاوره انتخاب استاد

این اپلیکیشن‌ها با استفاده از روش‌های مختلفی ماننند، از جمله بازی‌ها، تمرین‌های شنیداری و تصویری، برای یادگیری زبان انگلیسی کاربردی هستند. با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، می‌توانید به صورت سرگرم‌کننده و با انگیزه بیشتری، به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستاوردهای بزرگی دست یابید. با ما همراه باشید و با بهره‌گیری از این اپلیکیشن‌ها، زبان انگلیسی خود را به بالاترین سطح برسانید.

فهرست بخش ها

Duolingo:  آموزش زبان‌های مختلف به صورت رایگان

Duolingo  امروزه محبوب‌ترین برنامه یادگیری زبان انگلیسی در جهان است و اپلیکیشنی است که برای مبتدیان به شدت توصیه می‌شود و کاملا رایگان است. با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر ثبت نام شده، یادگیری با این برنامه آموزش رایگان انگلیسی سرگرم‌کننده و اعتیاد آور است. Duolingo در تمرین مهم‌ترین بخش‌های زبان انگلیسی (Speaking، Listening، Grammar) موثر است.

درس های Duolingo از طیف وسیعی از فعالیت‌ها تشکیل شده و با سبک یادگیری کاربران سازگار است. سیستم یادگیری گیمیفی شده اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا با صرف بیست دقیقه در روز به سرعت زبان انگلیسی را یاد بگیرید. دولینگو همچنین یک آزمون دارد که مورد تایید تعداد زیادی از دانشگاه‌های خارج کشور است که برای دانشجویانی که به دنبال آزمون و کلاس آیلتس هستند جایگزین مناسبی است.

اپلیکیشن دولینگو یکی از محبوب ترین اپ های آموزش زبان انگلیسی است

 تمرینات Duolingo برای کمک به کاربران در یادگیری موثر کلمات و واژگان جدید طراحی شده است. این برنامه به شما کمک می کند تا با درس‌های بازی مانند به کلمات، عبارات و دستور زبان جدید انگلیسی تسلط پیدا کنید و گرامر، املا، کلمات، عبارات و مکالمه انگلیسی را بیاموزید در کنار آن با پاداش برای تکمیل درس‌ها انگیزه خود را حفظ کنید.

Duolingo پیشرفت روزانه شما را دنبال می‌کند و در پایان هر درس یک گزارش پیشرفت دریافت می‌کنید. کاربران Duolingo Plus همیشه می‌توانند در برنامه موبایل Duolingo  دروس را برای مشاهده آفلاین ذخیره کنند. وقتی آفلاین هستید، ویژگی‌های ردیابی پیشرفت خاموش می‌شوند. با بیش از ۴۲ میلیون کاربر فعال ماهانه، بسیاری از مردم Duolingo را به عنوان بهترین برنامه یادگیری زبان انگلیسی، می‌دانند.

دانلود برای اندروید

دانلود برای ios

Hello English: بهترین اپلیکیشن برای مبتدیان

برنامه آموزش زبان انگلیسی Hello English یکی از برنامه های محبوب و موثر برای یادگیری زبان انگلیسی است. این برنامه از طریق روش‌های مختلفی همچون بازی، تمرین، مکالمه و گرامر به کاربرانش کمک می‌کند تا زبان انگلیسی را به صورت مفهومی فرا بگیرند.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما

برنامه Hello English دارای ویژگی‌های مختلفی است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای بیش از ۴۷۵ درس فراگیری زبان انگلیسی
  • دارای بیش از ۳۰ بازی زبان انگلیسی برای تمرین مهارت‌های زبان انگلیسی
  • ارائه تمرین های تعاملی و مکالمه با گوینده‌های دیجیتال
  • امکان تنظیم سطح یادگیری برای هماهنگی با توانایی‌های هر کاربر
  • دارای محتوای آموزشی متنوع از جمله ویدیوها، مقالات، صوت و تمرینات کاربردی
  • امکان پیشرفت در زمینه‌های مختلف زبان انگلیسی از جمله گرامر، لغت، مکالمه، شنیداری و خواندن
  • امکان ارتقای سطح زبان در حد استفاده از معلم زبان انگلیسی آنلاین و آفلاین

کاربران می‌توانند این برنامه را رایگان دانلود کنند و با استفاده از آن، مهارت‌های زبان انگلیسی خود را بهبود بخشند. برای دسترسی به بیشتر ویژگی‌های برنامه، کاربران می‌توانند اشتراک پولی را خریداری کنند.. این برنامه شامل درس‌های انگلیسی برای بیش از ۲۲ زبان است. علاوه بر این، می‌توان از آن به صورت آفلاین استفاده کرد، بنابراین برای دسترسی به آن نیازی به اتصال به اینترنت ندارید.

دانلود برای اندرید

دانلود برای  ios

BBC Learning English: بهترین اپلیکیشن برای انگلیسی روزمره

BBC Learning English  یک برنامه و وب‌سایت با هزاران مطالب سرگرم کننده و به روز در مورد زبان انگلیسی است.  BBC Learning English برنامه‌های مختلفی دارد که می‌توانید آنها را به عنوان یک برنامه درسی دنبال کنید، اما هر قسمت می‌توند به سبک پادکست ارائه شود. برنامه‌ها، همه چیز را از دستور زبان گرفته تا گزارش‌های خبری و تجاری را پوشش می‌دهند و برای زبان آموزان متوسط و مبتدی مناسب هستند.

با BBC Learning English رایگان انگلیسی یاد بگیرید

بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی برای استفاده در این برنامه، می‌تواند Oxford Dictionary باشد که یکی از معتبرترین دیکشنری‌های انگلیسی به فارسی است. هر درس این برنامه، همراه با یادداشت‌ها و رونوشت‌های زبان‌آموز است و معمولاً یک آزمون سریع و سه سؤالی پس از آن وجود دارد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند تمام درس‌ها را برای گوش دادن آفلاین دانلود کنند.

با توجه به اینکه هر روز درس‌های جدیدی در این برنامه ارائه می‌شود، زبان آموزان با سطح متوسط که علاقمند به گوش دادن به موضوعات مختلف هستند، می‌توانند از این برنامه بهره برده و در زمینه‌های مختلف از جمله شنیدار، خواندن، مکالمه و نوشتار مهارت خود را بهبود دهند. به طور کلی، BBC Learning English یکی از بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی است که به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و با استفاده از آن، می توانید مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشید.

دانلود برای اندرید

دانلود برای   ios

Memrise: آموزش رایگان زبان انگلیسی

Memrise  یک اپلیکیشن آموزشی است که با استفاده از روش‌های متنوعی مانند تصاویر، فیلم‌ها و بازی‌های آموزشی، به شما کمک می‌کند تا به صورت جذاب و سرگرم‌کننده، زبان انگلیسی را یاد بگیرید. این اپلیکیشن با توجه به سطح آموزشی شما، تمرین‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که شامل فعالیت‌های شنیداری، خواندنی، نوشتاری و تلفظی می‌شوند. همچنین، این اپلیکیشن با تکیه بر روش‌های حافظه‌ی بلندمدت، به شما کمک می‌کند تا کلمات و اصطلاحات جدید را به خاطر بسپارید و به روشی هوشمندانه و کارآمد به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

در Memrise میتوانید با روش های مختلفی زبان انگلیسی یاد بگیرید

سیستم یادگیری زبان بصری آن طوری طراحی شده که این فرآیند را سرگرم‌کننده، آسان و اعتیاد‌آور کند. دوره اولیه زبان انگلیسی واژگان، درس‌های دستور زبان و عبارات مفید را ترکیب می‌کند تا بتوانید مکالمه انگلیسی را بیاموزید و فوراً در دنیای واقعی استفاده کنید. دروس انگلیسی Memrise برای مبتدیان به شما می‌آموزد که مانند یک فرد محلی صحبت کنید. ویژگی “Learn with Locals” محبوب‌ترین تجربه یادگیری را در دوره اصلی انگلیسی این اپلیکیشن ایجاد می‌کند.

در کنار اپلیکیشن سایت Memrise برای زبان‌آموزانی که علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از روش‌های جذاب آموزشی هستند، یکی از بهترین سایت‌های آموزش زبان انگلیسی رایگان است. با استفاده از این برنامه و سایت، کاربران می‌توانند به صورت مستمر و منظم مهارت‌های زبانی خود را تقویت کنند.

دانلود برای اندرید

دانلود برای  ios

بیاموز: بهترین اپلیکیشن فارسی برای آموزش انگلیسی

بیاموز دارای بخش‌های مختلف و محتوای طبقه بندی شده برای آموزش زبان‌های انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی و فرانسوی است. این اپلیکیشن شامل بخش‌های مختلف واژه‌آموزی، بخش خواندن و شنیدن، گرامر و بخش تلفظ است که برای هر کدام از این قسمت‌ها تمرینات مختلفی دارد تا بتوانید بیشترین پیشرفت را داشته باشید. این برنامه ایرانی بر اساس روش تدریس Grammar Translation Method(GTM) طراحی شده تا بالاترین بازدهی ممکن را داشته باشد. از سایر ویزگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به فلش‌کارت و لایتنر، آزمون زبان ، بخش صوتی کتاب‌ها و کتابخانه گرامری اشاره کرد.

دانلود برای اندروید

لرنیت

لرنیت یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ایرانی است  که از روش GTM  برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می‌کند و بیش از ۲۰۰ هزار نصب در فروشگاه‌های ایرانی دارد. در روش GTM تعاریف زبانی که در حال یادگیری آن هستید با ترجمه به زبان اصلی زبانآموز انجام می‌شود و معانی جملات و واژگان به فارسی نشان داده می‌شوند.

محتوای این اپلیکیشن در درس‌های مختلف طبقه‌بندی شده و با ارئه فایل‌های صوتی و متنی هر چیزی که برای آموزش نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. استفاده از این اپلیکیشن در چند روز اول رایگان بوده اما بعد از ان باید اشتراک برنامه را تهیه کنید.این برنامه در حال حاضر فقط برای کاربران اندروید موجود است.

دانلود برای اندوید

کلام آخر

با توجه به تنوع و ارائه‌ی بسیاری از برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی، استفاده از برنامه‌های جذاب می‌تواند بسیار مفید باشد. در این مقاله، شش برنامه‌ی برتر آموزش زبان انگلیسی معرفی شده است. در کنار این برنامه‌ها می‌توان از اپلیکیشن‌های دیگری مانند Hello Talk، EF Hello و DROPS Visual هم استفاده کرد. پس با نصب این برنامه‌ها، می‌توانید مهارت‌های زبانی خود رابه بهترین شکل بهبود بخشید و به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

مشاوره رایگان زبان
انتخاب بهترین مدرس، ویژه شما
۴.۵/۵ - (۱۰ امتیاز)

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که به این نوشته نظر میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search